@mum ik ben in april jarig :d..hihi!! Ben benieuwd, is even afwachten, in April begint het softbal seizoen ook weer! @rientjuh Wij hebben het hier over alles, van ovulatie testen tot oplossingen of mening over van alles en nog wat! ik zou zeggen, probeer maar mee te lezen en dan kan je zelf beslissen of je het leuk vind!! pas wel op.. het is zeer verslavend!
Ik weet ook niet waar we heen gaan.. maar in ieder geval ergens centraal toch?? We hebben toenstraks trouwens de box neergezet hele verbouwing hier maar de box staat er ben zo blij!!! mijn moeder zei meteen: nu al!!! en morgen heb je nog verjaardag.. maar heb gewoon terug gesmst dat ik dat graag wilde en er blij mee ben.. Zal zo even een foto maken van de box
@ Matta: oww gezellig... woon je een beetje centraal en heb je een groot huis? dan zijn we er meteen uit wat we gaan doen... dan komen we gewoon met z'n alle jouw verjaardag vieren @ Mariss: Ik denk niet dat we echt tijden af kunnen spreken voor de meeting...vorige keer hadden we om een bepaalde tijd afgesproken in Scheveningen, maar er hadden er een hoop in de file gestaan en die waren er dus niet op het afgesproken tijdstip, maar dat was niet zo erg, we hebben gewoon op iedereen gewacht... eindtijd kan je ook niet echt afspreken denk ik... bij de vorige meeting gingen we gewoon naar huis wanneer we moesten/zin hadden... Suus en Gaby zijn vorige keer wat eerder naar huis gegaan en Kim, Ryanne, Desiree en ik (met aanhang) zijn nog een hapje gaan eten voor we naar huis gingen...
GO SUUS!!! goed meid dat je gewoon lekker gedaan hebt wat jij wilde en de box dus gewoon hebt neergezet!
@suuus jaaaa leukk!!! cool zeg, ik zou het ook doen!! kan je ook meteen an het idee wennen! ben ehel benieuwd naar de foto.
hahaha heb neit een groot huis en woon in Emmen waar Sammie ook woont.. maar we hebben hier wel de dierentuin!!! hahahahaha..
@Mum, je hebt pb Ja duur idd langer met bv, vind ik wel een nadeel maar ja moet er wat voor over hebben he @meeting, hoe laat kunnen we tegen die tijd wel afspreken toch? We hebben nog wel ff Er wonen best veel in het noorden trouwens of niet? nen, red, mariss, matta, sammie en ik. dus vast wel mensen die met elkaar mee kunnen rijden. @nen, heb jij je rijbewijs eigenlijk? @suus, super dat je het gewoon hebt gedaan. staat leuk he?
Hoi goedenavond allemaal, zo hier het hele weekend wel bezig geweest. Vrijdag naar de Ikea wat dingetjes gehaald, zaterdag naar Alkmaar geweest daar een babyzaak geplunderd en er was overal 15% korting op dus dat kwam wel mooi uit. Vandaag bij vrienden geweest en de rest van de tijd was ik doodop van het lopen enzo.. ik ben nu ook supermoe en ga zo lekker in bed liggen, slaap weer superslecht maar goed misschien gaat het vannacht weer beter. Weltrusten alvast @ Mariss zo jij bent goed bezig geweest zo met de kastjes, die zou ik ook wel eens willen doen hier thuis maar de lage kastjes kan ik niet doen, bukken lukt niet met m'n pens. Wat voor tatoeage neem je? Chanell de hele dag in de draagzaak lijkt me wel zwaar! Ik kan precies Youtube niet op om die filmpjes te bekijken, grr. Morgen maar proberen. @ Riejan welkom en waar praten we nou niet over hier.. overal wel over ongeveer heel gezellig en druk hier hoor. Vertel nog maar wat meer of je werkt of studeert bijv. @ Gaby leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad allemaal @ Ryanne niet fijn dat F. vandaag niet goed wil drinken.. wat een slaapkop.. hopelijk is ze morgen wat gezelliger. Leuke foto van haar bij de baby van de maand! @ Kristel wat fijn dat Yentle het zo goed blijft doen op deze voeding, leuke fimpjes van haar ook! Ze komt erg vrolijk over @ Nen nog steeds geen ongi, hopelijk breekt ie snel door. Echt lekker dat jullie nog even met zijn 2en weggaan. Waar ga je heen? Ik ben dol op sauna's namelijk @ Mum pff ik hoop niet dat je griep krijgt, hier nu niet zoveel zenuwen of ik de griep krijg maar voor zo'n kleintje is het nogal zwaar natuurlijk. @ Matta fijn dat je vriend nu wat meer doet in huis, hij mag zich wel ff uitsloven. Wanneer is ie er nu weer? Lijkt me zwaar als je zoveel alleen bent. Wat shop jij ontzettend vaak trouwens..
Haha ik ben ook in april jarig.20 april Helaas heb ik straks ook geen groot huis.. Waar moeten jullie allemaal vandaag komen dan? Maar we zitten nu wel aan tijden vast he wanneer de kleintjes moeten eten..Hoelaat krijgen jullie kleintjes de fles? Chanell om 8.00-12.00-16.00-8.15. Maar mischien is dat in april wel veranderd haha..Gg ik zit me nou alweer druk te maken voor de meeting Ik spoor niet..!
@dees: hopen dat je vannacht een beetje goed slaapt meid! Ja ik moet het huis wel een beetje netjes achterlaten straks haha..ja dat is lastig met een dikke buik bij de lage kastjes..Zou ik ook niet doen..krijg je last van je rug..(heb het zelf toen wel gedaan..ach ja toen had ik nestel drang whaha) Ik wil de tattoeage op de buitenkant van mij enkel..en dan de naam van Chanell in hele dunne sierletters met een tribel er omheen verwerkt. jaa ik doe die draagzak toch maar niet Hopen dat youtube het morgen bij jou weer doet! Nou ga de bovenste kastjes weer verder afmaken..haha mijn vriend is toch weer weg aan het werk..Chanell ligt lekker te slapen dus heb nu alle tijd!
@ Suus: Staat goed hoor de box @ Emma: heb je alweer terug gepbt en idd voor bv moet je iets over hebben, maar ach als dat het enige is.. Fijne avond meid! @ Dees: idd ben zo bang voor ons meisje! hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen meid! Dikke knuffel.. @ Mariss: ik weet wel zeker dat die voedingsschema's in April weer veranderd zijn Chanell is dan bijna een jaar, die eet al lekker een boterhammetje enzo hihi... Poets ze Dimara is ook al flink aan het niezen en heeft een droog kuchje af en toe hoop echt dat zij niet ziek wordt! Ik ben er ook vandoor begin steeds harder te snotteren en ben moe... gaan lekker naar boven, Dimara straks de laatste fles en lekker slapen!
@mum..Ja idd dat is ook zo.. Heb wel zin in de meeting maar vind het ook wel een beetje spannend hihi Ben echt benieuw hoe iedereen in het werkelijkheid is.. Och nou hopen dat jullie niet ziek worden zeg!
@Riejantjuh: Welkom hier! Jammer dat t al zo'n tijd duurt bij jullie Hoop dat t gauw raak is! Gebruik je al ovulatietesten of temp je om een eisprong op te sporen? @Emma: met bv duurt t vaak wat langer voordat de kleintjes naar minder voedingen per dag gaan, omdat ze vaak gewoon minder per keer binnenkrijgen Gemiddeld krijgt een bv-kindje 100cc per voeding binnen, dus dan is t logisch dat ze wat vaker op een dag komen Stel je zou hem de hele dag afgekolfde melk met de fles geven, 150cc per keer, dan zou hij ook met 4-5 voedingen per dag klaar zijn @Meeting: Meiden, maak je niet zo druk over tijden en locaties Voordat t zo ver is zijn we 5/6 maanden verder, genoeg tijd om wat te bedenken dus @Chamaro: Wat voor een tattoo ga je laten zetten?? Chanell haar naam? Ik ga volgende maand Yentle haar naam laten tattooëren, vind t echt doodeng! T is ook mn eerste.. Enne, vaste tijden voor voeding? Die heeft Yentle niet hoor Ze drinkt wanneer ze honger heeft En straks is dat helemaal anders joh! Dan kan er sowieso ook best wel wat gespeeld worden met de tijden (doe ik hier nu al, als wij ergens heen moeten, dan krijgt Yentle gewoon even wat eerder de fles hoor, ga daar niet op zitten wachten!) @Dees: De keukenkastjes uitsoppen doet je man maar Jij hebt genoeg andere dingen te doen! (zoals uitrusten, op de bank liggen, van je zwangerschap genieten voor zover mogelijk, etc etc ) @De rest: Ben t verder kwijt, sorry.. Ik duik ook zo mn bedje in, ben kapot! Had vanmiddag al wat verhoging, vanochtend was mn temp namelijk 36,7 en vanmiddag 37,7 en dat terwijl ik al wat ingenomen had, dus kans dat ie daarvoor toch nog hoger was. Zal m zo weer ff opmeten, hoop dat ie weer gezakt is! Gelukkig blijft Kimo morgen thuis, want zoals ik me nu voel kan ik morgen wel even wat rust gebruiken nog Hij moet wel gewoon werken hoor, thuis, maar dan kan ie, als t echt niet gaat, Yentle even uit handen nemen Slaap lekker allemaal!