Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Suus

Leuk meis dat je de box al neer hebt gezet!! Yo go, gewoon lekker doen waar je je prettig bij voelt hoor.. Ik vind het een mooie box btw! Keek net even op de beebiesite..

Wij hebben hem ook al 2 maanden staan, voelt gewoon goed aan!!!

@ Desiree
    Wat heb je een leuke profielfoto meis!! Erg leuk met die blauwe schoentjes!!
    Even ik ben natuurlijk je buddy, alleen ik heb met tmobile dus een oplossing/schikking en stuur deze week mn mobiel terug. Ik krijg dus een ander telefoonnummer, als ik er eentje heb zal ik hem meteen naar je PBen.. Mn oude nummer mag je nu al wissen want hij doet het niet meer. Ik heb jouw nummer opgeschreven, dus mocht het hier gaan rommelen... (nouja lijkt me nog niet verstandig)

@ riantjuhh, welkom meis.. Je schreef ik heb al 6 jaar een mannetje, ik neem aan dat je daarmee je vriend/ man bedoelt? Of bedoel je daar een kindje mee..zat even terug te rekenen...
    We kletsen hier echt over van alles, soms over onze uiterlijkheden en de andere keren weer over totaal andere onderwerpen hahah! Ik zou zeggen klets gezellig mee...

Ik heb weer 1 paddestoeltje af, nu totaal 3. Morgen nog het steeltje van nummer 4 maken. Had nu geen zin meer. Manlief zit hier peter r de vries te kijken, moet zeggen vind het nou niet heel erg shockerend..

Pulletje is vandaag erg hyperdepieper en heeft zich aan een kant van mn buik gevestigd.. Rechterkant, de linkerkant is helemaal leeg en kan mn vetjes pakken haha! Pulletje schopt wat af, ik had net bijna zn voetje te pakken...lol..

Mn zus heeft gister trouwens een fotoshoot gedaan, ik krijg van de week de cdrom met de nieuwe foto´s. We hebben de fotos in de babyhoek gemaakt, ben erg benieuwd!!! Als er een mooie tussen zit kan ik die uitvergroten en in huis ophangen! Op eentje kijken Jo en ik elkaar superverliefd aan hehe...

Goed ik heb weer genoeg gekletst...

2. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    zo druk hier haha.. :D
    eventjes niet gekeken en alweer heel wat gekletst:D

ik zal nog even wat meer over mezelf vertellen..
    met mijn mannetje bedoel ik inderdaad mijn vriend;)

ik ga niet meer naar school... heb 2 jaar in de kraamzorg gewerkt na mijn studie en werk nu als gastouder.. heb 2 oppasboys:D
    1 van 4 en 1 van 6.. de jongste is heeeel erg druk dus heb mijn handen er vol aan.. heb ze de ene week 7 dagen en de week erop 5 dagen omdat ze dan een weekendje naar hun papa gaan..

tja wat moet ik verder nog vertellen.. iemand nog vragen?;) wil ze graag beantwoorden hoor:p

ik zal even met jullie mee lezen en dan inhaken als dat lukt:D

Liefs Riejantjuuh

3. juffie2008

Riejantuhh,

In welke regio woon je. Wel leuk om te weten.. Leuk dat je trouwens gastouder bent.. ohh er gaat iets niet goed met mn toetsenbord--

4. juffie2008

Even kijken of hij het nu weer doet :D Ja, heb je nog speciale hobbys of interesses?

5. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    ik woon in de provincie groningen, in muntendam om precies te zijn:)
    hobby's ja hmm zou het zo niet weten, ga in de weekenden dat ik de jongens heb vaak leuke dingen met ze doen, daar geniet ik erg van..
    verder mag ik graag met manlief voor de tv hangen en een filmpje te kijken..

ja gastouder zijn is leuk..:D zo kan ik prima oefenen en omdat ik zo veel uren heb heb ik heel veel met de opvoeding nodig!
    en de jongste is vreselijk druk dus zijn we op het ergste voorbereid:D

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @suus: Mooie box zeg!
    @kristel: Ja ik ga de naam van Chanell laten zetten op mijn enkel in hele mooie sierletters met een tribal er omheen..
    Dit wordt mijn 2e..Ik heb er nog 1 tussen me schouderbladen een roos met een tribal..Die heeft hij ook zo uit losse hand ontworpen behalve die roos..Die man waar ik heen ga zit al 10 jaar in het vak..en is echt zo super goed he..Die van Chanell laat ik daar ook weer in de krim zetten..
    Tattoeeren ervaar ik niet als pijnlijk haha..het is alleen een vaag gevoel haha..kan het niet omschrijven..een bevalling is 100x pijnlijker ;)
    Ja ik hou me ook niet zo erg aan de voedingstijden hoor..soms krijgt ze een half uur later of soms wel een uur..Maar ja het hoeft van mij ook niet stipt op tijd hoor..

Slaap lekker kristel!

Zo nog 1 keukenkastje en dan ben ik klaar en stop ik met schoonmaken..pff ik lijk wel gek sta om half 11 nog te schoonmaken..haha..Morgen wil ik even langs ons huis om de boel alles op te meten want dan kan ik alvast vinyl en vloerbedekking bestellen..;)

Ik verveel me..Mijn vriend is aan het werk..:(

7. juffie2008

Yeah ik ga zo lekker een tukkie doen :D
    Vind dat programma erg suf!

Tot morgen meiden!

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

weltrusten juffie..

9. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    Welterusten dames!!:)

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er nog eventjes :)

@Riejantjuh: Zo, 7 dagen achter elkaar oppaskindjes? Wat doet hun moeder dan dat je ze zo vaak over de vloer hebt?? :$

Enneh, waarover wij kletsen?
    Vanalles! :p
    Over onze hoofden in hele grote bh's doen bijvoorbeeld :D
    Haha, over onze kindjes, over zwangerschappen, over zwanger worden, over t dagelijks leven, over typische vrouwendingetjes... KLAGEN OVER ONZE MANNEN! :p Kortom, eigenlijk alles wel ;)

@Chamaro: Ohh wat leuk! ben benieuwd naar je tattoo als ie af is :D
    Haha kan me héél goed voorstellen dat t minder pijnlijk is dan bevallen ;)
    Ik wil m aan de binnenkant van mn pols laten zetten, denk dat dat toch wel een gevoelig plekje is hoor, maargoed, dat zie ik dan wel weer :)

@All: ben er nu vandoor! Heb ontiechelijke hoofdpijn :( Terwijl ik al de hele dag aan de pijnstillers zit :(

11. gaby1986

kristel je hebt pb

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: Ja ik ben ook best wel beniewd ik zet dinsdag gelijk een foto hierop goed?
    Oh das ook mooi aan de binnenkant van je pols..Ja lijkt me idd een gevoelig plekje..

Sterkte met je hoofdpijn! Hopen dat het morgen beter is..

13. gaby1986

kristel: grappige filmpjes :)

all: k ben er vandoor.. fijne avond allemaal..

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @riejan: Welkom!! :D
    Leuk zeg gastouder :D 4 en 6 zijn wel leuke leeftijden.. Ze zijn wel erg veel bij jou zeg :O 7 dagen per week :O moet moeder zoveel werken.. is ook niet leuk voor die kinderen..
    Hoop dat jullie snel zwanger zijn

@chamaro: dus je bent eigelijk uit verveling aan het opruimen.. je zult wel moe zijn dan.. om half 11 nog poetsen.. dat is toch geen tijd :O
    Klinkt leuk die tattoo :D

@juffie: trusten nog :p

@kristel: ik hoop dat na het slapen je hoofdpijn over is.. hoofdpijn is zo'n vervelend iets

@gaby: veel plezier met de ondertrouw!! :D dan ben je ECHT verloofd :p (zo voelde dat bij mij :p )

@all: even werken van half 8 tot 9 en dan vanmiddag weer van 3 tot half 6.. nog even wat dingetjes voorbereiden voor pascals verjaardag want hij viert dat gewoon vanavond.. (hij wordt al 30 :p )

15. gaby1986

goedemorgen,

ben ook al weer lekker vroeg op mijn vrije dag..
    om 8 uur ga ik even t ziekenhuis bellen. want heb mijn recepten nog steeds niet binnen.. en vind t wel erg lang duren want heb de brief met de start datum al lang.. en de vorige keer zat zaten de recepten daar bij.. dus be benieuwd.

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen meiden!

@kristel, hoest je ook? beterschap! Lekker binnen blijven

@knarboor, nog niks?

@desiree, doe je rustig aan met dat gepoets? haha

ik moet zo naar het cb ! Hij krijgt zn prikjes :( niks aan..
    Jorick heeft trouwens goed doorgeslapen! Van 22:00 tot 5 :00! en daarna nog tot half 8, ben trots op mn mannetje :D

fijne dag vandaag!

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik ga hier ff snel aan de schoonmaak, m'n moeder komt over een uurtje, gaan we weer verder behangen. Ben blij als 't klaar is!

@Riejan, welkom hier! Leuk dat je in de kraamzorg hebt gewerkt! Ik ben kraamverzorgende nl. ;)
    We krijgen weer versterking in het noorden ;)
    @Emma, o sneu prikjes! Lekker zeg dat hij goed z'n best heeft gedaan vannacht!
    @Desiree, rustig aan he met het poetsen!
    @Rest, 'k ben een zeef geloof ik...

Tot later!

18. gaby1986

zo ziekenhuis is gebelt.. en ze hebben idd een foutje gemaakt want de recepten had ik al moeten hebben..
    ze stuurd ze vandaag op..

emma: ah zielig die prikjes :(

red: behang ze..

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goede morgen

en tja die volle maan heeft ookal niks geholpen ;-( deze dagen duren zoveel langer zucht! en durf niet zo ver weg te gaan ook dus ga iedereen maar vragen of ze bakkie komen doen ;) vanmorgen bed afgehaald dus die zit ind e wasmachine, heb maar 1 donkere en die wil ik voor de bevalling er echt op hebben. dus hang hem voor de kachel dabn kan hij er meteen weer op!

@jantientjh welkom en hopelijk is het snel raak! let wel op dat dit forum verslavend werkt!

@gaby ow ziekenhuizen ook altijd grr

@ red succes nog!

20. juffie2008

Goeiemorgen meiden!!!

Okey ik lag dus pas om 12 uur te slapen.. Ik ging al eerder naar bed maar Pulletje had bedacht om een gekke uurtje te houden.. Na 20 minuten was ik dat een beetje beu en heb ik bij mn man op de bank gelegen.. Die heeft Pulletje ferm toegesproken hahah..

Nu zijn ze beneden al weer aan het boren en herrie aan het maken, dus ik ga vanmiddag nog wel een dutje doen!

@ Knarboor
    Wanneer moet je weer naar de VK voor controle etc? Ben benieuwd wat die er van zegt dat jullie kleintje maar niet zin heeft om er uit te komen..
    @ Gaby
    Ben je vrij vandaag of moet je werken?
    @ Red
    Veel plezier met behangen!
    @ Emma
    Succes met prikjes halen voor Jorick, arm kereltje..

Deel Deze Pagina