Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

juffie: k ben vrij.. we gaan in ondertrouw vandaag en dan krijg je speciaal verlof een hele dag :)

2. GOEDEMORGEN!!!
    @ Emma veel sterkte op t CB met Jorick!
    @ suus leuk hoor die box
    @ riejantjuhh welkom hier

@ me F. heeft gister van 21.30 geslapen tot 8.00 (kreeg een halve fles om 23.30) en nu slaapt ze weer.
    Zouden wij dan ook eindelijk door mogen slapen???
    (eergister kwam ze om 2.30 en gister om 01.00 en vannacht dus om 23.30) GAAT DE GOEDE KANT OP!!!!

Wel is ze weer superverkouden :( Afgelopen vrijdag zijn we naar de kinderarts in het zh geweest en die zei dat je dar helaas niets aan kun t doen, sommige kindjes zijn heel snel vatbaar :(

De auto moest eigenlijk NU naar de garage maar R & F slapen beide nog. Ze wareb wakker maar toen ik terug kwam van met de hond e wandelen sliepen ze weer beide lekker tegen elkaar aan *smelt*

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Kom alleen langs om goeiemorgen te zeggen hoor.. Voel me nog slechter dan gisteren :( Keelpijn is weer helemaal terug zoals ik t 2 weken geleden had, nog steeds hoofdpijn, spierpijn, verhoging... Blegh.. Wordt t een beetjze zat! Ben een dikke week ziek geweest, toen ging t 5 dagen goed en nu heb ik t weer terug, vind t maar raar! Bel zo de dokter dus gewoon.. ;)

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

k ben er vandoor.. tot straks..

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen!
    Grr wou ik alles opmeten in het nieuwe huis, moet mijn vriend een obductie bijstaan :( Nou dat duurt wel een hele tijd voor dat hij er weer is..Nou ja er zijn zat andere dingen die nog moeten gebeuren haha.

@suus: Ja eigenlijk wel haha..Nee dat viel wel mee dat ik moe was gister..:)
    @Emma: Wat goed dat Jorick zo goed heeft geslapen!
    En sterkte bij het Cb.
    @Kristel: Wat klote dat het weer terug is gekomen..:( gewoon de dokter bellen idd..Beterschap!

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Gaby

Veel plezier met in ondertrouw gaan!!!

@ Kristel
    Vervelend meis dat je nu weer ziek bent!!! Beterschap en ik gooi een lekkere sinaasappel naar je toe :D Is goed voor je vitamines

Mijn man komt dus net weer thuis, hij voelt zich te ziek om te werken... nou dan mag ik hem dus goed in de gaten houden, want als HIJ zich ziek meldt, dan is het ook ernstig!!! Zometeen even naar de kijkshop om een thermometer te kopen voor ons, want zodra hij koorts heeft bel ik de huisarts hoor! Dan gaat hij maar aan de tamiflu stel je voor dat ik ook ziek wordt...
    Nouja en ik vind het ook gewoon erg voor hem!

Dus ik zal vandaag wel weinig online zijn, moet veel kopjes thee voor hem zetten..

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: veel plezier :D ;)

@kristel: vervelend van de keelpijn.. ik ben er weer net vanaf gelukkig.. Hopen dat het weer snel over is..

@ryanne: zou fijn zijn als je eindelijk door mag slapen.. hoop het voor jullie :)

@juffie: straks nog maar even slapen dan :) Is wel vervelend altijd he.. als ze gaan zitten boren.. vind dat zo irritant geluid.. ik ga even de dingetjes voor vanavond snijden..

8. juffie2008

Wie heeft er wel eens goulash gemaakt?

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Stomme HA-praktijk... is continu in gesprek!
    Vraag me trouwens ook af of ik nu wel langs mag komen daar? (Ivm mex griep ofzo) Nja, hoor t vanzelf wel aan de telefoon..

@Juffie: Hmm, zou idd maar even een goeie thermometer kopen dan zodat je t in de gaten kan houden.

@Suus: Hoop dat je t niet ook weer terugkrijgt dan net als ik!

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kristel: dat hoop ik ook niet.. heb er een goede week last van gehad..

@juffie: nee nog nooit.. sorry daar kan ik je niet mee helpen..

@all: zo klaar met snijden.. dan ga ik nu maar even stofzuigen en dweilen :p

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ GABY leuke dag vandaag (stelt niet veel voor maar toch is het de eerste stap)

@ juffie ik moet morgen om 12 uur naar de vk hoop dat ze gaat strippen ? want als ik na de 42 wk pas ingeleid word dan word erg laat 42,2 want 16 novemb heeft man cursus van zijn werk en kan hij echt niet onderruit,maar goed ga beetje overdrijven dat ik errug moe ben,missch helpt het haha

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ juffie
    ik maak eigenlijk alleen hachee,

lekker bij de slager dikke riplappen kopen, in stukjes snijden, heerlijk laten sudderen en uien erbij mmmm

goulash is geloof ik met courgette enzo en ander pakje van honig.

ik eet stoofpeertjes vanavond ook erg lekker!

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, eindelijk de HA te pakken gekregen.. Moet er om 14.20 zijn..

@Knarboor: Hoezo zou je man daar niet onderuit kunnen komen? Als jij die dag aan t bevallen bent, dan hebben ze op zn werk toch mooi pech gehad! ;)

@Juffie: Ik maak ook altijd hachee, jammie :)
    Maar goulash is bijna tzelfde principe..

14. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    jaa de kids zijn indd heel veel bij mij..
    moeder heeft 2 banen.. waarvan 1 vrijwillig.. het zou mijn keus niet zijn maar ja respecteer haar keuze..

het is soms indd wel zielig voor de jongens... als ik de jongste op bed breng dan moet ik vaak huilen en schreeuwd hij om zijn mama..
    dan breekt mijn hart maar kan er ook niet aan toegeven want de jongste is echt een kind wat heel veel structuur nodig heeft en bij het kleinste verschil al helemaal van slag is..:( tis best moeilijk dan..

ook vergissen de jongens zich wel eens... dan noemen ze mijn mama.. lijkt me vreselijk als mijn kids een andere vrouw mama noemen maar volgens mij doet het haar niet zoveel..

maar verder geniet ik heel erg van mijn werk..:D het zijn echte (b)engels!!

Liefs Riejantjuuh

15. juffie2008

Okey meiden, kan geen lekker recept van Goulash vinden, straks maar even in de berging mn kookboeken raadplegen :D

Zo mobieltje ga ik nu inpakken dan kan hij straks mee naar het postkantoor.. Ben weer mobielloos :(

Mn man ligt lekker op de bank een beetje tv te kijken, zo zielig als hij ziek is :D Zal hem goed verwennen met kopjes thee :D

16. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    @juffie2008: mannen zijn altijd wat zieker als vrouwen ben ik van mening en vinden het dan heeerlijk om verwent te worden..
    die van mij is altijd dood ziek als alleen zen neus dicht zit haha;)

17. juffie2008

@ Riantjuhh

Ben het met je eens hoor meis, maar vorige keer had ik de boel een beetje onderschat en bleek hij toch echt behoorlijk ziek te zijn.. Dus vanwege mn schuld gevoel ben ik toch maar extra lief voor hem :D

18. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    @juffie2008: jaa soms zijn conclussies te vroeg.. ik verwen mijn kereltje ook altijd wel hoor als ik ziek is maar moet er wel altijd om lachen dan..;) dan denk ik moet je dat nou zien.. en als wij ziek zijn moet alles wel doorgaan maar als zij ziek zijn staat de wereld even stil;)

19. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    @juffie2008..

je hebt pb;)

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ kristel

staat al ff vast en is hele dure cursus maar gaan er gewoon van uit dat ik de 16e gewoon bevallen ben hor ;) en anders leiden ze me die dinsdag maar in

Deel Deze Pagina