@kim1988 oohja bijna vergeten je kunt indd geen doorbetaalde vakantie krijgen.. maar als ik dat moet laten om bij mijn (toekomstige kids) thuis te kunnen blijven wil ik dat er wel voor inleveren.. als je goed zoekt kun je wel zwangerschapsverlof krijgen als je werkt via een gastouder bureau (betaald dus) hoe dat precies zit weet ik ook niet hoor maar de vrouw die bij mij controle kwam doen zei dat.. en ja ik ben geen kostwinner thuis, voor ons is mijn geld erbij dus vakantiegeld en ziektegeld is jammer.
@ emma flink ventje die Jorick! Zielig he die prikjes. Hopelijk heeft hij er vandaag geen last van verder
hmm.. vergeet ik de helft weer haha ik wou nog even zeggen dat ik niet zo weinig verdien hoor.. zit met 2 kids op 11,50 per uur.. en indd daar moet de belasting nog van af maar ja dat moet bij een gewone werkgever ook.. ik verdien dus 5,75 per uur per kind... en je kunt zelfs nog een beetje meer verdienen.. de belastingdienst gaat acoord tot 6 euro per uur per kind wil je nog hoger moeten de ouders dat zelf betalen maar dat zijn dingen die je moet de ouders moet bespreken.. wij zijn overeen gekomen met een bedrag van 5,75 per uur per kind dus 11,50 per uur.. zo weinig is dat togh niet??
@ Kim: Het zit je weer niet mee als ik het zo lees... hoop dat het meevalt met Mika en je je iphone snel weer terug hebt! @ Riantjuh: maar is dat elke maand hetzelfde of is dat allemaal een hoop gepuzzel elke maand? (haha ben een beetje lui) @ Emma: Tjee wat is Jorick weer goed gegroeit zeg!!
nee je kunt je inloggen op de site (www.flexmoeders.nl) en dan moet je elke maand je uren invullen en de ouders moeten de uren goedkeuren.. en je kunt alles vanuit huis doen.. je hoeft nergens heen voor je uren ofzo..
Nou nog geen leuke lamp gevonden voor aan de muur.. Balen zeg!!! Weet nu ook ff niet waar ik nog kan zoeken :S Heb in Utrecht de lampenwinkels gehad, maar wat wij nodig hebben hebben ze niet. Een lamp die je kan ophangen met gewoon een stekker en een schakelaar. Bij Ikea hadden ze wel wat maar die hadden ze alleen in het roze.. pff..
Ik ben er even vandoor, ga er 1 op bed leggen en dan mezelf aankleden en de rommel boven verder opruimen, was met de was bezig...
Ik ben net bij de praxis en gamma geweest maar niks Ik heb nu een winkel in Driebergen gevonden, daar ga ik morgen dan maar eventjes heen.. Ga nu even een uurtje of wat slapen en dan boodschapjes doen.. Ciao
ik ben er ook even vandoor.. we gaan een bordje met 30 bij suus op de deur hangen voor pascal .. en dan nog even shoppe voor een kadootje.
@ bevallen dames, meestal krijgen de vrouwen van hun partner een kado na de bevalling, hebben jullie ook een kado voor hem gekocht? en zo ja wat
Ik ga zo naar de dokter.. ben benieuwd wat ie te zeggen heeft! Temp gaat weer langzaam omhoog dus vanavond zal ik wel weer 38+ hebben, net als gisteravond @Knarboor: Ik heb niks van hem gekregen en hij ook niet van mij.. We hebben samen een dochter gekregen!
ben ik weer, ik ben helemaal gebroken heb bijna 2 uur flyers bezorgd dat lijkt niet zo veel maar pff heb het gevoel dat mijn baarmoeder uit me zakt.. ga morgen wel naar de dierenarts met mika want zie het nu niet zitten om met de maxi cosi te gaan zeulen.. en morgen breng ik ayen even naar de opvang en dan kan ik dat allemaal even doen. @emma ah wat zielig dat hij zijn prikjes heeft gehad, auden krijgt woensdag zijn 2de alweer vond het zo sneu @juffie wat ben je aan het maken dan?? @riantje oke dat is toch wel netjes dat bedrag. maar als de ouders 5,75 betalen en ze krijgen 5,75 trg van de belasting is hun opvang dus gratis.. terwijl je normaal een eigen bijdrage ook betaald (tenmisnte die zou je kunnen vragen) ik zou in ieder geval wel even wat na gaan vragen over de nieuwe regels die in 2010 van start gaan want ze maken het gastouders er niet makkelijker op. en gelukkig is het bij jullie extra inkomsten an is het neit zo erg als ze bijv. 3 weken niet komen maar hier zou dat niet kunnen. ik zit er wel soms nog over te twijfelen. laatst had ik een voicemail van een vrouw uit valkenburg (20 minuten rijden vanaf mij) of ik voor 24 uur op haar tweeling van 1,5 wou passen maar dan wel bij hun.. dat zie ik niet zitten met mijn eigen kindje. dan wil ik wel gewoon in mijn eigen huis. maar hier is dus helemaal geen animo voor gastouderschap aan deze kant van de stad errug vreemd. @gaby hier meot er ook nog steeds een bordje bij de deur met 22 erop komt er maar nooit van @ryanne wat goed dat frédérique zo goed geslapen heeft. hier ook een goede nacht gehad van 8 tot half 6 netjes dus @knarboor wij hebben elkaar niks gegeven. heb ik ook helemaal niet aan gedacht ik heb geloof ik wel geneog me best gedaan tijdens de bevalling haha ghihi @kristel he bah rot dat je ziek bent ik ga even de was opvouwen en de vaatwasser doen (als ik mezelf van de bank krijg gesleept)
@riantje vervolg.. hopelijk hoef jij dan geen curcussen meer te volgen en zit het allemaal in je diploma.. ik heb wel hygiene maar geen ehbo en die andere.. mag ik vragen hoeveel belasting je over dat bedrag moet betalen?? en betaal je dat dan maandelijks of per jaar terug aan de belasting?
@ Knarboor: WIj hebben elkaar ook niks gegeven, ja idd wat Kristel ook zegt een mooie dochter!!! ik heb wel een bos bloemen gehad toen ik uit het ziekenhuis kwam! @ Kim: Doe je een beetje rustig aan als je het gevoel hebt dat je BM uit je zakt... lijkt me niet goed meid! @ Kristel: Succes bij de HA! wordt ik net gebeld door een vrouw van Felicitas dat felicitas is gestopt met de dozen... (op 31-10) maarrrrr deze mevrouw vond het zo sneu voor ons, dat ze voor ons een doos heeft achtergehouden lief mens... ze komt hem binnenkort even hier afgeven (niks geen aanbiedingen ofzo alleen de (kartonnen)doos ) ook vroeg ze of ik kaartjes wilde hebben voor Centerparcs waarmee ik een verblijf kan boeken (wel binnen 3 weken) met 40% korting... (dat verblijf kan plaatsvinden t/m augustus 2010) Daarna vroeg ze nog of ik toevallig extra kaartjes wilde om aan vrienden/familie/kennissen te geven... mocht kiezen hoeveel ik er wilde! wilde niet heel hebberig overkomen dus heb het netjes op 5 gehouden maar ze benadrukte dat ik er meer mocht als ik wilde hahaha... Ik ben er weer vandoor, moet om 16.00 uur met Dimara bij de osteopaat zijn en moet nog ff luiers en wat andere dingetjes halen... doei doei
@mum oh ahah niet hebberig hoor wel lief dat ze dat achter gehouden heeft. is dit de eerste keer dat je met haar naar de osteopaat gaat? ik ga vanadaag ook niet meer lopen hoor. ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik nu de pil doorgeslikt heb en dat het daardoor zo zwaar voelt.. @gaby dat is verslavend