Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Even snel, heb niet teruggelezen, moet zo naar de apotheek en ga daarna op bed liggen..

Ik blijk een keelontsteking te hebben :( Of het van een virus is of een bacterie kon de HA niet zo zeggen, maar aangezien ik er al 2 weken last van heb lijkt t op een bacterie, dus ik kan zo een AB-kuur ophalen bij de apotheek.
    Als het hiermee niet weggaat dan is t een virus en dan valt er weinig aan te doen > rusten..
    Hopelijk gaat t dus met de AB gewoon weg want ik ben t zo onderhand wel zat!

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

*EGO bericht aan*

Bel net de huisarts voor de uitslag van de urine... Het urinemonster was niet goed en viel dus niet te beoordelen.. Nou moest ik maar weer een nieuwe inleveren..

Ik heb gezegd pardon? We zijn nu al 2,5 week met een blaasontsteking bezig!!!!Dan moet ik zeker weer een week wachten! Dit kan niet goed zijn voor onze baby!! Nou dan kon ik wel op telefonisch spreekuur morgen, heb gewoon gezegd ik ga nu de Verloskundige bellen ben het beu!
    Verloskundige schrok dat ik nog niet aan de AB zat! Nu allemaal tips gekregen wat ik in de supermarkt kan nemen..

Belt die mevrouw van de huisarts net weer op, ja we willen je toch zonder test ook aan de AB hebben... Okey, maar dan wel graag een andere! Die kan ik morgen ophalen. Maar heb gezegd er gaat nog wel weer een monster naar Saltro hoor! Dus morgen na mn plasje mag ik weer aan de AB.. Ben benieuwd of ik op deze ook zoooooo heftig reageer..

Mn man was net pislink, die zei dit is toch niet normaal schatje?!! Kom op wordt eens even goed boos tegen die mevrouw! Maja zij kan er ook niet alles aan doen...

*Einde EGO bericht*

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben i kweer eventjes voordat ik op bed ga..

@Juffie: Pff, wat een gezeur zeg! Dat ze eens doen wat ze moeten doen! Hoop echt dat je gauw meer weet, want dit is ook niet goed voor jou en je beebje!
    Wat je wel zelf kan doen is veel zure dingen drinken en probeer, als je thee lekker vindt, in elke kop een schijf citroen te doen.
    Ik mocht helemaal geen AB hebben voor mn BO's tijdens de zwangerschap omdat ik allergisch voor degenen waar de specifieke bacterie gevoelig voor was en ik heb t dus allemaal zelf op moeten lossen door veel te drinken, veel zuur te drinken en cranberrypillen..
    Sterkte ermee!

@All: Bloeduitslagen waren trouwens ook al binnen, van Yentle en van mij!
    Yentle haar B12 was 675, hartstikke goed dus!! :D Gemiddelde waarden voor baby's van haar leeftijd is namelijk tussen de 325 en 590. Echt een pak van mn hart dat zij wel gewoon een héle goeie waarde heeft en dus geen injecties nodig heeft :D
    Haar foliumzuur was wel iets te hoog (40 terwijl bovenwaarde 38 is), maar dat was niet erg. Alleen als haar B12 te laag was, was het een probleem geweest, maar dat is dus niet zo :D

Mijn waarde was helaas niet zo goed :( Ik krijg elke 2 weken een injectie en nu, vanwege het bloedprikken 4 weken niet. Bij iemand die injecties krijgt en de periode ertussen zou goed zijn (gemiddeld krijgen mensen elke 2 maanden een injectie) zou die rond de 1000 moeten zijn. Hier is hij binnen 3,5 week alweer naar 400 gezakt en dat is niet goed als je dus shots krijgt.
    Dit betekent dus dat ik alsnog elke 2 weken gewoon een injectie moet blijven krijgen.. Had echt gehoopt dat de waarde hoger was en ik dus kon afbouwen naar 1x per maand, maar dat is dus niet mogelijk...
    We gaan nu vrijdag weer een nieuwe shot halen en dan gaat Kimo m onder toezicht zetten bij mij zodat we daarna voortaan niet meer naar de HA hoeven ervoor, maar dat Kimo het gewoon elke 2 weken bij mij kan doen thuis :)

Zo, lang verhaal en heel erg ego, maar moest t gewoon even kwijt.. Ik duik nu mn bedje in! Heb alweer 37,9C dus ik moet echt even rusten..

*zwaai*

4. @ Kim klinkt niet goed het gevoel dat je bm uit je zakt?? Hier voelt dat ook wel eens zo maar ja dat is heel anders :p. Rustig aan maar ff.
    Waarom moet je een eigen risico betalen als je telefoon stuk is? Is toch gewoon garantie of niet. Wat een schattig fotootje van Ayden :D ligt ie lekker in de stokke slaapzak..

@ Mum dat is mooi dat jij nog wel een doos krijgt! Waren zeker niet genoeg mensen die ingingen op de aanbiedingen.. Handig die kaartjes voor center parcs! Ben benieuwd hoe het ging bij de osteopaat.. ben je weer verder gegaan op die nieuwe voeding trouwens?

@ Gaby simse :D welke speel je altijd? Ik vind 2 nog steeds het leukst..
    Hier moet ook nog steeds zo'n bordje komen, oeps. Die wil ik ook binnenkort wel hebben, staat anders zo slordig. Jahoe vandaag in ondertrouw super :D gefeliciteerd.
    Wat een ongelofelijk stomme fout van die recepten.. :x

@ Suus wat een oude man heb jij thuis :p

@ Ryanne hopelijk blijft F dan zo doorgaan met haar ritme ;) kom je ook weer eens ergens aan toe :).

@ Knarboor nou ik denk dat het een meisje wordt :D die blijven vaker lekker lang in hun mama zitten.. enne 16 november moet jullie kleintje er al wel uit zijn want ik wil niet eerder dan jij gaan bevallen hoor, al blijft deze ook nog wel een tijdje zitten zo te voelen.. hij heeft het erg naar zijn zin.. ;)
    Mijn man krijgt niks van mij, ik geef hem al een baby :p

@ Red nog druk bezig met behangen?

@ Kristel he bah een keelontsteking, maarr gelukkig geen mex griep. Beterschap! Vervelend dat die B12 prik 2x per maand moet, maar goed het belangrijkst is dat je je dan wel goed voelt toch.. gelukkig is Yentles waarde helemaal ok :)
    Doe jij je hoofd trouwens in een beha?? ;) (ik deed dat altijd met hele grote slips van de hema ofzo 8))

@ Mariss klinkt erg leuk die tatoeage ik wil ook nog wel een tattoo met de naam van ons kindje straks samen met de geboortedatum.. :)

@ Juffie neem je ook cranberrycapsules ofzo, helpt goed tegen blaasontsteking. Hopelijk reageer je op de andere AB beter en blijft het eten er in. Stomme praktijk wel.. da's trouwens mijn buik op de avatar :D Wat voor lamp zoek je?
    Tis wat met die beebjes he.. die van mij is altijd druk om 12 uur precies wanneer ik in slaap val :x dan lijkt het wel of ie een feest daarbinnen houdt.. we worden gewoon gepest door onze kindjes. Grappig dat die van jou ook helemaal rechts ligt, hier is dat ook de voorkeurshouding vaak is rechts helemaal leeg! Grappig gezicht!
    Ik zie je pb wel komen met tel nr dan.

@ Emma zo hee wat een dikkertje wordt Jorick toch :D echt slagroommelk geef jij 'm.. Fijn dat ie het zo goed doet! :D Prikjes zijn altij even zielig he.

@ iedereen mijn man sopt niet in huis :p ik doe bijna alles.. maar heb de keukenkastjes niet gedaan hoor, was alleen een verlangen! Mijn moeder komt me er op korte termijn wel mee helpen denk ik. Het is al zo lang geleden dat het is gebeurd en dan wordt het toch vies en stoffig enzo. Vannacht was ik echt supermoe heb veel geslapen.. ben niet zoveel wakker geworden :). Ik doe trouwens mee met buik v/d maand ;) het is geen superfoto maar anders duurde het nog langer voor ik eens een foto zou hebben. Het is hier trouwens weer rustig voorweeen en alles zijn weg, alleen nog harde buiken die pijnlijk worden zo nu en dan, maar niet dat ik er wakker van lig of wordt. Zo ff boodschappen doen en koken daarna kom ik wel weer spieken :)

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik heb ff een uurtje geslapen op de bank met ayden samen, was wel ff lekker maar nu ben ik helemaal duf en warm gloeiend van de slaperigheid :D ik ga maar eens aan het eten beginnen want frank is ook zo thuis en die moet niet te laat eten want hij wil sporten vanavond.

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @desiree ja hij ligt er echt heerlijk in lekker warm is het. je hebt idd wel een jaar garantie maar ondanks dat moet je toch 30 euro eigen risico betalen en dat vind ik allemaal prima maar die heb i kdus afgelopen vrijdag al betaald en blijkt nu mijn toestel helemaal niet gemaakt te zijn, dan ga ik dus ect niet nog een keer dat bedrag betalen
    ik ga op je foto stemmen, ff zoeken hoor

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @dees ik kan hem er niet tussen vinden hoor !!

8. Nee hij staat er nog niet tussen weet niet hoe lang dat duurt, heb hem vanmiddag ingestuurd. hoop dat ie er snel staat.
    1x die 30 euro betalen is idd genoeg, irri dat het zo lang duurt voor ie weer eens gemaakt is.

9. juffie2008

Zo meiden ben weer terug van de winkels en heb weer harde buik(en)
    Even een beetje rusten op de bank...

Ik heb net 3 verse citroens gehaald (moest van de VK) en die ga ik straks lekker in de thee opdrinken haha
    Vitamineshots!!!

Desiree, echt mooi hoor je Avatar.. en ach ik vind het niet erg als Pulletje actief is maar soms is het een beetje pijnlijk.. Ik vind het al zielig dat zo'n hummeltje zo weinig ruimte heeft in een buik, maja dat ben ik he ?

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ juffie balen zeg wat een HA ik ben vorige week om 14 uur ijn potje in wezen leveren en om 4 uur lag er al een Ab kuur klaar, helaas mocht ik die niet meer gebruiken omdat ik nbijna uitgerekend was, dus hier ook cranberrry sap, maar moet er wel bij vertelle dat ik geen last van de BO had

kga zo nog lekker zwemmen maar iedereen verklaard me voor gek? nou lekker toch ff bewegen en ff uit huis zijn ;)

11. @ dees dan ben ik bang dat je pas voor december mee gaat doen want volgens mij moeten de foto's op de laatste dag van de maand ingeleverd zijn mocht je de maand erop mee willen doen

@ kris he bah keelontsteking beterschap.
    @ kim hoeveel heb je er al bezorgd?

@ juffie zal wel een beetje zure thee worden dan?

12. balen dan :x vraag straks wel ff aan een modje.. volgende maand heb ik er niks meer aan

13. juffie2008

Nou Knarboor dat zei ik ook meteen tegen de VK als je bijna bent uitgerekend mag je toch geen AB meeR?

Ze zei: als het moet dan moet het!!! Dus jij gaat gewoon aan de AB...

Lekker dat je even gaat zwemmen :D Geniet ervan!

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer eventjes :) Nog steeds hoofdpijn dus t slapen heeft niks uitgehaald ;)

@Juffie: lol, ik had je een tijdje geleden ook al gezegd dat je citroenen moest kopen en vanmiddag weer ;)
    Maar, goed dat je t nu gedaan hebt! :D T is niet bepaald lekker in je thee, maar t is wel goed voor je! (niet voor de vitamines, maar doordat t zuur is)

@Dees: Nouja, ik krijg al een jaar elke 2 weken een injectie, maar nu na de zwangerschap (tijdens de zwangerschap heb je vaker meer nodig nog) wilden we eens kijken of t met minder kon, maar dat is dus helaas niet zo.
    Het is idd zo dat als je een foto instuurt hier dat ie pas de volgende maand meedoet. Anders zou iemand die op de 29e ofzo een foto zou insturen totaal geen kans meer maken.. Hopelijk lukt t nog om mee te mogen doen :)

@Knarboor: Cranberrysap is smerig ;) Je kan beter capsules nemen, daar zit ook veel meer in!

@All: heb trouwens ook meteen een andere pil geregeld.. Eens kijken hoe ik daar dan weer op ga reageren.. Dat wordt dan alweer pil nr5 die ik krijg ;)
    Maarja, eerst deze strip afmaken!

15. juffie2008

@ Kristel,

Ja ja, ik zal volgende keer niet zo koppig zijn :p

Ik heb gewoon mn dag weer niet hoor meiden, voel mn hormonstertjes door mn lichaam gieren!!! weet niet hoe dit ineens komt, maar voel me een beetje downtjes..
    Misschien omdat ik gefrustreerd raak dat we maar geen passende lamp kunnen vinden voor de hoek

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: haha, niet erg hoor ;)
    Enneh, over die lamp, probeer je er niet te druk om te maken joh ;) Je kan altijd nog een simpele goedkope lamp bij de Ikea kopen voor tijdelijk en voor je t weet loop je ineens tegen een hele mooie aan!

Zo hebben wij t ook gedaan met onze bank, we konden niks vinden dus hebben toen uit nood de goedkoopste gekocht die er was en die is in de tussentijd vervangen :)

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie dat word dan idd een vitamineshot :D

@ryanne uhmm.. ik weet niet precies hoeveel denk 300 ofzo.. ik heb alle straten aan de linkerkant gehad behalve de 2 straten voor ons en de 2 flats dus nu nog de andere kant van de hazendanslaan . heb gewoon spierpijn in mijn benen..

@dees ja misschien dan pas volgende maand. en dan heb je er idd niks meer aan.
    ik heb nog steeds niks gehoord over dat ayden baby van de maand is.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Was de 2e keer al... 5 is toch niet hebberig? of wel? hihi

@ Kristel: Oorontsteking... he bah!! nou beterschap hoor meid! hoop dat het met de AB over gaat! balen zeg van je b12, maar wel super fijn dat het bij Yentle allemaal goed is! en tjee dat Kimo dat durft zeg,die injecties zetten bij jou!

@ Dees: Bij de osteopaat ging het goed, hij is weer met haar nekje bezig geweest... we hebben Dimara 1 week Nutramigen gegeven maar we merkten totaal geen verschil dus zijn weer terug aan de pepti sinds afgelopen vrijdag, en als het nu wel heel duidelijk verschil laat zien kijken we weer verder, voorlopig valt het niet tegen!

@ Knarboor: lekker gaan zwemmen hoor...

Ik ben er meteen weer weg van... vriendlief moet weer voetballen straks en Dimara moet nog een flesje!

Fijne avond meiden!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Hier duurde t ook 2 weken voordat ik bericht kreeg van Lotte over de buik vd maand! En ja, toen was ik al bevallen en had ik dus niks meer aan de buikband :p
    Gewoon geduldig afwachten, je krijgt vanzelf PB van haar :)

@Mum: T is keelontsteking :p Maar t is je vergeven hoor ;) je bent druk genoeg!
    Kimo vindt t niet erg om te doen hoor, die injecties, hij liever dan dat ik t bij mezelf moet doen..
    Ohja, en wat betreft de Nutramigen vs. Pepti. Als Dimara niet tegen de Pepti kon had je t nu al lang gemerkt aan haar :) Dus de Pepti is voor haar hoogstwaarschijnlijk gewoon genoeg :D
    Veel plezier bij t voetballen!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nog ff snel

@ Kristel: Ja sorry haha ben er niet helemaal bij geloof ik :p
    ja zo dacht ik idd ook als Dimara niet tegen de Pepti had gekunt dan hadden we ook een wereld van verschil moeten merken toen we overstapte op de nutramigen, maar omdat dat niet het geval was denk ik echt dat ze nog zoveel krijste door haar nekje wat niet goed zit... sinds we namelijk bij de osteopaat zijn geweest is het veel minder en huilt ze ook op een andere manier... ze lacht veel meer en is tevredener!

nu ben ik echt weg!

Deel Deze Pagina