Eerste kopje met citroen erin op Bleghhhh wat vies, maar goed alles voor een gezond beebje!! Ik ga de macaroni in elkaar prakken.. Manlief heeft helemaal geen honger, maja eten is wel zo gezond.. Als je ziek bent Ik heb trouwens vandaag een oorthermometer gekocht.. Niet echt goedkoop maar wel belangrijk voor nu en straks in de kraamtijd!
Weet je wat het ook een beetje is met die lamp? De babyhoek is achter onze donkere kast, dus je hebt er nauwelijks licht.. Nu hebben we een hele leuke sierlamp maar die is voor de sier.. We moeten even een lamp die behoorlijk wat licht geeft, want de plafonniere midden in de kamer geeft ook niet veel licht. En als je snachts met de baby bezig bent en de ander slaapt dan is het vervelend om het grote licht aan te doen. Maar het moet dus een lamp zijn met een stekker die gewoon in het stopcontact kan. Ik ben er al achter ik ga niet voor mooi, maar voor veel licht! Morgen toch nog weer even naar de kwantum, kan me heugen dat we daar iets in onze handen hadden en dat we tegen elkaar zeiden, dit kan is niet erg mooi maar wel praktisch...
hee meiden, hier vanmiddag al gestopt met behangen hoor M'n moeder moest om half 3 weer weg. Maar babykamer is klaar (naja 't behangen dan) en andere kamer zit nu 1 muur erin. Volgende week donderdag weer verder, 'k zal eerst nog wat daagjes moeten werken. Verder boodschappen gedaan, heel veel was gewassen en moet nu nog een beetje aan de opruim maar nog weinig zin. @Kristel, balen zeg! Hopelijk is 't snel over! @Juffie, sterkte met je citroenen! Goed zeg dat je even flink voor jezelf bent opgekomen!
Nog ff een maandje geduld, als de meubels er staan komen de eerste foto's. Van de week gaan we even tapijt regelen.
hoii meiden kben er weer heb een erge drukke week gehad beetje ziekjes geweest.en .... ik krijg een neefje ben zoo trots (ondanks alles) heb vandaag oveluatie test gedaan en uhm wat is jullie mening als goed is staat er nu een foto bij.
hey, even snel een vraagje hoor, is hier iemand van wie het naveltje is aangestipt op het cb? Dat hebben ze vanmorgen bij Jorick gedaan maar nu bloed het, zit een hele rode vlek in zn rompertje. is dat normaal? Kan er niks over vinden op internet.. Ik bel morgen sowieso wel even. sorry kan verder niet reageren.. moet nog heel veel doen en moet morgenvroeg weer weg..
@Emma, als het een klein beetje bloed is het niet zo erg, als het blijft bloeden wel even bellen! 'k Weet niet of het normaal is na het aanstippen. Hoe ziet z'n naveltje er verder uit? @Ivy, sorry heb geen verstand van ovu testen, er komt vast nog wel iemand langs vanavond die dat wel heeft Ik ga hier ook even snel wat doen.
He al.. heb wel terug gelezen maar ben zo druk! vandaag met Sophie naar CB geweest.. alles is goed weegt 4040 gram en meet 49,5 cm (er is in het ziekenhuis dus verkeerd gemeten en ze is dus waarschijnlijk 47 a 48 cm geweest) Vandaag voor de kraamperiode (om die af te sluiten.. manlief gaat woensdag weer aan het werk) een cadeautje gekregen.. een nieuwe.. heeeeeeeeeeeele snelle laptop.. zo kan ik het forum nog beter en sneller in de gaten houden! Hoest verder hier?? nog geen baby nieuws zie ik.. hmm
@red, dat stukje wildvlees wat is aangestipt is nu wit/grijs. En daaromheen bloed het . Zal zo weer even kijken als hij wakker word.
@suus Wauw mooie box hoor!! Ik wil wel heel graag een ronde box. Op willen, zodat ie overal heen gestuurd kan worden..!! @Emma Ja idd, best veeel!! Hoe zijn de prikjes gegaan? @Desiree Ja, het is niet leuk..!!! verveeel me ontzettend!! MAN, vertel mij wat.. ik ben een echte shopoholic!!! Het is heel erg, woon ergens waar ik niet veel mensen ken. En als we dan weg gaan gaan we winkelen.. en ik kan het dan gewoon niet laten om iets te kopen..:S moet nodig minderen.. maar het is zoo leuk.. moet je na gaan als ik straks een kindje heb..:s.. hoe dat gaat..haha.. Ben oprah aan het kijken en het meisje dat ik denk nu 6 is, is nu aan het zingen en ze kon al zo mooi zingen!!! Maar nu nog mooier!! Wauw zeg.. echt een plaatje!! Hihi.. Verdikkeme zeg, ze krijgen gewoon een Iphone cadeau!!! @mum Balen zeg dat Dimara zo snotterig is! Hoe zijn jullie eigenlijk op de naam Dimara gekomen??? @red Hoe gaat het meid??!!! Ben benieuwd naar jullie kinderkamer!! @Gaby Gefeliciteeerd met jullie ondertrouw..!!!! Maak er een leuke dag van!! @Ryanne Haaaaaiiii, hihi dat lijkt me idd een prachtig gezicht.. heb je er wel een foto van gemaakt!!! @kristel Beterschap meis, hoop dat je snel opknapt!! @juffie Succes met je mannetje en pas maar goed op hem!!! @Riejan Je naam is te lang ..hahaha.. Maar het is echt zo, die van mij is ook al ziek als hij verkouden is!!!ik ben wel lief voor hem, maar hij moet wel voor zich zelf zorgen. @knarboor Spannend zeg.. schiet echt al op!!! Hihi.. Lekker zwemmen, als je je goed voelt waarom niet?!!! @Kim Wat heb je toch een heerlijk mannetje!!!!! Hihi.. hi jis zoooo lieff Wanneer is Ayden baby van de maand geworden?? En als ik baby van e maand zoek op het forum krijg ik hem te dan te voorschijn?? Hoe gaat het?? Waarom ga je flyeren?? Begrijp ik dat nou goed, als je kind baby van de maand is geworden krijg je een buikkband :s.. dat snap ik niet, hij is er toch al uit. Hoe gaat het verder hiier. Met mij gaat het goed, werd vanacht wakker met ontzettende zere buik, ging op mijn zij liggen en het was wg!! Overgens ben ik nog niet ongesteld worden vandaag, ik wacht nog even af!!! Op school ging het goed, kindjes hebben hard gewerkt!!! Je kan duidelijk merken dat ze even om moesten schakelen vorige weeek.. poeeehhh.. wat een ramp zeg.. haha..
hey Uk, volgens mij heb ik jou nog helemaal niet gefeliciteerd met jullie meisje!!!! maar bij deze GEFELICITEEERD..!!! iemand nog iets van dreamer gehoord??
@emma geloof dat frederique dat ook heeft gehad moet je ryanne ff vragen. @matta hij staat bij babay van de maand op home kan je daar naar klikken en als je buik van de maand wint dan krijg je een buikband en babay van de maand een draagdoek ik ben met herbalife begonnen dus vandaar dat ik flauer om zo klanten te krijgen probeer via gmail met mijn vader te cammen maar wil nog neit helemaal lukken, dan kan hij ayden ff zien
AAAHHH, okee, vond het al niet logisch dat je een buikband kreeg als je kindje baby van de maand werd..hahaha.. draagdoek is ook veel logischer..haha.. Hoe is het met je vader?? vermaakt hij zich nog een beetje?? oke dan, ik ga even kijken!!
Even nog een keer ego hoor.. sorry Heb net toch even wat meer informatie opgezocht over B12 en kinderen, aangezien de HA waar ik vandaag was er de ballen verstand van heeft (was een vervangende HA!). Nu blijkt dat die arts de referentiewaarden voor volwassenen aangehouden heeft bij haar Foliumzuur moet bij baby's van 0-1 jaar tussen de 60 en 104 liggen en is dit dus te laag bij Yentle (40 bij haar) Maar haar B12 is dan weer te hoog in verhouding met de referentiewaardes.. En nu kan t dus zijn dat haar waarde zo hoog is doordat ze dus flinke hoeveelheden via mijn injecties binnengekregen heeft tijdens de zwangerschap! En dat dus deze waarde helemaal niet eerlijk is, om t zo maar te noemen... Pfft, zal binnenkort dus maar even met mn eigen huisarts een afspraak maken hoe t nu zit, want ik weet nu echt niet meer of t nu goed is of niet en of t dus misschien nog een keer geprikt moet worden over een tijdje.. Ook kom ik er net achter dat Zantac de opname van B12 en foliumzuur remt.. En aangezien haar foliumzuur dus juist te laag is.. Pfft.. dat wordt een uitgebreid gesprek met mn eigen HA binnenkort! Wil t gewoon uitgezocht hebben, want t kan echt heel veel schade aanrichten bij kinderen in de groei.. En bij mezelf klopt er dus blijkbaar nog meer niet.. zo is mn foliumzuur nu dus ook te laag icm dat ik injecties krijg wat een gezeik allemaal! Dacht dat ik er vanaf was! Hopelijk krijg ik meer duidelijkheid bij mn eigen arts! Weet nu zeker dat ik dit soort dingen niet meer met een ander bespreek..
@matta ja gaat goed met hem hij is nu op de helft dus dat is wel lekker. en hij heeft net even ayden kunnen zien via de cam.. had dat nog nooit gedaan dus is wel leuk voor hem. heb je er een goed gevoel over of je misschien zwanger bent?? ik hoop het voor je, zal voor je duimen @kristel lekker verwarrend meid, ik zou er ook ff achteraan gaan en duidelijkheid vragen. dokters zijn ook maar mesen dus die zien dingen ook over het hoofd. ik ga lekker gtst kijken en zo greys anatemy verheud ik me de hele week op