Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    pas maar op sammie! beterschap

zo net weer bij vk geweest alles was weer goed! gewoon volg wk terug komen als het er dan nog niet is sturen ze me naar het zh ;-(
    verder vnd zet vreemd dat ik geen ab kuur heb gehad omdat ik zei dat ik er geen last van heb maar ze zei als je zwanger ben voel je ook geen pijn bij plassen en daar komt dus mijn buikpijn vandaan.

@yvi sorry hier ook geen verstand van ovu teste

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

Hier nog weer zieker dan gisteren.. Hoop dat de AB snel aanslaat!

@Mum: Ahh, zielig dat Dimara zo ziek is. Heb je neusspray in huis voor haar (Gewoon zoutoplossing)? En anderes even zelf zoutoplossig maken om dr neusje open te maken.

@Sam: Ohh joh, wat eng meid! Hoop echt dat je gauw beter bent en je niet opgenomen hoeft te worden. *knuffel*

@Knarboor: Ja, idd, ga eens bevallen joh! :p
    Hoop dat de VK wat kan doen :)

@All: SOrry, verder weet ik t niet meer.. Hier is temp nu 38,3.. Bah.. Word er echt gek van! Wil eindelijk wel weer eens beter zijn en zelf voor Yentle zorgen. Nu doe ik bijna niks met haar omdat ik bang ben dat ze straks ook heel erg ziek wordt. Ik mis t nu echt dat contact, maarja, eerst beter worden!

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    heb al gezien bij media markt: wii met sports (179,-)
    Bij bol.com wii met sport en kart (229,-)

ik ga nu de lamp van woezel en pip bestellen :D Dan kan pascal die ook ophangen als die binnen is..

@kristel: even vraagje aan jou? wanneer is het koopavond in arnhem? op donderdag toch?

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @juffie: ik ben helemaal gek op de gehaktballetjes van de ikea.. wij gaan nou waarschijnlijk woensdag al de wii kopen bij de mediamarkt en dan eten bij ikea :p heb er nu al zin in :D

@kristel: ik hoop dat je snel beter bent.. is niet leuk als je niet echt met yentle kan knuffelen..

@knaboor: Nog een week wachten.. ik hoop dat je spontaan vannacht gaat bevallen.. De kleine laat goed op zich wachten zeg.. bahbah

@all: ik ben even weg.. ga nu even puk uitlaten

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    wow wilde even snel de lamp bestellen maar hij is 8,95 verzendkosten.. de lamp zelf kost maar 6,95.. vind ik toch een beetje veel.. wie weet bij welke winkel je die lamp kan kopen.. ??

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Suus: Koopavond is hier op donderdag idd :)
    Enne, die balletjes van de ikea zijn ook superlekker! Wij hebben ze ook thuis e nde saus ook, echt lekker :D

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hey meiden

ik heb net lekker gezwommen met ayden op de sportschool en nog ff snel onder de zonnebank geweest (er is daar een opvang waar hij dan ff heen kan) en daarna heb ik ayden afgezet op de kinderopvang omdat ik vanmiddag moet werken voor mezelf en even naar de dierenarts moet met mika. wel raar om hem zo achter te laten nu voor het echie

@mum wat zielig voor dimara, niet zike worden voor de vakantie he, jullie gaan vrijdag toch? tot wanneer eigenlijk?
    ik doe ook bij ayden nu elke morgen zoutoplossing in zijn neus spuiten en dan met en doekje het eruit halen en dan heeft hij nergens meer last van.

ben er snel vandoor anders blijf ik weer hangen

8. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ juffie

9. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    dankje voor jullie reacties:):)

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    zo.. puk is uitgeweest.. hij heeft wel 2x geplast en maar niet gepoept.. hij had ook al in de bench geplast.. hoop voor gaby dat hij niet in de bench poept nou.. achja :p ik heb mijn plicht gedaan :D

Moet vanmiddag weer werken.. mag ik mijn vervanger tijdens mijn verlof in gaan werken.. ik ben benieuwd wat voor iemand het is.. Ben ook benieuwd wat de kinderen zeggen.. maar die vinden toch alles leuk..
    nou ik ga even de tafels afdoen (eindelijk) en stofzuigen :p

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    het is echt rustig op het forum.. ik ga maar eens naar het werk.. fijne dag allemaal!!

12. goedemiddag
    Rustig hier... Net wezen lunchen met een vriendin en nu heb ik helaas niets meer te doen zodat ik echt aan die berg strijk moet beginnen... :(

13. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ YVI

Daar weet ik helemaal niks van af sorry meid.. Ik heb gewoon "geluk" gehad. Ben meteen zwanger geraakt toen ik stopte met de pil dus heb al die dingen niet gebruikt...

14. juffie2008

@ Ryanne,

Je mag mij helpen met uhhh tsja wat zal ik eens bedenken... met gezelschap houden :D
    Succes met strijken ;)

Ik ben echt vreselijk moe, ga die collega/ vriendin maar eventjes afbellen denk ik.. Wil eigenlijk gewoon ff slaapie doen..

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: thnx... hoe was het bij jouw controle?
    hier ook de laatste voeding boven, bij ons in/op bed dan boeren en dan naar haar eigen kamertje..

@ Mariss: ben benieuwd naar je tattoo!

@ Sammie: jee meid dat is heavy... heel veel beterschap hoor meid! *stuurt een grote fruitmand naar Sam*

@ Ukkie: okeej :) en met hoeveel weken ben je bevallen?

@ Suus: bij de intertoys hebben ze weleens leuke aanbiedingen wbt de wii
    wanneer ga je met verlof? met 34 of 36 weken?

@ Knarboor: hebben ze niet gestript?

@ Kristel: ik heb otrivin in huis ja :) maar gelukkig is het niet nodig want
    haar neusje is nu weer open...
    bterschap en een dikke knuff voor jou!

@ kim: zal wel ff moeilijk geweest zijn om hem achter te laten...
    wij gaan vrijdag idd en komen vrijdag de 13e weer terug! ik heb vanmorgen haar neusje leeggemaakt met de neuspeer en nu gaat het goed gelukkig!

@ Ryanne: heel veel succes met die berg strijk! dikke knuff...

@ Yvi: ik heb er ook geen verstand van! sorry!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik heb een spiegel gekocht voor boven de commode, hij hangt net boven het aankleedkussen, kan ze met zichzelf flirten :p

17. juffie2008

@ mum

Hi hi ik zie Dimara echt al met zichzelf flirten ;) Leuk hoor!!! Pas maar op, straks pakt ze jou nog in met die charmes als ze later haar zin niet krijgt heheh

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hoi meiden,

Back to earth hier ;)

@mum wat vervelend dat dimara zo;n last heeft zeg, beterschap hoor!

@kristel hoop dat je snel weer opknapt zeg!
    Kan me voorstellen da tje alles met Yentle nu zo mist!

@smmie hoop dat je niet opgenomen hoeft te worden meis, beterschap ook voor jou hoor, dikke knuffel!

@knarboor, gaat de vk je volgende week nog strippen, of doen ze dat neit bij jullie?
    Wanneer laat jullie beebje zich nou eens zien he, duurt lang het wachten he!

@suus werkse meis!

Hier weer druk geweest met vanalles
    Kylian heeft zaterdag van 12 tot half 9 geslapen, super he, was er zo blij mee!
    Helaas was het wel weer eenmalig, vannacht kwam hij zelfs 2 keer :(
    Ook heeft hij van het weekend voor het eerst gelachen, de knapperd!

Zelf ben ik vanaf zaterdag weer wat bloed aan het verliezen, eerst ook echt rood, maar nu steeds rozig, rodig en bruinig, sorry voor de details
    Had ook echt ongi buikpijn zaterdag, zondag en gister, maar vandaag niet meer
    Vind het zelf te weinig voor een echte ongi, maar dit is toch ook niet meer van de bevalling?
    had al een tijd geen bloedverlies meer en rood al vanaf 2 weken erna niet meer
    Is dit toch al mijn ongi?
    Wat denken jullie?

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    nee ben niet gestript denk ook niet dat ze dat gaat doen omdatz e zei dat ze me doorstuurd naar zh.

moet toch weer potje pies bij dok brengen dus ff veeld rinken ;)

ha ster ook weer van de partij, gezellig

had net om 3 uur zon buikpijn dacht joepie het gaat beginnen, nu maar hopen dat zo nog een keer komt!

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @knarboor oeh zo vervelend dat wachten, alles wat je voelt hoop je dat het gaat beginnen!
    Nou ik duim voor je hoor, dat je maar snel lekker veel pijn mag gaan voelen, dan gaat het goed
    (dit klinkt wel erg raar ;) maar ik bedoel het goed)
    *doet een bevallingsdansje voor knarboor*

Deel Deze Pagina