Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi hoi ben ik weer, heb antibiotica voor mika gekregen en slijmopwekkers want hij heeft luchtwegeninfectie. ook meteen boodschappen gedaan dus alles is weer in huis voor de hele week.

ik was nog ff het crecheboekje gaan brengen op het kdv, was hij aan het huilen en wou zijn flesje niet verder opdrinken, nou toen had ik het helemaal moeilijk toen ik wegging.
    nu nog maar ff wat aan mijn werk doen en dan haal ik hem weer op.
    ik heb een soort flespap gehaald daar ga ik ayden is af en toe kennis mee laten maken is vanaf 4 maanden maar die paar weekies maakt niet uit, voreger mocht het allemaal van 3 maanden en nu is het allemaal opeens 4 maanden

@sterretje blijven hopen dat het stand blijft houden doen we hier ook :D

@ryanne en nog jahova's aan je deur gehad?? hier kwamen ze we willen je kennis laten maken met onze schepper... nou!! nee bedankt :D haha

@mum gelukkig gaat het beter enzo/n spiegel vinden ze helemaal geweldig op sommige opvangen heb je dat ook, een lol dat ze dan hebben LOL!!

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim oh dat lijkt me vreselijk om dan weer weg te moeten gaan als je weet dat hij huilt enzo
    Gelukkig hoeven we hier pas in januari naar de creche, dat duurt nog ff!
    Nou hup aan het werk nu jij hoor :p

3. @ Sterretje klinkt bij mij niet als een echte ongi in de oren, wat ik ook vaak hoor is de 1e ongi na de bevalling wat heftiger dan een normale ongi. Heb je nog nieuwe foto's van Kylian, heb hem maar 1x gezien!

@ Emma ja ik was degene die dat vroeg :p heb je nog goed onthouden hoor ;) Gelukkig is het bloeden gestopt, goed nieuws, neem aan dat het stukje wild vlees er nu af moet vallen?

@ Mum ben benieuwd hoe ze dat vindt die spiegel, ik heb zelf ook wel eens aan een spiegel gedacht bij de commode maar heb geen idee hoe baby's daarop reageren!
    Bij een nacontrole kijken ze toch ook naar de grootte en stand van de baarmoeder en vragen ze of je nog bloedt etc want dat zegt wat over de wond van de placenta.. misschien of je nog pijn hebt in je buik (naweeën) dus is belangrijk en ze hoeven alleen niet naar hechtingen ofzo te kijken, want die heb je tenslotte nit (behalve de ks wond)

@ Juffie hier ook telkens moe, ik denk dat het er echt bij hoort nu.. gewoon aan toegeven! Heb je eindelijk een lamp bedacht, wel goed idee zo'n licht boven het schilderij. Kan subtiel maar ook fel toch? Is het kamertje nu bijna af? Hier bijna morgen komen de gordijnen en wacht nog op een canvas doek die ik op internet heb besteld.
    Handig al die rompertjes die je hebt gekregen, kan je denk ik niet genoeg van hebben. Ligt Pulletje nog steeds zo hoog.. hij moet echt eens flink gaan indalen dan :p hoewel hier het kontje maar in mijn longen blijft drukken.

@ Bos welkom terug ;) ga jij eerst maar ff bijtanken en daarna zien we je wel weer verschijnen! Weet jij hoe het met Agneta is? Die zie ik nooit meer hier..

@ Ryanne succes met de strijk, hier heb ik de berg strijk voorkomen door het in de wasmand te laten zitten 8) maar helaas die puilt nu uit en moet vanavond de wasmachine in.

@ Suus huh je vervanger tijdens je verlof inwerken, moet je dan werken tijdens je verlof? :(

@ yvi ik had al gereageerd op je foto, gok vandaag eisprong ;) dus klussen geblazen.

@ Sammie klinkt niet goed al die symptomen, bloed ophoesten denk ik gelijk ook aan longontsteking. Veel beterschap en hoop dat je snel opknapt. *veel kopjes thee en soep naar sammie stuurt*

@ Mariss ben zo benieuwd naar je tattoo :D

@ Kristel waar heb je die ballen en ikea saus vandaan?? Ik eet ze zelf niet, maar mijn man is er dol op.. wij hebben vrijdag nog bij de ikea gegeten :D Ga jij maar even goed uitzieken, jammer dat je Yentle nu even moet missen maar is momenteel wel 't beste voor haar.. maar snel opknappen dat je weer bij d'r kan zijn.

@ Knarboor balen dat je weer een week moet wachten.. hoop maar dat het voor die tijd gebeurt! Misschien wil hij/zij op mijn verjaardag komen :p

@ Kim oh dat is moeilijk als Ayden zo moet huilen dan.. En met die flespap merk je vast wel als het niks is, tegenwoordig zoveel regels die regelmatig ook nergens op slaan.

@ wii die hebben wij niet, mijn man wil 'm wel heel graag maar moeten eerst nog wat andere spullen hebben.

@ Ikea die in haarlem zit heel dichtbij hier.. Net als babydump en prenatal. Ik heb ook die hydrofiele luiers van de ikea, de blauwe figuurtjes. Vrijdag had ik nog van die blauwe opbergbakjes gehaald. Verder is onze slaapkamer Ikea :p

@ me nou ben vanmiddag weer naar de fysio geweest en kreeg telkens pijnlijke harde buiken bij het lopen, ik dacht ah oh gaat er wat gebeuren?? Maar als ik weer ga zitten of liggen verdwijnt het weer, ik moet dus maar niet meer gaan lopen lijkt wel.. :( Hier vannacht ook als een blok geslapen maar werd weer wakker van de kat, die een spijker had gevonden om mee te gaan spelen, irri beest..
    Nou ik ga hier maar een beetje opruimen, wel heel rustig anders komen de harde buiken weer, en ze zijn ook flink pijnlijk. Gisteren liep ik ook nog eens helemaal leeg op de wc en had zulke erge buikkrampen. Terwijl ik al dagen niet meer kon. :)

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sterretje dat is gelukkig nog ff maar geloof me ik dacht ook oh november dat duurt nog ff en het is veelste snel november geworden, lijkt wel vorige week dat het nog augustus was :D

ik ben nu ff het eten aan het voorbereiden, ga indonesisch koken. sambal goring boontjes met longtong en nog een gerecht met spitskool maar weet niet hoe dat heet haha :D heb wel een kant en klaar kruidenzakje van de toko want kan nu niet aan mijn opa vragen hoe het moet. dat moest ik altijd nog vragen :( hopelijk kan dat nog als hij beter word

oh er ligt trouwens nu een man met mexicaanse griep op de ic in heerlen waar mijn opa ligt :S dat snap ik echt niet die mensen zijn al super zwak en dan leggen ze er iemand bij met mexicaanse griep, ik ga er nu echt niet meer heen totdat die weg is straks steek ik ayden aan als ik daar geweest ben. vind het echt belachelijk zo iemand hoort op carantene lijkt mij. de mensen die op bezoek komen moeten wel een schort enzow aan maar hij ligt daa rwel op een open afdeling :S klopt toch niet

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: haha ja idd :p doet ze nu al... was vanmorgen een beetje "boos" op haar omdat ze niet meer wilde slapen (naja dat is niet zo erg) maar steeds als ik nét in bed lag begon ze te huilen... dus heb haar maar uit haar bedje gehaald dus ik leg haar op de commode, ligt ze echt zo naar me te lachen van: hihi ik heb mijn zin! pretletter!!

@ Ster: Ik denk toch dat je idd ongi bent... bij mij is het nu ook heel raar... begon met een beetje rozig bij t afvegen, duurde 2 dagen voordat t echt doorzette, toen 2 dagen heel veel bloed/slijmverlies met dikke donkerrode druppels erin (sorry) na de nacht (had een tampon gebruikt omdat ik het anders voelde lopen :( ) ineens helemaal niks meer voor 2 dagen, en nu weer flink bloedverlies :( snap er niks van! en ook vette menstruatiepijn wat ik voor de zwangerschap nooit heb gehad (of alleen in lichte mate!)

@ Knarboor: hoop echt dat het gaat beginnen meid!

@ Kim: ARme Mika zeg! kan me voorstellen dat je het moeilijk had op het kdv als je je ventje zo ziet huilen! ja ik vond het wel een leuk idee die spiegel... het staat ook nog leuk ook :D

@ Dees: Ja ben ook benieuwd hoe ze erop reageerd, hoop alleen niet dat ze dan helemaal geen contact meer met ons zoekt want ze flirt nu echt met ons als ze op de commode ligt :p thnx voor je antwoord wbt de nacontrole! was alleen een beetje bang dat ze weer down under moest wezen ofzo... dat heb ik wel ff gehad! (gek dat je dat tijdens de bevalling geen reet kan schelen! en dat het daarna weer ineens een kwestie is van schaamte :()
    rustig aan doen hoor jij! Boefje moet nog zeker 2 weekjes blijven zitten hoor!

6. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Hey dames,

Volgens mijn heb ik hier een tijd geleden eens geschreven dat ik niet veel last heb van mijn schoonmoeder ... haha tot nu. Gisteren waren ze langsgekomen voor de verjaardag van mijn vriend. Het was wel gezellig ... tot we begonnen over het bellen naar de grootouders na de geboorte. Ik had gezegd dat we eerst naar mijn vriend zijn grootouders zouden bellen, omdat zij het verst weg wonen en dus langer moeten rijden. Kreeg me daar een weerwind! Dat kon wel niet want zij zijn de grootouders. Mijn schoonmoeder wil dat we bellen zodra ik naar het ziekenhuis ga. Ze wil er speciaal een dag vakantie voor nemen om dan in het ziekenhuis te zijn. Ik zei, ja en als het dan 24 uren duurt? Vond ze niet erg, was spijtig voor haar zei ze. Ik was een beetje van mijn melk, en het drong allemaal nog niet zo goed door. Maar vannacht begon ik er natuurlijk over te piekeren. Ze denkt wss dat ze dan bij in de kamer mag terwijl ik weeën heb, en dat ze meteen na de bevalling haar kleinzoon mag vasthouden. Mss wel mee in de bevallingskamer aanwezig zijn .... Ooh nee, ik mag er niet aan denken. Ik wil echt niiiieeeeeeemand anders dan mijn vriend aan mijn bed hebben als ik weeën heb, en ik wil eerst rustig terug zijn op de kamer voor ik het bezoek laat komen. Ik wil zelfs mijn eigen moeder er niet bij, laat staan mijn schoonmoeder. Maar ooh jee, hoe moet ik haar dat nu weer gaan vertellen ... ik weet nu al dat ze wss kwaad zal zijn. Ik krijg dus echt gewoon zenuwen als ik daaraan denk. kHeb er gewoon slecht van geslapen *Zucht*

Ik heb al zo'n klein hartje en mijn vriend gaat er volgens mij helemaal niets van zeggen. Even maar wat moed bijeenrapen en er dan voor gaan denk ik ...

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Wat belachelijk zeg dat ze iemand met de mex. griep bij je opa op de afdeling gelegd hebben! is er al nieuws of hij overgeplaatst kan worden?

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim oh dat lijkt me vreselijk om dan weer weg te moeten gaan als je weet dat hij huilt enzo
    Gelukkig hoeven we hier pas in januari naar de creche, dat duurt nog ff!
    Nou hup aan het werk nu jij hoor

@desiree zal zo ff een paar fototjes spammen van hem hoor!
    Maar doe je wel een beetje rustig aan met al die harde buiken dan meis, is niet goed hoor!
    Gewoon niet te veel lopen en lekker op de bank ofzo, goed voor je zelf zorgen!

Zat al op internet te kijken naar ongesteld na de bevalling, maar lees ook bij veel dat het meer en langer is, maar sommige ook weer weinig en vooral veel bruin, dus ben nog steeds onwetend :D

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Hilli: owww wat vervelend zeg dat je schoonmoeder denkt dat ze overal bij mag zijn! bij mij is het na de bevalling ook niet gegaan zoals ik gewild had... toen ik terug kwam van de ok (een uur nadat Dimara geboren was) kwam ik terug op de verloskamer en daar zaten mijn schoonouders toen al! Ze hadden Dimara gelukkig nog niet vastgehad (want dat wilde ik absoluut niet, had ik ook tegen mijn vriend gezegd) maar achteraf vind ik het vreselijk dat ik niet (al was het maar even) alleen met mijn vriend van Dimara heb kunnen genieten...
    k moet er maar niet teveel aan denken!

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kim wat raar van die mexicaanse griep zeg, lijkt me niet verstandig nee

@mum jij ook al zo'n rare ongi dus, vreemd allemaal zo na de bevalling he
    Ik weet ook gewoon niet wat ik er van moet denken
    Vloeien kan het gewoon eigenlijk niet meer zijn, dus tja er blijft verder niet veel over :(

@hilli he wat vervelend zo;n schoonmoeder
    Maar het is jou bevalling, jullie moment met jullie kleintje erna, en dat komt nooit meer terug hoor!
    Sta ff stevig in je schoenen en vertel wat jij graag wilt
    Ik zou gewoon pas bellen nadat jullie kleintje geboren is, spreek af met je vriend dat jullie dat doen en misschien hoef je niet eens dat tegen je schoonmoeder te zeggen anders, ze hoort het dan vanzelf wel als het geboren is
    Ik weet nog dat ik het heerlijk vond om de eerste 2 uurtjes gewoon met zijn drietjes te zijn, lekker ff genieten, bijkomen, zelf weer opfrissen, de kleine opfrissen en dan pas bezoek
    kom voor jezelf op hoor!

11. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Mum: zie daar heb ik ook schrik voor. Ik wil eerst rustig met mijn vriend en ons zoontje op de kamer zijn. En ik wil hem als tweede, na mijn vriend vasthouden. Niet mijn schoonouders. Mijn moeder zei tegen me, meisje zorg er eerst voor dat je rustig weer op je kamer bent, dat je een beetje uitgerust bent en bel ons dan pas. Pfff waarom zijn mijn schoonouders niet zo? Tegen mijn ouders zou ik meteen ingaan, moesten die zoiets in hun hoofd halen. Maar die zijn zo slim dat het niet nodig is ...

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dees: Die balletjes en saus kan je gewoon bij de Ikea kopen hoor :D Ze hebben bij de uitgang zo'n winkel met allemaal voedingswaren en daar liggen de balletjes en saus ook :D

@Hilli: Nouja zeg, wat een gezeur!
    Jij moet bevallen en JIJ bent degene die bepaalt wie erbij is en wie niet. Als jij je schoonmoeder niet in t ziekenhuis wilt hebben zodra de bevalling begint, gewoon lekker laten gaan en niet bellen ;)
    Sorry hoor, maar schijt aan wat zij wil! Het is jullie kindje en jouw bevalling, niet die van haar! ;)

@Sterretje: Tja, ik weet niet of t echt een onig is.. Hier was de eerste echte ongi ook niet superheftig (ik gaf toen nét bv dus dat kan de boel wat onderdrukt hebben) maar de keer daarna, zonder bv was echt heftig.. ;)

@Kim: Stertke met Mika, hoop dat ie er gauw weer bovenop is :)
    Wel vreemd idd dat ze iemand met M griep op de IC leggen bij allemaal andere mensen!

@Mum: wat leuk dat je een spiegel boven de comode gehangen hebt! :D Hier vindt Yentle t ook helemaal geweldig om naar zichzelf in een spiegel te kijken ;)

@All: Kimo heeft vanochtend mn AB opgehaald bij de apotheek.. En ook mn nieuwe pil. Ik heb blijkbaar Cerazette gekregen, dat is dezelfde pil die je krijgt als je bv geeft.. Een minipil dus ;)
    Ik weet niet of ik dat wel zo betrouwbaar vind..
    Twijfel dus heel erg of ik daar wel mee moet beginnen???

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ster: ik twijfelde ook of het wel mijn ongi was maar aangezien ik alweer een tijdje aan de pil ben (om het lekken van mijn boobs te stoppen) en toen mijn ongi begon in mijn stopweek zat (gister weer begonnen) kon het dus haast niet anders dan dat het mijn ongi is... ook ben ik nu al ruim 3 weken van het vloeien af!

@ Hilli: Tja idd mijn moeder is gelukkig ook niet zo! nu was die bij de bevalling (niet bij de KS, daar was alleen mijn vriend bij) dus dat mijn moeder er was toen ik terug kwam van de ok was logisch, maar ik had liever gezien dat mijn schoonouders pas kwamen nadat wij even met z'n 3tjes geweest waren (mijn moeder had dan wel even op de gang gewacht of een sigaretje gaan roken buiten ofzo zodat we toch dat moment hadden gehad) maar helaas hebben mijn schoonouders ons dat niet gegunt en hebben ze Dimara eerder kunnen bewonderen als ik, heb haar maar 5 minuutjes gezien op de OK en toen moest vriendlief haar meenemen en werd ik nog gehecht (wat 45 min. heeft geduurd)
    Dus vecht ervoor meid dat jullie dat moment na de bevalling lekker met z'n 3en zijn!

14. @ Kim ik dacht dat iedereen met mexicaanse griep in het ziekenhuis in quarantaine moest?? Hier in het ziekenhuis wel! Staat op een bord wat voor de ingang van het ziekenhuis is. Zou het ff navragen desnoods telefonisch op die afdeling, voor een heel ziek iemand is de mex griep erbij al snel fataal ja. Ik kan op die website zo snel niks vinden.

@ Hilli wat denkt ze wel niet.. maar je moet wel wat sterker in je schoenen staan tegenover haar hoor, het gaat er om wat jullie willen en niet wat zij wilt. En dat kan je het best duidelijk en direct tegen haar zeggen. Daar hoef je je dan niet schuldig om te voelen, want jij bent tenslotte degene die gaat bevallen? Allemaal de beslissing van jou en jouw vriend! Sowieso pas bellen wanneer jullie er klaar voor zijn. Raap je moed bij elkaar meid ;)

@ Mum nou meestal hoeven ze niet down under te zijn bij een keizersnede, tenzij je vreemde klachten hebt daarzo. Bij een bevalling ben je alleen maar bezig met de pijn en is alle schaamte natuurlijk weg en nu is die gewoon weer terug, ach ja ik heb ook al meerdere keren in m'n blote doos bij de gyn gelegen en maak me er niet meer druk om, hoeveel de gyn er wel niet heeft gezien :p
    Whaha is Dimara zo'n flirt, dat geloof ik gelijk!!

15. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    zo hier een kuur gehad, moet hem oplossen in water blegh maar goed

heb sinds 3 uur al om de 3 kwartier erge buikpijn /rugpijn ik hoop dat dit iets gaat betekenen vanavond envanacht?? Morgen is het 4 november en dat was de datum die wij zelf uitgerekend hebben dus wieweet

@ster bedankt vootr de dans ;)

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
  17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Weet niet hoe ik de foto;s goed krijg zodat jullie het gelijk zien???

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Waarom vertrouw je de minipil niet zo? ik heb er helemaal geen verstand van, maar ben gewoon benieuwd :p

heb trouwens vanmiddag nog 2 shirtjes voor Dimara gekocht van Noppies, had nog een cadeaubon van een winkeltje waar ze alleen maar merkkleding verkopen en ik vertikte het om een jurkje oid van 49.95€ te kopen, heb dan wel een cadeaubon maar dat vind ik zo zonde! wilde eerst een shirtje van Lief! (wit met roze, roze met wit heeft ze al :p) maar de kleinste die ze hadden was maatje 80 :( voor de rest dus allemaal dure kleertjes van z8, baby barb etc...

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @knarboor hoop dat het helpt meis!

@mum die shirtjes van lief zijn super leuk he!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Hilli: Even voor de duidelijkheid, ik kom misschien even heel bot over als t gaat om je schoonmoeder, maar ik weet zelf ook wel dat t niet zo makkelijk is als ik zeg hoor :)
    In mn gehaast heb ik t wat botter opgeschreven dan ik bedoelde ;)
    Ookal meen ik het wel hoor, maar ik had t iets vriendelijker kunnen schrijven denk ik ;)

Iig, ik zou haar echt laten weten dat je t er niet mee eens bent en dat ze maar mooi wacht totdat jullie er klaar voor zijn om ze te bellen! :)

Deel Deze Pagina