Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    http://94.100.113.167/765050001-765100000/765091201-765091300/765091280_5_g2jG.jpeg

HIer nog eentje van hem, nu stop ik hoor haha

Ik ben er weer vandoor ook, hoor het mannetje huilen dus ga hem uit zijn bedje halen
    Nog ff lekker kroelen en daarna nog ff voeden
    Ga vanavond voor het eerst weg zonder hem, dus moet nog ff van hem genieten, hij is in goede handen bij manlief, maar vind het toch maar een raar idee hoor, maar ja moet er toch weer een van komen
    Ga lekker uiteten met mijn collega's dus dat is ook leuk!

Meiden fijne avond alvast he!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Knarboor: Ohh spannend, zou wel iets kunnen betekenen ja :D
    Je hebt zeker amoxicilline gekregen? Dat is namelijk best smerig ja! ;) (ik mag t niet meer hebben, ben er allergisch/overgevoelig voor geworden omdat ik t al zeker 20x gehad heb)

@Ster: Ahh wat een lieve foto :D mooi mannetje!

@Mum: Nouja, in de gebruiksaanwijzing staat dat t voorkomt dat zaadcellen de baarmoeder binnendringen en in véél gevallen een eisprong onderdrukt.. Maar dus niet in ALLE..
    En ik ben dus bang dat ik dan gewoon een eisprong zal hebben en dat die pil dus helemaal niet zo goed werkt in t tegenhouden van de zaadcellen ;)

3. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    kan het ook beginnen met rugweeeen?
    missch domme vraag maar jah heb ook geen idee

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @hilli laat je niet gek maken mied, mensen denken dat ze alerlei rechten hebben als un dochter of schoondochter zwanger is maar dat hebben ze niet het is jullie leven, jullie bevalling en jullie kindje. ik heb ernaderhanmd spijt van dat we zo snel gebeld hebben want ik wkam onder de douche vandaan en me hele familie was er al en ik had geen moment samen met frank en de kleine en dat kan i knooit meer trg halen. dus dnek aan je zelf en je mannetje en niet aan alle wensen van andere dat is ff jammer voor hun!!

@mum lekker geshopt dus, ik vind noppies echt leuk

ik heb net het atrium in heerlen gebeld kreeg i keerst een broeder van de ic die mijn opa verzorgd nou die wou dus niet met mij in discussie gaan, ik zeg ik hoef ook geen duscusie i kwil gewoon weten waarom en wat de protocollen zijn nou daar kon hij me niet mee helpen toen wou ik het bestuur spreken maar er was niemand en toen kreeg i kde manager van de ic die vertelde dat ze vol zitten en er geen ander oplossing is en dat er wle maatregelen zijn genomen (vind hij) hij zegt dat het bed naast de man niet in gebruik word genomen (mijn opa ligt er nog geen 5 meter vanaf) en dat ze schorten enzo aantrekken voor besmetting te voorkomen maar dat vind ik gewoon te weinig bij zoiets. zeker bij mensen die doodziek zijn.
    nou hij kon niks veranderen het was nou eenmaal zo..
    dus heb ik een nummer gebled voor patienten en hun rechten en die zijn maar tot 4 uur te bereiken maar die vrouw zou het doorgeven ook aan de consumetenafdeling en die vond het ook een hele goede zaak.. en morgen hoor ik dan verder want ze zegt dat is idd niet normaal die hoort in qurantene te liggen.
    ik vind het echt te belachelijk voor woorden..

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @knarboor ik denk het wel.. zelf beenweeen gehad maar dat egon pas na een paar uur die waren killing ik hoop voor je dat het bij je buik blijft en niet je benen en rug want dat is echt moeilijk vol te houden..

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    ja mn rug is nu al pijnlijk gevoel we wachten maar af, houd jullie op de hoogte!

7. @ Kim goed dat je hebt gebeld!! Bij het ziekenhuis hier staat namelijk op de site:

Ik kon dat niet vinden op die website van het ziekenhuis in Heerlen, sowieso niks over de mex griep en dat is wel een slechte zaak idd.. het gaat om levens!

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Kristel: Haha, maakt niet uit hoor. kWam eigenlijk helemaal niet zo bot over :D Je hebt groot gelijk.

@Dees: Jeetje, jij bent gewoon al 35 weken!! Wat gaat de tijd toch snel ...
    Gaat het buiten de harde buiken goed? Heb je al zenuwen? :D

Meiden, bedankt voor me effe met mijn voeten op de grond te zetten. Ik moet idd gewoon effe heel hard zijn, ik beval maar één keer van hem! Zij moet zich er niet mee bemoeien. Ik ga het haar gewoon zeggen. Ik wil het echt niet :D

@Sterretje: Ooh wat een lekker ventje!! Hihi, kan niet wachten tot ik de mijne kan knuffelen en er foto's van kan nemen. kMoet nog wel een nieuwe fotocamera gaan halen, de oude is nog steeds niet vervangen :D

@Knarboor: Wat spannend voor je, ik hoop dat de pijn die je voelt niet voor niets is!

@Kim: Daar schrik ik eigenlijk wel van. Wat een gezever, dat er niets aan te doen is. Stuur die man dan eens door naar een ander ziekenhuis! De mex griep is zo gevaarlijk voor mensen die al zwak zijn ...

Ik ben vandaag de geboortelijst samen met mijn moeder gaan leggen. Was zo leuk. Alle spulletjes die ik wil uitkiezen, en weten dat je die hoogst waarschijnlijk zelf niet moet kopen :D
    Zo gemakkelijk :D

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @hilli: vervelend he schoonmoeders...hier nog 1...

@kristel: lijkt me wel gewoon veilig hoor de minipil...veiliger dan dat andere waar je mee wilde beginnen hoe heet dat ook al weer??

@knarboor: je het kan ook beginnen met rugweeen...spannend meid hoop dat dit het begin is.

@sterretje: wauw wat een mooi manneke hebben jullie zeg

@dees: met agneta is alles goed...kleine meid doet het ook heel goed....

@mum: ik dacht dat jij deze week op vakantie zou gaan??

@sammie: hoop niet dat je de mexicaanse griep hebt meid.

@all: sorry rest vergeten..ben lekker actief geweest vandaag...bedden verschoont, hele huis gezogen, bijna alle was weggewerkt, en ff bij mijn ma op de koffie geweest.
    *bos rent ff naar boven omdat het alarm weer eens afgaat*

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Nou, dat betwijfel ik dus.. als ik met deze pil alsnog een eisprong krijg weet ik dus niet waneer t is. En kan ik er dus ook geen rekening mee houden ;)
    Met de Persona weet ik precies (al 5/6 dagen vantevoren) wanneer ik een eisprong heb en kan ik er dus rekening mee houden..

twijfel twijfel twijfel ;)

11. @ Knarboor spannend, ik hoop dat het het begin is! Ik denk wel dat het met rugweeën kan beginnen, maar voel je ook wat in je buik rommelen?

@ Hilli nee geen zenuwen voor de bevalling, ben er enorm rustig onder! Maar wil wel heel graag, ben het zo zat namelijk. ;) Kweet dat het beter is dat ie nog eventjes blijft zitten, maar ik zou graag zsm al bevallen. Goed dat je het gaat zeggen tegen je schoonmoeder, misschien vindt ze het niet leuk maar het gaat toch om jou en je vriend he. Hoe ver zijn jullie met 't kamertje?

@ Sterretje wat een mooi mannetje heb jij zeg :D snap wel dat je die niet uit handen wilt geven eigenlijk hihi.. veel plezier vanavond bij het etentje!

@ Kristel wil je die pil niet de kans geven voor een maandje.. en ja dat is wel moeilijk je weet nooit of ie de eisprong zal onderdrukken van tevoren..
    Ik ben ook allergisch voor amoxicilline, mijn lichaam gaat zo zwaar antistoffen ertegen aanmaken dat ik erin blijf met koorts boven de 40 graden..

@ beenweeën ik denk dat ik die wel zal hebben bij de bevalling, want mijn been doet altijd veel zeer als ik ongi ben.. ook laatst bij de voorweeen en indalingsweeen, kan ik daar dan een beetje van uit gaan??

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dees: Nouja, mn vorige pillen deden dat allemaal wel, maar hier staat duidelijk in de beschrijving dat t een eisprong KAN onderdrukken, maar niet zozeer dat ie dat dus doet :( :(
    Vind t maar vreemd!

Ja, reageer je zo heftig erop?
    Ik zat de laatste keer, na 1 pil al, met een opgezwollen gezicht, handen en voeten (en ontzettend pijnlijk) bij de spoeddienst om 5 uur 's ochtends ;) Heeft 3 dagen geduurd (+medicjnen) voordat ik weer de oude was.. echt erg..

13. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ dees ja beetje menstru pijn maar niet zo erge pijn als mn rug au!

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ga ff de kleine man in bad doen want hij wil niet slapen...

15. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Dees: tKamertje is zo goed als klaar. kMoet alleen nog een plankje hebben boven de commode. Dat gaat mijn broer maken, als hij het niet vergeet :D Maar de kleine kan er nu al in. Alleen moet alles nog uitgewassen worden. Maar dat zal voor binnen een week of 5 zijn denk ik.
    Bij jullie?

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @dees thnx voor het opzoeken
    ik dnek dat je daar wel een beetje rekening mee moet houden ik kan het echt beschrijven als hevige menstruatiekrampen waarvan je niet wist dat dat bestond en het kan doortrekken tot je onderrug of boven benen en dat had ik (benen) en heb met mijn menstruatie ook op diezelfde plekken wel wat last maar dan in vele mindere maten.. maar wees gerust bij mij was het een makkie dus hoeft niks te zeggen en ik heb ook zwangerschapsichias gehad en hele erge rugpijn en voorweeen vanaf week 33 dus dat wil allemaal niks zeggen.
    kristel had het ook en die had een vele heftigere bevalling dan mij.

ik ga ayden even ophalen :D mis hem echt erg als hij er niet is.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: ja ik heb echt faalangst als het daarover gaat hahaha :p Dimara is idd een flirt :p

@ Knarboor: hoop dat het idd wat zegt dat jullie die datum in jullie hoofd hadden!

@ Ster: Ja ik vind ze echt geweldig, maar dan wel alleen de effen shirtjes met Lief! erop, de rest vind ik een beetje tuttig! wat een mooi ventje heb je toch! naja stel ook niet voor niks mijn dochter beschikbaar :p
    Hier zou het ook een papa-avond worden, maar door het slechte weer gaat mijn uitje niet door, maar hij mag nog oppassen, dan kan ik in ieder geval al een hoop inpakken voor volgende week :D
    geniet van je avond en eet smakelijk!

@ Kristel: Ah zo... tja dan zou ik ook best huiverig zijn!

@ Kim: Ja Noppies is leuk hé... maar het valt best klein vind ik... het is in ieder geval voor schriele kindjes :p dimara heeft echt een babybuikje en ik ben dus blij dat ik maat 62 gekocht heb, die past ze dus nu al :D
    Belachelijk zeg dat je zo te woord werd gestaan door die pipoos in het ziekenhuis! goed dat je actie hebt ondernomen hoor! hoop dat er toch iets gaat gebeuren! Fijn dat je je mannetje weer op gaat halen!

@ Bos: Ha meid, aankomende vrijdag gaan we :D hihi had je energie over na het weekendje dat je je hele huis gepoetst hebt?

@ Dees; Ik weet niet in hoeverre dat doorzet, maar ik hoop in ieder geval dat die beenweeen je bespaard blijven!

Hihi Dimara vind de spiegel wel interessant :p ze was net echt supervrolijk :D ze was aan 1 stuk door aan het lachen en af en toe flink aan het brabbelen (het zijn echt nog kreetjes, en geen hele "zinnen") maar oh zo cute :p

Door het slechte weer gaat mama's uitje vanavond ddus niet door... toch heb ik vriendlief even opgedrongen dat hij wél moet oppassen :p kan ik mooi even ongestoord vast een hoop dingen inpakken, anders kom ik er niet aan toe ben ik bang!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: oh haha ik dacht dat je van gister tot vrijdag zou gaan sorry verkeerd begrepen...had ik maar energie over zeg...pfff nee het was gewoon hard nodig allemaal....

hebben jullie ook zo weinig energie de laatste tijd...volgens mij zit ik in een herfstdipje ofzo...

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Heeeyyyy kletssokken!!! Ik moest gewoon behoorlijk wat bladzijdes terug bladeren!!!

@ sterretje
    Wat een lief kereltje!! Heel mooi koppie :D

@ Degene die het ziekenhuis heeft gebeld.. Goedzo!!! Ze horen zich gewoon aan protocollen te houden en stel idd voor dat de andere mensen ook nog eens de mexicaanse griep krijgen :S Jeetje!!

Ik heb heerlijk slaapie gedaan, ga zo maar eens aardappeltjes schillen.. Pulletje is vandaag een beetje baldadig, eerst voelde ik zo lief zn handje en zaten we samen te spelen maar nu is het aan het boksen en zn beentjes aan het strekken.. ja dat gaat niet meer passen ;) Maar toch gewoon doorproberen, pff mn ribjes...

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    is iedereen nu weg...is het eindelijk bostijd en wil ik gezellig hier komen kletsen zegt niemand wat...

Deel Deze Pagina