@ Bos: Nee, we hebben het nog helemaal voor de boeg als we gisteren al zouden gaan hadden we misschien wel ff kunnen meeten! Ik ben er wel moest alleen ff mijn SM bellen, dat ze morgen niet meehoeft naar de gyn. ze zou eigenlijk rijden als ik nog niet kon autorijden maar dat gaat prima, dus dan hoeft ze niet mee! Hmmm de links deden het niet dus heb ze maar weggehaald!
komt nu om de 10 min onge au krijg ze niet weggezucht ook, ga steeds naar de wc en ben dan aan de (sorry) diaree , manlief is toch naar school ga een warme douche nemen en als het sneller komt dan bel ik hem dat ie uit school mmomet komen, is missch voor sommige vreemd dat ie naar school ga maar ja ik moet niet veel om me heen hebben als ik pijn heb
@Knarboor: OOhhhh meid, wat spannend!!! Ik zeg dat jullie meisje onderweg is hoor!! (weet zeker dat jullie een meisje krijgen ) Echt spannend Ik hou t in de gaten hier! Wie is je buddy??
oh knarboor spannend meid...heb je de vk ook al gebeld of nog niet...hoelaat is je man klaar met school? ik ben vanavond weg maar kom nog wel ff spieken voor ik naar bed ga hoor... @mum: ja dan hadden we zeker kunnen meeten haha nog een tip trouwens...ga daar geen pizza eten want die smaken nergens naar haha
Anders even Sam smsen of ze zich goed genoeg voelt om ons hier op de hoogte te houden? Als ze aangeeft van niet dan kan iemand anders t misschien doen? (ik niet hoor, ben veel te ziek )
@ Knarboor Wat spannend meis, ik denk dat het zover is hoor!!! En als jij je prettig voelt met alleen zijn dan moet je dat lekker zo doen Scheit aan wat anderen vinden hoor Gaat nu ff om jou!! Juffie duimt voor knarboor dat het doorzet....
@ik wil je buddy wel zijn maar ben niet zo'n goede denk omdat ik vanavond niet thuis ben...(alhoewel je wel in je handjes mag klappen denk als de kleine vanavond nog in je armen ligt maar goed ik kan jullie dus niet op de hoogte houden tot een uur of half 10-10 uur...) als julie dat niet erg vinden wil ik mijn nummer wel ff pb-en
Oehhh!!! Ik ga zo even de piepertjes opzetten, en de bietjes warm maken en lekker rookworstje van Appie Heijn erbij Beetje vreemde combi, maar who cares hahah! Morgen gaat manlief weer werken, dan ben ik weer alleen... Nou! Vind het wel leuk dat hij er is. Vanmorgen hebbenw e lekker samen in bedje gekletst..
@ Bos: Thnx voor de tip knarboor zou toch niet voor vanavong 22.00 uur gaan bevallen? @ Knarboor: Zet 'm op meid! Ik ben er nu vandoor anders komt er nog niks van het inpakken! misschien tot straks als het opschiet... fijne avond allemaal!
Vanavond ga ik hoe dan ook House kijken, lijkt me een spannende aflevering.. Hebben jullie nog plannen?
nee ik heb de vk nog niet gebeld, net een warme douche genomen en nu zit er een pittenzak in de magnet, ben aan het opschrijven hoelaat ze ong komen, manlief zit tot half 10 op school ja je mag me pb, wil sam niet voor de hoofd stoten maar ook niet lastig vallen nu ze ziek is en dnek niet dat het vanav nog word hor zou wel erg snel zijn
@ Knarboor Sms Sammie anders even voor de zekerheid.. Normaal is ze nu wel online maar dat is ze ook niet. Vraag anders of ze het goed is dat Bos de waarnemende taak overneemt? Ik ben helemaal verbouwereerd.. Lees ik net dat ze de wijn volgend jaar duurder gaan maken.. Dat gaat zomaar niet Even dus inslaan deze weken haha!!! Mag ik straks weer wijn gaan ze het duurder maken stelletje...
@juffie: haha dat is balen...plannen ja ik ga naar een collega wat drinken...wacht alleen tot het beetje droog word anders word de kleine man zo nat als we de auto in gaan..vind ik beetje zielig.. @knarboor: je hebt pb @mum: succes met pakken @all: ik ben ervandoor.
@Knarboor: Goed dat je het opschrijft! Enne idd, zoals ik al zei, sms Sam anders even. T komt heel lullig over als zij het nog steeds graag had willen doen en iemand anders neemt t ineens over! *doet een bevallingsdans voor Knarboor*