hoii dames, hoe gaat het hier?!! lees dat Knarboor richting bevallen gaat!! spannend zeg...hihi..!!! Was een rustig dagje op werk.. lekker geknutseld en ze hebben hard gewerkt!! nog steeds niet ongi geworden!! Ik hb alles snel geprobeerd terug te lzen, maar ben het vergeten!! Wordt zo opgehaald voor Zwemmen!! heb er weer zin in!! Morgen lekker vrij!! @sammie snel beter worden!! @hili pfieuw mijn schoonmoeder wil alles weten en vind niet altijd dat ik alles goed doe. en vind sommige meningen van ij apart.. zo als dat Emiel toen een week had gehad over de bovenverdieping en het nog steeds niet had gedaan. moest hij het die zondag doen, na visite.. vond ze maar raar.. hij werkt toch...ik zoo ik ook..mag dan wel vakantie hebben, maar dat betekent niet dat ik de hele dag moet schoonmaken.. vond ze maar vreemd Ik wil alleen mijn vriend en mijn moeder erbij hebben.. verder niemand..mijn vader en moeder zijn er sowieso die wonen ook wat verder weg. fijne avond allemaal!! SUCCES KNARBOOR... GOO GIRL!!!
zo ff de vk gebeld maar ze denkt dat het van de AB kuur is dat ik er zo heftig op reageer, omdat ik ook aan de diaree ben, nou vind wel snel maar goed moet gewoon de tijden opschrijven en als het heel de nacht zo blijft krijg ik morgen medicijn ervoor, zie nu al weer tegen het andere pilletje op vanavond
@knarboor wat spannend meid, jullie wetet zelf ook niet wat het word toch?? @mum ik heb ook 2 truitjes van noppie in maat 62 de rest allemaal 56 @sammie beter worden meid!!! ik heb ayden net flesvoeding met een beetje rijstepap gegeven met een klien stukje liga koek die helemaal verkruimelt.. hij vond het geloof ik wel lekker .
komt ff gauw hoi zeggen... sammie: hoop dat je je snel wat beter voelt.. knarboor: spannend meid! kim: wat raar de ze iemand met de m.griep bij je opa leggen.. all: sorry beetje vergeten. op mijn werk zijn de eerste gevallen ook al binnen van de m. griep. zijn volgens mij nu 3 kinderen ziek van 1 groep.. waar ik morgen moet werken..
Ohhh pas dan maar op Gaby.. Mogen die kinderen nu wel komen? Ga er vanuit dat het niet mag.. @ Knarboor, hoop dat het gewoon echt bevalling is en niet de AB..Grappig i
@Knarboor: heel veel vrouwen hebben vlak voor de bevalling heel erg diarree hoor, zodat de darmen goed leeg zijn Ik had t ook de dag vantevoren. Lijkt me heel sterk dat je lichaam met weën reageert op een AB pil.. Denk eerlijk gezegd eerder dat je VK dit zegt om je geen valse hoop te geven @Kim: Zo, jij begint al vroeg met andere dingen geven aan Ayden Leuk om te lezen dat ie t zo lekker vond! Hoop alleen niet dat hij last van zn darmpjes gaat krijgen...
Ohhh pas dan maar op Gaby.. Mogen die kinderen nu wel komen? Ga er vanuit dat het niet mag.. @ Knarboor, hoop dat het gewoon echt bevalling is en niet de AB.. Ik ben trouwens vandaag ook weer met een AB kuur begonnen heb nu nergens last van Net lekker gegeten, was heerlijk!! De aardappels waren erg lekker, stom maar soms vind ik gekookte aardappels vies, maar deze jammie jammie!
hee meiden, 'k mocht hier om 10u aan het werk. Moest met spoed naar een bevalling (maar ja moest 42 km rijden), kindje was al geboren. Heeft een enkele schisis (hazelip). Ze hadden een dubbele verwacht dus in die zin viel het mee. Was helaas te laat, anders had ik een badbevalling gezien! Was pas laat thuis, nu best wel moe. @knarboor, spannend!!! @Kristel, volgens mij is de cerazette bij goed gebruik vrijwel net zo veilig als een andere pil. 'k Zou 'm in elk geval wel steeds op hetzelfde tijdstip innemen. @Kim, fijn dat ie 't lekker vond! Vind je 't geen risico om al zo vroeg te beginnen? 'k Denk trouwens dat het niet voor niets is dat sommige adviezen anders zijn dan vroeger @Sammie, beterschap meis! Ik zal manlief de laptop geven... hihi
@Juffie: Ik vind gekookte aardappels ook niet lekker Ik stoom ze altijd, is véél lekkerder! @Red: Lijkt me echt zo byzonder om een bevalling mee te maken! Jammer dat je te laat was.. Ik neem mn pil altijd voor t slapen gaan in, dus altijd rond dezelfde tijd @All: Pff, iemand wil mn kolf kopen en we zitten nu te wachten totdat ze m komt halen, hoop dat ze opschiet! (vind t wel vreemd om m te verkopen eigenlijk.. Ik weet niet, zo is mn bv-periode toch écht afgesloten Moet zeggen dat ik af en toe nog wel de gedachte had om er toch weer mee te beginnen.. lol) Yentle heeft trouwens echt een ontiechelijke hangdag vandaag.. echt NIKS is goed voor haar.. Ze wil nu dus ook niet slapen (vanmiddag ook al niet dus ze moet gewoon hartstikke moe zijn!)
Meiden, heb inderdaad mexicaanse griep, voel me erg verrot maar heb genoeg dingen overwonnen dus deze griep vast ook wel. Ben nu wel bezig met extra bij puffen. Als het weer beter gaat kom ik me weer melden.
@ Bos: FIjne avond meid! *danst met Kristel de bevallingsdans voor Knarboor mee!* @ Matta: Lekker hoor zwemmen, wij zaterdag op vakantie! nog steeds geen ongi... spannend ook voor jou! @ Kim: Vind jij het niet klein vallen Noppies? zat Ayden niet vreemd te kijken bij die fles? @ Gaby: Ow bah dat is ook eng dat er al 3 kindjes ziek zijn... @ Red: Druk dagje gehad vandaag dus! tjee een hazenlipje dat is ook niet niks... Jammer dat je te laat was voor de badbevalling! @ Kristel: Balen dat Yentle zo'n hangdagje heeft... DImara ook een beetje, heb haar vanmorgen in de stad maar in de babybjorn gehangen want in de wagen krijste ze alles bij elkaar! @ Sammie: Tjee meid, dus toch... heb je het van je moeder gekregen of had zij toch geen mex. griep? hoop dat je snel opknapt hoor! mijn fruitmandje heeft dus niet geholpen
*geeft zichzelf even een schouderklopje dat ze al best ver is met inpakken/klaarleggen, maar nu niet meer verder kan omdat we de spulletjes die nog moeten, nog nodig hebben*
@Sam: beterschap meis! Hoe weet je dat het mexicaanse griep is dan? Ze testen toch niet meer? @Knarboor: en zet het nog door? Ben benieuwd of het door de ab komt. @Nen: al ongi?
@kristel: ligt de media markt in de stad? bij de winkels?? zo ja ?? waar kunnen we het best parkeren dan?? en zit er ook een free record shop in de buurt en een scapino we moeten eigelijk naar die 3 winkels.. We gaan donderdagavond.. omdat het dan koopavond is.. we gaan dan eerst eten bij ikea en dan door naar de media markt @de rest: sorry niet bijgelezen.. pascal moest even in spoedoverleg over het vrijgezellenfeest van joey (toekomstige man van gaby).. want er is weer iemand die heeft afgezegd.. ze zijn nog maar met zijn 4 en nu :S Ik ga zo vast mijn bedje opzoeken.. weltrusten allemaal!!!
@jeetje sam, doe rustig aan! Goed uitrusten he. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt @Dreamer, ze testen niet meer nee maar met die symptomen kun je er donder op zeggen dat dat het is.. Er heerst verder niet zo heel veel en die keel/hoest klachten zijn wel heel typerend. @Mum, de controle was alleen een gesprekje! Hij heeft nog even gekeken naar de plek van de ruggeprik waar ik nog zon last van heb maar dat moet nu vanzelf overgaan. wss iets geraakt wat nu gevoelig is ofzo. Heb je otrivin? Ik mocht die volgens mn ha de eerste 3 maanden niet gebruiken, ik heb nu eentje bij de apotheek vandaan @sterretje, idd vroeg voor een ongie. Het kan wel maar het kan ook nog van de bevalling komen hoor. Ik ivnd 2 keer per nacht komen nog netjes , Jorick kwam de eerste tijd om de 2 uren pff. Mooie mannetje hoor! dat vestje heeft Jorick ook trouwens hihi @Kim, lijkt me ook moeilijk om hem achter ta laten.. Gelukt met je werk allemaal? idd vreemd dat die man daar zo ligt.. Jemig je bent wel vroeg met bijvoeden! hopelijk krijgt hij er geen last van. @gaby, maar goed in de gaten houden dan.. @Kristel, cerazette heb ik ook. Volgens mijn ha was hij net zo betrouwbaar. Ik heb er geen klachten van iig, had ik van andere pillen wel allemaal! Nou ja je kunt het proberen toch? @Desiree, ja het verschrompeld zeg maar en verdwijnt dan. het is nu al pikzwart echt gek gezicht maar wel helemaal schoon nu gelukkig. Bij mijn nacontrole heeft ie alleen de bevalling doorgenomen en verder helemaal niks.. maar ik heb ook nergens last van verder. Klinkt alsof je een beetje voorweeen begint te krijgen! doe rustig aan he @all, ik heb de hele middag gewinkeld met mn zussen mn moeder heeft op de kids gepast. Ik ben ook naar de kapper geweest heerlijk even zon middag. Ik heb alleen een veel te duur jurkje van het merk Boob gekocht , een voedingsjurkje, echt super leuk en je ziet het er echt niet aan. En ik heb een poncho gekocht haha. Veel te veel uitgegeven dus De oppaskindjes van mn zus hebben mex. griep en die is daar nog geweest .. hopelijk heeft ze niemand aangestoken en krijgt ze zelf ook niks..