Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @sammie: las nog wel dat je de m griep hebt :( wat vervelend zeg :( steeds meer mensen hebben die griep.. echt vervelend

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben er ook weer vandoor, even douchen , jorick voeden en op bed..
    Truste!

@knarboor,. heel veel succes en sterkte als het doorzet!

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @emma: weltrusten.. slaap lekker..

@knaboor: heel veel succes.. ik hoop dat het echt gaat doorzetten nu..

@all: nu ga ik echt naar bed.. pascal zal zo wel thuis zijn van de honden uitlaten dus dan kan ik naar bed :p weltrusten

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedenavond..
    Ik ben vanochtend naar ons nieuwe huis geweest..NOu mooi zeg!!! :D De keuken is heel mooi geworden..:)
    Ben helemaal blij...:D

En mijn tattoe heb ik laten zetten. Die is ook heel mooi geworden vind ik..Het is nog wel een beetje rood maar dat trekt wel weer weg..:p
    Hier de foto..:
    Bekijk bijlage 25971

@sammie: och meid doe maar rustig aan! beterschap

@all sorry vergeten :(

Nou ik ga dvd kijken met mijn vriend! :D
    Fijne avond nog meiden..

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: jij vroeg dat idd een tijdje geleden of ik nog last had van de ruggeprik... ik moet zeggen dat ik het met autorijden wel voel nu en dat ik als ik lang krom zit het ook voel, het is wel te doen maar niet prettig! Ik heb idd otrivin voor Dimara, de zoutoplossing, staat op dat het vanaf de geboorte gebruikt kan worden... Oh bah de mex. griep is nu wel echt aan het uitzaaien hé... Slaap lekker meid!

@ Mariss:: ouch, je tattoo ziet er pijnlijk uit zeg! hoe groot is ie?

Ik ben er ook vandoor want ik ben doodmoe door die snotkop van me!

Morgen een drukke dag dus zal er niet veel zijn!

Fijne avond en slaap lekker allemaal!

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    over bijvoeden... hij heeft tot nu toe nergens last van gehad dus dat is goed en pas er echt wel mee op, doe geen grote hoeveelheden en zodra hij er last van krijgt dan stop ik er weer even mee.
    maar elk kind is gewoon anders, ayden eet gewoon al heel goed met een lepel omdat hij al vanaf 4 weken medicijnen krijgt via een lepel (zo'n baby lepel) en hij vind het heel lekker dus waarom niet af en toe al oefenen...

@knarboor ik had het trouwens ook (diaree ) voor de bevalling dus hoeft niet aan de ab te liggen hoor

@sammie jeetje meid, sterkte dat is niet niks.

@mum ja het zijn de enige die hij al in 62 past :D oh ja en een truitje van de c&a ook.

@emma ben me aan het voorbereiden op donderdag dan ga ik vetmeten in de supermarkt.

@kristel ik had dat soms ook om weer te beginnen met bv voelde me soms schuldig maar ben blij dat ik nu niet meer 5 keer dat ding aan me tepel heb hangen.

ga weer verder tv kijken

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    mooie tattoo :D waar zit die nou precies??

Nee lig nog steeds niet in bed.. had nog buikfoto gemaakt en op de babysite gezet

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

weltrusten!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik nog eventjes voordat ik mn bedje in duik.. Temp wil maar niet zakken, ook niet met aspirine, hopelijk slaat de AB dus gewoon snel aan en ben ik er vanaf!

@Suus: Mediamarkt zit gewoon in t centrum ja :) Je hebt zeg maar de winkelstraten, daaromheen loopt een drukke weg en aan de andere kant van die drukke weg is de media markt (tegenover de V&D). Als je ook t centrum nog in moet voor de FRS en Scapino dan zou ik de auto bij de V&D in de parkeergarage zetten, de Musisgarage is dat. (als je daar naar binnen rijdt kom je al langs de Media markt) Als die vol is dan kan je m bij t station neerzetten, maar dan is t wel ff een stukje lopen!

@Chamaro: Wow, mooie tattoo zeg!! :D Heeft ie mooi gedaan!
    Ziet er wel pijnlijk uit.. ;)

@Emma: lekker geshopt dus! Daar heb ik ook wel weer zin in :D :p Ik wil ook nog wl graag een poncho hebben, vindt t best wel leuk staan! (als je een leuk model/kleur hebt)

@All: Ben er vandoor, voel me echt slecht.. Gelukkig hoest ik niet ofzo en ik heb nog steeds niemand aangestoken hier thuis (in 2 weken tijd) dus ik denk dat t gewoon een bacteriële infectie is en de AB dus gewoon zal aanslaan :)

10. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    de vk is net weg heb 2 cm ontsluiting!! ze komt om 2-3 uur weer en kindje word zo iezo morgen de 4e geboren!!! maar wat een helse pijn zeg! auau moet nog beetje durven puffen

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik wist t wel!! :D

De VK zei dus gewoon maar wat! (wat ik al zei :p)

Jeeeeeejjjj, knarboor gaat bevallen :D :D :D
    Hééél veel succes meis!

Enneh, als puffen niet goed gaat (ik kon t ook niet en t hielp hier voor geen meter) probeer dan heel lang en diep uit te zuchten met een klein mondje zeg maar, hielp hier heel goed :D (heb ik op haptonomie ook zo geleerd)

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: HAha viel wel mee hoor..Zo pijn deed het niet..Nou op sommige plekjes deed het wel zeer..:p De tattoe is 13 cm lang (van boven naar beneden)
    @suus: Hij zit aan de buitenkant van mijn enkel :)
    @kristel: Jaaa ik vind em ook erg mooi..Hoop dat het rode morgen een beetje weg is..;) Ziet er idd wel pijnlijk uit :p Maar viel wel mee hoor haha..
    @knarboor: Oh meid wat spannend!! hoe is het nu?
    Hoop snel dat je je kleintje snel in je armen hebt!! :D

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden, hier vandaag ook een vroegertje. Hond sliep vannacht boven maar werd gek van 'm. Steeds wakker en moest dan weer plassen. Om kwart over 4 heb ik 'm maar naar beneden gebracht, toen ging om 20 voor 6 m'n man z'n wekker weer. Ben er toen ook maar af gegaan.

Nu aan m'n ontbijt, vanilleyoghurt met heel veel fruit, volgens mij moet ik inmiddels wel een weerstand hebben van hier tot verweggistan... haha doe bijna niks anders dan fruit en groente eten.

@Knarboor, wat super zeg! Spannend!!! Balen dat ik moet werken... maar hopelijk is er vanmiddag nieuws. Sterkte met de pijn en alles en zet maar een gezond kindje op de wereld!
    @Chamaro, mooi zeg! Ziet er idd wel pijnlijk uit! Manlief wil hier straks een tattoo met de naam van de kleine.

14. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

knarboor: jeej spannend.. ben benieuwd vandaag :)

all: dagje van 8.15 tot 16.30 dus valt mee... moet alleen nog iemand vragen die puk even een plasje wil laten doen..---> suus? :D

fijne dag allemaal

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    #64575 bos, 4 nov 2009
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
    buddynieuws..

knarboor is vannacht bevallen van een prachtige ZOON en hij heet SEM...alles is goed gegaan.

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: sterkte met de m. griep...

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @knarboor en man: van harte gefeliciteerd met jullie zoon...leuke naam...we horen je verhaal wel als je er aan toe bent...

@all: is het bij jullie ook zo'n bagger weer..

18. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @knarboor en man , gefeliciteerd met jullie zoontje Sem!! Mooi dat alles goed id gegaan:)

@Mum, jij dus ook een beetje last.. irritant he.

@Kim, waarom moest je kolven ipv gewoon voeden eigenlijk?
    Succes met je werk en donderdag alvast!

@Kristel, ze verkochten bij de blokker wel leuke poncho's voor 8 euro, die heb ik ook gehaald. Het was de laatste al ging echt snel.
    Blokker folders hij staat in de folder op de eerste bladzijde.
    Ja is wel lekker om weer even te shoppen, gewoon voor jezelf en niet altijd maar voor je kindje :)
    Ziek maar lekker uit meid!

@Mariss, mooi geworden!

@gaby, werkse vandaag! Hopelijk wil suus je helpen met puk haha

@all, pff hier weer een kort nachtje... 3 keer kreeg hij honger ;) ach ja komt vanzelf wel een keer goed denk ik, vanmiddag maar proberen bij te slapen . Ik ga lekker een luie dag houden
    Jullie plannen voor vandaag?

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @bos, hier is het wel lekker weer nog nu, zonnetje erbij.
    Hoe is het met je? En met Lars?

maak me een beetje zorgen om sammie, hopelijk gaat alles goed.

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Sammie: Jeetje, de mex griep! Dat is schrikken. Rust maar goed uit meid. Je komt er wel weer bovenop he.

@Knarboor en man: Gefeliciteerd met jullie zoontje. En wat een mooie naam!Hij lijkt heel erg op de naam die bij ons nu op nr 1 staat :D

Deel Deze Pagina