Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: ik ben ook vaak genoeg met de kinderwagen het ziekenhuis in geweest naar mijn ma...zou nie weten waarom het niet zou mogen

@juffie: een zwangerschapsverklaring kreeg ik al mee toen ik voor de echo vaan 12 weken ging...heeft je baas er nooit om gevraagd?

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Bos

Nee mn baas heeft er nooit om gevraagd.. Ik heb ook continu achter zijn kont aangelopen om het verlof te regelen.. En nu neemt hij pas contact met Dyade op, vind het een beetje schandalig.. Hoe moet ik nou weten wat ik verder moet regelen en wat niet..

En ach ik zit ook al 1 jaar op het juiste contract te wachten ;)

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Knarboor!!! Gefeliciteerd!!!! Wat een leuke naam!! Lekker genieten nu!!!!!!!!!

Sorry dames ik val afentoe in...mocht je daar een probleem mee hebben dan moet je maar over mij heen lezen...maar met een baby van 8 maanden die overal heen kruipt en aandacht wil kan ik gewoon niet altijd reageren!!!! Hij is trouwens vandaag precies 8 maanden!!!!

Sammie he bah ook al ziek...ik heb het volgens mij ook al gehad...was heel erg verkouden had keelpijn en bloed in mijn slijm.....beterschap!!!

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik heb ook zwangerschapsverklaring in moeten leveren bij mijn baas..

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @lynn: ik vind het geen probleem hoor....heb je ook m.griep gehad? julian niet mag ik hopen? lekker actief manneke dus heb je in huis...8 maanden al weer zeg jemig wat gaat het hard...

ik ga zo ff kerstmuts opzoeken kijken of meneer nog een beetje wil lachen naar de camera met een muts op zijn hoofd...kan ik kerstkaarten maken...

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: zo een jaar al haha...ik ga ook minder uren werken en officieel is mijn verlof al afgelopen en mijn vakantie begonnen maar heb nog geen nieuw contract gezien of eventuele aanpassing...bij ons zijn ze ook altijd zo langzaam met die dingen he...

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Ik wil veel roze in het kamertje hebben ;) verder wil ik wit..Ik heb een zwart rolgordijn..

8. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    bos: ze zeggen als je het nu hebt dat je er dan voor 99 procent van uit kan gaan dat je de mexicaanse hebt gehad./..

Julian is ook een beetje ziek geweest keelpijn en oorpijn en koorts....eerlijk gezegt hoop ik dat hij hem ook gehad heeft!!!

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @Sammie
    Bah zeg, nou meis gauw opknappen!!!!!
    *dikke knuf voor jou *

@knarboor
    Ben je al aan het bevallen?? :p
    GEFELICITEEEERDD MET JULLIE SEM!!!!!
    Geniet er lekker van!!! Kan niet wachten op de foto’s!!!

@Mum
    Coooool….waar gaan jullie heen??
    Wij gaan in December naar Belgiie, hebben we gekrgen voor onze verjaardag :d..hihi..
    Zeker ook super zin in!!

@gaby
    Heb je een leuke dag gehad, toen jullie gingen verloven??? Of ondertrouwen? Is dat het zelfde??

@sterretje
    Wat een heerlijk ventje :d..ihi en wat een mooi bos haar zeg!!

@maris
    Ppp wat een werk zeg, heb je lang moeten zitten!! Vind hem overigens wel mooi!!
    Vind het altijd knap hoe ze je wens op papier kunnen krijgen!!

@moeder Lynn
    Hoe gaat het met je knnulletje??

@all
    Vannochtend getest, was negatief. Werd vanochtend wakkeer metmega kramp.. ongi zal elk mment wel komen!!! Balen natuurlijk nou ja. Op dan naar een nieuwe ronde!!
    Vanmiddag cadeautjes kopen voor mijn oom, die wordt 50 en ons pete kind SEM krijgt een jungle kamer, dusmoet nog een mooi dekbed overtrek zoeken. Ons neefje Jordi wordt 1, dus daar moeten we ook nog wat leuks voor kopen!! Druk druk druk
    En ik wil nog het sinterklaas voorlees boek kopen bij de kruidvat voor 2,99!

10. juffie2008

@ Matta

Wat balen dat je nega hebt getest meid.. Is Sem echt jouw petekindje? hebben we het dan over de Sem van Knarboor?
    Of over een andere Sem?

Ik ben weer met de paddestoeltjes bezig, er zijn er 4 af, en 2 voor de helft.. Zo eerst even kijken of de post al geweest is. Ik wacht op het geboortekaartje van die vrienden van ons. zodra ik gezien heb welke het is kan ik onze definitief bestellen.. Zou het niet leuk vinden als we dezelfde kaartjes hadden snappie?

11. juffie2008

Er zijn trouwens al weer bijna 65000 berichtjes op het forum geplaatst!!! Jeetje!!

12. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Bos: Ja :D Momenteel toch nog, kan nog wel veranderen hoor. Maar die staat al een tijdje op 1.

@Mum: Dat is idd al wel goed hé. 9 uren aan stuk slapen. Ik ken er natuurlijk nog niets van, maar je kan idd proberen om de fles later te geven.
    Waarom zou je niet met je kinderwagen in het zh mogen?

@Juffie: Ik heb dat moeten doen, voor de erkenning voor mijn vriend. Maar dat is omdat we niet getrouwd zijn natuurlijk. En ook voor het kraamgeld.

@Marisss: Fuchsia!! haha, dat zou de kleur geweest zijn, moest ik een dochter hebben. Dat is mijn lievelingskleur ook :) Dus als ik ooit een meid krijg, die hangt eraan :D

@Matta: :( Spijtig dat de test negatief was. Laat je ongi dan maar snel komen hé, kan je tenminste verder.

Ik ben aan het snoepen de laatste tijd :) Jeetje, je wil niet weten wat ik vandaag allemaal al op heb :D Haha. Ik lijk soms echt onverzadigbaar ...
    Mijn geboortelijst staat sinds vandaag online normaal. Ik kan blijkbaar de site helemaal aanpassen en er foto's enzo opzetten. kGa er zodadelijk maar eens naar kijken :D kHeb al tegen mijn moeder gezegd, dat ze voor kerstmis, maar iets van die lijst mag kopen :D Ik moet dit jaar voor mezelf geen cadeautjes, ik krijg mijn mannetje, dat is al een mega cadeau.

13. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @juffie
    neeee andere sem, van mijn vriendinnetje!!!!

@hili
    ja zeker balen, maar goed.

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @hilli: Ja mar past dat wel mooi bij een bruine vloer? hebben geen drempels dus het moet een beetje mooi in elkaar overlopen..Op de overloop wil ik dus bruin ;)

15. @ Juffie hier heb ik al 2 verklaringen opgestuurd, 1 naar mijn werk en 1 naar het uwv. Dat moet altijd (1 dan normaal gesproken..). Hier gingen ze het ook pas regelen toen ik 34 weken was, razend was ik :x ze kregen het voor elkaar om de uitgerekende datum van 6 december aan te houden terwijl overal 8 staat..
    Hopelijk helpt deze AB snel wel fijn dat je er tenminste niet van gaat spugen!

@ yvi ja hoor ik had ook wel eens langer positieve ovulatietesten. Soms is de LH piek gewoon wat langer. Hoe zijn ze vandaag?

@ Mecha hoe gaat het met jou (jullie)?

@ Mariss gave tattoo zeg :D ziet er pijnlijk uit, maar 't resultaat telt he! Jaja nog even en jullie krijgen de sleutel. Welke kleur vind je zelf leuk voor Chanells kamer, je hebt een hoop roze tinten en paars tinten of heel naturel, wat je maar wil kan ;) bij bruin staat roze trouwens erg goed hoor!

@ Emma zal wel zijn omdat je verder ook nergens last van hebt? Had je oplosbare hechtingen? Dan is 't vaak niet nodig nee. Ja hier veel pijnlijke harde buiken, vooral als ik ook maar iets doe. Gister gezogen in de keuken, nog uren pijn gehad erna. Balen dat ik niks meer kan doen ongeveer :x. Toepasselijke naam, het merk Boob :D

@ Mum kinderwagen mag het ziekenhuis hier gewoon in dus ik denk bij jou ook hoor.

@ Matta jammer dat de test nega was :( wel weer lange cyclus zeg.. maar volgende ronde ging je beginnen met ovu's he?

@ Hilli en wanneer ga je je schoonmoeder aanspreken op die malligheid van haar.. ;)

@ Sammie flink balen de mex griep :( veel beterschap meissie knap maar snel weer op. dus je temp nu is ook niet echt betrouwbaar..

@ Kristel en kolf verkocht?

@ Knarboor + man Gefeliciteerd met jullie zoon Sem!!! Hopelijk was de bevalling te doen! Knap maar snel op :) en geniet ervan.

Oef, nu ben ik de volgende.. dat 't maar snel mag gaan gebeuren! :D Banner is weer van 5 naar 4 weken versprongen joepie. Onze naam blijft nog geheim tot de geboorte hoor.
    Ik was misselijk vanmorgen pff het is nu nog niet gezakt.. vandaag komen ze de gordijnen ophangen, zal me benieuwen. Nu ff me haar fohnen.

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    Ja dees nu komt het echt dichterbij he...hoop dat de misselijkheid snel zakt..

17. het kwam door het drinken dat ik had genomen denk ik.. is nu wel een stuk minder al, maar ik ben zo ontzettend moe!! Hadden jullie dat ook rond deze termijn? Ik wil wel weer gaan slapen, terwijl ik om 11 uur opstond!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: yep had ik ook hoor op het eind..kon de hele dag wel slapen als ik wou...

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Marisss: Fuchsia past bij alles :D haha. Anders moet je eens een stukje afprinten of een kleurenkaartje gaan halen en naast het bruin leggen. Kijken wat dat geeft.

@Dees: Als ik de moed heb :) kGa ze nu effe uit de weg. Eerst mentaal voorbereiden. Ja ik weet het, ik ben een watje ... maar ik ga het wel zeggen hoor.

kHeb trouwens een nieuwe buikfoto in mijn album staan. Ik vind hem niet echt gegroeid in vergelijking met twee weken. Wel is hij voller hoor. Ik merk het als ik buk :D

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    JEEEEEEEJ
    *doet een vrolijk dansje*

Knar + Boor : Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje Sem! Is toch nog snel gegaan he?!
    Ben benieuwd naar foto's en t verhaal!

(Dacht écht zonder twijfel dat jullie een meid zouden krijgen.. Blijkbaar ben ik gewoon écht slecht in dit soort dingen :p)

@Sam: Gelukkig gaat t iets beter dan gisteren. Hopelijk wordt t hoesten ook gauw minder, want dit is echt erg als je sees bijna stikt enzo..

@Emma: Heb even gekeken in de folder :) Maar ik had meer een ander soort in gedachten, een stuk grover gebreid zeg maar, snap je wat ik bedoel? Maar bedankt voor t opzoeken!

@Bos: en, kerstmuts gevonden? :D Wij willen ook kijken of we een mooie foto van Yentle kunnen maken voor op de kerstkaarten. Heb een heel leuk baby kerstpakje (voor meisjes) gezien op internet die ik wil bestellen :p Alleen is ie steeds 'unavailable', maar de kerstperiode is daar nog niet helemaal begonnen, halloweenpakjes zijn nu in uitverkoop, dus ik moet nog ff wachten voordat ik m kan bestellen ;) (Op amerikaanse site, amerika is toch echt nr 1 als t om vreemde spullen draait :p)

@Ehm... Sorry.. ben t kwijt..

Voel me ietsiepietsie beter dan gisteren, temp is gelukkig alweer wat lager! Hopelijk ben ik gauw weer helemaal weer de oude :)

Deel Deze Pagina