Wij willen ook wel weer voor een 2e..Maar ik wil eerst de verhuizing achter de rug hebben haha.. Maar het kriebelt wel weer heeel erg bij mij haaha
@dreamer, laat ik het voorlopig op 28 november houden, en dan maar zien wat mijn lijf nu gaat doen Ga deze keer niet aan de slag met tempen en ovu testen, we zien het gewoon wel, dus tis wel een beetje gokken met nod en straks of mij ei geweest is, maar aanpassen kan altijd nog
@kim zie dat er bij kylian zijn gewicht enzo nog niet bij staat, zal het ff doorgeven aan je kun je het er nog bij zetten 3500 gram 51 cm 18.11 geboren Wordt een lange lijst met wondertjes zeg
@Sterretje: Ik snap je wel hoor. Ik zou in jouw situatie net hetzelfde doen. En idd, het zal wel zwaar worden, maar ze gaan wel veel aan elkaar hebben. En wie weet lukt het pas binnen een jaar. Dan valt het nog mee hé. Ik denk dat als deze 1.5 ofzo is, dat we ook voor een tweede gaan. Ik wil zeker niet te lang wachten.
@Sterretje: Vind het wel heel mooi dat jullie al zo snel voor een tweede willen gaan Zo vreemd, hoe zwaar je zwangerschap/bevalling ook geweest is, nu je weet hoe t voelt wil je t heel graag weer opnieuw meemaken he? Ik zou echt niet meer zo'n zware bevalling willen ofzo hoor, echt niet Maar gewoon het gevoel dat je 9 maanden uitgekeken hebt naar dat moment en ineens, na ontzéttend veel inspanning, ligt er een warm, klein, nat hoopje mens op je buik.. zo mooi! Alleen al daarom zou ik alweer zwanger willen zijn
Dat kinderen dicht op elkaar zitten zegt niets over of ze het goed kunnen vinden hoor @Sterretje: ik heb je op de lijst gezet. Wil hem niet elke pagina plaatsen, maar je staat er iig op. Kunnen ze trouwens de verklevingen niet weghalen? Of wil je dat zelf niet?
@kristel, nou hoe vervelend die bevalling ook is, (wat vreselijk was het om 3 uur lang persweeen weg te moeten puffen, maar daar weet jij alles van ) Je vergeet het echt allemaal weer en het weten hoe mooi alles achteraf toch was, in je zwangerschap of tijdens de bevalling dacht je daar soms wel anders over, dat wil je gewoon nogmaals mee maken, zo mooi, geweldig! En vooral het gevoel na de bevalling, dat eerste moment, dat is waanzinnig Gelukkiger kun je niet zijn, zo mooi, dat zou echt iedereen mee moeten maken! @hilli wij wilden anders ook zo rond dat kylian 1 a anderhalf zou zijn voor een tweede proberen te gaan hoor Lijkt me super die leeftijd ook! Maar wat je zegt het kan ook een jaar duren voordat je zwanger bent en dat zit er gelijk weer nog langer tussen @dreamer, nee het wil niet zeggen dat ze het met elkaar kunnen vinden dan nee haha Maar dat zien we dan wel weer De verklevingen zouden ze weg kunnen halen, maar de gyn gaf voor 90 procent te kennen dat ze dan waarschijnlijk mijn eileider niet kunnen sparen En hij raadde ook aan dat voorlopig niet te doen, omdat we zo het eerste jaar nu dan nog meer kans op een zwangerschap hebben
@kristel ik neem geen producten mee, herbalife heeft een beleid dat je de klanten via huis uit moet coachen en het niet los mag verkopen. aan de hand van hun vetpercentage zie je of je mager,goed, hoog hebt en daar kun je uit halen wat het met je gezondheid kan doen en wat je er eventueel aan zou kunnen doen. dan maak je een motiverend praatje (om het zo maar ff te noemen) en vraag je of ze het oke vinden dat je ze later die week trg belt om meer informatie te geven en misschien een afspraak te maken voor programma's op te zetten en zo maak je klanten doormiddel van het vetmeten.. kan ook met enqueteren of flyeren (nog niks over gehoord) zelf heb ik het gevoel bij flyeren dat het heel onpersoonlijk is en als je ze hebt gesproken mensen de stap al sneller maken. @sterretje dat is idd snel, maar ik zou het niet leuk vinden als het ineens wel snel lukt en ik een kleintje van 2 of 3 maandne heb en en babytje in mijn buik. ik wil nu ayden al mijn aandacht geven en dat niet heoven te delen. want ik weet gewoon hoeveel een zwangerschap van mij vraagt (lichamelijk en geestelijk) ik heb best wel veel lichamelijke klachten gehad en ook de zorg of hij misschien een hartafwijking had.. maar het is idd waar dat het leuk is als ze niet teveel schelen over een 2de als ik dat zo lees dan begin ik me soms ook af te vragen of ik dat niet ook wil en dat ze niet al te veel schelen zodat ze veel aan elkaar hebben maar wil gewoon nu al mijn aandacht op ayden focussen (lees bericht aan ster) van de ene kant lijkt het me super maar ook heel veel tegens op dit moment en i kwil gewoon meer zekerheid kwa inkomsten en dan zien we wel weer verder. dat we meteen moeten verhuizen is ook niet meteen zo. maar dnek neit dat we jaren zo kunnen blijven wonen met verder geen opberruimte en logeerruimte.. en aangezien ik na 2 rondes al zwnager was is er bij ons niet veel voor nodig mijn droom is ook wel een groot gezin. ik wil graag minimaal 3 kinderen. frank zegt 2 maar vind 3 ook wel goed.. als ik dan zo'n film zie als de the family stone (geloof dat tie zo heet) daar hebben ze een gezin met 5 kinderen en dat speelt zich af in hun volwassen tijd en dan gaat iedereen kerst vieren bij hun ouders en zo'n groot gezin lijkt me zo fantastisch zou zo 5 kinderen willen als het lichamelijk en financieel gaat
Bevallingspoll Desiree1986 - Uitgerekende datum: 8 december Denkt zelf: 19 november Dreamer83 denkt: 25 november Hilli denkt: 1 december Suus1987 denkt: 10 december Chamaro denkt: 12 december Sterretje08 denkt: 8 december Kristel86 denkt: 2 december Ukkie2009 denkt: 5 december Emma21 denkt: 9 december Mumtobe21 denkt: 28 november Juffie2008 - Uitgerekende datum: 12 december Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 1 december, jongetje Hilli denkt: 12 december Suus1987 denkt: 6 december Chamaro denkt: 4 december Desiree1986 denkt: 10 december Sterretje08 denkt: 14 december Kristel86 denkt: 20 december Ukkie2009 denkt: 15 december Emma21 denkt: 18 december Mumtobe21 denkt: 14 december, jongetje Suus1987 - Uitgerekende datum: 25 december Denkt zelf: 20 december Dreamer83 denkt: 22 december Hilli denkt: 21 december Chamaro denkt: 23 december Desiree1986 denkt: 27 december Sterretje08 denkt: 19 december Kristel86 denkt: 29 december Ukkie2009 denkt: 31 december Emma21 denkt: 18 december Mumtobe21 denkt: 26 december Hilli - Uitgerekende datum: 18 januari Denkt zelf: 16 januari Dreamer83 denkt: 11 januari Suus1987 denkt: 20 januari Sterretje08 denkt: 21 januari Kim1988 denkt: 2 januari Kristel86 denkt: 24 januari Chamaro denkt: 21 januari Mecha - Uitgerekende datum: 29 januari Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 15 januari Suus1987 denkt: 25 januari Sterretje08 denkt: 28 januari Kim1988 denkt: 25 januari Kristel86 denkt: 22 januari Chamaro denkt: 26 januari Red88 - Uitgerekende datum: 15 februari Denkt zelf: Dreamer83 denkt: 14 februari Suus1987 denkt: 15 februari Sterretje08 denkt: 8 februari Kim1988 denkt: 3 februari Kristel86 denkt: 19 februari Chamaro denkt: 13 februari
@sterretje heb de geboorte info van kylian erbij gezet in mijn document. over het met elkaar opschieten als ze neit teveel schelen is idd zo. het kan wel of het kan niet klikken. het nadeel is dat als je niet teveel scheelt je alles deelt. je speelgoed je vrienden (vaak) en dat vaak niks van jezelf is waardoor je je persoonlijk minder kan ontwikkelen dan dat je op je 3 ofzow een broertje of zusje erbij krijgt (is een onderzoek wat ik een tijdje trg heb gelezen)
Hihi, wat gek om mezelf daar te zien staan Ik gok op 16 januari. Daarom dat mijn banner ook op 16 januari staat. Al vanaf het begin dat ik zwanger was zit ik met die datum in mijn hoofd En ook omdat ik zo vroeg al positief testte. Kan heel hard tegenslagen ook natuurlijk. Zolang hij maar in januari komt *hoop hoop*
Roept u maarrrrrrrrrr Er staan weer 3 nieuwe dames op de goklijst. @Sterretje: dan zou ik het idd ook niet laten weghalen nu en gewoon aankijken. Spannend hoor! Ow ja, mocht het lukken, doe dan wel voorzichtig met je zwager en schoonzus. Kan me voorstellen dat het bij hun wel hard binnen komt. Hoe gaat het met hun eigenlijk?
@dreamer, ja dat is ook het enige wat nu het moeilijkste is Maar je weet dat we echt heel erg aan hun denken hoor! NOrmaal gesproken waren we waarschijnlijk pas gaan prpberen voor een tweede als zij zwanger waren, ze hebben volgende week de eerste dag volgepland staan met allerlei onderzoeken in nijmegen, dus erg spannend allemaal, maar het gaat nu hopelijk allemaal wat opschieten Maar om nu te moeten wachten nu het zelf ook weer wat tegen zit, wilde we eigenlijk ook niet Ik hoop gewoon dat zij eerder zwanger mogen zijn, en als dat niet het geval mag zijn, dan zijn zij de enige die zullen horen waarom we tot deze keus zijn gekomen, en hoe moeilijk het ook voor ze zal zijn, ik weet zeker dat ze het wel zullen begrijpen Was trouwens super, vlak voordat Kylian geboren was, hebben we hun gevraagd om als wij mochten te komen overlijden, ze voor Kylian wilden zorgen, dat vonden ze zo fijn, ze zien het mannetje ook echt als een beetje van huhn, dat voelt wel heel fijn! Ze komen ook bijna elke dag wel even langs, echt super hoe ze er mee omgaan!
@kimn thnx voor het bijzetten! Kan me voorstellen dat je nog even wilt wachten hoor Al die zorgen over een eventuele hart afwijking, lijken me er ook erg inhakken En het vraagt veel van ej lichaam ja een kleintje en zwanger zijn Geniet lekker van Ayden nu hoor, en dan gewoon straks kijken hoe of wat Lijkt me ook super hoor een groot gezin! Gokjes Hilli 21 januari Mecha 28 januari red88 8 februari
@ster wat mooi om te horen dat ze er zo goed mee omgaan maar snap idd dat het een gevoelig onderwerp is maar vind ook dat jullie voor jullie eigen keuzes moeten gaan ondanks de pijn van andere
@Sterretje: wat ik al schreef, laat het verdriet van een ander niet je eigen geluk in de weg staan. Ze zullen het moeilijk vinden, maar ze zullen het jullie zeker gunnen! Het leven is nou eenmaal niet eerlijk. Ik hoop dat er iets positiefs uitkomt bij het Radboud! En wat lief dat ze de 'peetouders' zijn zeg. Ik herken wel dat ze Kylian een beetje als hun eigen kindje zien. Ik heb dat met mn nichtje ook (nou is die situatie niet te vergelijken natuurlijk, maar het gevoel is hetzelfde denk) Hij zal vast flink verwend worden door ze
@kim ja het is een moeilijke keuze, je wilt aan andere denken, zeker als diegene zo dichtbij je staan en ze je zo aan je hart gaan, maar aan de andere kant zijn er ook je eigen verlangens Ik kan me gewoon niet voorstellen om te wachten en dat het dan misschien zelf niet meer lukt om zwanger te mogen worden, dat lijkt me vreselijk
Wie wil er ook nog bij mij gokken? Ik vind er teveel december in staan Ik ga nog even nadenken over nieuwe gokjes.. ik zit nooit echt goed qua gokjes maar het is toch grappig al hoop ik bij mezelf wel gelijk te krijgen Sanders neef is net geweest en de gordijnen hangen, het is nu echt mooi nu is het echt een babykamertje. Ik ga zodadelijk gelijk foto's maken @ hoeveel kinderen en wanneer beginnen voor een 2e.. nou hier nog lang niet als er ooit een 2e zou komen! Ten eerste zouden we dan gelijk weer de mmm in moeten en kijken hoe het zaad dan is.. als het weer slecht is willen we dan waarschijnlijk wel voor tese gaan met icsi in a'dam maar dat is weer vrij zwaar zo'n traject. Ook vond ik de zwangerschap lichamelijk helemaal geen pretje. Het was het wel allemaal waard voor een kleintje maar ik heb nog een tijd nodig om mijn lichaam rust te gunnen. Volgens de fysio moet ik echt wel 1,5 jaar minstens wachten met opnieuw zwanger worden. Eerst herstellen en daarna oefeningen om mijn lichaam sterker te maken enzo aangezien al mijn spieren te kort blijken en ik scheef ben!! En dan nog zal ik wel weer flinke bekkenklachten krijgen. Als je dan nog een kleuter in huis hebt is dat zwaaar... dus al met al als we voor een 2e zouden gaan wil ik dat boef wel 4 jaar is. Mijn zus en ik scheelden ruim 1,5 jaar en we sloegen elkaar echt de hersens in. Kwam niet alleen door karakter, maar ook doordat we qua leeftijd eigenlijk te dicht op elkaar zaten. Die combinatie was dus echt hel.. Maar een groot gezin leek me altijd ook fantastisch maar qua zwangerschap zou ik dat denk ik niet aankunnen.. Ik ga nu ff foto's maken en dan reageer ik weer ff op jullie, sorry voor nu mijn ego praatje hoor