@ Kim Ik start nu mn auto, kom er aan hoor!!! HEERLIJK lasagna!!! jammie.. Nou ik ga even naar albert heijn kippensoep halen voor mn zieke ventje en alles waar vitamines inzit
@Kim, ik heb juist altijd nog een broertje gewild maar 2 zussen is ook super dan is dat werk dus niks voor mij haha. Jij bent wel een doorzetter zo te horen met dat soort dingen, hoop echt voor je dat je het zo kunt redden en niet meer erbij hoeft te werken. o jakkes Jorick heeft eergister een pneu en dktp-hib prik gehad maar goed dat je afgebeld hebt nog denk ik. Zo ik heb hem in zn schommel gezet en hij is stil, kan ik even eten. Hij pakt de speeltjes steeds vast en dan brabbelt ie wat echt schattig Ik ben ervandoor!
Ohh lasagne dat is ook heerlijk, daar ga ik binnenkort ook maar weer eens een enorme schaal van maken misschien wel 2 schalen, 1 vega versie en 1 vlees versie, handig om in te vriezen ook en na de bevalling te eten.. ja ik zie het al helemaal zitten nu. @ Kim dat is ook een eng bericht zeg je moet er toch niet aan denken als je baby overlijdt na zo'n vaccinatie vreselijk. @ Emma dat klinkt niet goed dat spugen al de hele dag.. zou weer nutriton proberen en kijken hoe het dan gaat. Balen die reflux. Vandaar dat ie ook niet wil slapen, doet vast zeer in zijn keeltje. @ Dreamer idd al lang gewacht dus maar niet uitstellen nee! @ Kristel denk dat je baarmoeder eerder gaat dan de vaginawand, maar ik hoop echt voor je dat een hersteloperatie ofzo niet nodig is.. heb daar wel eens wat over gehoord van een collega en is ook niet zo fijn. Soms kan het dan ook weer terugzakken en dan moet het weer opnieuw. Die druppels ga ik binnenkort halen bij Etos Zo ik ga de poffertjes warmen, heb wel honger gekregen en weet wel waarom.. ik heb vandaag verzuimd normaal te eten leef op een appel en een ontbijtkoek ik vergeet gewoon echt te eten!! Ik gok dat ik ook niet echt meer ben aangekomen.
@Emma: Hopelijk helpt t als je m wat langer rechtop houdt Yentle valt 's avonds altijd direct in slaap na de laatste fles, dan laten we haar altijd alvast 20 minuutjes op onze benen slapen. Ze krijgt hier de fles ook altijd al rechtop, liggend werkt hier niet.. (Ook om die reden lukte de bv niet..) Grappig dat je die druppels kreeg bij de bevalling! Het werkt dus wel goed? (Kan ik t ook eens gebruiken als ik een ontzettende stressdag heb ) Pff.. ben me toch misselijk nu door die kippensoep Ben bang dat t nog wel ff duurt voordat ik helemaal beter ben weer! Gelukkig is Kimo de hele week thuis. Ben echt blij dat hij dat met zn werk gewoon kan regelen dat hij thuis werkt als er wat is. Hij komt nu alleen niet heel veel aan werken toe doordat hij ook veel voor Yentle moet zorgen, maar hij heeft nog heel veel uren die hij kan opnemen, dus dan kan hij t daarmee compenseren wat hij niet haalt deze week Morgen gaat Yentle iig even naar opa en oma.. Vind t wel heel moeilijk dat ik zo weinig met haar bezig ben deze week, maarja, t is beter zo..
knarbooor: van harte gefeliciteerd met jullie zoon sem.. dit is ook de naam die op mijn lijstje op nummer 1 staat mocht t ooit zover komen... en evi voor een meisje all: ik wil ook eerder zwanger zijn hoor, voor jullie zwanger zijn van een 2de.. heb niet echt super bijgelezen.. ben aan t koken en ben erg moe.
@ Maris dat kan dan juist goed denk ik zo, geeft een mooi contrast fuchsia ofzo had weer niet gekund maar lichte kleuren roze gaan prima maar dat had je zelf ook al door hihi. @ Gaby voor die tijd moet jij al zwanger zijn!! Moe van 't werken? @ Kristel wat voor werk deed Kimo ook alweer? Ik dacht namelijk dat ie bijna hetzelfde deed als mijn man doet.. Als je weer beter bent kan je weer de tijd inhalen met Yentle toch, dit is idd beter je hebt nu je rust nodig als je je zo brak voelt.. De poffertjes smaken prima hier zometeen gaan we voor lading nr 2
@emma ja ben idd wel een doorzetter met dingen ik hou niet van opgeven maar moet maar afwachten hoe het gaat lopen @dees wel eten hoor meid dat is echt belangrijk voor jou en de kleine. ayden is hier weer an het kreizen dnek echt dat hij een beetje oververmoeid is.. en de ond doet gezellig mee die is me aan het janken daar lig je van in een deuk.
nou ja die zoon van mij spoort echt niet.. is me zo aan het huilen en overstuur en frank legt hem anders en gaat hem in zijn gezicht blazen dus dan schrikt tie altijd maar dan gaat tie daarna keihard lachen en dat doet tie dus nu ook jantje huilt jantje lacht!!
@Dees: Kimo ontwikkelt progamma's en daarbij is hij sinds 5 maanden ook teamleider/manager. Dus jouw man werkt ook in de IT, wist ik echt niet! (maarja, misschien heb je t ook wel nooit verteld )
@ Kristel Vervelend dat je nu ineens weer misselijk bent.. Als ik niet helemaal lekker ben vermijd ik ook soep, word er ziek van.. Zo Johan heeft net de kip zitten plukken hahah ik doe altijd 2 poten lekker langzaam laten borrelen en dan heb je een lekkere pittige bouillon anders vind ik de soep zooo flauw. Zelf eet ik macaroni, had ik van de week gemaakt maja toen kregen we visite en hebben we uiteindelijk helemaal niet gegeten.. Dus kan ik er nu nog van eten
hee meiden ik ben ook weer 's thuis. Lang dagje zo maar ging allemaal prima en tevreden gezin. @Knarboor, gefeliciteerd met jullie zoon Sem!!! Ben benieuwd hoe alles verlopen is! @Kim, succes met de herbalife! @2e, hier misschien als de kleine 1,5-2 jr is dat we voor een 2e gaan, manlief wil in elk geval niet te snel en ik hoop dat het bij mij niet te snel gaat kriebelen. @Goklijst, doe ik vanavond wel even. @juffie, das lekker shoppen! @griepprik, ik doe 't niet. Kreeg net ook een brief van de vk binnen. @Hilli, mooie buik! Hier wordt de babykamer fuchsia tenminste de accesoires. @Chamaro, hier doen we overal bruine of grijsachtige vloerbedekking en babykamer werken we gewoon met gekleurde accesoires 'k moet m'n vakantieaanvraag voor volgend jaar al doen moet niet vroeger worden! Kreeg van m'n werk een babymutsje, echt zo'n wintermutsje over de post voor m'n aanmelding voor kraamzorg. Een roze, dus dat komt goed uit!
hallo hallo sorry was ineens weg vanmiddag vergeten doei te zeggen..was ff bakkie doen bij een vriendin.. @sterretje: zo jullie zetten er vaart achter...hoop dat het nu niet weer zo lang duurt...het zegt ook niks he hoelang je er bij een vorige over gedaan hebt...collega van vriendlief waren een jaar bezig geweest en begonnen om die reden ook snel voor een tweede en was gelijk weer zwanger....maar als jij dat niet erg vind om ze zo snel achter elkaar te krijgen zou ik zeggen aan de klus dan maar haha @kristel: ja wij willen denk wel voor een tweede gaan volgend jaar dan is lars een jaar en zit er hoop ik zo'n twee jaar tussen die twee...lijkt me wel ff pittig maar vind het wel een leuk leeftijdsverschil aangezien ik misschien ook nog wel een derde wil, wil ik er niet te lang tussen hebben anders ben ik zo oud haha @debby: ja waar is debby die is al heel lang niet geweest.. @gaby: jij bent vast ook eerder zwanger dan wij meid...jij gaat gewoon deze ronde zwanger worden ik voel het... doe maar lekker rustig aan vanvond als je moe bent...was het druk op je werk?
@red: dat is zeker vroeg...ik had hem al ingediend en bij mij was hij afgekeurd omdat het nog te vroeg was....zo zie je maar weer...het is altijd wat... leuk dat je een mutsje had gehad..en dat hij roze is is mooi meegenomen..ze weten niet dat je een meid krijgt toch?
het moet niet gekker worden Jongen doodt kleuter en stopt hem in droger | nu.nl/buitenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ik zat me dat gelijk af te vragen maar nee heb 't niet gezegd. 't is ook zo'n algemene brief die iedereen krijgt denk ik die zich aangemeld heeft. En we hebben per 1 november een nieuwe naam gekegen, dus 't is ook een stukje reclame. Gezin kreeg gisteren sokjes erbij.
Onze hond is ook een drol, stond hier een potje vitaminepillen op tafel, heeft ie die op zitten eten. En vervolgens weer uitgekotst! Hoop dat ie er van leert en gewoon van de spullen afblijft die hier op tafel staan. Meestal let ik er wel op haha.
nou je zou het maar te horen krijgen Arts stuurt patint naar dierenkliniek | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
@red: oke...niet echt leuk namelijk als je een jongen verwacht/krijgt en je hebt een roze muts haha...je zou denken dat ze dan eerder voor een neutrale kleur gaan..