Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
  2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @bos wat een berichten zeg zit je dan op je 14e voor levenslang dan vraag je je af hoe dat kan he (opvoeding vrienden, psychisch)

@red leuk he honden?? :D

ayden ligt ff te slapen hij heeft het echt moeilijk met zoch zelf, zometeen lekker een flesje en dan naar bedje toe.
    heb net goed gegeten en hem nu alweer honger dat is toch niet normaal

3. @ Red gatver, wat een gekke hond heb jij.. hoe heeft hij het potje opengekregen?? Altijd leuk en handig een gratis mutsje. Hoeveel mutsjes raad jij aan om te hebben voor baby's die in december komen? Ik heb 3 mutsjes, waarvan 2 dunne (normale zeg maar) en 1 dikke maar wil er nog een paar aanschaffen. Ik vind dit zo weinig.

@ Bos jee wat een verhaal van die jongen in SF :$ je zou maar een kleuter in de droger doen, het zou maar je kind zijn, brr ik krijg de rillingen van dat verhaal.. dat ie maar een flinke straf mag krijgen..
    Ik had nog aan je gevraagd hoe het ging nu of je beetje bent bijgekomen en hoe 't met Lars is, maar je hebt er vast overheen gelezen.

@ Kim succes morgen in de supermarkt ;) hopelijk komen er een aantal klanten!

@ Kristel mijn man wil ook naar zo'n baan gaan, hij is nu medior testengineer maar gaat komend jaar verder leren. Verdient goed he in de IT :D. 'k Had het wel eens verteld hier toen hadden we het allemaal over inkomens en beroepen van onze man/vriend en heb het toen onthouden van Kimo. Heb alleen zelf niet zo uitgebreid verteld, wilde liever geen salarissen hier neerzetten.

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

iemand sprak mij net aan op hyves met.. hoe is t met je kind?
    dus ik zeg hoezo kind.. ben niet zwanger.. zegt die oh ik had gehoord dat je zwanger was....
    was t maar zo :(

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Red: Hmmz, zo'n hond heeft mijn moeder ook ;) Die eet alles wat los en vast zit! Die heeft in zn leven al zoveel gevreten, die heeft volgens mij een stalen maag :p
    (Voorbeeld: Doosjes paracetamol, chocoladeletters, chocolade paaseitjes met likeur erin, en zo nog veel meer dingen ;))
    Maargoed, t ergste/grappigste wat ik meegemaakt heb was met onze kat! Mijn broer had een heel klein wietplantje in huis, zelf gezaaid, dus dat plantje was net 10 cm hoog ofzo. Die stond op de vensterbank en de kat lag ernaast.. Ineens was de plant weg! Had de kat m opgegeten haha.

@Bos: Zooo, echt erg zeg!! :$ T zou je kind maar zijn :( :( (van allebei de kanten bekeken...)

@Dees: Ja IT verdient wel goed ja :) Wij kunnen prima van Kimo zn geld alleen leven. (moeten wel bij alles nadenken wat we kopen hoor en zijn allesbehalve rijk) Alleen is extra geld altijd welkom haha. :p
    Vandaar dat ik ook graag weer wat met SL wil verdienen.. Heb een jaar bijna niks meer gedaan eraan, omdat t weinig zin had met de crisis, kan me dan wel uitsloven, maar als niemand wat koopt heb ik er toch niks aan ;) Maargoed, de economie wordt weer beetje bij beetje beter dus ik ben ook weer hard aan t werk :D
    Moet wel zeggen dat ik écht geluk gehad heb dat ik de crisis overleeft heb daar en ik dus nog steeds geen verlies heb geleden (0,0 winst maargoed). Heel veel mensen hebben moeten stoppen met hun business daar omdat ze ontzettend verlies geleden hebben en dus honderden euro's bij moesten leggen.. Dus heb echt geluk gehad!

@All: Zoo, Yentle was me net toch overstuur, niet normaal :( Ik kan daar heel slecht tegen, ga dan zelf ook huilen ;)
    Helemaal nu, ik heb bijna geen qualitytime met haar zeg maar en dan wilde ik haar net troosten en dan lukt t niet.. Voel me dan een mislukkeling.. :(
    Maarja, ze was gewoon doodmoe, ze is dus in bad geweest, heeft fles gehad en daarna was ze binnen 10 sec naar dromenland vertrokken..

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik hoorde dat er geboorte nieuws was!!!

Knar en knarman.. gefeliciteerd met jullie zoon SEM!!!

@All.. zo kraamvisite.. druk druk.. vandaag eerste dag zonder manlief en dat ging prima.. Sophie heeft vanacht van 11 tot half 6 geslapen! Zal dit het begin zijn???

Fijne avond allemaal!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Wat lekker zeg dat Sophie al een beetje doorslaapt :D
    Veel plezier met de kraamvisite..

@ GABY
    Lijkt me moeilijk hoor zo'n opmerking! Petje af dat je er zo "rustig" onder blijft.. Altijd gevaarlijk zulke opmerkingen..

Ik ga even op de bank verder zitten naaien aan mn paddestoeltjes.. Kijk strakjes nog wel eventjes hier.. Ciao

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Trouwens ik werd vandaag vet nagekeken in de hema door een vrouw met een kindje (zei mn collega)
    Het valt me echt op dat die moeders met kleine kinderen rond de 35 altijd zo minachtend naar mn buik kijken.. Zo van ach goss zal wel een "ongelukje" zijn geweest... Was ook zo blij met dat artikel van vorige maand in de WIJ jonge ouders.. Eindelijk eens een positief verhaal over jong en bewust mama..

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Gaby: Nouja, waar heeft ie persoon dat vandaan?
    Echt moeilijk om zo'n opmerking te krijgen :( *knuffel*

@Juffie: Ik werd ook regelmatig nagekeken op zo'n afkeurende manier. Maar hier was t vooral op t einde van de zwangerschap toen ik bijna niet meer kon lopen.. Mensen keken dus meer naar me van 'what the fuck doe jij nog hier in de supermarkt?! Ga jij eens heel gauw thuis op de bank liggen ofzo..' (heb zelfs iemand zoiets horen fluisteren achter me in de rij :() Alsof ik al niet genoeg op mn kont zat de hele tijd?!
    Nu word ik eigenlijk nooit meer vreemd aangekeken. Maargoed, volgens velen zie ik er niet uit als 22, maar ouder.. (zie t zelf niet hoor, maargoed :p)

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ jufiie.. gewoon niks van aantrekken... hier ook mensen die aan mijn ouders vroegen of het een ongelukje was :S belachelijk.. en zelf nu (ik was vandaag in mijn geboorte dorp) kijken mensen die mij kennen of een een beetje van gezicht kennen me raar aan en zijn ze erg verbaasd dat ik een kindje heb.. Het doet me helemaal niks!

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ukkie dat is al vroeg zeg :D geluksvogels

@juffie had ik ook hoor.. maar ja dat zul je toch altijd houden.
    niks van aantrekken

@gaby moeilijk hoor, oe komen ze daar dan aan vraag je je dan af he :S

ik ben er vandoor

fijne avond

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ukkie: Wat goed zeg! :D Zo komen jullie tenminste ook lekker aan jullie rust toe :)

@Kim: Nou, als je dat altijd zal houden dan klopt er iets niet :p Lijkt me toch dat als je 30 bent dat mensen niet meer zo snel afkeurend kijken vanwege je leeftijd :p (of nouja, misschien ook wel.. maar dan niet om je te jong bent ;))

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dees, wel goed eten he, een appel en ontbijtkoek is niet genoeg ;)

@kristel, ik had die druppels zelf gekocht van te vorne omdat ik steeds heel erg zenuwachtig was voor de bevalling. het hielp wel ja! Ik kon ook veel beter slapen. En mn hart ging niet zo racen van de zenuwen.
    Gelukkig is Kimo de hele week thuis, kun jij goed uitzieken! Lijkt me ook vervelend dat je niet zo veel met je kleintje kan.

@Ukkie, een begin? Ik vind het al een heel eind! Ze doet het beter als Jorick en die is 9,5 week.

@kim, ja grappig he hoe ze ineens over kunnen gaan van lachen naar huilen of andersom haha

@Juffie, je man alweer beter?

ja die blikken ken ik ja, ik zie er best jong uit. Meeste mensen schatten me 17/18 ofzo;), nu krijg ik ook nog vreemde blikken. Veel mensen vragen ook hoe oud ik ben :( dat vragen ze normaal toch ook niet aan een moeder maar goed. je word soms gewoon niet serieus genomen vind ik.
    De gyn zei gister bij de nacontrole, goh onvoorstelbaar dat er zon kindje uit zon klein meisje kan komen :(

@red, zo dat is wel vroeg ja! haha gekke hond heb je

@gaby, ja jij bent gewoon eerder hoor!
    Ja zulke opmerkingen komen hard aan denk ik :(

@Bos, ja ik las het erg he! echt te ziek voor woorden

Zo mijn mannetje slaapt eindelijk, nu het hele huis nog doen, heb geen zin ;)

14. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Desiree, 't was een plastic potje dus die heeft ie gewoon open gekauwd denk ik. 'k Heb geen idee hoeveel er nog inzat, in elk geval minder dan de helft haha.
    @mutsjes, meestal hebben ze ze in de eerste dagen op en daarna alleen naar buiten. 'k Heb er nu iets van 3 en 'k denk dat ik er nog 2 bijkoop. 'k Vind 't wel leuk als 't ook bij de kleertjes past.

@salaris, 'k hoop dat mijn kerel in de toekomst ook wat meer gaat verdienen, 'k heb 't nu uitgerekend zonder km vergoeding, zit ie nog onder de 1250 euro :(

@Jong zwanger, 'k krijg wel geregeld de vraag in een gezin ofzo of het een bewuste keuze is, maar maak me er niet zo druk om. Vk van gisteren kon niet aan me zien dat ik 25 wk zwanger ben (had m'n uniformjasje ook dicht hoor, de enigste die nog dicht kan ;))
    @Bos, ja dat zat ik me ook te bedenken dat het minder leuk is als je een jongen krijgt... wie weet hebben ze een vermoeden ;)
    @Gaby, das ff wat minder zo'n opmerking!

'k Zal de nieuwe WIJ eens gaan lezen.

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goklijst

Desireee - 11 december
    Juffie - 16 december
    Suus - 28 december
    Hilli - 23 januari
    Mecha - 2 februari
    Zelf - 5 februari maar twijfel steeds haha

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Okeej :D ja heb het ook gewoon gedaan hoor...
    ik heb gisteren ook een kerstmuts gekocht met daarop: my first x-mas (bij de zeeman) en daarmee wil ik ook foto's maken voor kerstkaarten!
    Jammer dat hij het niet zo leuk vond!

@ Mariss: En wil je dan vloerbedekking? je kan ook laminaat pakken voor in chanell haar kamer! jullie ook snel weer voor een 2e dus...

@ Lynn: Tjee jij zeer waarschijnlijk dus ook de m. griep gehad... fijn dat je nu weer beter bent! Julian 8 maanden alweer, waar blijft de tijd??

@ Matta: je hebt PB ;) Balen zeg van die nega test!

@ Hilli: Jullie mannetje zal idd een heel mooi (verlaat) kerstcadeau zijn :D
    Mooi bescheiden buikje heb jij zeg! Mooi kamertje ook!

@ Dees: Komt dichtbij hé zo... ik ben zoo benieuwd naar jullie naam!
    is het een aparte naam?

@ kristel: wat leuk dat je een heel kerstpakje gaat bestellen voor Yentle!
    hahaha geweldig pakje :p thnx voor de kattentip :D ik zou na die dagen in het ziekenhuis ook wel graag thuis willen bevallen maar helaas zit dat er niet meer in voor mij!

@ Emma: Balen zeg dat Jorick niet heel gezellig is vandaag! ik schrok er ook al van, van het nieuws over die man die resistent is!! Wat sneu voor Jorick zeg!
    Debby zit toevallig op hetzelfde park als wij aankomend weekend :D

@ kim: Ayden gaat het leren zeg! hij slaapt nu al langer als Dimara!! en die sliep zo goed :p jullie gaan voor een groot gezin dus? ik hoop voor je dat alle komende bevallingen voor jou net zo makkelijk zullen gaan als de 1e!
    nu je het over meerlingen hebt, was gister bij hart van Nederland een afghaans stel hier in NL had een 4ling gekregen... waren pas met 34 weken geboren!
    Oh bah wat eng van dat pneumokokkenvaccin... Dimara krijgt vrijdag haar 1e prikjes... vind het nu ook doodeng!

@ Bos: leuke uitslag van die pendel :D

@ Ster: nu alweer voor een 2e ik moet er persoonlijk nog niet
    aan denken (en mag ook een jaar niet zwanger worden) maar ik hoop voor jullie dat het voorspoedig zal gaan!

@ Gaby: Ow bah wat een kloteopmerking!

@ Wondertjeslijst: ik zie dat Dimara de zwaarste meid was! en na Lars de zwaarste op de lijt... Niemand gaat Lars overtreffen denk ik :p

@ Dreamer: mijn gokjes:
    hilli: 18 Januari
    Mecha: 23 Januari
    Red: 25 Februari(sorry Red)

@ Red: Hier ook een vent die zo weinig verdiend :( hij wil naar iets anders gaan kijken ook omdat ie het nogal aan de stok heeft met zijn baas, maar hij heeft nu wel een vast contract... Dilemma!

pffff jullie hebben echt hard gekletst!
    Bij de gyn. was alles goed! ze heeft alleen even naar het litteken gekeken meer niet! moet bij een volgende zwangerschap eerst naar de gyn, die gaat dan bepalen of ik onder controle mag blijven van een vk, zo ja dan moet ik met 34 weken terug naar de gyn om onder begeleiding van haar/hem de laatste weken en de bevalling (in het ziekenhuis dus) te doen!

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ emma.. ja dat is ook zo maar Jorick krijgt BV he.. en met FV is het altijd wat makkelijker.. Sophie sliep in het begin ook weleens 6 uur door en misschien was het wel voor 1x

18. gaby1986

is idd een klote opmerking.. was de ex van suus die dat vroeg..

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou ik wilde weer ff gezellig komen kletsen, maar het ventje ligt te huilen en heeft honger, dus ik heb wat anders te doen nu

@ukkie fijn dat het allemaal goed gaat, en wat super dat ze zolang geslapen heeft zeg, heerlijk!
    Hoop voor je dat het zo blijft, hier wil het nog niet lukken, maar geef dan ook bv

Meiden fijne avond, denk niet dat ik er nog ben straks namelijk!

20. gaby1986

ik ga ff lekker douchen.. even haren wassen.. en dan samen met joey douchen.. :D:D:D:p

Deel Deze Pagina