Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben er vandoor meiden..
    Heb helemaal geen honger en dus ook helemaal geen zin gehad in avondeten, maar moet toch wat eten dus ik ga ff een salade maken en plof dan samen met Kimo op de bank met een dvdtje :)

Fijne avond allemaal!

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ach ik probeer me er niks van aan te trekken van die blikken.. Maar soms denk ik wel van hallo ik ben notabene is verloofd geweest toen getrouwd en nu een kindje, vrij logisch en normaal toch? Plus dat mn man heel goed voor ons kan zorgen en dat ik zelfs thuis met mn duimen kan gaan draaien al zou ik dat willen ;) Kortom financieel kunnen we het ook "handelen" om aan kids te beginnen ;) Waarom zou je dan nog heel lang wachten?

Zo weer een stukje paddestoeldeksel af hahah, kan weer het onderkantje gaan maken..
    Schrok trouwens wel van wat een paar stomme belletjes bij Pipoos kosten, iets van 4 euro voor 10 stuks.. Maja hobbyspullen zijn nou eenmaal duur :S

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, waardeloos he zulke lonen... 'k zou eerlijk gezegd wel even wachten als ik je vriend was. 'k Vind het helemaal niks dat mijn kerel nog uitzendkracht is omdat hij al een half jaar thuis heeft gezeten. Zal blij zijn als hij ooit weer een vast contract heeft. maar ja je moet ook wel met plezier naar je werk kunnen gaan. Heeft jou vriend diploma's? mijne verder niet buiten z'n vmbo en wat certificaten maar hij moet van mij straks ook naar school als ie een contract krijgt. Wil hij zelf ook hoor. Even beetje investeren in de toekomst.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Fijne avond aan iedereen die al weggaat!!

De kapster komt hier om 21.00 uur... wil het ongeveer zo laten knippen:

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Ja ik heb ook tegen hem gezegd dat hij maar even moet wachten tot er weer wat meer zekerheid is wat betreft banen! nu met die crisis ga je er als eerste uit als je er als laatste bij bent gekomen! en ik vind die zekerheid die hij nu heeft wel heeeel fijn!
    Mijn vriend heeft buiten zijn mavo diploma zijn papieren voor in de beveiliging maar dat heeft ie laten verlopen... bovendien zou ik dat niet zo'n heel fijn idee vinden als hij daar een baan in zou krijgen!

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er ook weer.. maar ga zo als joey onder de douche uit is nog ff opruimen.. en dan nog even sims spelen :)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Sims-ze :D

Wat betreft een 2e, hebben we het hier nog niet echt over gehad... zoals ik al zei mag ik dus een jaar niet zwanger worden (zoiezo een half jaar absoluut niet, liever een jaar niet!) nou waren wij ook niet van plan om meteen voor een 2e te gaan maar nu we er zo "in" zitten weet ik echt niet wanneer we weer zouden willen gaan beginnen (zo dat zijn een hoop werkwoorden :p) zal eens met vriendlief overleggen...

tijdens de bevalling heb ik geroepen:
    "Schat, wij gaan dit kindje ontzettend hard verwennen want een 2e komt er absoluut niet" haha gek hé dat je daar zo'n korte periode erna alweer totaal anders over denkt!

8. Ben ik ook weer, net ff bij schoonouders op bezoek geweest toen we terug kwamen ging het toch hagelen, dus wij in de auto wachten tot het droger werd.. en toen snel naar de deur rennen. Alsnog m'n broek vol met van die grote druppels, maar die zijn nu ook alweer bijna opgedroogd.

@ diploma's hier alleen voor de verzekeringen en mijn man alleen voor 't testen, verder hebben we alleen de middelbare gedaan.. We hebben ook wel geluk gehad zijn hier echt ingerold allebei en verdienen voor onze leeftijd zeker wel goed.. ik ga geen bedragen noemen..
    Maar in deze tijd is het idd fijn dat je tenminste een baan hebt!

@ Mum dat schijnen een hoop vrouwen te roepen tijdens hun bevalling, en toch hebben ze dan meerdere kinderen (net als mijn moeder hehe).
    Leuk kapsel op die foto, ben benieuwd hoe het bij jou is geworden :)
    Nah zo'n aparte naam is het niet.. het is gewoon een mooie naam.. ik houd niet van heel apart.

@ Emma het is meer dat ik het eten puur vergeet! Ik wil gewoon eten maar denk er gewoon niet aan, en als mijn maag niet knort komt er kennelijk niks van.. :) oeps.
    Nou ja een klein meisje kan ie puur je lengte mee bedoelen, zeggen ze ook wel eens tegen mij en ik ben langer dan jij, beter dan een jong meisje iig.

@ Ukkie fijn dat Sophie nu een beetje gaat doorslapen :)

@ Juffie vervelend he die blikken, ik zie mensen ook vaak heel erg naar mijn buik kijken vooral omdat ik echt een enorme ronde bol heb. Maar ik zie er volgens mij niet jong uit ofzo, verder interesseert het me toch niet wat mensen denken die ik niet ken. Laat ze maar denken wat ze willen wij weten wel hoe de vork in de steel zit. Maar als mensen vragen of het een ongelukje is dan zou ik wel heel erg boos worden aangezien het een hele tijd heeft geduurd pff dan mogen ze zich bergen!

@ Gaby wat een kutopmerking is dat zeg :x Hoe komt zo'n iemand daar toch bij!

Wat een rotweer is het toch!!

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @Juffie: Ja die blikken ken ik ook ;) Kijken ze eerst raar naar je buik en dan kijken ze heel arrogant naar je gezicht..Ik keek altijd vet arrogant terug en bleef ze aankijken totdat ze zelf wegkeken zeg maar..(Kan er niks aan doen zo ben ik nu eenmaal haha)
    En ook een keer liep ik met mijn schoonzus en der hond..fietsen er 2 meisjes voorbij van een jaar of 15/16 en toen ze voorbij fietsten kon ik nog net horen dat ze zeiden van zoo die is nou al zwanger..Tewijl ik gewoon 5 jaar ouder dan hun ben..Dan ben ik geneigd om ze nog na te schreewen ook nog maar heb het maar niet gedaan had er ook geen zin aan haha..
    Of een ouder iemand van "zo die is jong zwanger"..Ik wou nog zeggen van: zit er tegenwoordig een leeftijd op zwanger zijn ofzo? Maar ze liep helaas de winkel al in haha..
    @gaby: Wat een rot opmerking zeg :(
    @mum: Ja ik wil vloerbedekking op de kamer van Chanell, omdat ik dat lekker vind lopen haha..met laminaat is zo koud aan de voeten..Dan kan ik gewoon met blote voeten boven lopen hihi..;)
    Ja ik wil wel snel voor de 2e..Mijn vriend zei laatst toen we Uhumm "bezig" waren van ik doe geen condoom :)P) om..Ik zo jawel dat doe je wel..Nee zegt ie dan wordt je maar weer zwanger haha..maar goed ik wil nog even wachten tot volgend jaar..;)

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben er vandoor.. joey is gaat puk nog even naar buiten doen.. en ik ga vast tandjes poetsen.. en dan lekker slapen zometeen;):p

weltrusten..

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Trusten Gaby!

12. Ik ga ook het nest in.. weltrusten!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    #64753 mumtobe21, 4 nov 2009
    Laatst bewerkt: 4 nov 2009
    @ Dees: mijn haar is weer lekker vlot :D ik zal morgen even een foto maken en op hyves zetten! jouw moeder heeft dat dus ook geroepen :p ben echt benieuwd naar de naam... wij wilden wel een niet heel veel voorkomende naam (apart dus) maar niet 1 waar je je tong over breekt of niet weet hoe je het nu moet uitspreken! (al blijkt Dimara ook moeilijk..)

@ Mariss: haha je vriend is dus ook voorstander van een 2e op korte termijn... fijn dat jullie het in ieder geval eens zijn!

ben zo blij met mijn korte haartjes... kan alleen nog maar een ministaartje :p zal morgen even een foto maken en op hyves zetten!

ik ben er nu vandoor... ben kapot na een druk dagje!

Slaap lekker allemaal!

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum: Ja hij wil als het kan 3 kinderen..Ik heb zoiets van met 2 ben ik al tevreden..haha..Maar ja je weet nooit ;)

Ik ben benieuwd naar de nieuwe kapsel!! :D

Slaap lekker voor degene die nu op bed gaan :p

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Dees.. vreselijk weer is het, word er echt een beetje depri van! maar dan zie ik mijn zonnetje weer en dan is het goed!

@ Mum.. ben erg benieuwd naar je kapsel!!

@ banen.. manlief heeft een goede baan en verdiend veel.. wij kunnen makkelijk op 1 inkomen leven maar ik wil straks ook gewoon weer gaan werken.. w.s. 2 dagen in de week. Ik heb alleen een VMBO 4 diploma en manlief heeft een HBO diploma. Ik wil zelf straks weer een studie gaan volgen alleen het probleem is dat ik niet weet wat.. ik zit te denken aan pedicure o.i.d.

@ Mum.. ik heb dat ook geroepen en ik roep het nog steeds, wij zeiden voor de zwangerschap al dat we er niks op tegen hebben om 1 kindje te krijgen en we denken er nog steeds zo over.. ik denk dus dat Sophie een echt verwend meisje wordt!

@ Gaby.. voel je je al wat beter meid??

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    ik ga ook.. 11 uur laatste fles erin en dan zien we het wel weer!!

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben ook mijn bed in tot morgen

18. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Tot morgen meiden!

19. Goedemorgen,

Kin een hele tijd niet op de site :(
    Gistermorgen ontzettend ongie geworden maar ben wel blij want het kwam helemaal vanzelf :D
    Hoe zit het ook alweer als je wil beginnen met de pil? (erg he hoe je dat kunt vergeten)
    Moet ik daar nu mee beginnen of als mn ongie voorbij is?

@ mum benieuwd naar je haartjes!

20. over een tweede: Wij gaan begin volgend jaar (april ofzo)voor een tweede. Mocht het meteen raak zijn is F. anderhalf en als het weer een jaar duurt zit er niet zo heel veel leeftijdsverschil tussen. Bij mij en mn zusjes zit beide 4 jaar en dat vindt k te veel.

Deel Deze Pagina