Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden, wil even komen melden dat mijn test vanochtend witter dan wit was.. :( Het zit gewoon nooit een keer mee...

Verder gaat het weer wat beter :) koorts is aan het zakken gelukkig :)
    Hoest alleen nog de longen uit mijn lijf..

Hoe gaat het met jullie?!

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Spannend, hopelijk is het bij ons dan ook een keer raak...

Je begint met de pil de 1ste dag van je ongi.

3. @ sammie dan ben je al ruime tijd zwanger :D
    Waar is je banner heen??

Oke dan heb ik het dus goed gedaan, ben gister begonnen.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen :)

@Ryanne: Mijn HA raadde aan om op dag 5 te beginnen. Zo kan je lichaam eerst even goed schoon worden zeg maar, anders zit je de rest van de periode waarschijnlijk met krampen (ik wel altijd als ik op dag 1 begin) en dat is niet zo fijn.

@Sam: Ohh meid :( *knuffel*
    Ik droomde vannacht dat je hier 2 testen kwam laten zien en dat ze allebei positief waren! Alleen was dat op een avond nadat we een meeting hadden gehad met zn allen :(
    Hoop echt niet dat t waar is en jullie dus nog zo lang moeten wachten.... ;)

@All: Yentle heeft vanochtend ontdekt hoe ze met haar voeten een muziekje kan laten afspelen op haar speelkleed :p Daar zit een bloem op met een knopje en elke keer was ze heel wild aan t schoppen en zodra die dan aanging was ze weer rustig. Dan ging t muziekje weer uit en dan ging ze weer heel wild schoppen om m aan te krijgen, echt heel grappig :D

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb mijn banner weggehaald... :(

6. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

@ Sam wat balen zeg!!! Knuff!!!

Hier: Man is nog steeds ziek. Hij heeft nog steeds keelpijn dus ik heb zoiets misschien moet je toch even naar de huisarts..

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Ja, lijkt me wel slim om even naar de HA te gaan dan.. Hier ook veel te lang gewacht en nu duurt t heel lang voordat ik weer een keertje beter ben.. Ben t nog steeds niet namelijk ;)

@All: ben er meteen weer vandoor, ik duik even onder een hele warme douche :)

8. juffie2008

@ Kristel, ja je hebt gelijk ;) Alleen deze vent heeft nog steeds zn huisarts in Huizen hahah.. Dus moeten we even naar Huizen toe :S

Ik heb trouwens wel diarree door de AB, maar de bijwerkingen zijn goed te doen vergeleken met de vorige kuur ;)

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    We gaan trouwens (ondanks mijn griep) vanavond gewoon uit eten, we zijn tenslotte maar 1 keer 5 jaar samen...

10. juffie2008

@ Sammie

Ik geef je groot gelijk meis!!! Geniet ervan!! Heb je nog een kleinigheidje voor je ventje of hij voor jou? Gewoon nieuwsgierig ;)

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ryanne, ik kon ook niet op de site, vreemd.
    ben je nu voor het eerst ongie? Jij had toch ook pco ?
    best snel dan!
    Volgens mij moet je dan nu beginnen.

@sam, wat balen :( gelukkig is de koorts wel wat gezakt

@Juffie, misschien niet onverstandig nee..

@kristel , wat schattig :D , grappig dat er een muziekje in het speelkleed zit.

@all, Jorick heeft van 8 tot 4 geslapen :D gevolg was wel dat ik enorm last van stuwing had (auww) daarna heeft hij nog tot 8 uur geslapen , echt super.
    vies weer vandaag...

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik betaal het uit eten, en hij gaat vast en zeker een bloemetje halen.

Verder niks voor elkaar gekocht (heb al zoveel :) )

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @sam, ben je niet bang dat je iemand aansteekt? Zou ik wel hebben.. vooral kindjes.
    Wij waren laatst ook 5 jaar samen, ik was toen ook niet fit, balen is dat he :( wij moeten ook nog steeds iets leuks gaan doen
    gefeliciteerd trouwens!!:D

14. juffie2008

Lekker dat Jorick zo goed heeft geslapen... Lijkt me verschrikkelijk stuwing.. Nu doen mn borsten af en toe al zo'n zeer laat staan hoe het straks gaat :S

15. juffie2008

@ Sammie

Dat klinkt erg lief!!! Stom vraagje misschein maar hebben jullie geen gemeenschappelijke rekening? Als ik je zo hoor dan denk ik van niet...
    Toen wij samenwoonde hadden we per dag 1 alles op 1 hoop ;)

Leuk he als je bloemetjes van je man/vriend krijgt :D Ben benieuwd wat hij voor je meeneemt ;)

16. juffie2008

@ Sammie

Nu je ziek bent, ben je nu meer aan het knutselen? Heb je nog speciale projecten lopen...

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb de afgelopen dagen niet veel gedaan, hoest me eigen rot.
    Dus heb geen projecten nu lopen.

Wij hebben ieders een eigen rekening.
    Hij betaald de vaste lasten, en ik het eten.

Als ik weer ga werken, willen we wel een gezamenlijke rekening.

Vriend is namelijk erg makkelijk in geld uitgeven, wat we eigenlijk niet kunnen, dus dan heb ik liever niet dat we alles bij elkaar doen, want dan is zo het geld op :)

18. @ Jorick grote vent!!!
    @ sammie gefeliciteerd!!!
    @ emma hier idd pco vandaar dat we ook niet te lang willen wachten
    @ jullie woon je niet meer samen dan?

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Sam: gefeliciteerd met julli 5-jarig samenzijn :) Hoop dat je je iig goed genoeg voelt tijdens t eten vanavond, anders is t ook zo jammer voor jullie beiden..

@Emma: Zo, wat goed van Jorick :D Het doorslapen helemaal zit eraan te komen denk ik!
    Stuwing is idd heel pijnlijk! Net alsof je borsten elk moment 'pang!' gaan doen ;)

@Juffie: Kan je geen huisarts in de buurt bellen (eentje die jullie toch graag willen) of je langs mag komen?
    Toen ik tijdelijk bij Kimo zn ouders inwoonde (we waren aan t wachten op de sleutel van ons eigen huis) ging ik ook gewoon daar naar de huisarts hoor! Mooi niet dat ik dan helemaal naar Landgraaf zou rijden (Limburg)

@All: Pff, hoop toch dat ik me zaterdag goed voel! Dan zijn we namelijk een jaar getrouwd :D Gaat echt snel zeg, de tijd..
    We hebben iig een laag van de bruidstaart opnieuw besteld, dus die gaan we lekker opeten :p En 's avonds gaan we lekker samen heel uitgebreid koken en dan de tafel héél netjes dekken, kaarsjes aan enzo., gewoon gezellig :D
    We doen iig niet aan kadootjes ofzo, vind dit veel leuker!

20. juffie2008

Nee wij wonen nu niet meer samen ;) We zijn getrouwd :D Lol en zijn nu 1 geworden (heheh wat een cliche)

@ Kristel
    Mijn HA zit hier om de hoek hoor, maar Johan wilde graag zn eigen HA houden.. is een man ;) en hier zitten 2 vrouwen lol!
    En ach we verhuizen over een paar maanden toch weer naar Huizen dus dan kan ik weer bij zijn arts terecht ;)

Nou misschien is het wel goed dat we even naar zijn HA toegaan kan hij meteen zn bloeddruk enz even meten.. Gewoon curious..

Zo ik heb net de ramen staan lappen, de glazen deur en deurtjes.. en de kast effe soppie doorheen gehaald en gestructureerd!
    Nu even zitten, zweet alweer als een otter en heb meteen zere rug..

Deel Deze Pagina