@ Kristel: EETTIP: ken je de culinaire gerechten van AH. dat zijn van die tassen waar bijv. tamme eend of een ander luxe gerecht inzit. Is leuk om te maken (meeste gerechten half uurtje) en is door een chefkok voorbereidt.. Erg smakelijk vinden wij zelf Dat doen wij zelf altijd met oud en nieuw/ kerst.. Is precies genoeg voor 2 personen...
goeiemorgen ik kreeg net een voicemail bericht van een vrouw die mijn flyer heeft ontvangen spannend, maar nu ga ik eerst maar ff mijn moeder bellen want weet begod niet wat ik nu moet doen want heb nog niet eens een prijslijst in huis.. ben zenuwachtig vor vanmiddag ga vetmeten in de supermarkt en ayden gaat ff naar het kdv. eerst ff wat in huis doen en de hond.. word een lange dag. @kristel gaat idd heel snel zeg. deze maand raakte ik ook zwanger (eind van de maand) @sammie snel beter worden meid, snap dat je gek van de hoest word. ben nu ff de hond uitlaten misschien tot straks
@juffie huh ik snap je zin niet helemaal woon je nu wel of neit samen en wat bedoel je met 1 worden???
nou we waren allebei geen voorstander van samenwonen voor het huwelijk maar goed het kon niet anders, daarom zijn we eerder gaan samenwonen... januari 2008 en we zijn in augustus 2008 getrouwd.. toen we samenwoonden zag ik nog heel erg dat is van Johan en dat is van mij.. Maar dat heb ik echt moeten afleren haha, hij verdiend ook veel meer als ik, en ja tuurlijk waren zijn lasten ook hoger.. En ik was een Big Spender kocht rustig jassen van 600 euro p.s. dus ja hij heeft me ingedimd
@ Kim Spannend dat je je eerste klant al hebt Ben heel benieuwd hoe jouw businessje gaat lopen Vetmeten: Hoe doe je dat?
@Juffie, hier ook alles op 1 hoop, maar ja ik heb nu geen inkomen meer dus ik draag niks meer bij.. We zijn niet getrouwd maar hebben wel een samenlevingscontract, testament enzo. @kristel, ja idd en ik voel me ook vrijwel meteen grieperig dan en als het te lang duurt krijg ik verhoging. Moet je niet te lang mee lopen anders heb je zo borstontsteking te pakken denk ik. leuk dat jullie alweer een jaar getrouwd zijn! gaat snel zeker of niet? Hoe lang zijn jullie nu in totaal bij elkaar? @sammie, wat lief bloemetjes wij doen ook geen kadotjes hoor, gewoon iets leuks doen samen. @Kim, ga je in je eentje vetmeten, of met je moeder ofzo? Die doet dit werk toch ook nog steeds? succes alvast!
@ Ukkie: Sophie blijft waarschijnlijk jullie enige kindje dus? @ Ryanne: Je moet de eerste pil nemen op de 1e dag van je menstruatie! *ow ziet dat je dat gedaan hebt * wat leuk dat jullie al vrij vlug weer voor een 2e gaan! @ sammie: Fijn dat het weer wat beter gaat meid! echt balen van die nega test!! Dikke knuff! Gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum! @ Kristel: Gaaf zeg dat Yentle het ondekt heeft met haar voetje... je hebt ook zo'n trappelmuziekding voor in de box van fisher price, heel leuk ding! (van de boerderij geloof ik) KLinkt gezellig hoor wat jullie van plan zijn op jullie 1 jarig huwelijksjubileum! Ik feliciteer je nu alvast! zaterdag ben ik er niet! Van harte gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijksjubileum!! @ Emma: Wat goed van Jorick zeg, hij gaat het leren... wel jammer van die stuwing dan hé.. Hier ook zo'n smerig weer hoop echt noet dat dat volgende week ook zo is! @ kim: dat is snel zeg dat je reactie hebt hoop dat het allemaal heel positief uitvalt! ik raakte vorig jaar ook in deze maand zwanger... 23 November was de 1e dag van mijn laatste menstruatie! @ juffie: Hier ook vanaf het moment van samenwonen, alles op 1 hoop! jassen van 600 euro??? vind het niet gek dat hij je heeft ingedimd! Ik had Dimara gisteravond lekker laat de laatste voeding gegeven in de hoop dat we samen wat langer zouden slapen (later dan 7 uur wakker worden) 23.30 uur gisteravond lag ze in bed... maar helaas kwam mevrouwtje vanmorgen weer gewoon stipt om 7 uur... hihi eigenwijsje! ben benieuwd of ze dat ook doet als ik haar een uur eerder op bed leg zal straks even een foto maken van mijn kapsel, heb het nu nog in een mini-staartje en zit nog in mijn pyjama want ben aan het pakken geweest vanmorgen!
@ Mum Ben benieuwd naar je kapsel!! Hier: de stippen zitten op de paddestoeltjes, nu de steeltjes naaien en eronder zetten en dan kan ik eindelijk met het volgende deel van het project beginnen.. pff... verkijk me altijd op de tijd die erin gaat zitten..
@Mutsjes: Ik heb een stuk of 6 mutsjes. 2 Dikke en 4 dunnetjes. Zal wel genoeg zijn niet? @Juffie: Hier vroeg een tante van mijn vriend of het een ongelukje was. Ze deden echt heel neerbuigend. Maar dat was puur omdat ze jaloers zijn. Hun zoon is ouder, zit aan de drugs, heeft geen vriendin en woont nog thuis. Hij zou eigenlijk als eerste van de familie moeten samenwonen enzo. Beetje heeeeel zielig, maarja. Voor de rest heb ik eigenlijk nog geen enkele opmerking of rare blik gekregen. Maar kword er toch al bijna 25, dus valt wel me hé @Mum: kben ook wel benieuwd naar je haren Hier komt een vriendin morgenavond mijn haar knippen. Ik ben het zoooooooooooooo beu. Echt heel die staart gaat er onherroepelijk af! kWil nog maar een inimieni staartje. Heerlijk. Kijk er nu al naar uit @Inkomen: Mijn vriend verdient ook genoeg om met zijn loon alleen rond te komen. Maarja, hij zit in de bouwsector, veel zwarte uren hé. Hij blijft dit wel niet altijd doen. Daarom dat ik ook zeker blijf werken. Van al die diploma's begrijp ik wel geen snars ... hbo, vmbo. Ik hoor het in Keulen donderen. Ik zal ik elk geval,als ik afstudeer een Bachelor diploma hebben. Geen idee wat dat in NL is Ja het diploma van Juffie zeker? @Ryanne: De pil moet je nemen op de eerste dag dat je ongesteld bent niet? Zo werkte dat toch bij mijn pil, denk ik Aah hehe, kzie dat je het al weet @Kristel: Ooh, hehe, lijkt me zo schattig. Wat wordt ze al groot hé! @Rekening: Hier ook één rekening. Ook vanaf dag 1. Ik had toen ook nog geen vast inkomen. Maar ik kan er wel inkomen als één van de twee een gat in zij/haar hand heeft, dat je voorzichtiger bent. Slapen er nog meer van jullie met zo'n voedingskussen? Of hebben er met zo'n kussen geslapen. Ik vind het echt heeeerlijk. Ik heb totaal geen last meer van mijn rug 's nachts. kDacht eerst, dat zal wel een fabeltje zijn, maar nee. Het helpt echt! Ik worstel er best nog wel mee als ik me wil omdraaien, maar dat neem ik er graag bij! Het huis over ons appartement, daar zijn ze het dak aan het renoveren. 5 dakwerkers die constant in mijn woonkamer aan het loeren zijn!!! Omdat wij ronde ramen hebben met een hele boog eraan (beetje moeilijk uit te leggen), kunnen we er geen gordijnen hangen. Er hangt wel zo'n strook waardoor je vanop de straat niet binnen kan kijken, maar die mannen nu dus wel ... Ik zit hier aan tafel, voor school te werken. Kan nergens anders naartoe. Tja, kzal hun gegaap er maar bij nemen zeker? Gelukkig hebben ze nu middagpauze, heb ik effe rust
@ Hilli: Ja hoor dat is best genoeg die mutsjes, ik heb ze heel weinig gebruikt... maar jij bevalt in de winter hé... naja anders zijn ze zo gewassen of bijgekocht hoor! ik was er ook zoooo aan toe om een ander kapsel te hebben! ben benieuwd naar jouw toekomstige kapsel! ik heb niet met het voedingskussen geslapen, vond dat te dik en ik had ruzie met dat ding als ik me omdraaide! had wel een gewoon kussentje tussen mijn knieen! Irritant zeg die loerende werklui! anders een keer zwaaien dan denken ze wel na voordat ze weer gaan staan te loeren haha... onze overbuurvrouw staat ook altijd voor het raam te kijken hoe wij de auto parkeren of uit-/inladen... als ik dan een keer zwaai taait ze af
@ hilli Ik heb zelf 10 mutsjes, maar ze hoorde bij die pakjes en ik heb er een paar tweedehands Wat betreft bouwvakkers die naar binnen kijken (We kunnen elkaar de handen schudden!!)... tsja maar neit teveel aan irriteren? Ik heb gewoon een normaal kussen wat ik een beetje tussen mn benen in prop, heb ik minder last van mn heup maar ik heb helemaal ook geen voedingskussen, weet niet of het erg nodig is? Hier: even lekker bammetje kaas met mayo en komkommer opgegeten.. de was draait en heb alle klusjes voor vandaag gedaan Heb nog energie dus ga even de flort op.. (even weg)
@Sam: balen dat de test negatief was meis. Je ongi kan uitblijven door de griep he. Moet je nu stoppen ivm de operatie? Gefeliciteerd met jullie 5 jaar verkering Eet smakelijk alvast! @Rekening: hier allebei 2 aparte rekeningen, maar ze staan op onze beiden namen. Een en/of rekening dus Maar hier dus ook dat betaal jij, dat betaal ik. Veel mensen vinden dat raar als je getrouwd bent, maar ik vind het het fijnste werken zo en daar gaat het om. @Ryanne: wie weet zijn we dan wel tegelijk zwanger!
@ Juffie: Knarboor heeft op onze hyves een berichtje geplaatst... het gaat goed met haar en Sem en heeft een snelle bevalling gehad en knapt al weer goed op! ik ben er vandoor, heb een moppersmurf en dat komt heel slecht uit want moet nog zoveel doen! doei doei
@Juffie: Ik zal eens kijke dan bij de AH, maar denk dat ik gewoon lekker alles zelf maak, vind ik veel leuker! @Emma: Ja, krijg je zo snel verhoging als je stuwing hebt? Heb ik geen last van gehad, alleen in de kraamweek, maar verder niet. Moet je idd wel mee oppassen. Maar als Yorick vanaf nu veel vaker zo lang slaapt dan passen je borsten zich vanzelf aan Misschien dat je nu, als hij niet wakker is geworden als jij naar bed gaat even wat kan afkolven, zodat je niet zo'n ontzettende stuwing hebt als hij wakker wordt. Kimo en ik zijn nu 2,5 jaar bij elkaar, nog niet zo heel lang dus @Zwanger worden: Ik ben vorig jaar op deze dag zwanger geworden 2 dagen voor onze bruiloft had ik mn eisprong! En 18 november had ik een positieve test @Kim: succes vanmiddag! Hopelijk hou je er lekker veel klanten aan over @Mum: Hier wordt Yentle altijd stipt om 8.00 uur wakker. Maakt niet uit hoe laat of hoe vroeg ze naar bed gegaan is, ze slaapt altijd door tot 8.00. Alsof ze een ingebouwde wekker heeft Ben benieuwd naar je haar! @Hilli: Ik sliep niet met een voedingskussen, had altijd ruzie ermee als ik wilde omdraaien Ik had wat losse kussentjes gewoon. Een wat kleinere om mn buik te ondersteunen en een wat grotere voor tussen mn knieën. Zo kon ik tenminste normaal omdraaien @Rekening: Gewoon allebei een eigen rekening, maar alles wordt wel gewoon op 1 hoop gegooid zeg maar. T is niet zo van 'jij betaalt dit, doe ik dat'. T is meer van 'op welke rekening staat genoeg geld om dit te kunnen betalen?' @All: Ben weer weg.. Ben aan t 'werk' en kan niet de hele tijd komen kijken hier anders schiet t voor geen meter op
Hey meiden, @sammie wat balen van je nega test meid, had het zo gehoopt voor je! Dikke knuf! Gefeliciteerd met jullie 5 jaar, leuk dat jullie er wat leuks van maken samen, veel plezier alvast! @ryanne, wat leuk dat jullie in het voorjaar weer voor een tweede willen proberen, super, hopelijk mag het snel raak zijn! @kim wat snel zeg, al een klantje! Succes met het vetmeten zometeen! @mum ben benieuwd naar je haar, vond de foto erg leuk die je geplaatst had! Al helemaal ingepakt voor morgen? lekker hoor ff weg dan! @juffie een jas van 600 euro, wow dat is wel heel duur ja, kan me voorstellen dat je wat ingedimpt moest worden haha @rekening, hier ook toen we samen een huis kochten 1 rekening, vonden we net zo makkelijk @mecha wat jammer dat je er niet zo veel meer bent meis, hoe komt dat? Gaat alles goed met je verder? @kristel al weer een jaar getrouwd bijna! Gaat snel dan he! Wat leuk dat jullie een stuk taart weer hebben besteld, hadden jullie geen laag in de vriezer gestopt? Hadden wij wel gedaan en hij smaakte nog heerlijk hoor na een jaar haha Hier vanmorgen ff met me werk wezen shoppen voor de groep, was alleen honde weer, dus ben daarna maar snel naar huis gegaan Widle nog ff naar de prenatal voor een extra mutsje kijken, maar dat moet maar een andere keer Kylian had hier gister 38 graden, hij was ook steeds aan het spugen, maar gelukkig nu niets meer aan de hand Hoop maar niet dat hij alsnog ziek gaat worden, zo zielig voor die hele kleintjes nog Lekker ff tijd voor mezelf nu, dus ff op de computer en zo lekker met een hele berg foto;s aan de slag
@emma fijn dat Jorick zo lang geslapen heeft zeg Erg die stuwing he, ik had het laatst ook zo vreselijk weer, kylian had toen ook bijna 9 uur achter elkaar geslapen Vannacht sliep hij ook weer door, en nu was het veel minder Hopelijk als Jorick wat vaker zo lang gaat slapen, word het bij jou miscshien ook minder! Stuwing is erg pijnlijk, dus hopelijk mag het snel beter worden!