Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Nog heel even stiekem dan :p

@Sterretje: Nee, we hadden geen taart in de vriezer kunnen doen. De ceremoniemeester reed ons naar huis incl de kado's ed, maar ze was de taart vergeten mee te nemen.. :( En t had ook geen zin meer om terug te gaan om m op te halen want ze hadden m al weggegooid op t landgoed de volgende dag :(
    Dus nouja, dan maar nieuwe besteld :)
    ahh wat zielig dat Kylian zich niet lekker voelt. Hoop dat ie zich gauw weer beter voelt en dus niet iets opgelopen heeft ofzo.

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @mum, lekker eigenwijs ja :p misschien toch gewoon haar zelf laten bepalen? ben benieuwd naar je kapsel
    Dimara nog verkouden?

@hilli, irritant he, die loerders. Mijn overbuurvrouw loert ook vaak haha

@kristel, ja ik merk het vrij snel. eergister was ik immers een middag weg, voelde me meteen grieperig aan het eind van de dag daardoor. Zal wel wennen, en idd even kolven ,kan ik ook een voorraadje opbouwen.
    2,5 is niet zo heel lang nee, maar goed soms weet je gewoon meteen dit is het! Hadden wij hier ook. Werkse!

@sterretje, ok dus het went wel, hopelijk heb ik dan ook geeb stuwing meer als het zo blijft :)
    gelukkig is Kylian weer opgeknapt!

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @kristel he wat zonde zeg dat ze het vergeten was, en zeker dat het landgoed het weg gegooid had zeg!
    Zonde van zo;n heerlijke taart!
    Nou ja gewoon een nieuwe, dan kunnen jullie er toch nog van smullen!

@emma wel lekker he als je eens een nachtje wat langer kan slapen, ik knap er echt van op dan hoor
    Lijkt nu vaker te gaan gebeuren, afgelopen zaterdag al en vannacht weer, duimen dat hij het vol houd
    Duim ook even voor jou dat Jorick de smaak te pakken heeft nu hoor :D

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ik vind het een beetje gek... Op 30 oktober is er een babytje geboren en nu nog geen kaartje... Hmm, hoop dat het er vandaag is, ben zo benieuwd :D

5. juffie2008

Goed, ik ga mn vrachtauto even starten, even afspraak voor apk maken :D

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Succes met de auto!

Enne hoop dat je het kaartje snel binnen hebt, leuk om te krijgen altijd he!

7. Hallooww.. goedemiddag.. kom een beetje laat aankakken :D maar heb ook wel een belabberde nacht weer gehad. Maagzuur, dus veel rennies en het ging weer. Toen werd Boef wakker.. en ik weet niet waar ie allemaal mee bezig was, maar hij drukte zo tegen mijn endeldarm en blaas aan :) wat een rotgevoel was dat. En het bleef gewoon anderhalf uur lang feest daarbinnen. Waarom moet ie dat nou altijd doen om 12 uur als ik bijna in slaap val grr. Werd om 6 uur weer wakker. Poes zat te mauwen zoals altijd als mannetje op moet staan. Dus ik weer wakker, en een half uur later toen Sander wegging werd Boefie weer wakker en werd er weer gefeest.. en had ook nog eens honger dus ben er ff uitgegaan en wat gegeten en geplast en daarna gaan lezen in bed. Om 9 uur dacht ik ik probeer het weer even. Toen belde mijn moeder om 10 uur.. die was vergeten dat ik dan bijna altijd slaap. Daarna wel weer in slaap gevallen en belde ze weer om 1 uur daarna ben ik er dus maar uitgegaan :p.

@ rekening wij hebben een aparte rekening dat werkt voor ons beter, ik betaal de boodschappen en alle extra's en mijn man alle vaste lasten.

@ Juffie wij verzenden de kaartjes ook pas een paar dagen later dus je zal het kaartje wel binnen enkele dagen ontvangen :p . Balen die diarree, maar ja in ieder geval minder erg dan dat constante spugen van eerst. Zo zeg ik dat trouwens ook altijd we wonen niet samen we zijn getrouwd.. ik vind het ook nooit leuk als iemand Sander mijn vriend noemt en andersom.. was jij ook zo'n big spender.. ik ben het nog steeds eigenlijk, geef ook graag grote bedragen uit hihi.

@ Hilli bachelor kan je hier worden als je ben geslaagd voor het hbo/hts (Hoger Beroeps Onderwijs/Hogere Technischr School) of universiteit.
    Ik slaap al eeuwen met een voedingskussen, het ligt wat beter voor mijn bekken dit was op aanraden van mijn fysio.. aan het draaien wen je vanzelf ermee.. als ik eenmaal slaap gooi ik 'm ook wel eens het bed uit :p

@ Sterretje gelukkig gaat het nu beter met Kylian, idd erg zielig die koorts bij kleintjes je voelt je al snel machteloos dan he.

@ Kim ben benieuwd hoe het is gegaan in de supermarkt :)

@ Kristel gaat snel he die tijd, mannetje en ik waren laatst anderhalf jaar getrouwd en dacht echt pfoe voor we het weten is het alweer april. Leuk dat jullie een nieuwe laag gaan eten. En lekker eten :D

@ Mum ik heb alleen telkens als ik Dimara wil typen dat ik Diamara typ :p nog een paar weekies dan weet je de namen :p we hebben er 2!

@ Sammie balen van die nega test :( gefeliciteerd met jullie 5 jaar samenzijn, have fun vanavond.

@ Emma auw die stuwing, maar super dat ie zo lekker lang heeft geslapen. Kon jij ook weer bijslapen :D

8. juffie2008

Yeah!!! Heb net de geboortekaartjes besteld :D ben helemaal happy :D Volgende week kan ik de envelopjes gaan ophalen.

11 november wordt mn auto gekeurd, spannend..

9. juffie2008

@ Desiree

Wat vervelend dat Boefje een private party had georganiseerd in je buik!!! Is het nu weer een beetje rustig?

Pulletje is vandaag verdacht rustig, zal straks wel weer komen hoor!!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: haha Dimara haar wekkertje staat dus een uurtje eerder! ik ga vanavond
    proberen wat ze doet als ze om 21.00 uur (ongeveer een uur vroeger dan normaal)
    naar bed gaat, als ze dan ook om 7 uur komt vind ik het prima haha...
    Werk ze!

@ Ster: helemaal ingepakt?? haha wast maar waar :p pfff kom nergens aan toe Dimara heeft uitgerekend vandaag een ik-wil-zo-veel-mogelijk-bij-mama-hangen-anders-ga-ik-krijsen-dag! :( nu maar een flinke fles erin en hopen dat ze zo even wil slapen! wat sneu voor Kylian, hoop dattie niet ziek wordt!

@ Emma: ja Dimara is nog wel verkouden maar het wordt al minder gelukkig!

@ Dees: Balen zeg van je nacht! haha Diamara had ik nog niet gehoord :p als ik haar naam door de telefoon zeg zeggen ze vaak: hoe? Timara??
    kan niet wachten tot jullie boef er is hihi...

Zo er zit een fles in van zoon 200cc (180/6) en ze is bezig met een flinke poepbroek dus in mijn ogen is er niks meer wat een flink slaapie in de weg staat zodat mama even kan pakken!

11. @ Mum trekt ze weer haar poep gezicht? :D Timara? Dat klinkt toch wel heel anders, misschien moeten die mensen eens al het oorsmeer uit hun oren halen :p

@ Juffie er steken zo nu en dan alleen bulten uit mijn buik, maar dat vind ik niet zo erg.. sommige dagen zijn ze gewoon rustiger he, maar daarna barst het feest wel weer los :D je kent het wel..

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: haha ja dat dacht ik ook dat dat wel heel anders klinkt... maar ja!
    ja haar poepgezicht trekt ze nog steeds... ze kijkt dan echt onwijs boos en trekt ook echt haar neusje op... zo van: Gatver!! en als ze klaar is gaat ze lachen haha gek kind!
    Ze ligt nu in haar schommel en ligt flink te trappen met haar rechterbeentje haha zo'n grappig gezicht!

Ik ga een 2e poging wagen om haar in bed te tjoppen... moet toch ooit een keer gaan inpakken ;) er staat al wel van alles klaar gelukkig!

13. juffie2008

@ Desiree,

Ja ik ken het ;) Toch denk ik dat het met groeispurtjes te maken heeft.. Pulletje is vaak op de nacht van zondag- maandag erg onrustig.. En wanneer ik de hele dag op mn gat zit denkt Pulletje mooi feesten!!! dus ik ga gewoon af en toe een blokje om.. Slaap kindje slaap hahaha

14. Het is wel rustig hier.. moet ik toch zometeen maar eens gaan strijken. Blehhh. Maar goed we gaan vanavond al naar de babydump dus ik moet niet zeuren :D

@ Mum succes met inpakken! Hopelijk doet ze even een lekker dutje :)

@ Juffie hier heeft ie echt vaste tijden maar de ene keer is het wat erger dan de andere keer. Ik kan niet echt een blokkie om doen, kan niet goed meer lopen :( maar overdag is ie toch wel rustig meestal.

Ik ben dr vandoor, tot vanavond misschien :)

15. wie helpt me het laatste uurte door?
    Heb bergen werk maar geen motivatie :s

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sammie: he bah weer negatief...hoop dat je snel van de hoest af bent...

@dees: waarom sturen jullie de kaartjes ook wat later als ik vragen mag

@kim: en hoe ging het vanmiddag...spannend dat de eerste klant al belde...mijn ma is toen ook afgevallen met herbalife..

@juffie: wat voor paddenstoel was/ ben je aan het maken?

@mum: heeft dimara misschien een regeldag?

@rekening: hier ook alles op 1 rekening...eerst hadden we ieder een eigen rekening en een gezamelijke maar toen we zwanger wilde worden hebben we alles op 1 hoop gegooid want als ik minder ga/ging werken zouden we toch niet meer alles 50/50 kunnen doen..(dat deden we namelijk eerst wel).

@all: vanochtend ff op mijn werk geweest...was wel weer leuk en gezellig...lars is beetje onrustig vandaag maar heeft ook weer uitslag in zijn gezicht en op zijn hoofd....hoop niet dat het van de babyolie is dat heb ik gister wel op zijn gezicht gedaan maar ik gebruik voor de rest ook zwitsal producten dus zou wel raar zijn als hij alleen niet tegen de babyolie kan en tegen de rest wel toch??

17. juffie2008

@ Ryanne

Kom op meis je kunt het!! Nog een paar uur en dan weer lekker vrij :D

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne: zal ik ff een kopje koffie voor je zetten misschien helpt het..:D

19. juffie2008

Zooo de paddestoeltjes zijn af, nu alleen nog de fotolijstjes maken :D Ben benieuwd of ze ook zo leuk worden :D
    Ik denk zelf dat het een erg leuke versiering voor het kamertje word :D

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    *bos vraagt zich nog steeds af wat voor paddenstoeltjes juffie toch maakt*

Deel Deze Pagina