@juffie: Ja is dat zo? Nou als je allemaal leuke spulletjes voor mij gaat komen dan mag je van mij mee haha
Hahah tuurlijk kopen we dan dingen voor jou Wij hebben genoeg spullen in ons huisje hoor Ben ook erg goed in babyshoppen en afdingen op grote aankopen is mijn specialiteit!
@ Mariss: nee ik vind het ook echt supereng! maar we hebben zoiezo een week om er nog verder over na te denken hoe of wat! ik ben nu weg, vrienlief komt zo thuis en dan vertrekken we!! doei doei!
@ Mum Heel veel plezier Geniet ervan!!! Hier: weer een kleuterdossier af.. heb echt geen zin meer.. Ben mezelf echt aan het "kietelen" om nog wat af te maken.. Blegh
Hey meiden, kom alleen eventjes gedag zeggen. Voel me nog steeds niet fit helaas. Wel net eventjes meegeweest met Yentle naar haptonomie (hebben wat handige oefeningen meekregen voor haar, dus ze mag gaan sporten ) en verder blijf ik gewoon weer lekker thuis vandaag, t is niet anders. Zo even lekker samen met Yentle een dutje doen @Ziek zijn: Op Kimo zn werk hebben ze ook de regel dat als iemand in je gezin ziek is (grieperig) dat je dan thuis moet blijven. Vandaar dat t ook geen probleem is dat hij al de hele week thuis werkt Even kijken hoe ik me dan volgende week voel, maar als t niet beter is blijft hij nog steeds gewoon thuis voor t geval ik via hem andere mensen ziek maak.. Sorry dat ik verder niet reageer.. Misschien vanmiddag of vanavond nog even *zwaai*
@ Ryanne Gezellig, kunnen we samen aan tafel typen.. pfff... Ik ga zo toch even de trein pakken naar de stad en mezelf trakteren op een stukje servies van DE en wat thee van Simon Levelt Vanavond gaan manlief en ik naar HUIZEN, hij moet naar de kapper van me hahah!
@prikjes: wat voor prikjes en wat is er in het nieuws? geloof dat ik iets (belangrijks) heb gemist @m.griep: ik sluit me aan bij de meeste hier...vind ook dat je binnen moet blijven om de kans om iemand te besmetten toch zo klein mogelijk te maken....maar het lijkt me toch dat als je de griep hebt je helemaal de deur niet uit wilt.. @sammie: dit zal ook wel tegen het zere been zijn wat ik zeg maar ik vind dat je een beetje overdrijft door te zeggen dat je gelijk weken niet meer komt en dat je overal de schuld van krijgt...iedereen mag zijn mening geven (nederland he) dus ik zou zeggen gewoon weer meekletsen en niet alles zo persoonlijk aantrekken... @all: vanochtend mijn auto weggebracht en kan hem vanavond weer halen als het goed is...daarna ff in de stad geweest en mijn agenda opgehaald. kwam alleen thuis zat er maar 1 in en had er twee besteld...eenmaal thuis was meneer beetje chagi dus ben maar gaan wandelen naar de winkel want hij wilde niet slapen in bed (waren buiten en hij sliep zucht) konijnenvoer gekocht en winterviolen..kunnen we de tuin weer mooi maken...hij ligt nu wel lekker op bed te slapen. zo komt mijn pa wat dingen ophangen en mijn ma komt met hem wandelen...hoop dat het konijnehok snel droogt want dan kunnen die beesten er weer in want vertrouw ze voor geen meter in de ren waar ze nu in zitten. zal niet de eerste keer zijn dat ze daaruit ontsnappen.
hi hi Bos, Wat zag ik nou... deed ik mn oven open zat het konijn van jullie erin Ik heb er maar wat rozemarijn en tijm bij gedaan.. Over een uurtje is het konijn klaar hoor
@juffie: zo die kan snel lopen..hoop voor je dat je dan de witte hebt gevonden daar zit het meeste spek aan haha (oh zeg ik dit over mijn eigen konijnen *bos gaat haar mond spoelen met water en zeep*)
Hahahah nou BOS toch Nou ik ga er als een "haasje" of beter gezegd "KONIJNTJE" vandoor.. @ ryanne en bos ruimen jullie de tafel wel even op als jullie klaar zijn?
@juffie, oow 2 keer in de week kan totaal geen kwaad hoor , ik dronk het bijna elke dag toen ik zwanger was, anders was ik nergens hahaha. Moet je nog veel doen? @Mum, ik zou de prikjes ook verzet hebben denk ik.. Jorick had ze net gehad. Hij heeft nergens last van gelukkig. Mooi gegroeit weer je meisje! Zit ze nu in 62? @knarboor, balen van je tepelkloof.. is dat erg pijnlijk? Nog nooit gehad. heb je het aan beide kanten? Ik smeerde in het begin vaak lanoline creme op na het voeden preventief, misschien helpt het bij jou ook. Ja ik vind het ook een hele ervaring bv, zo vertederend hoe zon kleintje dan lekker tevreden bij je drinkt. Jorick stopt nu soms even met drinken, kijkt me aan lacht even en drinkt dan weer verder. echt lief . Lekker rustig dus, dat is wel fijn. Geniet ervan he het gaat zo snel!! @mariss, ik ga zo ook mergpijpjes halen jummie je hebt nog heel wat op je lijstje staan dus voor het huis. @Dreamer, ik ben jaloers , ik wil ook shoppen veel plezier! En koop ook wat voor jezelf he , jij bent altijd heel goed voor anderen. @Kristel, lekker uitrusten meid. hoe gaat het met je werk op sl? @bos, druk dagje. leuk dat je ma komt wandelen. is ze weer helemaal opgeknapt? arm konijn haha k ben echt lui vandaag.. ik ga lekker niks doen behalve strijken. Die gebroken nachten zijn echt vermoeiend.
Ik lees meerdere malen dat IK diegene ben die dus iedereen aansteekt. En er zijn miljoenen mensen die het virus bij zich dragen, er niks van merken (niet eens ziek worden) en het toch doorgeven aan mensen die kwetsbaar zijn. En dan zou ik diegene zijn die het sneller laat verspreiden. En dan word ik erop aangesproken, dat ik maar thuis moet blijven omdat ik anders iedereen aansteek..terwijl een niet ziek mens het ook door kan geven. Het is gewoon een griep, waar veel over word gediscussieerd, maar word er ook bij verteld, dat er honderden mensen sterven bij een gewone griep... Word er bij verteld dat de ouders/kinderen het ook onbewust aan elkaar door kunnen geven zonder ziek te zijn.. Er worden alleen maar doden gemeld, maar ze vermelden er niet bij hoeveel mensen er ook gewoon goed overheen komen..
sammie, een niet ziek iemand weet niet dat hij/zij het virus bij zich draagt. iemand die ziek is weet dat wel en weet dus ook dat hij/zij mensen aan kan steken. Ik vind gewoon dat je dan lekker thuis moet uitzieken.. lijkt me niet meer dan logisch! Helemaal voor je eigen gezondheid. En het is gewoon een feit dat het sneller verspreid word als alle zieke mensen gewoon overal naartoe gaan...tja dat is niks persoonlijks. Er zijn vandaag trouwens weer 4 mensen overleden en gister ook 2
Nou de trein al gemist omdat ik aan het treuzelen ben... Dan maar die van kwart voor.. Ik krijg mn schoenen niet aan.. Waar is Johan nou hahah die helpt me altijd met mn laarzen sinds ik een dikke buik heb... hmmm dan maar andere schoenen..
Emma, zoals ik al eerder zei, dan zou iedereen thuis moeten blijven, want al blijven alle zieke mensen binnen, nog word het verspreid door de mensen die het alleen al bij zich dragen.