@ dreamer en kristel thnxs voor jullie tip en de 3 dagen predictore? owke dankje kristel ben zo benieuwd na disney net ff lekker in bad gezeten met yvi en dan zo even boodschappen doen.
@ Dreamer idd van het ergste uitgaan en dan valt het wel mee Een rolstoel heb ik 1 keer mee gewinkeld hahah mn zus werd helemaal gek.. die moest mij duwen Maar heb je dan ook iets met je heupen dat je je er nu zorgen om maakt?
@Yvi: geen ervaring met die ovu testen. Misschien even in het test onderdeel vragen? Je was wel echt ongi geweest toch? @Juffie: heb mn hele leven al last van mn heupen/knieën/enkels. Heb een ziekte en daardoor altijd pijn. Dus de zwangerschap gaat spannend worden Hoop dat ik die goed doorkom en er goed uitkom na de bevalling. Heb al vaker in een rolstoel gezeten, dus dat overleven we ook wel mocht dat weer gebeuren!
@ Dreamer, idd maar hopen dat het dan allemaal goed gaat!! We gaan dan voor je duimen hoor Nu duimen we ook voor je hoor
haha ja idd maar heb jij dat dan niet dat het andere zo ontzettend gunt? ik heb echt niet de gemakkelijkste zwangerschap gehad, maar aan de andere kant het had veel erger kunnen zijn als ik ook nog problemen met mn benen had gekregen Kortom altijd dankbaar zijn voor hetgeen wat je hebt gekregen van de Lieve Heer (sorry klinkt erg christelijk, is het ook )
Ik ben compleet niet gelovig, maar ik geloof wel in iedereen krijgt wat hij aankan. Blijkbaar ben ik een erg sterke vrouw (ik stop die veer der zelf wel in ) Duim eerst maar voor de andere dames hoor! (al mag iedereen wel duimen dat ze snel een donor vinden )
pff, ben ff boodschappenlijstje aan t maken zodat Kimo ff dingen kan halen voor morgen, maar ik ben ontzettend misselijk en moet dus eigenlijk even niet aan eten denken Weet iemand een groente die lekker is bij varkenshaas (en die je dus een beetje luxe kan maken, dus niet simpel gekookte bloemkool ofzo ) ??
@juffie: Zo zware stof haha nee hoor je hebt gelijk je gunt het iedereen helaas kun je er zo weinig aan doen...daarom duim ik mijn duimen kaal @oma: haha hulp nodig met de veer of lukt het
wij hebben van de week varkenshaas op met chapignons...champignonsaus en broccolie (saus is lekker over het vlees en over de broccoli) en krieltjes....
hee meiden hier ook weer thuis. Net gegeten en straks nog even beetje shoppen. Nog cadeautjes nodig. Gisteren heel erg de verjaardag van ons jongste neefje vergeten, is 1 geworden. Nu zien we m'n schoonzusje en zwager ook weinig op onze verjaardagen, maar die datum stond blijkbaar nog niet in m'n geheugen gegrift. Manlief heeft al even gebeld en gaan er van 't weekend of volgende week even heen. @Discussie, niet gelijk allemaal weg gaan hoor! 'k Zal me er verder niet inmengen maar geef een aantal wel gelijk Ik moet trouwens wel gewoon aan het werk als m'n man het zou hebben, tenminste dat was een maand of 2 geleden zo. 'k Weet niet of 't nu veranderd is. 'k Denk alleen niet dat ik dat zelf zou willen. Manlief moet wel thuis blijven als ik het zou hebben. @Luchtalarm, was in provincie groningen aan het werk dus niks gehoord. @Geld, ik kan dat echt niet zoveel geld uitgeven, voel me al schuldig als ik een broek koop van 50 euro of meer. Heb trouwens een mooie positiebroek van Esprit binnengekregen, erg blij mee en hij staat erg mooi volgens manlief Eigenlijk wel een lengte te lang maar hij was ook 25 euro afgeprijsd. Grr... 'k word hier gek van 't hongergevoel, volgens mij zit m'n maag wel aardig vol. Naja zo maar weer een bak yoghurt ofzo 'k eet momenteel zo'n 6 stuks fruit per dag ofzo.
@Desiree, 't gaat steeds weer weg en als manlief me even goed masseert is 't ook zo weer weg. Maar hij was steeds moe 's avonds waardoor ik 't nu 3 dagen heb, maar kan nog alles doen. Als 't blijft ga ik wel naar een therapeut hoor.
Ohh heb al iets lekkers gevonden op de website van AH Recept - Geroerbakte varkenshaas met spinazie en yoghurt - Albert Heijn Of iig, het lijkt me lekker (sorry Bos ) Ben er weer vandoor hoor, lekker op de bank liggen
zo lekker gegeten, maar ayden was het daar niet mee eens heeft ff alles bij mekaar gegild, daarna ging die heel even lachen maar oten maar weer schreeuwen en nu ligt tie te slapen in zijn kinderwagen. was denk ik doodop. en dan weet hij zich geen raad met zichzelf dat is zo zielig. @dreamer.. wat de osteopaat mij uitlegte was het zo.. door de blokades in zijn ruggenwervel die bij zijn maagopening zitten is zijn maar overgeprikkeld waardoor hij dus moet overgeven ook nog 2 uur na de voeding doet hija f en toe kokhalzen en weer sliken, je hoort het heel goed. en doordat zijn maagje zo overgevoelig is (door de blokeringen) gaat hij zich een hele rare hoduing aannemen. ook zijn voorkeurhouding naar rechts heeft daar mee te maken, gelukkig word dat al iets minder. waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat hij bij de geboorte binnen 7 minuten door het geboortekanaal was waardoor hij er later last van heeft gekregen.. hij vertelde me ook dat een uitdrijving (persen) ongeveer een uur duurd en ook zo lang hoord te duren omdat ze dan bepaalde stofjes meekrijgen waardoor de darmflora beter werkt. en dat kan er dus ook mee te maken hebben gehad.. zo een heel verhaal weet niet of ik een beetje duidelijk heb uitgelegd
Zo heb bij de formido geshopt! Even weer 250 euro uitgegeven whaha..Nou moeten we nog een Schoenenkastje, computertafel, vriezer, koelkast, halve maantjes, klein kastje onder de wasbak van de douche, een lange kast in de douche, kookplaat (inbouw) en een opvangbak voor de droger..Maar ja heb nog maar 300 euro te spenderen whaha..Gelukkig willen mijn schoonouders bijleggen @desiree: Je gaat me dan toch niet uitlachen he? MAar met de meeting ga ik wel gewoon normaal praten hahaha.. @all: Ik heb een leuke foto van mij en mijn hond..heb zo moeten lachen hoe hij erbij zit.. (Oh ja let NIET op mijn dikke benen en mijn hoofd en haar whaha) Bekijk bijlage 26662
@bos ja idd toen maris voor het eerst reflux zei toen wist ik ook neit wat het inhielt laat staan al die andere dingen @maris haha wat een groot beest lijtk em zo een die lekker lomp is en op je tenen gaat staan ??