Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim:Jaa hij loopt vaak op mijn tenen..Nou dat doet best zeer haha..Of als wij weer komen en dan is ie zo blij ons te zien en dan kwispelt hij met zijn staart..Nou geloof me of niet, het is net een zweep..Dat doet zeeer! :p

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: thanks voor de tip

3. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Juffie: Grappig, ik ook heupdysplasie, maar dan in die mate dat het heupluxatie werd :) kHeb echt superlang zo'n beugelding gedragen :D
    kHeb al aan de gyn gevraagd of ik er door de bevalling last van kan krijgen, maar die gaf me daar zo'n antwoord dat ik het nog niet weer. kDenk dat hij het zelf niet weet :D kZal het binnen twee weken wel aan mijn nieuwe gyn vragen!

@Dreamer: Ooh hehe, idd wel schattig van je man :D De roze wolk heerst bij de mannen :)

@Dees: Niet weggaan!! Tedju toch! :D :p Nee maar, als je voelt dat je effe moet afkoelen, effe afstand moet nemen, moet je je gevoel volgen. Maar wel niet te lang hé :)

@Sammy: Jij ook niet weggaan meid. Is maar een discussie.

Whoewie! Morgen 30 weken. Gek is dat. tlijkt nog maar gisteren dat ik 4 weken was ...

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sterretje vertel mij wat :D ik zag vandag een foto van mijn positieve test is alweer bijna een jaar geleden maar lijkt zo kort..

@maris haha ja geloof ik graag

zijn jullie overgehaald om de vaccinatie te halen??

ik zag net dat stukje over die ouders die hun babay van 6 maanden zijn verloren 2 weken gelden, dan breekt echt je hart :(

5. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Bedoel je mij? :)

kVind het toch maar een beetje griezelig van die man bij je opa in het ziekenhuis lag. Pfff. Daar ga je toch wel over twijfelen. Ik weet zelf nog niet goed of ik de vaccinatie ga halen. Je weet niet wat het met je kleintje doet hé.
    Ik zit natuurlijk wel nog meer dan een maand op een school met veel kinderen, dus grotere kans op besmetting, maar dan nog ...

kZal er nog eens goed over moeten nadenken :D

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik denk niet dat wij de vaccinatie gaan halen..Als ik nu net zie dat er een kindje van 6 maanden daaraan overleden is..Moet er niet aan denken om Chanell de volgende dag dood in bed aan te treffen bah zeg!

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @dees, jaja enige enigste, je snapt me :p haha
    Volgens mij wertk een ruggeprik wel voor beenweeen. Beenweeen zijn meestal niet echt te zien op een ctg scan trouwens.
    NIet weggaan hoor!

@Kim, wow hij overstrekt zich wel hel erg dan! eng gezicht lijkt me dat.

@Kristel, ja tis heel bijzonder . gelukkig is het toch een paar keer gelukt. En bij een volgend kindje kan het heel anders zijn, misschien gaat het dan wel perfect.
    Ik heb ook die zalf van medela, er zit lanoline in dacht ik. Werkt idd goed ik heb nog nooit ergens last van gehad (heb het alleen de eerste week gebruikt trouwens)
    Geniet van de taart morgen :p

@juffie, o heeerlijk :D cappucino daar is echt lekker. Ze hebben leuk servies he. Ik heb een kinderserviesje van blond voor mn nichtje gekocht daar.

@dreamer, ik vond het niet echt zwaar, ik waggelde ook niet , vind dat er altijd zo grappig uitzien als vrouwen dat doen haha
    Maar ik had wel veel last van voorweeen, dat was vooral snachts.
    Misschien kijken de meesten ook chaggo door het slaapgebrek hahaha en omdat je dan constant moet plassen :p
    Hm ontharingscreme telt niet nee ;) haha werkt dat spul nou echt? Ik heb het geprobeert maar deed niks :(
    Mark is komende week gewoon lekker thuis savonds, echt wel fijn even.

@yvi, ik had ook sensitest

@bos mooi dat alles hangt :D

@mariss, grappige foto haha wat een beest

@all, mark was wat eerder, 3 uur al :D Jorick slaapt na heel wat gebrul, heb hem in slaap gewiegd. Echt onbetaalbaar als zon mannetje dan zo in je armen rustig word en in slaap valt :).
    fijne avond! ik ga even gezellig doen

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @emma: Dank je haha..Mooi he zo'n hond :p
    Ik lig soms helemaal dubbel om hem..

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @hilli ja dat brengt mij ook aan het twijfelen. hij was kerngezond en dan toch overleden en ik zelf ben hartpatient en dan zit ik ook in de risicogroep en kinderen onder de 2 ook dus dan horen ik en ayden bij de risicogroepen dat vind ik wel doodeng.
    ga maar eens maandag mijn dokter bellen en is vragen hoe of wat. snap jouw ook goed zou me ook heel veel zorgen maken als ik nog zwanger was.

@maris waar dat kindje aan dood is gegaan is een vaccinatie die indjes op het cb krijgen dus voor polio, en al die rare ziektes, dit was de vaccinatie die je krijgt bij 6 maanden. en daar is hij waarschijnlijk aan overledn. dus was niet de vacinatie voor de mexiaanse griep maar nog steeds zorg wekkend natuurlijk.

@emma hij heeft gelukkig geen pijn dus dat is wel fijn :D maar hij heeft gewoon veel last van terug komend eten zijn maagje verteerd de melk niet snel,
    super is dat he als je ze zo troost :D

ik heb trouwens gehoord toen ik bv gaf dat dat een baby emuun kan maken voor de m griep ,ff opzoeke of dat nog wel zo is..
    dan wou ik dat i knog bv gaf nu :(

10. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    Baby’s die borstvoeding krijgen zijn beter beschermd tegen de Mexicaanse griep, of Nieuwe Influenza A (H1N1). Moeders die borstvoeding geven maken namelijk, als ze in contact komen met het virus, antistoffen aan. Deze specifieke antistoffen worden opgenomen in de moedermelk en doorgegeven aan het kind dat drinkt aan de borst. Deze baby wordt dus perfect beschermd tegen de Nieuwe Influenza A. (Afbeelding: Borstvoeding.com)
    Ook als je een ‘normale’ griep hebt, maak je antistoffen aan. Die geef je door aan je baby en op die manier wordt hij of zij extra beschermd. Moedermelk is en blijft dus een veilige en gezonde voedselbron.
    In tijden van besmetting is het dan ook helemaal niet verkeerd om je andere kinderen, die niet aan de borst gevoed worden, een slokje afgekolfde moedermelk te drinken te geven.
    Kinderen die geen borstvoeding krijgen en/of die geen moedermelk drinken, krijgen deze specifieke afweer niet. Ze zijn daarom meer bevattelijk voor infecties van de luchtwegen en het Nieuwe Influenza A griepvirus.
    Het is overigens onbekend of het Nieuwe Influenza A griepvirus via de moedermelk wordt doorgegeven. Het is wel bekend dat andere typen griepvirus zelden doorgegeven worden.

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: oh ja dat kan ook..(heb weer met een half oor geluisterd ;))
    Maar er zijn wel kindjes/volwassene die aan die vaccin overleden zijn toch? Maar ik denk sowieso dat ik het niet doe..

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    nee toch??? niet dat ik weet ik weet wel dat ze niet weten wat de effecten op langere termijn zijn maar meer heb ik niet gehoord

zometeen voetbal vrouwen :D

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @chamaro :volgens mij niet hoor...alleen is er 1 geval bekend die volgens mij niet reageerde op het vaccin/medicijn..(weet niet welke het was)

@kim: geld dat dus ook voor lars (die heeft een week bv gehad maar nu niet meer?)

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Fijn dat Mark weer thuis is :D Kan jij ook even lekker bijkomen!
    Die zalf van medela is idd fijn, ik gebruik m nu nog regelmatig op mn lippen als ze schraal zijn, werkt echt super!

@Dreamer: Hmm, ik keek niet chagrijnig hoor :p Ik keek eerder moe.. Denk ik, misschien dat anderen het wel zouden zien als chagrijnig..
    Ik heb toen bij de begrafenis van mn oma in een rolstoel gezeten omdat ik bijna niet meer kon lopen, voelde me echt voor lul staan :( ;) En kreeg nog opmerkingen van sommige mensen ook!
    Hoop echt voor jou dat t niet nodig zal zijn!

@Chamaro: Whaha, die hond van jullie is echt gestoord :p

@All: Nou, dacht ik vandaag dat mn temp eindelijk weer een beetje stabiel was (werd wakker met 37,3) is ie nu alweer 38,4..
    Als dit maandag nog steeds zo is ga ik gewoon de HA weer bellen, snap er niks van!

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Oh tja zoals ik al zei ik luister altijd met een half oor..whaha

Nou ik ga lekker mijn mijn vriend popstars kijken..Tot morgen..

16. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: oh dat is mooi, Yentle heeft 9 weken bv gehad :) Hopelijk heeft ze dus genoeg antistoffen dan! (iig tegen normale griep, zoja, dan zal de M griep ook wel meevallen mocht ze die krijgen, of niet??)

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik hoop het maar elke antistof is anders en ik denk dus niet dat ayden de antistoffen voor de m griep binnen heeft gekregen

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

komt even iedereen een fijne avond wensen..

k ga nog even lekker sims spelen.. :)

19. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ dreamer

ja 5 dagen telaat ongesteld en maar 1,5 dag ipv 5 dagen..

20. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @kim: jammer.. maar ik heb het programma gemist.. :( had het wel interessant gevonden..

@gaby: jij hoest echt veel.. niet normaal..

@kristel: ik hoop dat ze genoeg antistoffen heeft..

@yvi: balen dat je alsnog ongi bent geworden :(

@all: ik ga naar bed.. ben echt te moe.. misschien zo nog even met pascal mee de hondjes uitlaten en dan lekker warm naar bed.. het is nog vroeg maja..

Deel Deze Pagina