Zwaardere straf voor tante 'behekst' kind | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Zo die mensen moet de rest van hun leven opgesloten en mishandeld worden!!! niet normaal
Hai meiden, Ben weer terug uit Huizen.. Net bij de tweedehandskledingwinkel een jas gescoord van Ralph Lauren.. Een mannenjas oranje lekker dik moest nog wel 35 euro kosten.. Maar het leuke is dat Johan hem daarna aankan!! Dus ik heb even een jas die ik voorlopig pas Baal zo ontzettend dat ik mn andere winterjas niet pas, maar goed.. De haren van Johan zitten weer een beetje netjes hahah! Erg gelachen bij de kapper @ Chamaro wat een beest joh!! Daar wil je niet even mee rollenbollen
jeetje suus dat vind ik echt veel te weinig straf voor wat ze heben gedaan een weerloos kindje van 1,5 hoe durven ze ik ga afsluiten morgen ben i ker neit fijn weekend
YouTube - H1N1 Vaccine worse than Swine flu itself? According to this Doctor...YES IT IS! Hier een filmpje op de mexicaanse griep.. kinderen kunnen er autistisch van worden zegt een amerikaanse proffesor :S :O
Minister Klink: Ook kinderen bij risicogroep voor vaccinatie H1N1 ! (nodig iedereen uit voor deze Hyve!) - Hyves.nlinteressante hyves :S ... maar ik ga nu naar bed.. weltrusten!!
@Emma: ik heb dat spul net geprobeerd (down there) en kan zeggen dat het echt niet werkt. Heb t meteen de prullenbak in gelazerd Morgen dus maar op zoek naar andere scheermesjes. Heb altijd gilette sensor excel, maar die gaat eruit! Dus vandaar de ontharingscreme, denk misschien is dat wat. Weer een illusie armer Lekker dat hij savonds thuis is volgende week! @Kim: duidelijk verhaal ja. Dat van te kort in het geboortekanaal wist ik wel ja. Hoop dat het allemaal gaat helpen! @Kristel: ik heb al vaker (een paar maanden) in een rolstoel gezeten, dus ken de blikken van mensen. Als mensen geen missende of gebroken benen zien kijken ze je raar aan. Heb ik echt schijt aan Ga je dat kerstjurkje nog kopen voor Yentle? Beterschap! @Yvi: als ik jou was zou ik een zw test doen. Is die negatief, dan toch nog even doorklussen een paar dagen. En voor een volgende ronde sensitest of matcare bestellen.
Dames, ik kwam een supermooi filmpje tegen wat precies verwoord hoe ik me de laatste tijd voel. Ik wil het graag met jullie delen. Een maand voorbij Toevallig heb ik het hier vanavond met mn man over gehad. Precies dezelfde bewoordingen als in het liedje. Heb echt mn ogen uit mn kop gejankt toen ik het nr hoorde!
@Dreamer: Heb net weer even gekeken, maar t jurkje dat we wilden is uit de collectie gehaald Er is nu een nieuwe voor in de plaats, maar die vind ik niet zo leuk. Heb net wel een heel leuk ander jurkje gevonden! Deze ben ik op dit moment aan t bestellen (Meisje op de foto lijkt trouwens best wel op Yentle vind ik.. ) (Zal zo je filmpje bekijken als ik klaar ben met bestellen )
@Kristel: balen dat dat jurkje er niet meer is! Maar deze is ook cute zeg! Ik vind het zooo schattig die kerstpakjes. Mn ogen doen nog zeer van het huilen, dus wees gewaarschuwd bij het filmpje!
Pfff, wat een zware kost zeg Ik vind het al heel moeilijk om hier naar te luisteren, laat staan hoe het voor jullie moet zijn zeg... Jee.. Ookal is mijn wens vervuld, ik kan me zo goed voorstellen hoe moeilijk t is (nooit voor 100% natuurlijk..). Word hier echt verdrietig van.. *pakt de doos met tissues erbij* *hele dikke knuffel meid*
Tnx. Het is gewoon precies hoe het voelt. Het is zo fijn om te horen dat ik niet de enige ben die het precies zo beleefd. Je hebt bij KID geen referentiekaders. Je weet gewoon niet wat je hoort te denken, voelen of doen en dat is soms best moeilijk. Dit voelt als een bevestiging dat mn gevoelens en gedachtes normaal zijn en dat doet me wel goed.
Meid, er zijn ook geen gevoelens die je zou moeten voelen ofzo. Je voelt wat je voelt en ookal vinden sommige mensen dat t niet hoort of raar is, daar veranderen die gevoelens niet door.. Jullie maken dit mee en die gevoelens die jullie hebben komen daar vanzelf bij, dus hoort t gewoon bij jullie proces. Snap je hoe ik t bedoel? Snap in ieder geval heel goed dat je 'bevestiging' wilt dat je niet de enige bent die zich zo voelt (het is altijd fijn om mensen te hebben die je precies begrijpen), maar haal t alsjeblieft niet in je hoofd dat het raar is ofzo of dat je anders zou moeten denken erover. Jij voelt het en niemand die daar verder over kan/mag oordelen. Hoop dat je een beetje begrijpt hoe ik het bedoel? Ik vind het iig heel mooi dat je er zo open over kan praten hier (al kan ik me voorstellen dat je soms misschien toch wat terughoudend bent hier bij ons? Zoja, dat hoeft echt niet hoor) Mijn respect heb je echt. Je bent ontzettend sterk (echt waar!) maar je hoeft je niet sterk te houden Verdriet mag en is niet meer dan logisch... *nogmaals een dikke knuffel* (Sorry, moet echt naar bed nu... Om 8.00 uur gaat onze persoonlijke wekker weer )
Tnx voor je lieve berichtje Kristel! Ik weet dat ik mag voelen wat ik voel, maar het is zo lastig dat je niet weet wat normaal is. Bij heel veel dingen in het leven weet je of je gedachtens/gevoelens/daden 'normaal' zijn. En bij het traject waar wij in zitten heb je dat niet. Het is grotendeels nog een taboe waardoor er maar weinig over wordt geschreven. Plus dat er maar weinig mensen zijn die in hetzelfde schuitje zitten. Ik heb wel eens gedachtes waarover ik me schuldig voel, want dan denk ik dat het niet normaal is dat ik dat denk. Bijvoorbeeld: nu zijn we dolgelukkig en houden we nog van elkaar, maar wat nou als het over 10 jaar niet meer gaat? Gaat hij dan zeggen: nee het zijn mijn kinderen niet! Ik voel me dan schuldig, want ik weet dat hij dit nooit zal zeggen. Plus dat ik me schuldig voel dat ik erover denk dat we ooit wel is kunnen gaan scheiden. Maar nergens kan ik vinden of anderen ook deze gedachtes hebben. Daardoor voel ik me eenzaam en abnormaal, want ik zal vast raar zijn dat ik dat denk. En dat is dus wat ik bedoel met geen referentiekader hebben. Zware kost voor de vroege morgen Hoe is het verder met iedereen? Wat gaat iedereen doen vandaag?
goedemorgen meiden @dreamer: ik begrijp je gevoel heel goed.. maar snap wel fijn dat je een soort van bevestiging wil.. het is ook moeilijk als je niet weet wat normaal is.. maar denk echt wel dat jou gevoel normaal is.. Ik denk ook wel dat er meer meiden zijn die nog niet zwanger zijn met hetzelfde gevoel.. ook al hebben ze geen kid nodig.. Ik kan me goed voorstellen dat je je zo voelt.. en vind het ook fijn dat je dat hier deelt want dan weten we ook wat jij voelt Vond het een heel emotioneel filmpje.. @all: meide k ga even douchen en dan daalijk even boodschapjes doen met pascal.. we gaan vanmiddag waarschijnlijk ook nog even shoppen in venlo en savonds hebben we nog een feest van een kennis die 50 wordt.. Fijne dag allemaal
Goeiemorgen meiden, Hier live uit Huis en Hypotheek Lelystad Ben mee met manlief die 2 afspraken heeft.. Ik ben ondertussen op de laptop de overdracht van de kleuters aan het schrijven, moet ook gebeuren he? Ik kan geen filmpjes hier kijken dus zal vanavond of morgen eventjes kijken.. Hier erg crapy geslapen, zeer been, zere rug en ik denk dat Pulletje ingedaald is.. Ik voel me net een pinguin en kan niet meer normaal lopen!! Nou ik lees zo wel weer eventjes, eerst even 1 leerling invoeren..
Nou zeg Dames!! Het is bijna half 12 en niemand komt mij gezellig vergezellen.. Snik snik..voel me nu wel erg eenzaam hoor!!! Heb inmiddels al 3 verslagen af, maar hey das ook niet alles hoor... Wie heeft er gister House gezien? Ik vond het een goede aflevering...