Goedemorgen!! @juffie: Ja je kunt er wel mee rollebollen maar je moet erg uitkijken want kan soms erg lomp zijn..Heb een keer een kopstoot van hem gehad..Nou Had de tranen in me ogen staan haha..En mijn vriend ging een keer door zijn knieen en mijn hond kwam er aangerend en die walst mijn vriend zo om whaha.. @dreamer ik ga nu het filmpje zien..*pakt alvast een doos tisseus* (Ben erg emotioneel geworden sinds vorig jaar) @sammie: Balen meid!!
@ Sammie Das vervelend meid.. Hier: Even lekker de stad in geweest in Lelystad, een hele leuke onderbroek voor 70 cent gescoord hahah en theedoeken gekocht bij de Zeeman.. Ja ja grote uitgaven Ohja had ook nog wat kerstversiering bij Zeeman en knutselvilt, 5 vellen voor 1 euro en een leuk rood met oranje en geel rompertje maat 62 (helaas geen overslagrompertje) en een paar kleine sokjes. Ik hoop dat Johan zo uitgekletst is met die klanten dan kunnen we naar Batavia stad.. Heb eerlijk gezegd ook trek, en daar kun je heel mooi bij La place zitten.. Hier is Pulletje met zn voetjes ruimte aan het creeeren.. Trouwens voor de meiden die en angelsound hebben erg leuk om te luisteren als je beebje de hik heeft.. Je hoort dan ook echt het lichaampje bewegen.. Vanmorgen in bed liggen luisteren erg schattig! Nou toedels! Ben weer beetje met mezelf aan het kletsen...
@dreamer: Omg heb even een traantje gelaten Hele dikke knuffel voor jou!! @juffie: haha ja idd..Het is soms echt een sulletje ook..haha..
zo boodschapjes gedaan en opgeruimd.. en de 3de wasmachine van vandaag aangezet.. liep een beetje achter.. denk dat ik er hierna nog 1 doe en dan is het genoeg geweest Het is wel erg rustig hier
@kim, het is idd zo dat een baby goed beschermd is als hij bv krijgt. Vooral als de moeder het heeft (gehad) dan krijgt hij antistoffen binnen. Die antistoffen krijgen ze binnen zolang ze bv krijgen. daarna niet meer, maar goed wat ze mee hebben gekregen is altijd goed en scheelt wel natuurlijk. @kristel, die antistoffen voor de m. griep heeft ze alleen gekregen als jij het hebt gehad. Dus als ik nu ziek zou worden dan word jorick ook beschermd zeg maar. @dreamer, nee is dus echt niks he dat spul. En het stinkt ook nog eens gigantisch haha Heb het liedje geluisterd net, kon het ook niet droog houden Het lijkt me ook echt heel zwaar .. Ik zou die gedachtes ook hebben, ik denk dat dat heel normaal is. Je hele verwachting was anders en je moet helemaal omschakelen naar iets anders..meid dikke knuffel! Hier ook respect voor je! @sammie, balen hoe lang was je cyclus nu? @all, hier vanmorgen bij mn zus geweest, mn ouders waren er ook , wel gezellig. Vriend 'past' vandaag op Jorick zodat ik wat tijd voor mezelf heb maar hij doet alles net even anders en nu wil hij niet slapen en huilt hij en jeuken me de handen haha.
zo gezellig hier zeg...er is gewoon niemand... lars heeft vandaag een chagi dag en is alleen maar aan het huilen en mopperen en ik heb knallende koppijn...geen goede combi moet ik zeggen...heb hem maar zetpil gegeven en ik 2 paracetamol...hoop dat hij ff gaat slapen kan ik ook ffies mijn ogen dicht doen...
@bos, balen van je hoofdpijn !niet echt bevordelijk nee dat gebrul dan . Waarom heb je hem een zetpil gegeven? Is zeker rustig hier! En dat met diet vieze weer haha
@emma: omdat ik het idee heb dat hij zichzelf in de weg zit en ergens last van heeft (hij overstrekt steeds) en daarom ook zijn slaap niet vat...en ik pak zelf ook een paractemol als ik ergens last van heb dus waarom hij ook niet een keer... het lijkt te werken want hij slaapt al ruim 3 kwartier... het is erg rustig hier.
Nou, valt niet echt veel terug te lezen.. @Emma: Dus t is niet zo dat ze wat beter beschermd is ertegen doordat ze antistoffen tegen 'normale' griepen heeft gekregen? Dat t lichaam er dus net wat beter mee om kan gaan ofzo..? Dat je handen jeuken ken ik goed hoor! Soms word ik er ook een beetje kriegelig van en zeg dan ook gewoon wat ie moet doen (in mijn opzicht ) Gaat t nu wel goed? @Bos: balen dat Lars zo hangerig is vandaag. Kan best zijn dat ie gewoon ergens last van heeft idd, helemaal als hij nu gewoon lekker ligt te slapen En mocht t toch niks geweest zijn, nouja, zo'n zetpil kan ook geen kwaad dan. Zo zelf ook maar even een dutje doen tot t avondeten? @Sam: *dikke knuffel* meid @All: Gister bij haptonomie kregen we toch maar de tip om wat aan te schaffen zodat Yentle op haar zij kan slapen. Ze heeft een ontzettende voorkeurshouding en haar hoofdje wordt steeds platter aan die kant. En haar anders neerleggen heeft geen nut (ze draait zo weer om namelijk ), dus we hebben net maar een Safe-T Sleep gekocht zodat we haar op haar zij kunnen laten slapen. Hoop dat ze t geen probleem vindt om zo te moeten slapen.. Vanmiddag lekker stuk bruidstaart gegeten, heerlijk Zometeen ga ik beginnen met koken, eerst hebben we soep, daarna die varkenshaas met spinazie enzo en als toetje weer een stuk bruidstaart
@bos, heerlijk dat ie nu lekker slaapt had ie toch ergens last van wss. jorick zit zichzelf ook behoorlijk in de weg vandaag. Hij wil niet slapen en dan hoor ik hem gillen in zn bedje, ga ik kijken ligt ie te lachen en het volgende moment is het weer brullen haha. @kristel, het is wel goed geweest voor de ontwikkeling van haar eigen immuunsysteem, wat haar wel minder vatbaar maakt ja. Maar nu is ze niet meer extra beschermt tegen de griep door antistoffen van jou, maar haar eigen immuunsysteem is wel wat sterker. Ik heb het maar weer even overgenomen net, mark wou in de tuin bezig. Nu is hij hem weer aan het troosten maar slapen wil hij vandaag niet Hopelijk helpt het zijslapen! Kan snel gaan he, afplatten van het hoofdje. Mijn nichtje moest bijna een helmpje maar het is nog aardig goedgekomen gelukkig. O heerlijk taart! watvoor taart is het? eetse straks! klinkt lekker @all, rustig hier! Zeker omdat mum weg is haha ik zal even kijken wat we gaan eten...
mag ik ff klagen.... hebben jullie het ook wel eens dat je denkt hallo vriendlief doe jij het ff aub....is hij thuis in het weekend moet ik hem in bad doen. ik moet hem de fles geven. ik moet hem een schone luier geven en begrijp me niet verkeerd hoor ik doe het graag maar ik wil ook wel eens gewoon lekker bankhangen omdat ik koppijn heb dan denk ik doe jij hem ff in bad...ik doe het al de hele week. en als ik dan vraag doe jij hem in bad zegt hij: jij mag het ook doen vind het ook leuk om gewoon te kijken hoor...zucht...maar geloof dat mijn hint duidelijk is (nou ja hint heb gewoon even gezegd dat hij het ook wel een keer mag doen) want hij doet hem nu in bad maar dan krijg ik alsnog de vraag...wil jij dan ff het bad vol laten lopen enzo...zucht.... sorry voor mijn geklaag.... iemand nog plannen vanavond..wij krijgen vrienden op visite.
@ Kristel Gefeliciteerd!!! Geniet ervan hier: Ga even lekker douchen en zo een broodje rookworst eten.. daarna gaan we boodschapjes doen..