hoi allemaal zag dit topicje en dacht plaats ook maar even een berichtje ben ook nog `jong` 8) 21jaartjes en al vanaf begin december van de pil af... alleen wil het nog steeds niet echt lukken vandaag weer ongesteld geworden en het begint nu wel `vervelend` te worden elke maand opnieuw Wat zijn jullie ervaringen met zwangerworden na het gebruik van de pil? groetjes
Welkom Staffie! Mac,.. ik laat me door jullie niet gek maken hoor! Dan had ik vorige week al moeten testen ahaha
haha dat geloof ik graag ben ff aan het kijken maar weet nie waar ik moet beginnen er staan ZO VEEL topics hahaha
Ja verslavend is het hier zeker En mijn ervaring met zwanger worden na het stoppen met de pil is dat ik de 3e ronde zwanger was. Dit is vroeg misgegaan. Nu inmiddels in de 8e ronde na die mk en nog niet zwanger..
@ pandabeertje....ik weet niet maar volgens mij heb ik hem gisteren gehad mijn ei want ik had een raar gevoel in mijn buik toen ik net in bed lag ik kon niet op mijn zei liggen en hij werdt ineenkeer heel; hard en lichte steken
ff het taaltje hier ontcijferen hoor.... met de `3e ronde` bedoel je nadat je 3 keer ongesteld bent geweest ofzo... ?
hoi staffie...ja dat klopt...haha ik moet ook nog steeds notcijferen hoor en het gaat hier heel snel met berichies....ik ben er een weekje niet opgeweest en ben dan helemaal de kluts kwijd als ik dan alles weer moewt terug lezen hahah
Ik had voor de derde keer 'uit mezelf' ongesteld moeten worden.. Dan reken ik de eerste menstruatie die je krijgt zodra je pilstrip klaar is niet mee. Ik zit nu dus in de achtste ronde na een vmk. Dat betekend dat ik na die miskraam 7 keer ongesteld ben geworden. Nu in afwachting van de 8e keer. Nou ja liever niet haha. Heb heel veel aparte kwaaltjes namelijk.
je leert het allemaal vanzelf hoor. ik moet zo alweer naar mn werk ff paar uurtjes werken en vanavond op tijd naar bed. fijne middag en avond allen. xxx
ow jah... ach zien dan! hihi @panda: je baas moet je sowieso tot einde contract betalen hoor! Of is het een 0-uren contract?
Ik werk via een uitzendbureau.. Kan er dus niks tegenin brengen.. Behalve een klacht indienen bij het betreffende uitzendbureau.
mijn paard staat anderhalf uur met ov van mij vandaan en 10 min. met de auto dus rijbewijs is welkom zeker met een kleine straks Ik heb 2x eerder afgereden maar ben in de zeik genomen door mijn instructeyr. Wat een onszin panda van je huidige werkgever, en nu? Waarom moest je dar eigenlijk weg?
HHHHEEEYYY meiden Zo, heel eventjes terug van weg geweest. Ik heb het zoooo druk de laatste dagen! We hebben namelijk een groot project elk jaar op Second Life voor haardesigners en aangezien ik er dus ook een ben doe ik ook mee We moeten kapsels maken en die worden dan verkocht voor het goede doel, dus ik ben superdruk daarmee bezig! Plus dat ik op andere manieren bezig ben nog daar om geld ervoor in te zamelen. Het goede doel is een organisatie wat echt haar verzameld en daar pruiken van maakt voor kinderen die kaal zijn door ziektes... Dus ik ben goed bezig alvast Ik heb absoluut geen tijd (en geen zin ook ) om 30 pagina's door te spitten (kletskousen) dus even geen persoonlijke reacties... SORRY! Ik wilde gewoon even van me laten horen voor het geval er straks zoekactie's georganiseerd gaan worden oid omdat ik nergens meer te vinden ben Hopelijk is er nog wat goed nieuws bij gekomen? En hoe gaat het verder met jullie allemaal?
@ Panda, We willen je niet ongeduldig maken hoor... * TESTEN, TESTEN! * Ghihihihihi @ Iedereen, Net terug van de huisarts .... heb ik een maagzweer van mijn (nieuwe) long medicijnen ](*,) Dus heb weer extra medicijnen gekregen om me maag weer in orde te krijgen.. @ Dreamer, Leuk hé mijn nieuwe plaatje .. Zijn Oli en Tutu van de hond. Ze sleept ze overal mee naar toe en neemt ze haar bench mee in als ze gaat slapen :smile:
*staakt meteen alle zoekacties naar Kristel * @Kristel: leuk dat je weer ff langs komt! Hier alles ok! Hoe is het met jou cyclusgewijs dan? @Sammie: Wat irri zeg! Krijg je nu ook andere medicijnen dan die medicijnen waar je nu je maagzweer van hebt gekregen?
@ Marietje, Nee want de medicijnen die ik nu gebruik zijn de enige die ik mag gebruiken tijdens zwangerschap...
@Sammie: ow, nou hopen dat je niet weer een maagzweer krijgt dan! Neem je ze wel in op een volle maag? Dat schijnt wel uit te maken bij veel medicijnen namelijk....