Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Ik heb ook niet gezegd iedereen...

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Sam: Als jij het zelf dan niet erg vindt, waarom hou je je dan niet gewoon aan dat standpunt en accepteer je niet dat er nu eenmaal mensen zijn die er anders over denken?
    En helemaal als er iets in een ander topic gezegd wordt, wat héél algemeen gezegd wordt (het was niet tegen jou namelijk), moet je het niet op jezelf betrekken. Je kan je er misschien rot door voelen, maar ik vind dat je pas recht van spreken hebt als er nu tegen jou iets persoonlijk wordt gezegd.
    En dat is niet t geval, dus ik snap t gewoon even niet..
    Probeer t aan de kant te zetten..

En wat betreft de anderen met koorts dat daar niks tegen gezegd wordt; die gaan de deur niet uit ;)
    Ik zit ook al 1,5 week binnen :(

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goed, nu nog echt 1 leerlinge.. Maar een zorgleerling ohlala! Heb even geen zin meer, ga eerst maar eens even aankleden kan ik nadenken over wat ik over deze dame ga typen..

Mn man belde net dat ik de drukker moet bellen omdat hij een bericht had van de drukkerij. geboortekaartje.

Ennuhh morgen had ik 3 jaar geleden de eerste date met mn ventje :D Heerlijk, wat gaat de tijd toch snel.. Voor mij was het liefde op het eerste gezicht hahah en zijn versiertip was formidabel!!

We gingen wat drinken op een terras er kwam een ober aanlopen en hij zei de magische zin:
    "2 rode wijn--- tegen de ober, ober loopt weg, hij draait zn gezicht naar mij en vraagt je lust toch wel rode wijn?

(2 rode wijn, je lust toch wel rode wijn en ik was dus eigenlijk verkocht :p )
    Ik dacht YES YES YES een man die keuzes voor mij durft te maken :D :D

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    amen ;)

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Je bent naar Haptonomie geweest,supermarkt en vanmiddag naar de HA...

Al was het kort, je komt dat ook met andere mensen in contact, je moet het dan natuurlijk zelf weten, maar ik was ook maar even weg..

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Haptonomie, ok, daar heb je gelijk in. Maar daar is 1 persoon, geen hele groep.
    En wanneer ben ik naar de supermakrt geweest dan? Jij weet meer dan ik hoor.. Ik heb alleen maar een lijstje gemaakt zodat Kimo de boodschappen kon halen..
    Maar de HA, flikker toch op zeg, misschien moet ik daar wel heen OMDAT ik ziek ben?!
    Sorry hoor, maar nu ga je wel echt appels met peren vergelijken..

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @kristel, ja als het erger word bel ik wel even, moet sowieso nog heen voor puffers. Moet constant naar de wc (sorry haha) maar verder geen last van mn keel of hoesten of iets.
    Hopelijk werkt yentle even mee en kun je zo even langs de ha.

@Juffie, alvast gefeliciteerd voor morgen dan he! :D
    haha grappig van die rode wijn, idd fijn als een man een mening heeft he :D

@Kim, en nog klanten gebeld??

@all, zo hij slaapt eindelijk, hij had nog wat honger blijkbaar, is toch lastig inschatten met bv vind ik. Maar goed hopelijk krijgt hij snel ritme.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    1 persoon is toch 1 persoon die weer met andere mensen in contact komt..
    HA kan je ook bellen, als je namelijk koorts hebt, mag je niet eens op het spreekuur komen...
    Ik heb telefonisch contact gehad met de HA, bloedformulier lag klaar en die heeft mijn zusje opgehaald, bloed laten prikken kon ik alleen maar zelf doen, dus daar zat niks anders voor op..

9. juffie2008

@ Sammie

Sorry hoor, maar nu ga jij de discussie met Kristel aan terwijl die er netjes buiten is gebleven. Of tenminste heeft geprobeerd. Degene met wie jij de discussie had was Emma en Desiree als ik mij niet vergis. Dus misschien moet je het met de desbetreffende meiden even achter de schermen oplossen?

Ik kan me voorstellen dat Kristel er nu op ingaat, doe ik nu ook, maar eigenlijk is dat niet helemaal fair, zij was niet degene die er over begon ;)

En er is een verschil tussen noodzakelijk de deur uit moeten en voor plezier. Niet dat ik je iets verwijt, je bent oud en (denk ik) wijs genoeg om zelf keuzes te maken in je leven. Maar als Kristel naar de HA moet voor een prik is dat wel iets anders als een restaurant bezoek. Tuurlijk kun je mensen onderweg besmetten en ja daar ging de discussie over, maar Kristel heeft eigenlijk geen keuze en zal wel naar de dokter moeten...

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Sam: Allemaal leuk en aardig dat jouw HA dat doet, maar helaas kan de mijne niet telefonisch een injectie zetten, jouwe wel? Knap hoor! geef me zn nummer maar, want ik ga t liefst de deur niet uit, zo beroerd voel ik me!

Sorry, maar ik heb t nu echt even gehad met jou..
    Je haalt je de meest rare dingen in je hoofd en geeft ons de schuld van allerlei dingen, vergelijkt appels met peren, en gaat andere mensen veroordelen (mij nu dus) terwijl je loopt te zeiken dat wij t niet mogen bij jou?!

Echt, ik ben echt pissed nu..

11. juffie2008

Ik ga verder ook geen discussies hierover aan, laat ik daar even mezelf duidelijk instellen. Mochten er reacties op bovenstaande worden geplaatst, prima, maar ik trek me er niks van aan. Inderdaad is de makkelijkste oplossing, maar het is voor mij geen discussiepunt meer, maar een ergenisbron. Kortom ik trek me terug uit deze discussie. Wilde alleen even iets erop aanmerken omdat ik het niet fair vind dat Kristel hier nu op word aangekeken/ betrokken

12. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    *bos pakt een stukje tape en plakt die op de mond van sammie...ik wil er niks meer over horen en haal hem er pas vanaf als ik zeker weet dat je er niks maar dan ook echt niks meer over zegt *

13. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    *bos kieteld kristel onder haar voet in de hoop dat ze weer een beetje kan lachen*

14. juffie2008

@ Bos

Heb je ook een stukje tape voor mijn mond.. Er verdwijnen naar mijn zeggen teveel koekjes en stukjes kaas in..

15. juffie2008

Ohh en een stukje tape zodat ik Pulletje vast kan plakken aan 1 kant van mn buik, er is duidelijk iemand die een stuiteruurtje heeft ;)

16. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    *bos geeft een stukje tape aan juffie*

17. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    *bos geeft nog een stukje tape voor pulletje*

18. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Kristel,

Ik weet uit ervaring van mijn moeder dat een paar dagen verschil met de B12 niet veel uitmaakt..en ik heb het nooit gehad over het feit dat mijn HA prikt over de telefoon :(
    Koorts=Koorts.

Juffie,

Wil jou er ook niet bij betrekken, maar wil er wel bij op aanmerken dat Haptonomie niet een noodzakelijk iets is...

Ik wil geen verdere discussie, dat had ik al gezegd, ik vertelde alleen hoe ik me voelde, mensen vragen mij waarom, geef eerlijk antwoord, en heb niet gevraagd om weer een discussie te beginnen...
    Maar mag mezelf wel verdedigen..

Maar denk dat het inderdaad verstandig is de groep te verlaten, zodat ik niet meer in de weg sta..

19. juffie2008

@ Emma

Dank je wel voor de felicitatie ;) We gaan het niet vieren hoor, dan blijven we alles vieren... eerste zoen... eerste keer, naja zal verder niet.. ;)

Ik koop wel een fles Baileys voor hem maar meer omdat ik van het weekend een beetje mn hormonstertjes op hem heb gebottevierd...Niet helemaal netjes dus... Hij denkt dat ik niet meer van hem hou.. aiks.. Moet even wat liever tegen hem zijn en wat meer aandacht geven ;)

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @sammie, dit zei je in het desbetreffende topic, dus begin hier dan ook niet weer een discussie ;) :

Re: weer 2 doden door de M griep
    Ik wil er verder geen discussie meer over, ben al blij dat ik er vanaf ben..(op het hoesten na)

Ik hoop dat vele het kunnen ontlopen, maar als jullie het krijgen, sterkte.

Share This Page