@Juffie, oei de hormonsters haha Ja heeft elke zwangere wel eens denk ik ik hoor. Maar even goed maken idd Ja precies, dan blijf je aan het vieren he.
@Bos: haha, ik kan nog wel lachen hoor, dus alsjeblieft, niet kietelen @Sam: Ik ben jouw moeder niet En ik heb al 5 weken geen injectie gehad (ivm bloedonderzoek), ben dus al 3 (!!) weken te laat! En ik merk wél verschil met een paar dagen.. Laat staan 3 weken En ik moet daar niet alleen heen voor een prik, maar óók omdat ik ziek ben.. kan je niet lezen? T zal me verder ook echt worst wezen wat je erover denkt, ik weet hoe t zit en dat is genoeg voor mij.. Ik heb geen bevestiging nodig van een ander als t hierom gaat.. Zoals ik al zei, ik heb t echt even gehad met jou, helemaal omdat je nu weer komt met 'ik vertel alleen maar hoe ik me erover voel', dat deed je niet ALEEN maar, je geeft ons de schuld over iets wat gewoon onzin is. Iig hou ik hierna gewoon lekker mn mond even tegen jou. (kan je dan weer gaan zeuren dat we je negeren en dat je beter weg kan gaan... ) @Juffie: gefeliciteerd alvast voor morgen Lekker, baileys! Vraag je man maar of hij voor mij een glaasje wilt bewaren @All: Ik ben even een uurtje ofzo weg.. Moet echt even afkoelen/ontstressen Iemand die een emmer ijswater over me heen wil gooien? (misschien dat mn temp dan ook een beetje zakt )
*Bos vult een emmer koud water en gooit die over kristel heen* ik ben weg...ga ff naar de stad lopen.
P.s. meiden, t spijt me heel erg dat ik nu zo pissig ben en t duidelijk laat merken.. Wil het echt niet verpesten voor iedereen hier, maar op een gegeven moment is t bij mij ook de druppel.. Sorry..
Geeft niks, ga maar even een rondje buiten lopen, hahah koel je wel af Het ziet er weer grauw uit.. Ik zit te twijfelen.. gebakken ei of een tosti zonder ham.. ja ja.. wat een keuze.. Ben gewoon alweer moe meiden aiks! Volgens mij is dat zo'n dag dat ik geen flikker uitvoer
Ik heb niemand de schuld gegeven! Ik had een gesprek met Bos, en jij mengt je er tussen.. En nu ik toch hier wegga, hoef je me niet eens te negeren
@Juffie, lekker toch zon luie dag! Ik zou voor de tosti gaan hihi. Ik heb net een salade caprèse op jummie @Kristel, is je vergeven hoor @bos, shopse! @all, mark kwam gister thuis met een kadotje voor me, een mok met mama is een kanjer erop hahaha voor Jorick had ie een rammelaar gekocht. Schattig he
Wat is een salade caprese? Nog nooit van gehoord.. *juffie vraagt zich af hoe dat kan aangezien ik zoveel kook*
@juffie, is heeel simpel en heel lekker het is met mozzarella, tomaten, basilicum, olijfolie, (olijven, peper en zout kan ook )
Oo ik wou net kijken hoe het hier ging, maar heb het idee dat ik weer terug in het verleden ga . Ik nam even een paar dagen afstand namelijk zodat ik iig geen ruzie zou gaan veroorzaken en ik was al zo emo de afgelopen dagen. Voel me vandaag ook K U T. Maar werkelijkwaar.. Sammie, waarom voel je je zo ontzettend aangevallen?? *gooit kristel onder een koude douche en neemt er zelf ook een*
@Dees: beetje laat, maar niet minder gemeend: Gefeliciteerd Dit is de leeftijd dat je mamma gaat worden! Voel je je alweer iets beter meis? Tas helemaal klaar? @Emma: hmm dan gok ik dat ik het ook wel ga krijgen Ik kan er echt niet tegen als hij het iets anders doet als mij Balen dat je ziekjes bent! Is het al over? @Ryanne: balen dat R ziek is! Beterschap voor hem. Was het zwemmen leuk? @Bos: gaat Lars bij de oma's wennen alvast? Neem je dan wel even rust voor jezelf? @Kristel: balen dat je nog steeds ziek bent! Ik dacht dat Kimo de spuiten ging zetten? Of moest hij dat juist nu leren? Hopen dat de dokter weet wat je hebt. @All: ik mag niet stoppen met mn medicijnen. Ze hadden het liefst gehad dat mn schildklier eruit ging, maar ivm de kinderwens kan dat niet. *pfew! zit toch niet op een operatie te wachten!* Maar ik moet nu al wel gaan nadenken waar ik wil bevallen, want ik moet direct vanaf de posi test bij een gyn lopen. Ik moet bij een posi test direct bloed laten prikken en vanaf dan elke 4 weken. Ook elke 4 weken een echo (ohh wat vinden we dat erg ) Moet zeggen dat het gesprek wel een impact heeft gehad. Ik heb dus echt geen keuze of ik thuis wil bevallen of niet. (had ik ook niet verwacht, maar het zo horen is toch wel hard) En een onbezorgde zwangerschap zit er ook niet in. Ze heeft duidelijk verteld hoe belangrijk mijn schildklier is voor ons kindje en dat het bij verkeerde waardes heel fout kan gaan. Ik moet onder strenge controle en dat begint al vanaf het moment dat we weten wanneer we mogen starten met de IUI-D. Best heftig moet ik zeggen!
Ben ik weer @Bos: veel plezier in de stad! Niet de hele Hema leegkopen he?! @Emma: Ik heb eindelijk op je pb gereageerd van laatst Die salade klinkt wel lekker zeg! Alleen hou ik absoluut niet van olijven, maar zonder zal het ook vast en zeker lekker zijn @Juffie: Als je niet kan kiezen, dan maar een combi maken? Een geroosterde boterham met kaas en een gebakken ei? Is ook heel lekker hoor @All: Kan de HA maar niet bereiken, is steeds in gesprek.. Hoop toch dat ik vandaag nog terecht kan en anders zsm deze week want mn gewrichten doen echt ontzettend pijn dus ik wil graag mn injectie hebben.. (voel me echt een oud wijf nu namelijk) En ik wil gewoon weten waar die verhoging/koorts vandaan komt, begin zelf t idee te krijgen alsof ik misschien BO heb of erger nog, nierbekkenontsteking, heb zo'n lage rugpijn steeds namelijk Neem dus voor de zekerheid meteen wat urine mee, kunnen ze t meteen controleren!
@Dees: Waarom voel je je dan zo kl*te meid? Heeft het met de zwangerschap te maken, dat het zo zwaar is? Of iets anders? @Dreamer: Kimo zou t nu gaan leren Ben ik er iig vanaf om hiervoor telkens naar de HA te moeten, met Yentle is t soms echt moeilijk in te plannen namelijk. Jeetje, schildklier eruit?! Kan een mens wel zonder dan?? (Heb hier echt geen verstand van) Echt heftig idd zeg! Maar wel ontzettend fijn dat je nu al weet dat jij en jullie beebje dan goed in de gaten gehouden worden. Kan me voorstellen dat het hard aankomt als je al meteen weet dat je niet thuis mag bevallen, hopelijk kun je dat wel een plekje geven? @All: Gelukkig net de HA te pakken gekregen.. Moet er om 17.00 uur heen. T is gelukkig mn eigen HA en geen vervanger, dan kan ik meteen bespreken hoe we dat dus precies gaan doen als Kimo de prikken gaat zetten
@ Dreamer thanks ja heb een koffer en een tas, grotendeels ingepakt de rest zijn toiletspullen die ik nu thuis nog nodig heb, wil toch nog me tanden poetsen he Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden in een zwangerschap.. het is wel medisch gelijk, maar je weet tenminste zeker dat ze goed op je letten. @ Kristel o dat is niet niks als het naar je nieren is getrokken, auw! Nu moet ik zeggen dat ik vind dat de HA je wel snel heeft weggestuurd ook vorige keer. Stomme assistente, gooi de hoorn erop! Was je weekend nog een beetje leuk? @ Juffie nog allemaal rustig bij jou? @ hier ik voel me echt belabberd vandaag, ben veel te druk geweest denk ik afgelopen dagen en ben zo moe maar kan niet slapen grr. Vannacht misschien 2 uurtjes geslapen, vanmorgen nog wat. Verder is mijn eetlust nogal verdwenen ik krijg er maar weinig in. Drinken kost ook zelfs moeite . Telkens het gevoel dat ik naar de wc moet maar er gebeurt gewoon niks, morgen maar gelijk aankaarten bij de vk maar voel me erg slapjes. Zo maar met thee op de bank, dat is het enige wat nog een beetje gaat ongeveer. Het was gister ook veel te druk eigenlijk, ik kon aan weinig mensen tijd besteden en daar baalde ik wel van. Heb wel allemaal leuke en handige dingen gekregen gelukkig. Ik ga maar bankhangen.. meer zit er denk ik niet in..
@Kristel: je nieren zitten toch juist hoog in je rug? Doet het zeer als Kimo halverwege je rug een zachte stomp geeft? Laat het maar even goed nakijken hoor meis! @Juffie: ja heeeel vervelend he al die echo's Alleen wel jammer dat ze niet zijn om gewoon leuk naar de beeb te kijken. Gok dat we toch elke echo met een flink bonkend hart tegemoed gaan zien. @Emma: hoe vaak moest jij bloed prikken en echo's? Heeft Yorick ook schildklierproblemen? Hoe heb jij de echo's beleefd? Moet zeggen dat ze me een beetje bang heeft gemaakt. Mn eerste internist deed zo makkelijk en luchtig (zei ook amper wat en was gewoon een lul) Maar deze vrouw deed dus totaal het tegenovergestelde. Die heeft echt duidelijk gemaakt hoe gevaarlijk het kan zijn als mn waardes niet goed zijn. TSH was 1,6 trouwens T4 21, dus moet het wel in de gaten houden. Maar voor het eerst een TSH in de 1
@ emma zie net op het nieuws dat er nog geen vaccin is voor baby's jonger dan 6 maanden dus hoeven we daar niet over na te denken. Wel moeten we nu gaan denken of we zelf ons laten inenten