Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dees: Ja, afgezien van zaterdagavond en t feit dat ik ziek ben, was t weekend wel leuk :) Gisteren lekker rustig aan gedaan en toen maar gegeten wat we eigenlijk zaterdag zouden eten.

Misschien is t een idee om een goedkope tandenborstel en wat mini's oid te kopen voor in je toilettas?
    Heb ik ook gedaan, zo had ik iig alles klaar liggen. Was namelijk bang om op t moment suprème mn spullen te vergeten :)

Balen dat je je zo belabberd voelt zeg! Hoe is je temp?
    Doe idd maar lekker rustig aan even, je moet natuurlijk ook nog even flink bijkomen van alle drukte van gisteren.
    Wat me eraan herinnerd dat ik je nog niet eens gefeliciteerd heb, dus bij deze:
    Gefeliciteeeeeeeerrrddd :D
    Wat heb je allemaal voor een leuke spulletjes gekregen? :D

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Desiree

Balen meis dat je je zo beroerd voelt..
    Hier gaat het prima, wel erg moe maja dat hoort erbij. Plus dat ik waggel als een pinguin en een zere rug heb ;) Ach nog een paar weekjes denk ik dan maar..Het scheelt dat ik vannacht goed heb geslapen..
    Probeer wel genoeg te rusten he Dees?

3. @ dreamer wat heftig zeg. Wordt je dan zo plotsklaps gezegd he.. sterkte met het verwerken!
    @ juffie *applaus*
    @ all ik ga ff shoppen bij de Hema, waren veel babyaanbiedingen.

@ dees leuke dag gehad gister?

4. juffie2008

@ Ryanna

Wat een goed idee die Hema. Ik zag waxine lichtjes voor 4 euro die moet ik dus nog eventjes..

Juffie gaat zich nu douchen, omkleden en dan heerlijk even naar de Hema en de Lild..
    Jammer genoeg in de Zeeman in Overvecht tijdelijk dicht, verbouwing.. Ohja en ik kan nog leuke frutsels bij de prijsmepper bekijken :d

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    even tussendoor,

@Dreamer,
    Ik moest elke 4 weken volgens mn internist maar toen kreeg ik een andere en kon ik om de 6 weken prikken. Bij jorick hebben ze meteen navelstrengbloed afgenomen en dat was helemaal goed gelukkig.
    De echo's vond ik leuk elke keer! het ging wel heel snel elke keer hoor. Als ze jouw waardes goed in de gaten houden komt het echt goed hoor! Ze zijn er dan zo snel bij dat het op tijd bijgestelt kan worden, ik moest ook een paar keer ophogen in de zwangerschap.
    Wow tsh 1,6, netjes !! idd goed in de gaten houden voor de t4.
    Ik heb vanmorgen gebeld voor mn uitslag maar was er nog niet.
    Ik heb vorige week pas bloed geprikt sinds de bevalling.. oeps...
    heb wel weer erg last van hartkloppingen dus ben benieuwd hoe het is.

ik reager later verder hoor, moet mn mannetje weer even vermaken ;)

6. @ Kristel thanks :D nu jij nog dit jaar he..

Wat ik allemaal heb gekregen:
    - easybase voor maxicosi
    - bebe jou badje
    - bebe jou badstandaard
    - cadeaubonnen
    - geld
    - muziekmobiel voor in de box van nijntje
    - wagenspanner van nijntje
    - fotolijst voor iedere maand een foto van de baby te doen tot 1 jaar
    - rompertje van petit bateau
    - hoeslakentjes
    - deken voor ledikant
    - een bos met 23 rode rozen van mijn schatje :D
    - luiers (hihi)

Dat was het volgens mij wel ongeveer.. wel veel dus.. verder ook heel veel complimentjes over de kamer en mijn buik.
    Ik heb nog niet getempt, maar ik voel helemaal niet warm aan en voel me ook niet koortsig.
    Ik heb inderdaad van die mini's in mijn tas gedaan, maar ik weet niet of ik ook babyverzorgingsproducten mee moet nemen? Ik wil me fohn ook meenemen hihi.. en de koffer past al haast niet meer dicht :p

@ Juffie ik probeer het.. baal er alleen van dat geen houding meer lekker ligt, en dat ik last heb gekregen van zgn restless legs. En kuitkrampen aah.

7. juffie2008

zo zo dees, je hebt een halve babyuitzet gekregen :D Fijn hoor, scheelt weer met aanschaffen :D

Hebben jullie trouwens al het geboorte kaartje geregeld en de tekst erin? Ik moet van de drukkerij de tekst gaan bedenken en dan kunnen ze proefdruk maken :d Nou ik zal mn creatieve mind eens even loslaten :D

Hier is Pulletje heel lief zachtjes aan het bewegen, had net een voetje te pakken.. Ik denk dat het ligt te slapen, schatje :D
    Hoe is het met boefje? Is hij druk of ligt hij ook lekker lief te liggen...

Met die restless legs, tsja daar kan ik nietzoveel over kwijt, behalve dat ik dat gevoel al mn hele leven heb.. das posttraumatische dystrofie ;) Ik weet bepaalde drukpunten te vinden, daar druk ik dan op in samenwerking met de spiroflor en dan wordt het minder... Maar het is inderdaad een heel vervelend gevoel!!

Veel met je benen omhoog, lekker voeten en benen warm toedekken en zoveel mogelijk rusten tot het gevoel weer minder is.. Het heeft te maken met knelpunten in je ruggenwervel, bij mij werkt een warme kruik heel laag in mn rug goed..

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: fijn dat je toch nog terecht kan vandaag!
    Lijkt me wel eng hoor, iemand prikken.
    Hoop dat het Kimo lukt.
    Ze zouden een groot gedeelte van mn schildklier eruit halen.
    Moet dan wel voor de rest van mn leven aan de meds.

@Dees: ik zou gewoon lekker een nieuwe tandenborstel en shampoo enzo halen.
    Zo heb je het ten alle tijden bij je en heb jij rust in je hoofd.
    Ga je even rustig aan doen vandaag?
    Als je je slecht gaat voelen wel even aan de bel trekken he!

@Ryanne: shop ze!

@Emma: ik moet nu al elke 6 weken prikken, dus dan echt elke 4 weken.
    Bij mij is het natuurlijk ook precies andersom.
    Het is makkelijker om je sk 'aan' te zetten dan 'stop' te zetten.
    Ik zal denk eerder moeten minderen dan ophogen :p
    Ik vroeg trouwens of ons kindje getest moest worden na de geboorte, maar toen zei ze dat dat met de hielprik gebeurd?
    Ik dacht zelf ook met bloed uit de navelstreng.
    Maar goed, dat zien we tegen die tijd wel.
    Ik lees dat de sk na de bevalling vaak sneller gaat werken, dus je hartklopping kunnen daar zeker van komen.
    Slik je nog hetzelfde als tijdens de zw dan?
    Hoop dat je waardes goed zijn!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ryanne: Ik kan dus beter tegen jou zeggen dat je niet de hele Hema moet leegkopen :p
    Veel plezier!

@Dees: Zó, je hebt echt veel gekregen, hoeveel mensen waren er wel niet op je verjaardag? :D
    Jaa, ik ben over 3 weken aan de beurt! Heb er wel zin in, alleen hier komen niet zoveel mensen hoor ;) Hou er meestal niet zo van en voor Yentle is t anders ook veel te druk.
    Ik vraag alleen maar geld dit jaar, wil namelijk van dat geld dan een tattoo laten zetten met Yentle's naam :)

Haha, je wilt wel veel meenemen zeg! Ik wilde toen ook graag mn stijltang enzo meenemen, maar toch maar niet gedaan. En toen ik in t ziekenhuis lag taalde ik er totaal niet naar ook. T interesseerde me echt geen reet hoe ik eruit zag, had alleen maar oog voor Yentle :p

Je hoeft geen verzorgingsproducten mee te nemen hoor. Luiers en billendoekjes hebben ze daar en zeep ed wordt nog niet gebruikt de eerste week ofzo.
    Als je voor de zekerheid (mocht bv niet lukken oid) flesvoeding mee zou willen nemen en je wilt t van een bepaald merk gebruiken (anders dan Nutrilon want dat hebben ze in t ziekenhuis) dan kan je een pak meenemen.

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Restless legs en krampen: Ik had er ook ontzettend last van, schrok er soms zelf wakker van en dan stond ik binnen 2 sec naast t bed van de pijn :p
    Hier hielp de benencrème van Gehwol hartstikke goed!
    Is wel een beetje prijzig (12/13 euro voor een tube), maar t hielp echt super! En dit was een van de weinigen die je tijdens de zwangerschap mag gebruiken. Veel mogen niet ivm bepaalde kruiden die er dan inzitten.

@Dreamer: Ik heb zelf ook vaak mensen geprikt (verpleegopleiding he ;)) en de eerste keer is t wel eng ja, bang dat je t verkeerd doet ofzo. Maar als t eenmaal een keer gelukt is is er niks meer aan :)
    Ik mag t van de HA ook zelf doen in mn bovenbeen, maar dat durf ik echt niet!
    Ben wel bang voor Kimo hoor :p Dat ie misschien de vloeistof te snel doet ofzo en dat is echt héél pijnlijk, alsof iemand je bil opensnijdt ;)

Pff, moet er toch niet aan denken dat ze dat zouden doen met je schildklier zeg.. Lijkt me echt vreselijk!
    Maarja, als t beter is dan hoe t nu gaat, tja, dan zou ik t wel doen, nadat jullie kinderwens helemaal vervuld is.
    Gelukkig hoeft t voorlopig nog niet, maar hoop toch wel dat je schildklier t dan nog een tijdje volhoudt met de medicijnen!

11. juffie2008

Ik ben er vandoor, Ciao!

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: wauw dat zijn nog eens een hoop kado's!
    En nog nuttig allemaal ook.
    Die Nijntje muziekmobiel gaan wij ook nog halen.
    De wagenspanner hebben we ook.
    Nijntje is echt cute :D

@Kristel: ik zou het volgens mij echt niet durven, iemand prikken :p
    Hoop dat t Kimo goed lukt!

Ik wil helemaal niet dat ze mn sk eruit halen.
    Dat ding zit er niet voor niks.
    En levenslang meds zie ik ook niet zo zitten, ben ze wel helemaal zat!
    Wanneer onze kinderwens is vervuld ga ik stoppen met de meds en dan aankijken wat mn waardes doen.
    Hoop dat ze dan goed blijven, dan hoef ik geen meds meer.
    (maar de internist dacht dat het nooit meer goed zou komen, altijd fijn om te horen!)

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

ik heb vanochtend de gezelligheid gemist zie ik :D ghihi LOL!!

@kristel vervelend dat je nog ziek bent meid.

@dees jij een hele dikke knuffel en je niet teveel zorgen maken om domme ruzietjes je hebt wel wat belANGRIJKERS AAN JEHOOFD!!!

@dreamer jeetje zeg, dat had je ff niet zien aankomen hopelijk valt het allemaal mee tijdens je toekomstige zwangerschap. sterkte

@juffie aplausje voor jou ;) je hebt zo hard gewerkt

@sammie jammer dat het zo moet lopen. maar ik dnek dat je de dingen iets te persoonlijk op vat en dat het maar een discussie is waar mensen het nu eenmaal niet altijd met elkaar eens zijn.

uhmm..

@bos wat had jij ook al weer mee gemaakt?? *krapt zich ff achter de oren* ga je vaak naar je werk toe? ben zo jaloers op je dat jij nog lekker vrij hebt :D

en nu weet ik het ff niet meer :D

ik ben toenstraks bij die mevrouw geweest en heb mijn eerste klant :D whoehoe had voor 160 euro aan spullen verkocht.. heb i ktoch ff goed gedaan he :D
    nu ff thuis op de bank want werd vancohtend ook al beroerd wakker.

over de mexicaanse griep vaccinatie.. ik weet het echt niet meer of wij hem moeten nemen.. de broeder van gister op de ic ging hem ook niet nemen want hij zegrt dat er gewoon te weinig testen mee zijn geweest en je neit weet wat het op langere termijn doet.. echt moeilijk hoor, want ik kom gewoon buiten de deur net als frank en dan zeker wel bang dat we ayden besmetten.
    ik ga wel maar voor mijn jaarlijkse griepprik want dan heb i ktenminste al iets gehad..

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Dreamer: Nee, ik snap dat je dat niet wilt..
    Maar als het echt beter zou zijn..?
    Hoop natuurlijk gewoon dat t niet nodig is en dat je misschien over een tijdje zelfs zonder medicijnen kan!
    Maarja, zoals ik al zei, ik heb er echt geen verstand van, dus grote kans dat ik ook gewoon de verkeerde dingen zeg :p

Misschien een second opinion vragen bij een andere internist?

@Kim: Zoo, die vrouw heeft zich flink uitgeleefd bij jou zeg! Geweldig :D
    Jeej, Kim heeft haar eerste klant :D
    Hopelijk is ze hartstikke tevreden en heb je aan haar een vaste klant!

15. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel ja dat zou wel leuk zijn.

ik ben nu met mijn site bezig, heb er ff wat recepten op gezet ook wel leuk voor de mensen die shaken :D

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, lijkt mij ook dat ze dat via de navelstreng doen? Hier is het later met het hielprikje weer getest, dat is toch standaard lijkt me?
    Ja ik slik nog steeds hetzelfde.. ben er een beetje te laks in momenteel. Niet zo slim maar ja.
    Het is idd lastiger om het naar beneden te krijgen. Ik denk dat je beter een trage sk kunt hebben dan een te snelle. Voel je je nu goed met deze waardes?

@juffie, maak je zelf een gedichtje of kies je er een?
    wij hadden deze :
    'Je hebt twee kleine handjes,
    Geef ons er beide èèn,
    dan leiden wij je rond,
    Totdat je zegt: 'Ik kan het wel alleen'
    Vond dat die mooi aangaf dat hij een veilige basis heeft om zijn eigen persoontje te ontwikkelen.

@Dees, maar lekker bijkomen vandaag dan!
    Wat heb je veel gekregen! En leuke dingen allemaal.
    babyverzorgingsproducten hadden ze hier in het ziekenhuis wel, van zwitsal, ik wou weleda gebruiken dus ik heb zelf meegenomen. Het hoeft dus niet meestal, luiers zijn daar ook.
    Ik had ook mini's in mn tas, was wel handig.

@Kristel, hoop voor je dat het geen nierbekkenontsteking is! heb het ook een keer gehad, ging van mn stokje onderweg naar de dok van de pijn haha. je hebt weer pbtje eh pb haha :D

@Kim, gefeliciteerd met je klant!! hou je daar nou veel aan over?

@Ryanne, o dat wist ik niet.. wel jammer op zich. Nou ja hopelijk gaat het allemaal meevallen.

heb ik jorick naar bed gebracht, hoor ik hem gillen en brabbelen in zn bed :( nou ja zolang hij niet huilt blijft hij maar liggen, anders krijgt hij nooit een ritme toch.

17. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hellow girls!

Ik dacht ik laat m'n gezicht weer eens zien.

Eigenlijk moet ik een notule uitwerken maar ik heb er echt geen zin in.

@ Kim: Jeeeeeej! Je hebt een klant binnengehaald. Goed joh!
    @ Emma: Haaaai!!! Lekker laten brabbelen inderdaad. Hij valt vanzelf wel in slaap.

:)

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @emma je houdt er standaard 25 % aan over maar omdat mijn moeder al supervisor is krijgt zij 50 % en dat heb ik dan ook automatisch want ze hoeft geen winst op mij te maken :D

@debby heyyy meid :D was het nog gezellig? vervelend dat je meteen moet werken vandaag. ik had ayden ook wat roosvice gegeven maar hij spuugt alles uit want het is te dun..

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Juffie: Om dan ook maar even te vertellen wat wij op t geboortekaartje hadden :D
    Wij hadden: Twee levens, één liefde. Twee liefdes, één leven.

@Emma: Hmm, als t echt zo pijnlijk is dan zal ik t wel niet hebben ;) Ach ja, ik zie wel wat de dokter ervan zegt, misschien zit ik wel helemaal verkeerd te denken! (zou niet voor t eerst zijn :p)

Als Yentle wat ligt te gillen en brabbelen laat ik haar ook gewoon liggen hoor. Soms valt ze uiteindelijk wel in slaap, maar meestal niet, meestal is ze dan gewoon echt niet moe. Ze slaapt sowieso weinig in totaal op een dag, maarja, niks aan te doen :)
    Hopelijk valt Jorcik wel gewoon in slaap :)

Je hebt trouwens alweer pb terug :p

@Debby: Heey! :) Hoe bevalt je nieuwe baan? En gaat Levi naar een kdv of naar oppas?
    En hoe bevalt dat? :)

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Meiden, ik ben er vandoor.

Yentle is wakker van haar middagdutje en ga haar even een fles geven... Wil ook weer graag iets doen dus dan maar even qualitytime met een flesje :)

Daarna naar de HA en eten ;)

Wat gaan jullie eten?
    Wij waarschijnlijk een zelfgemaakte gyrosschotel; gyrosreepjes, paprika, ui en rijst :) En zelfgemaakte knoflooksaus, jammie :D

Deel Deze Pagina