vandaag andere kleur kerst ballen en slingers gekocht wat word het weer koud zeg @ suus ja idd balen dat ik als nog ongesteld werd alleen was het maar 1,5 dag maar zo kun je overal wel iets achter gaan zoeken.. mensen verklaren me voor gek dat ik 'te'graag wil:S:S
ohoh, mn man belde net pissig en verdrietig tegelijk op.. Mn vader(zijn baas) heeft dus zoiets ergs geflikt, dat hij er helemaal klaar mee is.. Hij is zooo boos dat hij ontslag wil nemen als mn vader het niet terugdraait... Ben benieuwd over hoeveel minuten mn vader mij dus belt, om verhaal bij mij te halen of Johan serieus is.. Hahah nou ik neem de telefoon eventjes niet op Out of order..
Ja ik weet wat er is gebeurd.. En ik geef Johan groot gelijk Maar ze moeten het samen maar uitvechten... Ik steun alleen Johan.. Ik heb altijd al gezegd, ga niet bij hem werken want hij is zakelijk een *&^%*
juffie lijkt me erg moeilijk je man en je vader. als er zakelijk iets is zoals nu lijkt het me vervelend in het prive zeg maar. maar succes in ieder geval.
hallo meiden ik hen niks terug gelezen sorry! wilde even latenw eten dat hier alles goed gaat vandaag zelf alweer wasje gedaan en gewoon kleren aan, sem heeft zijn hielprikje gehad en gaf geen kik ook zijn bij mij de hechtingen verwijderd. mensen geloven haast niet dat ik bevallen ben zo goed als ik me voel en eruit zie. we genieten zo van die kleine vent! morgen de kraam voor het laatst en dan lekker met manlief weekje met zn 3tjes, hij ligt trouwens nu te slapen op de bank! tja papa zijn is ook even wennen
hee meiden hier eindelijk weer 's een berichtje. Gisteren drukke dag gehad, gewerkt en bij m'n vriendin geweest. Daar naar de kerk geweest en gegeten enzo. Was erg gezellig! Hebben jullie 't gehoord of gelezen op 't nieuws 't ongeluk op de A7? Reden er gisteravond langs. Echt erg! Vandaag lekker gewerkt, boodschappen gedaan en nu maar even relaxen. Vk die gisteren in 't gezin was, vond mijn buik erg gegroeid sinds dinsdag. Altijd leuk om te horen! 'k Zal weer 's een foto maken. @Sammie, jammer dat je je zo persoonlijk aangevallen voelt. Volgens mij is er niks verkeerd gezegd. @Kristel, balen meid! Beterschap he! @Inenting, hier voor mezelf niet en straks voor de kleine weet ik nog niet. Naja nu ook met het oog op de kleine. 'k Vind het eng omdat er nog te weinig onderzoek naar is. @Juffie, lekker is dat! Steun je mannetje maar mooi! @Debby, gefeliciteerd!!! @Dreamer, oh nee toch! 'k Zou er nog even goed naar informeren maar raar zeg! @Desiree, super zeg wat een cadeau's! @Emma, 'k zou de huisarts ook even bellen. Zoals ik begreep is er momenteel geen 'gewone' griep hier in het land, dus de kans op de m.griep is vrij groot.
@kristel ook al m griep. echt rot, maar heb je dat gevoel zelf helemaal niet?? want het lijtk zoveel op gwwone griep heb echt het gevoel dat dokters te snel zeggen het is m griep en omdat zo veel mesne nu ziek zijn word dat maar automatisch gezegd zonder testjes.. dan vraag ik me echt af wat nog het verschil is met de gewone griep :S (is trouwens geen aanval op jou ofzow hoor ) maar vind gewoon beetje raar je hoest bijna niet zeg je en da tis toch een groot symtoom.. vraag me dus echt af hoe dokters dat nu beslissen.. hopelijk knap je gauw op want uit yentle's buurt blijven is denk ik niet leuk voor je @debby ja hebben jullie eht er al over gehad waar enzo.. @juffie ik gebruim gewoon mijn eigen wasmiddel en je hebt ook wasverzachter hypoallergeen, @bos ik bedolede daar mee dat ik ff neit meer wist wat jij getypt had en dat ik ff moest nadenken @matta ben benieuwd of het iets betekend dat je 9 dagen overtijd bent @red jeetje heftig zeg van dat ongeluk.. heb je niks gezien?? @knarboor wat goed dat je je zo goed voelt. word je niet moe van al die mensen die denken te weten hoe jij je meot voelen, dat had ik wel ik voelde me ook zo goed en kreeg maar de hele tijd te horen.. wedden je gaat nog een klap krijgen, wedden je krijgt kraamtranen.. werd er zo moe van want heb niks gehad @de rest weet het ff verder niet meer ik heb ff soepje gegeten met boterhammen want kreeg er verder niks in, voel me ook al de hele dag een beetje grieperig en frank was ook al niet lekker dus gaat lekker.
ik heb ook geen gewone griep maar buikgriepje'. Ik hoest niet en dan is het toch geen mex lijkt me? Maar ik moet sowieso morgen heen om puffers te halen dus vraag wel even. sorry dat ik verder niet reageer hoor! Ik ga nu op bed, heb knallende koppijn. fijne avond nog!!!
@emma nou hopelijk is het niet de m griep, ga maar lekker rusten en snel beter worden. @dreamer ik was dat filmpje aan het kijken in je onderschrift jeetje meid, kreeg er echt tranen van. ik hoop zo dat je gewoon in maart kan beginnen ik denk aan je
Ben ik weer eventjes.. zometeen eten, kijken wat erin gaat, ben alweer de hele tijd misselijk (vandaar even gewacht met eten) @Dreamer: Ik zou als ik jou was dan even alles uitprinten wat je gevonden hebt en daarmee naar je internist gaan zodat je t precies kan overleggen en antwoord op je vragen kunt krijgen! Hier geen meds hoor, HA zegt dat alleen mensen die risico lopen op ernstige complicaties t krijgen. Hij heeft ook mn longen nageluisterd of ik enigszins tekenen heb van een longontsteking, maar die heb ik niet, dus hij vindt t niet nodig Moet gewoon uitzieken en goed mn rust nemen.. @Knarboor: Wat goed dat je je alweer zo goed voelt! Doe je wel rustig aan? Misschien heb je straks wel een terugval en maakt het t alleen maar erger als je niet aan je rust toekomt..? @Kim: Heb net even wat opgezocht over de symptomen, ik heb ze allemaal, behalve diarree en hoesten Onderzoek wijst ook uit dat 95% van de mensen met griepverschijnselen gewoon M griep hebben.. Testen worden sinds 6 weken ofzo bijna niet meer uitgevoerd om die reden, tenzij je in een risicogroep valt. Ik had het zelf niet in de gaten, omdat ik zelden griep heb (weet dus ook echt niet wat ik dan moet voelen ), maar nu weet ik t wel hoor Het verklaart ook gewoon waarom ik al 3 weken ziek ben, als ik al normale griep heb is dat hier met een week over.. maar ach, het zal ook wel, ik leef nog steeds en heb ook niet t idee dat dat snel zal veranderen, dus t zal wel maak me er niet zo'n zorgen om. Ik hou iig rekening met andere mensen door gewoon binnen te blijven en hou zoveel mogelijk rekening met Yentle, meer kan ik niet doen @Emma: Zou t idd maar gewoon even na laten kijken morgen! En zoveel mogelijk je rust pakken en goed uitzieken @De rest: Ik ga nu proberen wat te eten! Hoop dat lukt, heb vandaag alleen maar 3 crackers op, meer niet, dus ik kan wel wat gebruiken!
hmm... 'k weet niet wat de pagina heeft bij mij. Sta steeds uitgelogd en nu zie ik mijn bericht als laatste staan terwijl er vast wel meer berichten zijn geplaatst. Zal 't zo even proberen door een nieuw bericht te plaatsen
hihi nu wel dus @Kim, 'k zag wel heel veel zwaailampen enzo, stonden veel auto's stil en veel politie enzo. Verdere verkeer werd allemaal omgeleid. We vroegen ons al af wat er was gebeurd. 'k Denk dat we er een uurtje later langsreden ofzo. 'k Ga hier ff beetje opruimen en dan gaan we lekker vroeg op bed. Morgen nog even een dagje werken en dan zitten de 8 dagen erweer op!
@Dees: Oooow sorry meid Gelukkig verjaardag!! kHad nogthans de mail in inbox laten staan van hyves ... Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen, ook die complimentjes zijn altijd tof hé @Dreamer: die echo om de 4 weken is idd geen overbodige luxe Hier zat er vaak 8 weken tussen en dat vond ik echt veeeeel te lang Seg maar heb jij niets te zeggen? Je bent al zo lang aan het wachten, en hoeveel vrouwen zijn er wel niet die met medicijnen zwanger worden. Er kan altijd iets fout gaan hé, of je nu medicijnen neemt of niet. Ik zou het ook heeeeeel erg moeilijk hebben om me bij zoiets neer te leggen. Als ik me er al bij neer zou leggen. Jij beslist toch wat er met je lichaam gebeurt, en zeker als het over zoiets belangrijks en groots gaat als een kinderwens. Vind ik toch. @Kristel: Wat heftig ség, dat je nog steeds koorts hebt! Lijkt me idd nix om er zo lang mee te zitten. Wordt maar eens tijd dat je beter wordt hoor. Heb je trouwens al een idee voor je tattoo? Das effe slikken seg, de mex griep! Hopelijk krijgt Yentle het niet. Goed dat je voorzorgsmaatregelen neemt. @Kim: Wat goed dat je je eerste klant hebt, en al meteen zoveel verkocht! @Debby: Gefeliciteerd meid @Zwitsal: Ik vind het ook ontzettend stinken. Ik kan er echt niet tegen. Bah Als iemand Zwitsal heeft gebruikt, en bij mij in de buurt komt. Dan ruik ik het meteen ... Tja. Daarom maken ze ook verschillende geurtjes hé Ik heb vandaag de proefdruk van ons kaartje besteld. Ik ben eens benieuwd Tegen het einde van de week zou ik de proefdruk hebben. Spannend ... kZit ook al ziek thuis, een darmontsteking Ik moest normaal morgen lesgeven, maar dat gaat echt niet. Ik moet veel te vaak naar het toilet en ben echt misselijk. Mijn ha wilde me eigenlijk heel de week thuis laten blijven, maar ik moet donderdag en vrijdag heel de dag lesgeven, dat zijn zoveel uren die ik nooit kan inhalen als ik ze niet doe. Dus er zit niets anders op dan nu goed te rusten. Mijn mannetje is al heel de dag druk aan het verhuizen in mijn buik. Overal steekt er wel iets uit ... geen idee wat Momenteel drukt er steeds iets omhoog, daar waar mijn ribben samenkomen. Zouden dat zijn billetjes zijn? Rechts, heel wat lager komt ook vaak iets piepen, dus dat zijn mss zijn voetjes. Spijtig dat ik niet weet hoe hij ligt
komt even iedereeen een fijne avond wensen. dreamer: dikke knuffel voor jou.. kristel: beterschap. juffie: fijn dat je je brocoli weer gevonden hebt debby: gefeliciteerd.. sorry voor mijn korte raactie... ben echt te moe... ga nu ff douchen
@kristel oh dat is dan wel aardig wat dat betekend als ik nu griep zou krijgen dat je 5% kans hebt op een gewone griep.. nou hopelijk zet het heir neit door. krijg je er trouwens wel wat voor? of meot e gewoon uitzieken?? weet eigenlijk niet wat er aan gedaan word als je dus gewoon griep hebt @red oh oke nou gelukkig waren jullie iets later daar. @gaby fijne avond @hilli ben benieuwd naar je kaartje. ik ga afsluiten morgen weer een neiuwe dag. ga nog ff tfv kijken slaap lekker
@all Nou de chinees liep niet weg!!! Hahaha..nou heb ik een hele portie gebakken bananen gekocht en heb ik me vol lopen eten aan de babi pangang en zijn de bananen koud en lus ik ze niet koud!! Boehoe.... @Emma Knap maar lekker op meis.. ga maar lekker slapen!! @9 dagen overtijd Oke ik ga testen bestellen. En dan ga ik woensdag testen, als ik niet ongesteld ben!!! Heeft iemand nog voorkeur voor testen?? Goede ervaringen. Heb mijn laatste sensitest gebruikt en matcare bevalt ook wel goed. @juffie Hoe gaat het?? Is je man al een beetje gezust? Heeft je vader al gebeld? @gaby Hoe was je verlovings dag..??? fHoe gaat he tmet het spuiten?? @deb Wat lees ik nou!!!! Gaan jullie trouwen, wat super zeg.. vertel vertel!!! @Kim Cool zeg je eerste klant!!! Ben je ook greys aan het kijken??? Paris van de gilmore girls zit erin!!! Ik hooop zooo dat Izzie blijft leven!!