Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    ik vind BugaBoo ook niet mooi, maar ik vind de limited Edition erg mooi!!!

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Knarboor: geniet er maar van dat je je zo goed voelt!
    Heerlijk toch!

@Kristel: zal anti-grippine niet helpen eigenlijk?
    Allicht beter dan paracetamol denk?
    Wel beter dat je het hoesten niet hebt, dat schijnt het ergste te zijn.

@Juffie: en zijn je man en je vader er al uit?

@Hilli: beterschap meis!
    Hoop dat je kaartje is wat je ervan verwacht.

@All: manlief zei dat hij het t belangrijkste vind dat het mij geen schade doet die medicijnen.
    Ehm .. daar heb ik werkelijk nog geen seconde bij stil gestaan :)
    Maar volgens mij kan het geen kwaad (is lichaamseigen hormonen)

We neigen allebei naar gewoon doorgaan met medicijnen.
    Het enige wat de medicijnen kunnen doen zover wij lezen is de schildklier langzamer laten werken.
    Maar door mn eigen anti-stoffen kan de schildklier juist weer te hard gaan werken.
    Stoppen met medicijnen geeft geen garantie dat ons kind geen schildklierprobleem krijgt.
    Dus eigenlijk maakt ons kind niet meer kans op schildklieraandoeningen wanneer ik medicijnen slik.

Maar goed, ik weet nog niet of ik dit zo lees omdat ik het zo wil lezen of omdat het echt zo is.
    Ik zoek rustig even verder en schrijf alles op waar ik antwoord op wil hebben van de internist.
    Maar snap nog steeds niet waarom het vanmorgen niet zo'n probleem was en nu ineens wel.
    Tis maar moeilijk allemaal!

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Zo net even een uurtje gewandeld met mn mannetje.. even gekletst over het hele gebeuren.. Nee ze zijn er nog niet over uit, maar ik doe net alsof ik niets weet ;) Hij heeft nog niet gebeld, zal hij nu ook wel niet doen met mijn hormonstertjes hahah!

@ Matta
    Wat jammer dat de gebakken bananen koud waren, dan zou ik het ook niet lekker vinden nee...

Wij zitten lekker op de bank met een koppie koffie en bakkie thee :D En koekjes :D

Ik merk wel dat een uurtje wandelen nu eigenlijk ff te ver is, maja je kan ook niet halverwege stoppen ;) We moeten volgende keer een kleiner rondje doen.. heb nu harde buiken :(
    Buurhondje was ook mee, en die luistert nu ook naar mij :D Zo schattig!

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ben er nog ff..joey is douchen.

dreamer: t is ook allemaal erg moeilijk.. en k denk ook echt wel dat je je eigen zegje erin hebt hoor.. je moet doen wat jullie t beste lijkt en waar jullie je t beste bij voelen..
    nogmaals een dikke knuffel voor jou :(

matta: k ga woensdag beginnen met spuiten.. en mijn ondertrouw bedoel je de:) hebben ook niks extra's gedaan die dag hoor..

5. gaby1986

ben er nu echt vandoor...

fijne avond..

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Hilli: Je moet ook wel aan jezelf denken hoor! Als je niet fit genoeg bent donderdag zou ik maar mooi thuisblijven als ik jou was.. Jij kan er ook niks aan doen dat je ziek bent..
    Beterschap!

@Matta: Koude gebakken bananen zijn juist lekker :D
    Kan je ze niet even opwarmen in de magnetron? Of anders even bakken? Is ook zo zonde als je t weg moet gooien..

@Kim: Ik moet gewoon zoveel mogelijk rusten en uitzieken :) Dus dat doen we dan maar :)

@Dreamer: Anti-grippine is niets meer dan gewoon paracetamol met vitamine C, dus heel veel zin zal t niet hebben. Ik neem gewoon vit. C tabletten (1000mg) en als pijnstiller APC of Aspirine, paracetamol helpt hier niet echt ;) Overigens neem ik ook al jaren (sinds ik Pfeiffer gehad heb) elke dag de maximale dosis Echinaeforce, dat is ook weerstandverhogend :)

Het is zeker moeilijk allemaal! Jullie hebben al zoveel klappen gehad, het moet maar eens afgelopen zijn...
    Hoop echt dat je gauw wat wijzer wordt dmv t zoeken op internet en dat je dan met een duidelijk vragenlijstje naar je internist kan gaan en dan eindelijk eens wat duidelijkheid krijgt over de situatie!
    Het is zo slopend om telkens maar weer heen en weer gesleept te worden..
    *knuffel*

@All: Nou, na 5 happen eten werd ik alweer kotsmisselijk.. nice ;)
    Zo maar wat droge crackers naar binnen proberen te werken en dan naar bed!

Slaap lekker allemaal :)

7. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @kristel
    ga maar lekker slapen!!!
    miss moet je beschuit proberen!!

@gaby
    jaaa dat bedoelde ik, ondertrouw..hihi.. oke. ik daht lekker uit eten enzo.. ahha..
    Oke, dat wordt jullie 2e ronde prikken??

Ik ag douchen en dan ook slapen!

slaap lekker allemaaal!!!!

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Matta: sensitest is wel goed voor zw testen, matcare is hetzelfde, dus ook goed.
    Gewoon die stripjes bestellen, is hetzelfde als de duurdere (alleen bij de duurdere zit er een hoesje omheen)

@Kristel: manlief is ook echinaeforce gek :p
    Smerig zooitje dat het is, bah.
    Hoop dat je gewoon snel beter bent meis!

@Gaby: nog 2 dagen he!

@All: op de site van de Nederlandse Vereniging voor Graves Patienten vond ik het volgende:

Hier worden we blij van! :D
    En dit komt ook overeen met wat ik overal lees, alleen dan heel duidelijk verwoord en uitgelegd.
    Kortom, als dit klopt kan ik gewoon starten zodra er een donor is gevonden!

Nu eens even de internist aan de tand voelen.
    Ze had ook gezegd dat de schildklier van de beeb wel met de hielprik werd getest en verder niet.
    Hier staat duidelijk dat het niet klopt, wat ik zelf dus ook al had gezegd.
    Dus vraag me af hoeveel ze er vanaf weet!

Hoe het hier staat klopt het met mn gevoel.
    Zo zorg ik het beste voor onze beeb en voor mezelf.
    Zo is het goed.

Als iemand het idee heeft dat ik alleen lees wat ik wil lezen, roep dan alsjeblieft.
    Ik kan nou eenmaal niet onbevooroordeeld de dingen lezen nu.
    Dus als iemand van mening is dat het niet klopt wat ik schrijf, laat het me aub weten!
    Ik wil echt eerlijk zijn in mn keuzes.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier doet de site nog raar... naja zal wel weer overgaan.

'k zal zo even de hond uitlaten en dan maar weer een dagje werken.

@Dreamer, 'k zou haar idd even aan de tand voelen! Raar ja dat zij anders zeggen dan dat je op internet vindt. 'k Hoop voor jullie dat je gewoon zwanger kunt worden!

@Zieken, beterschap!

10. gaby1986

dreamer: nou jou internist weet ook niet van wanten zeg..!

matta: ja dit word de 2de ronde spuiten.. morgen avond beginnn..

all: volgens mij word puk nooit zindelijk.. :(
    moet vandaag werken van 9.00 tot 18.30
    dus suus als je je geroepen voelt om puk een plasje te laten doen.. :) maar hoeft niet hoor.. want vraag t wel erg vaak van je.. en als je t toch doet.. hoef je echt niet een grote ronde te lopen hoor!

11. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen! heb nog niet echt bijgelezen hoor,

ik ben zo blij!! Jorick heeft van.... 21:00 tot 6 geslapen!!!!:$:$ haha voor het eerst in 10 weken dat ik weer zoveel uren achter elkaar heb kunnen slapen, heerlijk! voel me meteen een stuk beter nu wel wat verkouden alleen. Oja en ik had geen last van stuwing jeeh

@mensen met m. griep, sambucol schijnt heel erg goed te helpen bij deze griep.

ben er weer vandoor, Jorick even badderen en dan de ha even bellen hoe of wat voor die prikken.

mensen die moeten werken werkse!!

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik heb even gebeld, de prikken gaan vanuit het ggd, haha wist ik veel. En ja ik hoef niet heen ofzo gewoon uitzieken, ze zegt het kan van alles zijn , ik moest goed omdenken dat ik mn handen was enzo bij Jorick etc .
    Ik heb ook weer verhoging 37,9 , normaal ben ik 36,2 ongeveer . Maar goed ik heb gewoon buikgriep en verkouden dus, nou ja lekker binnen blijven.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey :)

@Dreamer: Nou, zo te zien heeft jouw internist er de ballen verstand van! Ik zou zeker dit lijstje voorleggen en erover praten.
    En het ligt echt niet aan jou/jullie, ik lees ook alleen maar positieve dingen! :D :D

@Gaby: geduld meid.. Hier heeft t 3 a 4 maanden geduurd voordat Angel zindelijk was.. ;)

@Emma: Wat goed van Jorick :D Zo kom jij ook lekker aan je rust toe! En fijn dat je geen last van stuwing had, je borsten zijn zich dus goed aan t aanpassen :)

Sambucol, ja, ik heb daar ook over gelezen. Ik denk dat ik t Kimo maar laat halen vandaag. Eens kijken of t ook bij de apotheek te krijgen is, want daar moet ie toch heen voor Yentle :)

@Mama's: Doen jullie al aan sinterklaas met jullie kleintjes?
    Wij gaan wel wat dingetjes kopen, maar gewoon dingen die we sowieso al gekocht zouden hebben en we vinden t wel leuk om t dan samen met Yentle uit te pakken :)
    Mn moeder gaat ook wat kopen; wat rompers en een bijtring ofzo.
    Maarja, Kimo zn ouders vinden t onzin en willen dus niet meedoen??
    Komt een beetje vreemd over vind ik, ze kopen al nooit wat voor haar en op mij komt t een beetje gierig over, alsof ze niet eens 2 euro aan een rammelaar ofzo uit willen geven?? Of ligt t aan mij dat ik t zo opvat? :(

@All: Hmmz, begin nu steeds meer te snotteren en hoesten ;) Zou t kunnen dat ik in de beginfase zit ofzo en dat ik t gekregen heb doordat mn weerstand laag was door de keelontsteking??
    Hoop t niet, want dat zou betekenen dat ik nu heel erg besmettelijk ben en dat Yentle dus alsnog ziek kan worden... ;)

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: ik ga pukje wel even laten plassen.. ben toch hele dag vrij.. is zielig anders.. Pascal is ook vrij.. dus gaan hem wel even uitlaten als we naar de vk zijn geweest..

@de rest: strakjes naar de vk.. moeten er om alf 12 zijn.. kom wel vertellen hoe het was..
    Fijne dag allemaal!!!

15. juffie2008

Goeiemorgen meiden,

Hier heel beroerd geslapen.. Ben om 6 uur eruit gegaan en uurtje tv gekeken toen weer bij manlief gekropen en nu word ik dus weer wakker. Heb alleen echt zulke zere benen! AUCH!

16. juffie2008

@ Dreamer

Ik weet er weinig van af.. Maar ik zou gewoon met je internist een afspraak maken en dit lijstje meenemen. Gewoon vragen waarom er zoveel verschillende info is?

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kristel, ja super he :D echt fijn even doorslapen.
    Hier was het overal uitverkocht dus ik heb het besteld, als het goed is morgen in huis. Ben een beetje flauw van dat half zijn steeds. Kimo nog nergens last van? Jammer dat je schoonouders niet mee willen doen.. sommige mensen zijn heel principieel met in hun ogen 'commercieel'gedoe dat is wel jammer.

Wij vieren het elk jaar met de hele fam van mark zn kant, met surpises en gedichten, warme chocolade melk en de hele mikmak, is wel grappig meestal. Ik denk dat ze ook wel wat voor Jorick halen hun kennende. Mijn ouders doen er ook nooit wat aan, ja nu met mn nichtje misschien die is anderhalf.
    Zou kunnen ja dat je in de beginfase zit! Je weet het niet he.. evebn afwachten en rustig aan doen. Veel water drinken en vitc nemen in elk geval.

@red raar dat de site zo raar doet,, hier nergens last van

@Dreamer, dat lijkt er meer op ja! Ik dacht al dat er navelstrengbloed zou worden afgenomen , hier ook gedaan. Een heleboel doktoren weten er lang niet genoeg vanaf..
    Je leest niet dingen die je wilt horen, hier mocht het ook gewoon.
    Zolang jij behandeld word en goed bent ingesteld etc is er niks aan de hand lijkt mij.

@matta, ik had ook sensitest, 5 dagen voor nod ofzo posi :D

@juffie, hopelijk komen ze er snel uit.
    wandelen moet je op het laatst doen als je er flauw van bent, deed ik ook en tone zetten de voorweeen door :p

@all, nou Jorick zit steeds te spugen en had 37,9 , heb hem aangestoken ben ik bang, kan ook haast niet anders. Hij ligt nu lekker te slapen dus hopelijk knapt hij snel op.

18. juffie2008

@ Emma

Nou Pulletje moet echt nog even blijven zitten hoor..
    Ik ben zo lazy, ik voel het al dit word ook niet mijn dagje, maja ik moet mn auto straks opruimen want morgen APK keuring, en hij is zooooo rommelig.. Allemaal spulletjes uit mn kleuterklas liggen erin.

Ik heb vannacht gedroomd dat onze woning ineens was verkocht.. Marco Borsato zingt dat dromen bedrog zijn maar dat hopen we dan maar niet ;)

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, ja nog wel een paar weekjes blijven zitten idd!
    laat jij je inenten eigenlijk?
    Hm wil je man je auto niet even uitruimen?:p haha. Hopelijk is jullie huisje nog gewoon van jullie hoor hihi

Ik had vanacht ook zoiets raars ik wist dat ik droomde. Ik was naar huis aan het rennen op sloffen en toen dacht ik moet hardloopschoenen hebben want dat is beter en toen had ik die opeens aan hahah. Toen wou ik wakker worden was echt weird, ik kon me eerst niet bewegen. hebben jullie dat ook wel eens? Wel grappig ja kan dan alles dromen wat je wil

20. juffie2008

Op de voorkant van het kaartje staat al:

lief kleintje, als je savonds niet kunt slapen en bang in het donker bent.
    denk dan eens aan al die kleine schaapjes, die de Heer bij name kent.

Maar nu moeten we dus nog wat aan de binnenkant.. Ik wil iets in die trant over schaapjes/ goede herder dus zal eens eventjes gaan googlen.. hier op het forum staat niks.

Deel Deze Pagina