Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Suus: Wat houdt die therapie dan in? Ik heb er nog nooit van gehoord.

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Fysiotherapie Mill hier kan je precies lezen wat het inhoud.. moet je zelf thuis doen met je partner.. 2 keer per dag een half uur..

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Suus

Jeetje dat zal wel even schrikken zijn geweest!! OF niet? Had je al het gevoel dat ze met haar hoofdje naar boven lag?

We gaan voor je duimen hoor 2 weken lang!!! DUIM DUIM DUIM draai je om Duim duim duim

4. juffie2008

Het geboortekaartje van die vrienden is binnen, gelukkig niet dezelfde ;)

5. juffie2008

Dit kaartje hebben ze, alleen dan in het roze.. Duur joh!! 1,43 p.s.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er heel ff..

Geen puf om op iedereen te reageren, sorry

@Juffie: duur?? En dat zegt iemand die makkelijk €600 aan een jas uitgeeft :p :D

Ons kaartje was 1,95 per stuk qua drukkosten (ontwerp heb ik zelf gemaakt en kostte dus ook niks ;))

@Emma: Ok, dat is mooi! :D Dan hoop ik dat ze iig genoeg antistoffen heeft tegen andere griepsoorten en ze m griep wat beter doorkomt dan (mocht ze t krijgen)

@Rest: Sorry.. lig de hele dag al op de bank, playstation te spelen :p (moet wat he ;))Probeer vanavond ofzo nog wel verder te reageren!

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hey meiden,

Wilde lekker ff komen kletsen, heb wel wat bijgelezen, maar me manntje is zo hard aan het huilen, dat ik het toch niet meer over me hart kan verkrijgen om hem te laten liggen
    Hij heeft vandaag zijn dag niet denk ik, hij heeft nog maar een uurtje gslapen over heel de dag en verder huilt hij alleen maar
    Zielig hoor

Dus ik ben er weer vandoor, ik denk wel aan jullie hoor :D
    Fijne dag verder allemaal!

Dikke knuffel voor jullie allemaal :)

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Juffie: Dat vind ik toch ook nog meevallen van prijs. Hier kosten ze €1,42 per stuk en dat was echt weinig in vergelijking met andere kaartjes. Daar komt dan nog een €65 euro drukkosten bij. kZit nog onder de 200 euro voor de kaartjes, khad verwacht dat ik er los over ging zitten.

@Sterretje: Was zielig dat hij zoveel huilt vandaag. Wss een regeldagje? Of hoe heet dat? Ik ken het zelf ook niet hoor :D Maar kzie er toch regelmatig mama's over bezig :)

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mijn pa had steeds buikpijn maar zoals ik begrijp van het forumulier konden ze niks vinden tijdens het onderzoek

@suus: oh balen...hopen dat ze zelf draait...

10. juffie2008

Ik voel me nu echt cheapass ons kaartje kost maar 1 euro.. Dat vind ik ook wel genoeg ;) Exclusief drukkosten dan, maar die zijn niet zo hoog..

Ohhhh het rookt zo ontzettend tussen mn vader en Johan!!! Mn vader is PISNIJDIG hahah, echt dit gaat niet goed aflopen vrees ik :(

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #65431 Sammie88, 10 nov 2009
    Laatst bewerkt: 10 nov 2009
    "Verkeerd geplaatst"

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sorry sammie maar wat wil je nu van ons als ik vragen mag...je wilt niet mee praten maar wel je hart luchten...zijn we daar wel goed voor? sorry hoor maar je beschuldigt ons allemaal en van alles en nog wat en nu nou ja laat maar.....ik zou denk ik blij zijn met ivf je wilt toch zwanger worden of niet...*bos plakt haar mond dicht met tape voordat ze nog meer verkeerde dingen zegt*...............

13. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @bos hopelijk is het dan ook niks.

@kristel lekker playstationen :D wat ben je voor spel aan het doen?

@sterretje wat zielig dat hij zo aan het huilen is.

@juffie wat is er dan precies aan de hand tussen je vader en man?? iets met werk toch?? heb jij je vader al gesproken??

@hilli gelukkig maar. idd wel duur

@sammie jeetje meid het zit je ook niet mee he. heel veel sterkte en hopelijk word je de 25e wijzer.

ik heb de kaartjes zelf gemaakt en was vor 80 kaartjes denk ik 120 of 130 euro kwijt met postzegel en al dus valt wel mee.
    goedkoper als dat ik ze had laten drukken in ieder geval

ik ben spruitjes met kipenvleugeltjes en gebakken aardappeltjes aan het maken. maar het hele huis stinkt nu naar eten. kan het niet zo goed verdragen vandaag

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    sam, wie heeft gezegd dat je hier niet mee mocht praten dan?

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Juffie, wij waren voor 75 kaartjes 150 euro kwijt dacht ik

@Kim, ja vies he eten als je ziek bent haha maar wel belangrijk dat je goed blijft eten. Wij hebben ook spruitjes vanavond, maak er een stamppotje van denk ik (nou ja mark kookt :p )

@Sterretje, vervelend dat hij zo huilt.. vermoeiend he? hopelijk morgen een rustig dagje

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    emma je hebt pb

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @sam je bericht was toch wel voor hier bedoeld??
    ik snap het nu niet meer zo goed. zoals bos als zegt je zegt zelf dat je niet meer hier wil praten en ik vind het heel rot voor je wat je allemaal moet mee maken maar ik reageer net gewoon normaal omdat jij je hart wil luchten en daar is niks mis mee maar dan opeens verwijder je het weer.. is gewoon een beetje verwarrend.

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @emma ook lekker, zo hebben ze mij en mijn broertje voor het eerst spruitjes laten eten en ons doen geloven dat het boerenkool was haha (we lusten absoluut geen spruitjes) nu maak ik et met spekjes ook erg lekker

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    iel spruitjes............

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961