nou dan moeten we jouw ook maar een gaan foppen met spruitjes he *kim voelt zich buitengesloten met al die pben* ghihi
@Spruitjes: Ieehlll, heb t nooit lekker gevonden.. Heb er nog trauma's van dat ik vroeger per se mn bord dan leeg moest eten @Juffie: Niks mis mee toch om goedkope kaartjes te hebben? De een geeft liever wat meer geld uit aan dit en de ander weer aan dat @Sam: :-X (helaas geen smiley hier met dichtgeritste mond) @Kim: Ik ben Shadow Hearts aan t spelen, een of ander adventure spel @Pb's: *Voelt zich ook buitengesloten* haha, nee, ben gewoon nieuwsgierig @Sterretje: Wat sneu dat Kylian zo'n rotdag heeft Weet je waar hij last van heeft? Pijn? (denk ik) Krijgt hij iets tegen krampen of niet? Succes ermee! @All: Sorry, verder alweer vergeten.. Ik ga even een poging wagen tot eten maken > Boerenkool
@Suus: doen ze in het ziekenhuis niet aan uitwendige versie dan? (draaien) Ik hoop dat ze nog wil draaien meis, ik ga voor je duimen! @Alle zieken: beterschap! @All: tnx voor alle lieve reacties! Ik voel me nu heel rustig, dus denk dat ik mn beslissing al wel genomen heb. Moet nog even wat zekerheid krijgen, dus misschien bel ik de Graves Vereniging van de week op. Moet je wel voor betalen, maar jammer dan, wil zeker weten dat de informatie klopt en ik met een gerust hart zwanger kan worden. (sorry heb alles wel gelezen, maar mn hoofd is een zooitje!)
@oma: slim dat je zeker wilt weten of het allemaal kan...hoop dat ze goed nieuws voor je hebben...knuffel
@ Kim Zal ik je PBen hahaha!Ohh lees net dat je al van een ander dan een Pb hebt.. Nou ik heb mn vader niet gesproken nee en het is ook zakelijk
@juffie: wel lastig als ze zakelijk conflict hebben om dan in prive normaal te doen met elkaar...kunnen ze dat wel of niet?
hallo allemaal even een ego bericht/vraag.. Sophie is heel erg verkouden dat ze gaat kokhalzen van de fles en alles er weer uit spuugd... nu heb haar 60 ml gegeven en daar doet ze het goed op. Dat hield ze binnen.. ik wilde dit elke 2 uur doen maar het is nu al 3 uur geleden en ze komt zelf niet voor de fles.. moet ik haar nu wakker maken of voeden op verzoek?? Help!
ik zou haar nu even wakker maken ...kleintjes drogen snel uit en als jij zegt dat ze veel heeft gespuugd zou ik haar wakker maken zodat ze toch voldoende vocht binnen krijgt....anders komt je straks ook in de spiraal dat ze te verzakt is om te drinken ben ik bang. als ze deze weer uitspuugd zou ik wel ff naar de huisarts bellen beterschap met haar
@ spruiten alleen met veel kaas erop zijn ze te vreten, hehe. Wij gaan ze van de week trouwens wel eten. Alleen omdat ze gezond zijn. @ Dreamer logisch toch, verstandig dat je even belt en waar betaal je tegenwoordig nou niet voor.. als ze je maar goed helpen dan he. @ Juffie kaartje van hier is 1,37 het gaat er om dat je het kaartje hebt dat bij julliezelf past toch, niet om de prijs. Ja er is een grens natuurlijk maar als het daarbinnen valt.. alleen maar fijn voor jullie dat jullie kaartje maar 1 euro is! @ Suus jee ligt jullie meisje gewoon zo stout verkeerd om!! Hup hup omdraaien jij! Hoop echt dat het lukt dat ze uit zichzelf nog draait. *duimt* Mannetje wilde heel ongezond turkse pizza gaan halen.. ik twijfel nog.. morgen dan maar spruiten?
Spruiten zijn lekker! Aardappelen, rookworst en jus erbij en smullen maarrrrr Wij eten ze bijna elke week wel. Vanavond eten we pasta met een saus die we nog nooit gegeten hebben. Ben benieuwd of het eetbaar is
@Dreamer: Zo heel veel zal t niet zijn toch, wat je moet betalen? In elk geval krijg je wel zo genoeg duidelijkheid hoop ik en genoeg informatie om aan je internist te kunnen laten zien. Fijn dat je je al weer wat rustiger voelt. @Ukkie: Ik zou haar idd wakker maken ja. En mocht t wakker maken 'gewoon' niet lukken, probeer haar dan uit te kleden tot aan haar luier en eventueel een koud washandje in haar nek doen. Het is zielig, ja, maar ze moet gewoon drinken en dat gaat niet lukken als ze heel suf is.. Succes! Mocht t vanavond nog niet goed gaan dan zou ik even de HA post bellen. Succes! En vergis je niet hoor, zo'n kleintje kan heel snel uitdrogen! Hoe is haar temp eigenlijk? @Suus: Ohh jeetje, nu al eigenwijs dus! Hoop dat de Moxatherapie gaat helpen! Zo'n draaipoging in t ziekenhuis is namelijk niet bepaald fijn, van wat ik zo regelmatig op t forum lees, dus hoop niet dat dat nodig is! @Dees: Hmm turkse pizza, lekker! Beetje ijsbergsla erop enzo, jammie. Die spruiten kunnen best wachten! (zijn toch niet lekker )
@ukkie: dat begreep ik inderdaad dat ze die 60 binnen houd maar als je haar laat liggen tot ze zelf komt ben ik bang dat ze te weinig vocht over de hele dag krijgt waardoor ze kan uitdrogen snap je...hou je ons op de hoogte