Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Nou pffff ik zit er echt mee in mn maag.. Mn vader zegt ook zulke lelijke dingen over mn moeder. Aiks, ik ben echt een beetje boos aan het worden. Niet goed voor mn bloeddruk dit alles..

Ouders... je kan er maar beter soep van koken ;) ....

Ik heb weer een fotolijstje af voor de echoslinger van Pulletje :D Zo, ik ga gewoon door met friemelen en freubelen.. ja ja.. moet toch wat he? Bezigheidstherapie.. He gatsie vind het zielig voor mn ventje :(

2. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Dreamer, ik dnek dat het verstandig is om even te bellen idd!
    eetse met je pastat! Wij eten ook pasta, mannetje is net thuis en wou geen spruiten;)

@bos, nee zachtjes he:p haha het heeft geholpen want hij slaapt

@Ukkie, wat vervelend dat Sophie verkouden is! Heeft ze ook verhoging ofzo?
    Ik zou idd ook haar wakker maken als ze niet vanzelf komt. goed haar plasluiers in de gaten houden.

@juffie, lijkt me wel lastig zo prive en zakelijk doord elkaar..
    hoop dat het snel opgelost is!
    is je echoketting/slinger bijna af?

@Dees, ik zou voor de turkse pizza gaan ;)

@all, zo mark is weer thuis, die gaat koken en na het eten ga ik douchen en mn bed in. Morgen ben ik hopelijk weer de oude, irritante buikgriep.

3. juffie2008

@ Emma

Als het zo doorgaat is het snel genoeg opgelost ;) Wil ik hem niet meer zien totdat hij eerst zn excuses maar eens gaat aanbieden ;)

Ja de echoketting is bijna klaar. Nog 2 fotolijstjes naaien en dan is het af! Moet even passen en meten hoeveel lijstjes er aan de kast kunnen.. Maar het is echt heel leuk!
    Nu alleen nog wachten op de nieuwe kast, die rood verven aan de achterkant en dan dit er aan hangen et voila! Pulletje's kamertje is dan klaar :D

4. juffie2008

Ik ga de boerenkool even opwarmen.. Heb vandaag nog niks gezonds gegeten zit ik me te bedenken.. foei!

5. juffie2008

Misschien krijgen we morgen nog een echootje :D Ik hoop het :D Maar is eventjes afwachten.. moet dus toch nog 3 of 4 lijstjes naaien zit ik net te bedenken..

aan de ketting hangt nu de echo van 6,9,12,20, deze komen nog: 27,30 weken.. en mogelijk 35 weken ;) en dan een lege waarin de foto van ons geboren kindje kan :D

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @bos: ja ik houd jullie sowieso op de hoogte! :D
    @kim: Jaa inrichten..dat vind ik zo leuk! :p
    @emma een discussi? waar over? okee ik ga even terug lezen ;)
    @desiree: Nee ik hoop niet dat ik de bevalling nieuws allemaal mis..:( Als het goed is heeft kristel mijn nummer ;) lol!
    @hilli: ja idd nog eventjes! :D heb der echt zin in :D met Kerst zitten wij er gelukkig al in..whoehoe *springt een gat in de lucht*

*gaat nu terug lezen*

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    zo eten is binnen :D

ik ga ff ayden in bad doen en dan de fles en lekker naar zijn bedje.

dus ben wel ff bezig :D

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    eetse allemaal

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    eetse! , ik ben er nu ook vandoor

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Chamaro: Ik heb idd je nummer ;) Dus als er nieuws is en je bent er niet laat ik t je weten!

@All: Ik ben overstag lol. Zie zo vaak leuke kleertjes voor Yentle op internet, maar sommigen zijn zó duur dat ik t zonde van t geld vind. Ook zie ik regelmatig wat andere vrouwen zelfgemaakt hebben en dan denk ik 'joh, dat wil ik ook kunnen!' (ja Juffie, ook als ik dingen van jou zie ;))
    Dus ik heb aan mn opa gevraagd of ik de (bijna nieuwe) naaimachine van mn oma (die laatst overleden is) mocht hebben en dat mag! :D
    Ik krijg er ook nog een heel boekwerk bij met allemaal dingen die ze voor haar opleiding (coupeuse) gemaakt heeft; dat laatste kan ik zelf weinig mee, maar vind het heel byzonder dat ik dat mag hebben! Zij was jonger dan ik toen ze dat gedaan heeft :)

Nu alleen nog leren om met de naaimachine om te gaan, maar dat komt wel goed :p
    Mn handen kriebelen iig wel heel erg om allemaal leuke dingetjes voor Yentle te maken!

Ben meteen weer weg, boerenkool is klaar.. Hopelijk word ik nu niet misselijk net zoals gister!

11. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kristel: Okee is goed meid! dank je! :D

@discussie: Jeetje dat ging er heftig aan toe zeg! Ik ga er verder niks over zeggen..;)

Eetse allemaal ik ga nu ook eten! ;)

12. juffie2008

@ Kristel

Wat leuk dat het creabea virus is overgeslagen ;) Bij algemene clubs is ook een clubje over zelf kinderkleding maken :D Daar klets ik ook gezellig mee, zou zeggen kom eens een kijkje nemen, je wordt gegarandeerd aangestoken met het virus ;)

13. juffie2008

Goed, de boerenkool en worst is op.. Even de was in de droger doen en dan ga ik de hydrofiele luiertjes maar even wassen voor Pulletje :D

14. Turkse pizza zit er in, voor de helft dan.. was een beetje rijkelijk belegd bij die tent..

@ Juffie heb je nu al een nieuw nummer? Straks ga ik ineens bevallen en kan ik niemand smsen over het nieuws.
    Leuk hoor die lijstjes met echo's!

@ Kristel o leuk dat je dat wilt gaan doen! En super dat je de naaimachine mag van je overleden oma. Ik wilde dat een tijdje terug ook heel graag gaan doen, helaas is het er nog niet van gekomen. Misschien volgend jaar toch maar :)
    Ik had ook lekker ijsbergsla op de pizza ,en komkommer, kaas en tomaat..

@ Emma ik las dat jij morgen de oude irritante buikgriep zou zijn :p haha! Jammer dat je de spruiten niet hebt kunnen eten ;)

@ Ukkie wat een gedoe met Sophie! Hopelijk drinkt ze snel weer.. anders HA post bellen?

15. juffie2008

@ Desiree,

Nee heb nog geen nieuwe telefoon.. Ik zal even vragen aan mn man of ik zijn nummer ff voor nood mag geven goed? Hij is pas om 10 uur thuis, maar ik PB je nog eventjes.. Ik ga wel een nieuw toestel deze week kopen :D

Ben je van plan om nu al te gaan bevallen ? Boefje blijf nog even zitten hoor!!!

Ik heb trouwens 36 hydrofiele luiers :p Heb ze net eventjes geteld... er zitten er nu 24 in de wasmachine :D Denk begin maar met het meeste werk :d

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ mama wat vertelden ze bij jullie wanneer je naar buiten mag? mn kraam zei woend mag je wel naar buiten hor maar had vandaag een invalster en die zei
    -navelstompje eraf- op temp houden- op geboortegewicht zijn

we gaan lekker zelf de draad weer opakken morgen ff op een jas uit en at kleine boodschaohes den want de muren komen zo na een week wel op je af

17. Van mij mag ie al komen maar denk dat ie deze week nog wel binnenblijft.. maar 't is meer dat ik soms de zenuwen heb van wat moet ik dan! :)
    36 hydrofiele luiers?? :$ ik heb er 24 en dat vond ik al veel!

Nu ff op de bank hangen en friends kijken :)

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hoi meiden hoest hier? Hier lekker lang dagje gehad, maar heb een erg tevreden gezin achter gelaten.

M'n kraamvrouw wilde nl. geen kraamzorg en dacht het zelf allemaal te doen. Het leek haar vreselijk als iemand aan de baby zat of controles moest doen.... nou ze zei vandaag dat ze 360 graden was omgedraaid, ze vond het heerlijk!
    Als er een 2e kindje komt, mag ik weer komen. Voelt wel weer goed!

Nu lekker 3 dagen vrij, maar heb 't vrij druk. Morgen eerst maar even uitslapen dan moet 't allemaal wel lukken.
    Zit nu maar patatjes te eten, voor de vitamientjes heb ik maar een pot worteltjes open getrokken. Straks nog maar een bak fruit. Manlief is niet thuis, was ik even vergeten.

@Discussie... nog niet ten einde zie ik.
    @Ukkie, 'k zou me niet te snel zorgen maken. Gewoon haar regelmatig proberen wakker te maken en wat te laten drinken. 't Is wel belangrijk dat ze voldoende plasluiers produceert en helder en alert is als je haar wakker maakt.
    @Knarboor, lekker naar buiten gaan! Van mij mag 't meestal (klinkt ook lekker net of ik wat te vertellen heb, haha) als ze hun temp. goed vasthouden en goed groeien. Zomers doe je 't even wat sneller dan met dit weer maar 't is voor jezelf ook belangrijk om er weer even uit te zijn.
    @Juffie, balen zeg dat het nog zo slecht gaat tussen je vader en man! Kaartje wat wij in gedachten hebben is 1,85, dat vind ik wel aardig aan de prijs maar denk dat we er uiteindelijk niet moeilijk om gaan doen. Geven normaal ook niet veel geld uit en voor onze kleine mag 't allemaal wel goed en naar ons zin zijn.
    @Desiree, fijn dat ze je niet te lang door laten lopen!
    @Suus, oei das minder! Duim voor je dat ze nog draait!
    @Kristel, beterschap!
    @Emma, jij ook beterschap he! Hopelijk steek je de kleine man niet aan.

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @kristel wat leuk dat je dat gaat doen, mijn moeder heeft ook vroeger veel voor mij gemaakt ze had zelfs van haar trouwjurk (stukken ervan) mijn communiejurk gemaakt maar zelf kan ik niks.

@ukkie hopelijk gaat ze snel meer drinken sterkte ermee

@maris ja gezelligheid he :D

ayden is in ad geweest , slaat tie zijn kopje helemaal naar achter dus verslikt zich en is dan helemaal overstuur en geschrokken, slimpie
    ik ga ook ff bankhangen

20. juffie2008

@ Desiree,

Ik snap je meis, ik zal ff voor back up zorgen ;)

Hier weer een fotolijstje af, gaat steeds sneller :D Eerst deed ik er een uurtje over maar nu is 5 minuutjes en klaar :D

Alleen de lamp is niet meer lang genoeg om ze aan op te hangen ;) Dus moet even wat verzinnen..

Deel Deze Pagina