Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    pagina is hier nog steeds in de war... 'k wordt steeds uitgelogd en kan niet verder kijken dan m'n eigen bericht.
    Dus ga maar weer nieuw bericht plaatsen ;)

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Red

Wat gek!!! Hier geen probleempjes hoor ;) De site doet het prima

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Juffie: Ik heb dat topic net helemaal doorgespit en zie zoveel leuke dingen voorbijkomen! Denk de hele tijd weer 'dat wil ik ook kunnen!' :D
    Ik ben op zich heel creatief hoor, ben altijd met veel dingen bezig geweest, maarja, de laatste jaren niet meer :) Laatste 2,5 jaar ben ik alleen nog maar creatief met de computer geweest :p (Second Life en Photoshop)

@Knarboor: Ik ben op dag 3 al met Yentle naar buiten geweest, ze hield zichzelf al vanaf de geboorte goed op temperatuur en buiten was t ook lekker warm, dus dan is t wat makkelijker. Volgens mij is t met deze temperatuur beter om te wachten tot hij minimaal 2 weken oud is? (weet t niet zeker hoor!)

@Red: Fijn om te horen dat je bij een volgende kindje weer terug mag komen!
    Is toch een mooi compliment :)

@Kim: Mijn moeder maakte vroeger ook heel veel van onze kleren zelf! Als ik terugkijk kan ik niet echt zeggen dat ik t leuke kleren vind, maar dat komt gewoon doordat het al 20 jaar geleden is :p :D

@All: Heb al allerlei ideeën in mn hoofd wat ik wil gaan maken voor Yentle :p
    Denk dat ik ga beginnen met een heel setje bestaande uit:
    Een legging, rokje, hempje en kort overslagvestje.
    Kan niet wachten :p

4. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

emma: fijn zeg dat jorick zo goed geslapen heeft vannacht...

kristel: je voelt je dus nog niet echt beter.. misschien dat dat ene spul helpt..

juffie: maar lekker rusitg aan doen dan..en misschien lange middagdutjes doen :)

emma: wat zielig dat jorick ziek is..hoop dat die zich gauw beter voelt.

hilli: puk is nu 15 weken ofzo...

desiree: fijn dat alles goed is met de kleine.. fijn dat ze je in ieder geval niet door laten lopen tot 42 weken..

dreamer: nee zie er niet tegenopom morgen weer te beginnen.. zal wel weer ff wennen zijn maar ja.. t moet nu eenmaal.

juffie: moet er nog veel gebeuren aan t kamertje..

kim: ik straf puk alleen als k hem op heterdaad betrap.. en anders niet... balen dat je je niet lekker voelt.. hoop dat je je snel beter voelt.

chamaro: leuk dat je maandag de sleutel krijgt.. kun je lekker aan de slag..

bos: wat slecht van t ziekenhuis zeg dat die naald er niet goed zat..

desiree: fijn dat je fysio thuis kan komen.. scheelt je weer lopen enzo..

pb'tjes: waar is de mijne :(

ukkie: sophie ook al een beetje ziekjes.. :(

kristel:leuk zeg dat je zelf kleertjes gaat proberen te maken.. daar zou k t geduld echt niet voor hebben hoor om dat allemaal te leren.

all: k ben helemaal kapot van de dag.. was echt super druk.. heb echt moeten vliegen vandaag.. maar ja..

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Kristel

Ja leuk he? Goed topic ;) Zorgt dat je er in zin hebt!!

@ Gaby
    Nu tijd voor ontspanning?

Hier:
    Alle echo's zitten nu in een lijstje, moet er alleen nog ff 2 extra naaien... Kan ik nu nog niet vullen :d

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    nu weer dus

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Nog liefhebbers voor een bakje vla?

8. Hilli

Hilli Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    1,864
    0
    36
    @Juffie: Wat een vervelende situatie met je vader en Johan :( Hopelijk lost het zich op ... dit is ook maar nix hé.

@Kim: Dat valt idd heel goed mee. Ik kom hier op 176 euro zonder postzegels, voor 80 kaartjes.

@Kristel: Veel plezier met het leren omgaan met de naaimachine! Is wel een leuke bezigheid.

Ik was daarstraks nog zo gelukkig. Tot ik weer voor school begon. Ik kreeg spontaan weer harde buiken, stress, diarree ... Noem maar op. Ik ben echt zo hard beginnen huilen. kHeb huilend met mijn moeder aan de telefoon gehangen. Ik zie het allemaal niet zo goed meer zitten.
    Er komt nog zoveel. Ik heb geen enkele dag meer vrij. Ik moet echt van 's morgens tot 's avonds voor school werken ... ja ok, dit wist ik op voorhand. Maar ik had echt nooit verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben. Komt daar nog bij dat ik uiteindelijk geen vrijstelling krijg voor een stuk stage, en dat ik dat niet allemaal kan inplannen voor de kerstvakantie. Dat zou willen zeggen dat ik in januari voor ik beval (als ik niet eerder beval) nog stage moet doen.
    Echt waar, ik hou dit niet vol. Aan dit tempo haal ik december niet. En het wordt alleen maar meer en meer. Ik moet elke dag meer voorbereiden en meer les geven... Ik heb al een mail gestuurd naar mijn dossierverantwoordelijke op school, want dit kan zo gewoon niet meer verder. kHeb het ook zo lang voor mij uitgeschoven. Ik wilde er niet aan toegeven. Mijn vriend heb ik er ook nooit iets van gezegd, aluwel hij wel zag dat er vanalles mis was. Maar ik heb zo'n schrik om hem teleur te stellen. Terwijl hij dat helemaal niet is natuurlijk. Er is echt iets geknakt vandaag, en daar is hij blij om. Dat het er eindelijk allemaal uit is, en dat ik durf toegeven dat het echt niet meer gaat.
    Ik geef niet op ... dat nooit, maar ik wil proberen om mijn stage te spreiden. Een deel nu en het zwaarste deel na de bevalling. Ik heb toch 8 maanden bevallingsverlof, dus dat is het probleem niet. Ik wilde gewoon effe alles rap rap in een paar maandjes doen terwijl ik zwanger ben ... Beetje verkeerd ingeschat.

9. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @hili
    kan je je school niet even uitstellen?? dat maakt toch niet uit, daar hebben ze hier in Ned gewoon regelingen voor.

@Juffie
    ik hoop dat je mnnetje en je vader het snel bij leggen, niet leuk voor jou en straks ook neit leuk voor je beebje!!

Ik ben lichtelijk vergeten wat er allemaal gezegd werd!!
    Lief is naar de tandarst gweeest, eheft voor het eerst in 19 jaar een gaatje :p..hahaha..

Vandaag lekker gewerkt, s middags hebben we lampionen gelopen met de kids door school. heel leuk!!!
    allemaal stralende kids, gelukkkig mocht 1 meisje dit wel mee doen. ze is Jehova getuigen. Wat een ontzettend raar geloof.. (sorry voor degene die jehova zijn op dit forum)
    Maar volgens hun, omdat we seks hebben voor het huwelijk.. doen we aan hoererij..:S.. zo raar..
    Ze hebben wel meer van die vage dingen!!!

Vandaag hebben we nieuw behang uitgezocht voor achter d schouw.. paars..met zwart, lila, grijs en donker grijs..(L) heeel mooi.. als het goed is hebben we het donderdag en gaan we donderdagavond ook meteen verf bestellen!! heb er al helemaal izn in, heb al nieuwe paarse kerstballen gekocht en ben zo langzamer hand, alle groene dingen er uit aan het werken en het paarse terug laten komen!! hihi.. mijn schoonzus heeft al jaren paars in huis..kreeg al opmerking.. kan me allemaal aan me reet roesten!!!

Hoe gaat het verder hier!!

@dreamer
    ik hoop dat je door dat artikel in idd geval je internist op haar hoofd laat vallen!!!

@Emma
    wat coooll..hihi goed van Jorick zeg!!
    Ben je alweer bezig met autorijden??

NOu ik ga maar even singstaren, heb ontzettend veel zin om te zingen!!!
    fijne avond en tot morgen allemaal!!

Hebben een cadeautje gekocht voor mijn neefje, die wordt zondag 1 jaar.. een little tikkes fiets/duw auto!!! heeel cooll en nu heb ik bij de H&M een pakje gezien voor een jongetje met een blouse en een stropdasje en een net zwart boekje!!! zoo cute. die ga ik voor hem kopen!! die krijgt hij voor sinterklaas en kan hij dan aan met kerst!! hihi..

10. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

Jul 17, 2008
    1,525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    fijne avond allemaal!!!!

@juffie
    heb jij geen foto van je knutsel ding, ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eruit ziet!!!

oja, nog niet ongesteld!

11. @ Red heb je je browserinstellingen al nagekeken?

@ Hilli oef dat is wat, kan mij compleet voorstellen dat het te zwaar is voor je nu. Ik had zelf ook niet van tevoren gedacht dat ik het zo zwaar zou hebben. Kan je niet na de bevalling verder gaan met school?

@ Gaby nu ff lekker uitrusten dus!

Ik probeer boeken uit te zoeken op bol.. wil nog wat lezen voor de baby komt.. iemand tips voor babyboeken? (over bv, baby's etc)

12. Het is hier rustig! Ik ga naar bed. M'n buik doet zeer, net alsof er een enorme blauwe plek zit :( weltrusten

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Hoi allemaal.. vandaag lekker hangdagje gehad samen met mijn mannetje.. morgen maar even die man van de moxatherapie bellen.. hoop dat hij snel plek heeft.. en dan zal ik hier in huis maar een beetje gaan opruimen..
    Morgen moet pascal wel weer gewoon werken maar ik niet.. dus heb tijd genoeg om veel in huis te doen..
    Ben blij dat ik bijna verlof heb.. ben er wel echt aan toe nu merk ik.. heb ook zin om te beginnen met kleertjes wassen :p Nog even geduld..
    Morgen ben ik meer op het forum en zal ik op iedereen reageren.. nu ga ik alvast lekker slapen.. want ben nu al moe van de hele dag niks doen :p

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Dees: anders wil ik wel back-up buddy zijn?
    Roep maar als het nodig is.

@Hilli: ik hoop dat je het kan spreiden meis.
    Inschattingsfoutje, kan gebeuren toch!

@Matta: al testen gehaald?
    Ga je morgen nog testen?

@Kristel: super dat je de naaimachine van je oma krijgt zeg!
    Ik heb zelf vroeger ook kleding gemaakt, maar de naaimachine ging kapot en mn moeder wilde geen nieuwe meer.
    Misschien dat ik straks ook de kriebels weer krijg als er een kleine is!
    Is echt heerlijk om ermee bezig te zijn.

15. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    @matta: spannend meid...ga je testen morgen?

@hilli: vervelend dat je zo op je tenen loopt zeg....hoop dat je wat kan verzinnen want stress is niet zo goed nu (maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk) knuffel meid

@juffie: la wanneer laat je weer een foto zien van je creatie

@kristel: wat lief dat je het naaimachine van je oma krijgt van je opa....je hebt ook naaicursussen toch...misschien een idee...ik haat naaien haha....

@suus: lekker toch zo'n relaxt dagje

@gaby: morgen weer beginnen met spuiten toch...zenuwachtig?

@red: wat goed dat het gezin zo tevreden is...wat voor vla heb je of is alles al op..

@dees: truste meid rust maar lekker uit..hoop dat je buik morgen minder zeer doet.

ben ik iemand vergeten??

@all: ik heb al bijna 10 kikkers af maar mijn pritstift is op dus moet ff nieuwe kopen...ga donderdag naar de action dus dan kan ik weer verder. (haha ben pas jarig in december en trakteer pas in januari maar had er nu zin in om ze te maken...) kan ze nog niet allemaal maken want heb nog niet genoeg wc rollen hihi..weet ook nog niet wat ik er in ga doen maar goed dat zien we dan wel weer.

16. bos

bos VIP lid

Aug 23, 2008
    8,268
    0
    0
    zuid holland
    ben er vandoor...kleine man op bed gooien (is druk met zijn babygym aan het spelen) en dan mezelf in bed gooien.:D

17. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ben er ook vandoor.. fijne avond allemaal..

18. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    @Matta: Testen!! :D
    En leuk dat jullie de woonkamer weer een beetje gaan herdecoreren, altijd leuk om te doen!

@Hilli: Kan me heel goed voorstellen dat je t ontzettend zwaar vind, t is ook niet niks!
    Ik had me, toen ik 3 maanden zwanger was, opgegeven voor een thuisstudie die in september zou beginnen, maar in mei heb ik er toch vanaf gezien.. Merkte al dat de zwangerschap niet bepaald makkelijk was en durfde het dus echt niet aan om er dit jaar mee te beginnen ;)
    Vind het al knap van je dat je het tot nu toe zo goed doet!
    Hoop echt dat t je gaat lukken, maar je moet ook aan jezelf en je kleine mn denken hoor. Als t niet gaat dan gaat t niet en dan moet er maar een goede oplossing gevonden worden, vind ik..

@Dreamer: Ja ik heb er helemaal zin in :D Ben al allerlei foto's aan t zoeken op internet voor inspiratie.
    Heb je zelf geen naaimachine? Zoniet, misschien iets om voor je verjaardag te vragen?
    Kan je eerst weer even oefenen/inkomen (2 maandjes, hooguit! :)) en daarna kan je voor jullie kleine aan de slag! (Het móet namelijk gewoon in 1x raak zijn! Daar brand ik alle kaarsen voor op hier ;))

@Bos: Oh nee, ik zie mezelf al zitten op zo'n cursus :p Nee, ik weet wel een beetje hoe en wat en als ik vragen heb of iets niet snap vraag ik t gewoon aan mn moeder of aan die van Kimo. Al zal ik t aan die van Kimo niet zo snel vragen, ze doet altijd heel erg betuttelend tegen me, alsof ik achterlijk ben ofzo :p (voorbeeld: 'wat gaan jullie eten vanavond?' 'spaghetti' 'oh, weet je wel hoe je dat moet maken?!' 'Nee, ik ben achterlijk... ;)' :p)
    Leuk, die kikkers! Ik heb nog wel wc-rollen voor je hoor, een hele hoop :p

@All: Nou, boerenkool was ook geen succes, werd weer heel snel misselijk.. Word er echt gek van! Ik hou zo van lekker eten en dan kan t niet ;)
    Nouja, t is wel weer goed voor de lijn lol.
    Ben alweer 2,5 kilo afgevallen :p
    Nog 6 te gaan en ik zit weer op mn startgewicht! :D

Ohja, ik kreeg gister alweer een 'oude' broek over mn heupen heen!! :D Mn bekken is dus weer bijna zoals t was!
    Alleen kreeg ik m nog niet dicht, maar dat komt ook wel weer :D (hoop ik ;))

Hmmz.. t is één groot smileyfestijn hierboven..

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Bos: nog ff flink doorschijten en dan kan je je traktatie afmaken :p
    Wil wel een foto zien als het af is!

@Kristel: heb er zelf geen nee en ben dure naaimachines gewend (800 euro) dus die vraag ik niet even voor mn verjaardag :p
    Maar wie weet!
    Als je er eenmaal achter zit gaat het bijna vanzelf.
    Ben benieuwd naar je creaties :D
    Fijn dat je steeds meer je eigen kleren weer past en je oude gewicht terug krijgt!

20. yvi

yvi Actief lid

Oct 10, 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    hee mamas

sorry dat ik er bijna niet meer ben nu sint en kerst bijna komen loopt ons bedrijf als een speer:O

mijn zusje heeft er echo gehad super leuk ben zo trots :D
    maar ja arme kindje :(
    ze hebben geen geld om : baby kamer kinderwagen kinderstoel loopstoel wipstoep box maxicose tekopen om nog maar tezwijgen over de andere 'kleine' dingen.
    beide vertikken het om tegaan werken en hebben samen 90 euro in de week wat grote deels na de coffee shop gaat:S

en weet ja wat ze vande week vroeg ?
    sloeg echt alles

jess heb jij gedronken toen je zwanger was NEE NATUURLIJK NIET was mijn antwoord zegt ze hoezo kan geen kwaad ik drink 4 glaze malibo per week

nou ja zeg :S ze is echt sprekend mijn moeder en als kraamkado willen ze luiers en friso...

ik ben trots als tante en het is niet omdat het ons niet lukt dat ik het haar niet gun maar ik zie het somber in ik heb voor haar de quinny dreami gekocht en wa pakjes maar ja ik ben sinterklaas niet je ik ben niet eens peettante dat word mijn zusje van 10 :S:S

nou ja ik ben mijn verhaal weer ff kwijt bas wil het niet horen hij vind dat het mijn probleem niet is en ik me niet druk maken moet maar ja arm hummeltje

slaap lekker meiden

Share This Page