Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, ongi is nog niet doorgebroken. Zit nu op dag 8 duphaston. Je zal zien dat het volgende week doorbreekt op de dag dat mijn vriend weg gaat. Ach, dan zit ik toch al zwaar kl*te in mn vel dus kan dat er nog wel bij.

@ yvi, volgens mij had ik niet op jou gereageerd, maar kan me voorstellen dat je het heel moeilijk vindt om te zien hoe zij zich gedraagt tijdens haar zwangerschap. Het kindje kan er vanalles aan over houden! Hoe oud is je zus?

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kristel: heb nog geen nieuwe info gevonden.
    Heb hier en op het Graves forum mn verhaal gezet en gevraagd of mensen ook ptu slikken en zwanger mogen worden, dus wacht nog op reacties.
    Heb nog geen besluit genomen, maar neig wel naar gewoon doorgaan met mn meds.

@Bos: zou gewoon lekker makkelijk voor rozijntjes kiezen dan.
    Veel snoepjes mogen ze nog niet of willen de ouders niet dat ze die krijgen.
    Schoonmaakse!

3. mummie2be

mummie2be Lid

3 jul 2009
    82
    0
    0
    @ kristel...ik kan dat inderdaad wel proberen...heb alleen een probleem dat ik teveel energie heb ervoor en Senne bijna niet meer slaapt...alleen hazeslaapjes...maar ik zal het wel proberen!
    Balen zeg die mex.gr...ik hoop dat je snel opknapt en dan weer lekker volop met Yentle kan knuffelen ed.

@ nen...hoe is het met jou...lees dat je mannetje volgende week weg gaat...pfff heftig meid...!

@ dreamer...hoe is het met jou?

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hoi ik spring ook weer even binnen!

Eef: dat heeft julian ook gedaan.....maar niet zo heel lang meteen daarna is hij door gaan slapen dus misschien is hij daar mee bezig...hij was toen 10 weken!

Kristel: ow mgriep....jeetje...!!!! Wilde gisteren al beterschap wensen alleen hier was toen een discussie waar ik me niet in wilde mengen!!!!

Bos:kei leuke kikkers!!!!

Julian heeft een dipje gehad qua groei........hij moet meer kracht voer krijgen...dus extra groente enzo....dus geven hem voort een flesje kunstvoeding om half 11 s avonds, omdat hij dan toch nooit meer bij mij dronk....nou maar hopen vrijdag dat hij is aangekomen, hij was 90 gram afgevallen....maar was ook ziek geweest.....ach ja hij is vrolijk en doet het super....en met de mgriep en dat hij oom de min 1 lijn ligt heb ik toch echt liever dat hij aankomt!!!

5. mummie2be

mummie2be Lid

3 jul 2009
    82
    0
    0
    @ lynn...ik geef Senne nu dus om 23.00 uur ongeveer een 120 ml bv fles en dan slaapt ie door tot 7 uur ongeveer!
    Deed jij dat ook of niet?

6. mummie2be

mummie2be Lid

3 jul 2009
    82
    0
    0
    Balen dat juul niet is gegroeit...verder loopt hij niet achter of wel?
    Geef je hem nu nog bv of helemaal niet meer?

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Iemand nog belang bij een hond die niet wil luisteren? grrr....

Heb hier de afwas gedaan, keuken schoongemaakt, sinaasappels geperst en met de hond een eind gewandeld. Zal hier nu boven aan de schoonmaak. bah... heb echt geen zin.

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ eef, hey meid!! Hier alles goed hoor. Nu aan de duphaston omdat ik een cyste heb/had. We hadden extra ons best gedaan deze maand, maar helaas zit het er dus niet in. Volgende week dinsdag gaat mn mannetje inderdaad weg.
    Hoe is het met jou? Aan je onderschrift te lezen is Senne al lekker gegroeid!

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Bos: Succes :)

@Dreamer: Ik hoop echt dat iemand jullie duidelijkheid kan geven zsm! Jullie wachten al zo lang en zoals ik al zei, t moet maar eens afgelopen zijn!

@Mum: Als slapen niet lukt, misschien een warme douche proberen 's middags waarbij je warmtecompressie gebruikt zeg maar? Dit wil de aanmaak van bv ook goed helpen!
    En tussen de voedingen door 's avonds ook met warme doeken en tijdens t voeden borstcompressie toepassen zodat Senne toch zoveel mogelijk eruit kan krijgen?
    Ik weet niet zeker of dit ook kan helpen, maar misschien dat hij zo per keer iets meer binnen kan krijgen (al is t maar 20 cc) en op die manier steeds minder snel zal komen..

@Lynn: Ohh dat is schrikken dat Julian afgevallen is! Hopelijk gaat t lukken met wat extra groenten.
    Is t alleen niet zo dat kindjes op een gegeven moment even stil kunnen staan met de groei? (zoiets staat me bij namelijk en dat t dus vrij normaal is?)

@All: Ben er vandoor.. ben weer toe aan mn volgende dosis aspirine en bankliggen ;)

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ all, ik heb trouwens vanmorgen bloed laten prikken omdat ik nog steeds jeuk heb (al een paar weken inmiddels). Af en toe neem ik zo'n anti-histaminicum en dan kan ik er weer eventjes tegenaan, maar langzamerhand wordt de jeuk steeds weer erger en moet ik weer zo'n pil nemen. Afgelopen weekend 's morgens een uitsmijter gegeten en sindsdien weer meer jeuk. Ze gaan nu onderzoeken of ik weer allergisch ben voor melk en/of eieren. Als klein meisje ben ik voor beide allergisch geweest. Aan de ene kant hoop ik van niet, want dat wordt een lastig dieet, maar aan de andere kant hoop ik van wel, omdat dan de oorzaak van mijn jeuk bekend is. *krabkrabkrab*

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Kunnen jullie trouwens de banners zien? Bij mij doen alle banners het niet....

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ lynn, maar als julian ziek is geweest is het natuurlijk wel logischer dat hij niet zo aankomt volgens de curve als normaal. Hopelijk is het gauw weer 'bijgetrokken'

13. Hoi allemaal.
    Zo weer een dagje erbij pff.. gelukkig heb ik weer slaap kunnen inhalen vannacht en vanmorgen. Ik was zondag gewoon echt oververmoeid en half overspannen :). Ben nog wel moe maar dat zal wel niet meer weggaan, gelukkig hoef ik toch haast niks meer alles op me gemakkie verder! Erger me wel aan het douchen nu ik kan me voeten niet eens meer wassen ;) erg irritant!
    Ik irriteer me de laatste tijd echt veel aan mensen ;) zou dat iets betekenen? Of alleen maar dat de hormonen weer toenemen ofzo. Zo heb ik het gehad met mensen die niet zeggen als ze een probleem met me hebben.. maar daarover wel tegen anderen gaan zeuren.. wat kan ik dan er aan doen om het op te lossen? :(
    Herinneren jullie nog dat ik me duim tussen de deur had gehad? Die nagel is nog steeds helemaal donkerpaars en de nagelriemen zijn teruggetrokken.. het ziet er niet uit.. ik vraag me af wat er met die nagel gaat gebeuren! Die nagel groeit gewoon door maar al dat paars van het bloed groeit mee ;)
    Ik had nog een vraagje aan de mama's hier en degenen die er verstand van hebben mogen uiteraard ook reageren ;). Wat zijn jullie maandelijks kwijt aan babyspullen? (luiers, verzorging, kleding dus geen luxe artikelen)

@ Eva zo Senne is goed gegroeid in die tijd :) hij is mooi in gewicht aangekomen zeg! Heb je nog fotospam :p

@ Dreamer als we een backup nodig gaan hebben zal ik je gelijk PB-en ;)

@ Nen zo dat duurt lang voor je ongi eens doorbreekt raar zeg die duphaston zou nu toch al moeten werken?
    Allergie is erg kut als je dat zou hebben maar dan kan je er wel iets aan doen.. alleen voor eieren is het echt heel erg moeilijk, nog meer dan voor melk! Ik zie trouwens alle banners gewoon.

@ Lynn hopelijk komt Julian nu weer wat aan.. je gaf toch ook fruithapjes enzo?

@ Red nou door dit forum wil ik dus helemaal geen hond in de toekomst ook :D
    De mex griep slaat meer op je longen dan de normale griep dus kan gevaarlijker zijn voor zwangeren omdat je longinhoud steeds minder wordt (wordt lekker verdrukt door je baarmoeder). De gevolgen voor de inenting zijn nog niet bekend uiteraard.. ik denk dat het wel meevalt met de mex griep, maar je moet doen wat je zelf het beste lijkt!
    Wat is het koud bij jou, hier was het 16 graden en ik bevroor..

@ Bos nou ik snap wel dat je zoveel berichtjes al hebt :p als je een halve pagina in je eentje post :D
    Haha die kikkers zijn grappig!
    De griep muteert ieder jaar weer en de griepprik passen ze daar van tevoren op aan..

@ Suus gelukkig gaat jouw verlof ook bijna in!

@ Emma het is toch juist zo dat je niet gaat bevallen als je de griep krijgt? Ik had dat andere nog nooit gehoord.. kan me wel voorstellen dat je weerstand na de bevalling niet zo super is nee, maar gelukkig komt er in de kraamweek hier niemand anders langs dan onze ouders :)

@ Kristel balen die misselijkheid! Hopelijk wordt dat nu toch echt minder! Er komt bij jou vast haast geen voedsel binnen momenteel. Bah ook nog eens ongi dan deze week.. Had je nu die minipil gebruikt? Super dat je je oude kleding weer bijna past!
    Handig ook die slaaptip voor productie, die ga ik onthouden.

@ Yvi dat is ook niks dat je zusje haast geen besef heeft hoe het is om een kleintje te hebben/krijgen.. vind het superlief van jou dat je die spullen hebt gekregen! Jammer dat ze haar verantwoording niet neemt, moeilijke situatie zo..

@ Juffie pb is binnen :D Gelukkig gaat het goed met de kleine.. niet teveel lopen met die heup.

@ Hilli 11 november een feestdag? (Belgen zijn bijzonder hihi) Je hebt goed gehandeld hoor, je bent nu al 30,4 wkn zwanger en dan wordt het nu eenmaal zwaarder ik vind het knap dat je het al die tijd hebt volgehouden. Dan maar wat later klaar met je school, maar eerst je rust en dan bevallen ;)

@ Matta als je nou niet ongi wordt en de test is nega bel dan de huisarts.. misschien heb je cystes ofzo.. of kan de gyn ff kijken!

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dees, wauw wat een enorme reactie zeg! Fijn dat je weer een beetje bent bijgeslapen. Misschien erger je je wel meer aan dingen omdat je zo moe bent. Dan zijn mensen vaak wel eerder geprikkeld! Ik hoop ook idd dat het geen allergie is voor kippeneiwit, want dat is echt lastig. Dat zit in zoveel dingen! Dus in dat geval vraag ik gelijk maar een doorverwijzing naar de dietiste... Kan die me een beetje helpen.
    Wat betreft die bloedblaar onder je nagel, als het goed is groeit die idd gewoon met je nagel mee en daardoor is ie er op een gegeven moment uit gegroeid.

15. Daar doe ik dan ook wel een half uur over :D maar heb toch verlof, en krijg niets gedaan ongeveer..
    Maar maakt het dan niet uit dat de nagelriemen helemaal teruggetrokken zijn??
    Mijn man heeft ook kippeneiwitallergie, nou ja dat zit dus ook in vaccinaties bijvoorbeeld ;) maar hij houdt zich niet aan een dieet.. hij had nooit jeuk alleen zijn hele huid was met van die rode stipjes bedekt. hij slikt medicijnen om dat rustig te houden, hij vindt het niet te doen namelijk om eieren compleet uit te bannen. Is ook moeilijk!

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmm die nagelriemen weet ik eerlijk gezegd niet. Is je vinger ook dik/rood/kloppend/pijnlijk? Want dan zou het kunnen dat het ontstoken is en dat daardoor je nagelriemen terug getrokken zijn. En anders misschien even je huisarts bellen? Wellicht kan die er iets over zeggen..
    Het gekke is dat ik geen uitslag heb. Alleen ik heb van die jeukaanvallen en als ik dan krab, wordt de huid rood en krijg ik witte bultjes/strepen. Als ik bijvoorbeeld een kras maak met mijn nagel wordt dat een lange dikke witte streep met daaromheen rood. Heb wel een foto op mijn telefoon, maar kan die nu niet op de pc zetten.
    *edit, het ziet eruit alsof ik in de brandnetels heb gelegen!*

Maar omdat ik geen uitslag heb, gaan we er vanuit dat het iets is wat van binnenuit komt. En omdat het maar door blijft gaan, lijkt het ook iets wat dus bijna continu in mijn eten moet zitten. Ik wil gewoon van die jeuk af, tis om gek van te worden!!!

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Nen: heb het al eerder gezegd, maar laat je eens testen op netelroos.
    Ik hoop dat je ongi pas doorzet als je mannetje weg is meis!

@Dees: vermaak je je een beetje in je verlof?
    Ik hoop dat je snel mag bevallen meis.
    Zal zo is de goklijst opzoeken.

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo heb de ramen binnen en buiten gezeemd...binnen alles gestofd in de huiskamer...gedweild..planten afgespoeld en twee nieuwe gepoot en de vissen en konijnen verschoond...nu heb ik kei droge handen van al dat water...mijn ma was weer terug van de stad en is nu weer een rondje in de wijk lopen haha...ga maar ff mijn kerstkaarten bekijken die ze heeft gehaald bij ja ja de hema haha

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kijk maar eens op deze site Nen.
    En dan vooral bij het 2e plaatje.

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dreamer, oh dat heb ik dat of gemist of gewoon compleet vergeten dat je dat hebt gezegd!! Netelroos is toch galbulten? Ik heb daar wel eens over gegoogeld. Maar dan zou mijn ha daar toch ook aan moeten denken?

Deel Deze Pagina