Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er weer.. puk is helemaal gezond. weegt nu 3.5 kilo.. dus netjes.. chippen vond die echt niet leuk.. hij moest zo hard piepen.. echt zielig.. in de auto terug moest die zefs spugen.. :( blegh vies man..

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @gaby: waarom ben je niet op msn?

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ja het kan ook door mn spieren komen ja, maar prioroteit 1 is dat ik straks gewoon geen pijn meer heb.. Daarna gaan ze maar eens kijken hoe het komt.. Kortom zal toch wel Tergooi Ziekenhuis moeten bellen.. Meestal heb ik rond deze tijd ook mn beentje in het gips hoor, dus klopt wel ;) Maja nu met het gewicht van de kleine erbij merk ik dat mn ondergestel het niet zo leuk meer vind..

@ Gaby
    Vervelend dat de hond het chippen niet leuk vond, maja wel begrijpelijk..

4. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    he been in het gips? tegen de pijn ofoz??

Geby ahh wat zielig....doen ze dat niet onder verdoving?

5. juffie2008

Ja tegen de pijn en pijnprikkels en dat mn been even kan rusten.. hahah anders breekt het weer en dan zijn we verder van huis ;) Lang verhaal..

6. juffie2008

Huisarts kan niets en gaat nu contact leggen met de gyn.

7. gaby1986

juffie: wat vervelend allemaal zeg..

lynn.. nee want t is seconde werk.. dus als je daar eerst een verdoving voor moet geven..puk ligt nu helemaal nock out te slapen.

ik ga maar eens beginnen.. met de was ophangen en nieuwe aanzetten en de afwasmachiene uitruimen.. en dan opruimen.. en stofzuigen..enz.enz.enz..nog veel tedoen.

en vanmiddag wil ik nog even naar de jumbo.. is een nieuwe geopend hier.. ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.

8. juffie2008

gyn kan en wil niks voorschrijven.. Kortom ik moet het echt doen met paracetamol (lachertje, wat moet ik daar nou mee?!) en als ik morgen nog zoveel pijn heb dan moet ik toch even in het ziekenhuis verschijnen en eventueel opgenomen worden en dan kan ik wel wat voor de pijn krijgen, morfine ofzo..

Ik mocht de fysiotherapeut bellen, maja, ook daar moet ik om lachen... Laatste keer dat ik daar was scheurde ik mn enkelbanden in ;)

9. goedemorgen all,
    Wat een geklets hier. *springt weer in*
    Gister lange dag gewerkt en nu ook weer aan t werk.

Vriendlief weer bijna beter. Heb vanaf zondag de hele dag achter hem aan gepoetst en gewassen, zo bang was ik dat het M griep was.

Ff kijken of ik tussen de telefoontjes door kan teruglezen..

10. gaby1986

zo even een kleine pauze met een bakje hopjes vla.. mmmm lekker :D

ben al bijna klaar.. alleen nog even stofzuigen en dweilen.. en de was..maar jah.. er staat er nu eentje aan..

moet er nog 3 geloof ik :)

zo maar even mijn moeder bellen of ze mee gaat naar de jumbo..

oja.. moet haar ook nog vragen of ze de winkel kan bellen van mijn bruidsjurk... want moet mijn sluier hebben voor proefkapsel.. dus dat we die op komen halen.. (is in duitsland en ik kan geen duits)

tot zo weer een keertje

11. juffie2008

Het is hier echt een drama hoor, kan wel janken!! Vandaag zou een keukenmonteur komen heeft weer afgebeld.. Manlief is het ook zoooo beu.. Met de meubelfabrikant komen we er niet uit :S Het is gewoon allemaal klote!! Ik zou blij zijn als de dag weer voorbij was!

12. gaby1986

zo pauze is weer om... k ga de stofzuiger erbij pakken..

13. gaby1986

en toen was ik klaar.

als ik puk optil gaat hij kei hard piepen.. is kei zielig.. maar als hij op schoot wil moet k hem toch echt optillen...

14. * schuift aan aan de keukentafel van Juffie met een kopje thee en een berg chocolade om deze baaldag te vergeten *

15. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He allemaal..

ff snel een berichtje.. het gaat nog steeds niet goed met Sophie.. maar nu wil ik even vragen of de dames met een kindje met reflux dit herkennen:

overdag veel wakker door het kokhalzen
    kuchen
    stikken tijdens fles
    bellen blazen
    druk sabbelen op handjes veel gesmak
    speentje druk sabbelen veel gesmak
    overstrekken
    vuistjes maken
    niet stil zitten
    bij liggen vaak huilen
    in wipwap goed
    zuur ruiken uit mondje
    eens in de 2 dagen spugen
    constant mondje terug tot lang na de voeding.

Is dit een vorm van reflux? Ik ga maar overstappen naar Nutriolon Omeo

16. gaby1986

ukkie: sorry maar kan je niet helpen.. miscshien een beetje info zoeken op inernet

17. gaby1986

ging net puk uitlaten.. doe ik de deur open komt er een grote benner senner (of zo iets) de gang in lopen. hij gromde tegen puk.. dus ik puk maar even in de bench gedaan..

een vrouw zei tegen mij dat ze dacht dat die van nummer 21 was hier in de straat.. en daar stond de poort een stukje open dus heb hem maar daar naar binnen gedaan en de poort dicht gedaan.. schrok wel hoor..

18. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    das schrikken zeg!!

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Alles wat paars is komt heel bekend voor ja.. Zou dus best kunnen dat ze t heeft!
    Hoop dat de Omneo werkt (daar zit toch al nutriton door of niet..?). Doe je ook t bedje omhoog en hou je Sophie na t drinken min. 30 min rechtop?

@Juffie: Jeetje meid, wat een gedoe! :( Ik zat ook in de situatie dat ik niks mocht hebben, heb me wat afgejankt hier van de pijn zeg, maar níémand die wat voor me kon doen..
    Ja, net als jij een opname met morfine ;)
    Hoop echt dat er snel iets gedaan kan worden aan je pijn (zonder pijnstiling als t kan), want op deze manier je laatste weken doorbrengen is echt erg :( *knuffel*

@All: Hier nog steeds heel erg hoofdpijn, spierpijn en ontzettend moe.. MAAR, niet meer misselijk geweest sinds gistermiddag! Hoop dat t de goeie kant opgaat nu :D
    Ik heb alleen wel heel erg baarmoederkrampen en lage rugkrampen, dus ongi zal vandaag wel komen..
    Nice ;)
    Ik ga mn plekje op de bank maar weer opzoeken! *zwaai*

20. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kristel, had jij ook last van hoesten?
    Mn zus en haar vriend hebben nu griep (koorts enzo) maar hebben geen last van hoesten.

Deel Deze Pagina