ik ga even simsen.. net nog maar een wasje opghangen de enerlaatste zit er nu in.. maar vraag me af waar ik die kwijt moet straks ach ja.. toedels...
Ik had de keuken helemaal leeg gehaald voor die monteur, en nu hij niet komt tsja.. moet ik de keuken weer helemaal inruimen.. Kan ik meteen de kastjes even schoonmaken, weinig zin in maja. Ik kan ook niet van manlief alles verwachten toch?
Ben ik weer even @Emma: nee, ik heb niet echt gehoest nee.. Heel klein beetje maar, maar niet noemenswaardig zeg maar. @Kim: Hoop dat Ayden dit niet elke nacht gaat doen @Hilli: Hier geen babycook, vind t een beetje zonde van t geld.. We hebben een stomer en een staafmixer en ik zal daarmee gewoon haar groentehapjes maken Fijn dat je je stage uit hebt kunnen stellen! Lekker rustig aan doen nu @All: Ik ben erg.. Heb nu al het kerstmenu samengesteld voor als de familie bij ons komt eten Heb er helemaal zin in! Weten jullie al hoe of wat?
ja tuurlijk weet ik dat Kristel...zoals elk jaar goormet!!! hahaha....en dan de volgende dag de restjes en dat was kerst...nee hoor grapje!!! Wij weten dan altijd pas op het laatste moment.....maar wijzijn dan ook eerst bezig met sinterklaas!
hee meiden hoestie hier? @Juffie, balen dat je zo'n pijn hebt en ze er niks aan kunnen doen! @Hilli, fijn zeg dat 't uitgesteld kan worden. @Babycook, 'k vind 't erg veel geld en je kunt groenten toch ook prima eventjes koken zonder dat gelijk alle vitamines eruit zijn. Hier ook een staafmixer maar 'k ga denk ik voor de rapley methode. Schrijf je dat zo?? geen zin om 't na te kijken @Kim, haha leuk zo'n toneelspelertje! Hier weer druk aan het behangen geweest, pff wordt er nu wel zat van en m'n lijf protesteert. Dus zit nu maar rustig op de bank. Straks eten koken en vanavond nog oppassen. M'n moeder kon niet zo heel lang blijven dus we moeten nu nog 1 dagje bezig dan is 't wel klaar. 4 december komt de stoffeerder dus dan moet de rest wel klaar zijn.
@Kristel: ik zat te denken aan een zwijn braden aan het spit, boven het vuur van de haard die midden in onze huiskamer staat... Of toch maar gourmetten @Juffie: hangt je been er nog aan?
haha dreamer!!! kom ik bij jou eten!!!! Red replay haha of hoe je het ook mag noemen...ik vind het allemaal dood eng (en ik heb dan nog wel op een babygroep gewerkt) nee geef mij maar die staafmixer al hoor ik er wel goede verhalen over!!!
@emma ja had ook meteen al op mp gekeken wij gaan 1e kerstdag gourmetten met mijn familie (ouders broertje, en mijn oma en hopelijk mijn opa) en 2e kerstdag gaan we met mijn ouders en schoonouders naar het vrijthof naar winter wonderland en dan eten we waar we zin in hebben kan friet zijn met duitse braadworst maar kan ook dat we ff naar een eettentje gaan. dus word vast gzellig gaan dit jaar in ieder geval geen uitgebreide menu's maken. ik ga wel voor oud op nieuw lekkere dingen maken voor sávonds dan gaan we naar mijn ouders en komen ook mijn schoonouders en nog wat kennissen
hoi hoi allemaal @matta: jee zeg heb je wel gezegd dat de postbode haast moet maken met verzenden want je moet testen man *bos wacht af in spanning* nee ben geen juf. werk op een kinderdagverblijf @ik las iets over eten voor de kleine en zo....poeh dat zie ik tegen die tijd wel weer hoor haha...denk gewoon vers maken met inderdaad staafmixer.. rest weer compleet vergeten..ben beetje druk vandaag...vanochtend met ma naar het ziekenhuis geweest..nou ja afgezet en toen naar de stad, action en bij iemand thuis geweest waar ik wat van heb gekocht via marktplaats...daarna naar de kapper en lars weer gehaald bij mijn schoonouders. toen was de ochtend pas om...toen had ik knallende koppijn en ben ik bijna anderhalf uur wezen wandelen en nu thuis weer eten gekookt en ben nu macaroni aan het eten wat om zes uur is er weer een infoavond in het ziekenhuis voor mensen en fam die een beroerte hebben gehadl....dus ga weer ff bordje leeg eten en dan wachten tot vriendlief er is zodat ik weg kan. ben er vast vanavond nog wel ff sorry dat ik niet zo lang reageer (en een heel lulverhaal over mezelf heb) eetse vast allemaal...
Een vriendin belde met net huilend om, daar gaat het ook al niet lekker mee Ahhh gossie!! Wat is het vandaag een baaldag!!
@Emma, Ik voel me iets beter. Kan in ieder geval weer wat binnen houden. En hoe is het met vriend lief? Komt hij nog thuis vanavond of blijft hij toch op z'n werk?
@demi, nee hij blijft toch omdat hij moet werken tot half 11..leek me beter dat ie dan daar blijft slapen (word ie ook niet wakker van jorick) kan ie even opknappen. . Hij voelde zich al wat beter. Morgen is hij rond 1 uur al thuis, even boodschappen halen. We kunnen ook wel voor jullie meenemen trouwens
Ja kleintje voelt zich fantastisch en dat is erg slopend voor vriendje en mij hihi. Maar goed ze heeft deze week ook een paar dagen slecht gegeten en overgegeven dus misschien hebben wij het wel van haar dan. Ik denk geen M griep hoor, het lijkt meer op buikgriep. Fijn dat M zich weer wat beter voelt! Mijn schoonmoeder had ook al aangeven dat ze wel boodschappen voor ons wilde halen dus dan hoeven jullie daar er niet voor uit.