@demi, ik heb jullie vast aangestoken! oeps.. ja hij had vanmiddag steeds weer 37,4 en hij heeft niet meer gespuugd en is hartstikke vrolijk, dus dat zit wel goed denk ik. Ik voel me ook weer goed! Mooi dat e ook weer fit is! Ik wil wel oppassen eventueel hoor, of f's ouders? Kunnen jullie even lekker slapen. Druk gehad met sintmaarten gister? HIer wel!
He all.. vanmiddag bij HA geweest met Sophie... het kan een vorm van reflux zijn maar dat weet hij niet zeker.. we zijn overgestapt naar Nutrilon Omneo en ze heeft al twee flessen binnen gehouden! (de eerste kokhalzte ze nog wel maar niks terug gegeven) Ze ziet er ook een stuk vrolijker uit.. nu hopen dat ze snel poept! Het is alweer twee dagen geleden .. We moeten het weekend dit proberen.. helpt het niet moeten we naar de kinderarts.. @ Emma.. fijn dat Jorick zich weer beter voelt!
ff snel, ben dvd aan t kijken @Ukkie: Waarom gaan jullie eigenlijk Omneo geven? Dat is voor baby's met krampjes en een moeizame stoelgang... Tegen t spugen en evt reflux kan je beter A.R. gebruiken (Anti Reflux). Hier zit jbpm in en is dus dikker dan normale voeding waardoor t beter in de maag blijft... (vraag dit gewoon uit nieuwsgierigheid hoor ) Edit: Of gebruiken jullie dit ivm moeilijk poepen op t moment en dikken jullie t zelf in met jbpm?
rustig hier zeg! net bijna een uur gebeld oeps.. @ukkie, hopelijk houdt ze het binnen ik ben ervandoor, ben een nachtje alleen niks aan truste
*komt alleen even iedereen een fijne avond wensen en zeggen dat ze het te druk heeft om verder te reageren. en zeggen dat ze morgen bhv examen heeft dus zo vast naar bed gaat omdat ze toch een beetje zenuwachtig is*
Inderdaad rustig. Kristel: Omneo is tegen krampen en licht spugen, het is veel dikker dan Nutrilon standaard, het CB en de HA raadde dit aan aangezien ze én krampen heeft en spuugt. Zoals het nu lijkt werkt het, werkt het niet dan kunnen we na het weekend nog over stappen op A.R. Ze slaapt nog steeds heerlijk als een roosje.. half 11 laatste fles erin van 135 en dan lekker verder slapen Emma: succes vannacht! ik zal aan je denken.
hoi ik kom ook ff zeggen dat ik ga...kan mijn ogen amper open houden dus ben er morgen weer voor de volle 100 procent truste dames en suus succes morgen
@Ukkie: ahh ok, ik snap m Hoop dat t hier goed mee blijft gaan dan! Zou alleen niet te snel overstappen weer hoor, je moet een nieuw soort voeding altijd even de tijd geven. T kan zijn dat haar krampen nu ook even wat erger worden, omdat ze moet wennen aan de nieuwe voeding, dus mocht het morgen of overmorgen weer raak zijn, geef dan niet meteen op hoor Als je namelijk over 4 dagen ofzo weer op andere voeding zou overstappen kunnen haar darmen nog meer van slag raken.. Dus ik zou dit zeker even 1 a 2 weken proberen. (misschien weet je dit al, maar wilde t nog even zeggen als je niet erg vindt ) @All: Slaap lekker allemaal! Ik duik ook gauw mn bedje in! Temp was daarnet alweer 38,1.. Wanneer zal t ophouden?
@Kristel.. nee dat weet ik inderdaad.. Meestal werkt Omneo na 3 a 4 flessen.. ze heeft hem net op en viel tijdens de fles alweer in slaap. Ze ligt er nu 10 min in. Ik wacht nog even 5 min en dan ga ik erin. Manlief ligt al lekker te slapen.. hij heeft het echt nodig.. hij zit er doorheen. Ik hoop dat als ik vannacht wakker word van haar dat ze gepoept heeft. Nou slaap lekker en tot morgen!
goedemorgen allemaal suus: succes.. vandaag je laatste dag en dan heb je lekker verlof.. all ik heb een lekker lang dagje.. van 8.15 tot 18.00 maar daarna lekker weekend.. allemaal veel succes op vrijdag de 13de..
goeiemorgen! @Ukkie, en, goeie nacht gehad? @bos, weer lekker bijgeslapen? @Kristel, heb je al sambucol? Ik had het bestelt, volgende dag al in huis. Koorts alweer gezakt? @Suus, succes vandaag met je bhv examen! @Gaby, werkse vandaag en succes met prikken @all, nou kleine mannetje heeft gister van 18:00 tot 7:00 geslapen met een voeding om 22:00 en om 5:00 Hij lijkt weer helemaal fit dus hij had het echt even nodig. en ik ook haha. fijne dag vandaag!
@Suus: succes! En hierna verlof lees ik? Lekker hoor! @Dees: hoe gaat het met jou? @Zieke dames: hoe gaat het? Al een beetje beter?
@ Suus, Succes spannend meis!! Doe je best!!! En daarna, genieten!! hier: Nog steeds heel veel pijn, nou ik heb het gehad met die huisarts!! Weet je dan kom je om half 9 bij de balie en dan is er al geen plek meer om de Huisarts te zien. Ik vraag me ook af, hoe kun je iemand doorverwijzen naar het ziekenhuis als je iemand zelf niet even hebt onderzocht? Maargoed die assistent wilde me dus op telefonisch spreekuur zetten, ik zei ook meteen das 1 uur en dan moet de huisarts nog de gyn. in het ziekenhuis bellen? Ik zeg kortom dan kan ik pas maandag weer terecht!! We gaan niet zo het weekend in hoor!!!! Ik heb ook gezegd, als jullie het niet kunnen regelen prima maar dan regelt de Verloskundige het wel?! Nou moet ik de huisarts tot half 11 de tijd geven en ik heb gezegd anders bel ik gewoon de VK hoor of ik ga zelf naar Tergooi naar mijn eigen orthopeed... Wat schepen ze mensen toch snel af, terwijl ze gister echt anders had beloofd!! Vind het een beetje oneerlijk, dan had de huisarts ook niet moeten zeggen van morgen regelen we het anders voor je... arghh!!
HALLO meiden lees dat er veel zieken zijn hier? beterschap!! hier gaat alles goed gister voor eerst met de auto op stap geweest, hij vond leuk, verdre nog veel visite ondanks we op kaartje in de kraamtijd gezet hebben en anders op het kraamfeest maar goed weekend plannen we niks! heerlijk zo naar de bank een rekening openen en boodsch doen maar nu eerst lkkr in bad en voeden x fijne dag allemaal