@ Red: vervelend he die lekkende boobs... ik ben blij dat ik er eindelijk vanaf ben (bijna 5 weken na de bevalling stopte het pas doordat ik weer aan de pil was gegaan) @ de pil: ahum, ben 'm vorige week alweer een keer vergeten *oeps* Dimara sliep weer bij ons op de kamer dus niks gebeurd maar k ben er dus weer niet zo secuur (shrijf je dat zo?) in....
goedemorgen, Hier iedereen in diepe rust dus ff wat tijd voor mezelf @ oma wat fijn dat dioe dosis niet schadelijk is! Ik neem aan dat je zelf mag kiezen welk ziekenhuis, overal zullen wel kinderartsen aanwezig zijn. Volgens mij had ik iedereen mee mogen nemen tinjdens de bevalling maar ik had dit niet gewild. Omdat het een niet geplande ziekenhuisbevalling was stond de kamer helemaal vol (verpleegster, twee kinderartsen, 2 gyn.'s, de verloskundige en hubbie natuurlijk.) Op dat moment krijg je het allemaal niet zo mee. Het enige dat ik de hele tijd geroepen heb is het moet er uit! Haha en toen zei de gyn heel droog, daar zijn we mee bezig... @ mum fijn dat Dimara goed geslapen heeft. Zijn jullie helemaal uitgerust? @ red balen dat je ziek bent zeg/ @ gaby sims ze
hier ook zulk smerig weer We gaabn naar de babydump en kinderstoel halen. @ juffie dikke knuffel voor jou. Ik ga je nog pb-en maar eerst ff mn vent uit bed halen
@red, jup idd in heerenveen! is me erg goed 'bevallen' haha waar moet jij dan bevallen als je naar het ziekenhuis zou moeten? @dreamer, nope niks raars, heb ook niet geschreeuwd ofzo @gaby , simse @mum, ja ik wil ook echt niet meer zonder bad. Met al die voorweeen vond ik het ook fijn. oepss niet zo slim de pil vergeten @lekkende boobs, had ik ook wel tijdens de zwangerschpa maar nu nooit meer. Alleen als hij drinkt dan lekt de andere haha (toeschietreflex). Hoef ook geen bh aan snachts gelukkig. zo kleine man slaapt en m lijkt ook weer fit geloof ik. Hij wil winkelen en we gaan bij mn schoonouders eten...
@Mum, 'k moet af en toe een nieuw bericht plaatsen om jullie berichten te kunnen lezen. Beetje vaag... geen idee hoe en wat. Zal manlief 's vragen. Dus als er af en toe vage berichten van mij tussen staan.... @Emma, Drachten, Martini of UMCG (Groningen dus). 'k Denk dat ik naar Drachten ga dan, aangezien dat het gemakkelijkst voor iedereen is voor 't geval ik moet blijven. 'k Ga ff snel naar t postkantoor voor die dicht is.
@ Ryanne: R en F nog op bed? heeft ze geen last gehad van de happies? haha die gyns zijn zo lekker droog hé... toen ik dat zei kreeg ik te horen: goed zo, dat willen we horen helemaal uitgerust nog niet hoor haha, Dimara is moe van het moe zijn maar dat komt allemaal wel goed veel plezier bij de babydump! @ Emma: Fijn zeg dat je borsten helemaal niet lekken! en gelukkig is je mannetje weer fit! veel plezier vandaag! @ Red: aha vandaar die hmmm hahaha k ga Dimara even aankleden en dan eventjes naar het centrum, even naar de HEMA de minimijter verzilveren en nog wat dingetjes halen...
Zo ik ben ook weer thuis. ff pistoletjes en huzaren salade meegenomen. Heb zo'n zin in filet american, maar bij gebrek aan beter wordt 't dan maar huz. salade. Hier nu ook veel regen
T is hier stil vandaag... geloof het of niet, vanmorgen zei ik hier nog dat het eht baggerweer was, nu hebben we een strakblauwe hemel en is het heerlijkweer
Hai meiden, Zo net boodschappen gedaan met manlief.. Ben maar even meegegaan ondanks de pijn, maar ik mocht alleen de kar duwen van hem.. Hahha ik moest zeggen welk merk en wat hij moest pakken, dan ging hij het zoeken Kortom, duurt het ineens een stuk langer Maar wel erg gezellig!! Nu moet ik even op de bank liggen van hem, met pootje/ heupje omhoog.. Vanmorgen had ik de dosis morfine opgehoogd wat van de arts moest, maar das echt niet te doen.. Ik was zooooo stoned, jeetje, kreeg mn ogen niet meer open en nee ik vond het niet fijn.. Ik neem straks gewoon weer 5 mg en dan maar ietsje meer pijn er door heen.. We zijn maar samen gaan douchen, mn man vertrouwde het niet zo, zooo suf was ik.. Op slot heeft (heel gemeen) koud water over me heen geplonst wanneer ik echt wel mn ogen open kreeg.. Hij heeft nog geen ontslag genomen hoor, hij gaat eerst ander werk zoeken.. @ Dreamer Ja wij zijn naar de infodag geweest, gewoon omdat ik wilde weten hoe het eventueel in het ziekenhuis zou gaan.. Je weet maar nooit of je er beland of niet. Bedoel als de baby in het vruchtwater poept moet je er ook heen.. Dus, goed voorbereid @ Mum Moest jouw man nu naar huis? Wat raar zeg!! Voor mannen is het ook ingrijpend, lijkt me ook zo naar dat je dan je vrouw en kindje achter moet laten.. Plus dat ze thuis geen oog dicht doen (hoor ik van iedereen) Leuk een minimeeting! Ach, is toch gezellig En nee voel me niet gepasseerd Als het maar gezellig was toch? Ik moet eigenlijk zo even de babywas opvouwen, hangt aan het rek misschien vraag ik of manlief het rek even hier heen sleept.. hahaha dan kan ik even de labeltjes eruit knippen, zal wel kriebelen in het nekje van de kleine...
@ Red Lekker huzarensalade ASch de filet komt wel weer toch?? Stuur je je man meteen op pad uit als de baby er is @ Mum Hier is het ook mooi weer, hadden ze dan iets anders voorspelt?
(*&^%$#$%^&*() Heb ik net een heel verhaal getypt, doet t internet vreemd en nu is alles weg... (^&*() Pff, ik doe t straks wel opnieuw! :x
@ Juffie: Mijn vriend moest inderdaad naar huis toen hij mij om 05.30 op de kraamafdeling had gebracht... hij was echt doodop omdat hij al bijna 24 uur wakker was dus hij heeft thuis wel wat geslapen (niet veel natuurlijk) maar ik vond het ook levensgevaarlijk en onverantwoord dat hij nog naar huis moest rijden! ja hoor het was supergezellig met Kim, Ryanne en Debby en de beebs! nou het was hier vanmorgen zulk baggerweer dat ik er echt van op sta te kijken dat het nu zulk mooi weer is!
Nou, ff snel nog een keer dan maar.. T is nu wel minder uitgebreid want moet zo ff wat dingen doen nog.. @Dreamer: Hier geen bad ofzo in t ziekenhuis. Verloskamer had wel een douche (+toilet natuurlijk) maar mn weeën kwamen zo snel en waren zo heftig dat ik mn bed niet meer uit kon om te douchen ofzo. Vandaar ook heel snel een katheter gekregen. Op de verloskamer mocht er wel bezoek komen, maar niet te lang. Schoonouders mochten maar 10 minuten blijven, maar t was ook heel laat natuurlijk. En ik vond t niet erg, had helemaal geen zin in schoonmoeder Toen we naar de kraamfdeling zijn gegaan is Kimo een uur later weggegaan. Lag met 2 andere vrouwen en hun kindjes daar en Kimo mocht dus niet blijven.. Dagen erna mocht Kimo van 8.30 tot 23.00 uur blijven elke keer en 's middags was er 2 uur rust en dan ging ik slapen en ging Kimo weer even naar huis @Emma: Pb? welke pb? @Minimeeting: Fijn dat t gezellig was! Maar idd, er hoefde niet zo sneaky over gedaan te worden hoor haha @Anekdotes: Hier niks vreemd geschreeuwd tijdens de bevalling, had ik de puf niet voor Heb alleen maar liggen vloeken de hele tijd (k*t, kl*te, t*ring, t*fus, g*dv*rd*mm*e, k*nk*r, etc etc...) Na de eerste 'k*t' die eruit kwam heb ik wel nog heel beleefd mn excuses aangeboden haha, ik schaamde me ervoor. Maar toen werd gezegd dat t niet erg was en ik me gewoon moest laten gaan! Nou, dat heb ik gedaan hoor! Hmm en ik heb een paar keer keihard 'HELP' geroepen, omdat ik ontzettende persdrang had en ontzettende pijn en er was niemand.. Ik raakte dus flink in paniek.. Nou, binnen 2 sec stond er iemand voor mn neus (da twas toen ik pas 5 cm had) Maargoed, dit zijn niet echt byzondere dingen! @Juffie: Jeetje meid, wat erg allemaal Wel goed van je dat je hulp zoekt om t een plekje te kunnen geven, zal niet makkelijk zijn! *dikke knuffel* @All: Jeej, temp is 37,4 vandaag ook geen hoofdpijn meer of misselijk! Wel nog spierpijn, maar dat zal ook wel gauw over zijn, hoop ik.. Verder ontzettende baarmoederkrampen nog steeds, maar geen ongi te bekennen.. Zit nu al op dag 4 na t einde van de pilstrip. Normaal word ik op dag 2 of 3 ongesteld.. beetje vreemd dus! Helemaal omdat ik nu al 6 dagen pijn heb.. Ga trouwens wel nog even met de HA overleggen om alsnog een kijkoperatie oid te doen ivm alle klachten en pijn die ik altijd heb rondom mn cyclus. De pijn wordt ook steeds erger elke maand.. HA wilde me vorig jaar november doorsturen voor kijkoperatie voor endometriose oid, maar toen bleek ik zwanger van Yentle dus ging t niet door (natuurlijk ) Maargoed, ik blijf er toch mee zitten.. Wat als wij een paar jaar wachten voor een tweede en t zou dan niet meer kunnen omdat er iets is wat ik niet weet? Daar zit ik dus een beetje mee... En ik wil weten waardoor die pijn steeds erger wordt Wat zouden jullie doen? Of doe ik weer eens overdreven?
@Kristel, 'k zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen! 'k Ga hier nog ff beetje schoonmaken, wc en badkamer is een ramp, echt te vies voor woorden (naja in mijn ogen )
@ Kristel: ik zou ook willen weten waar die pijn vandaan komt hoor! @ Red: hup aan de poets jij viezerik haha Dimara is na haar flesje om 3 uur naar bed gegaan en ligt nu nog heerlijk te slapen, hoop dat ze zo een beetje bijtrekt!
Nee, ik niet. Nog een beetje poetsen en nixen. M'n broertje komt zo boven stopcontacten plaatsten. M'n jongste broertje komt ook nog mee geloof ik. Baalde net hier... had ik de woonkamer schoon, gezogen en gedweild, gooi ik een beker drinken over de tafel. 'k Zal zo maar weer even met de dweil erlangs.