das niet lekker lynn en dat terwjl het zulk heerlijk weer is.. lekker in je tuin gaan liggen en niks doen
Goeiemorgen allemaal Lynn, rustig aan doen he Vandaag is mn NOD.. Weer een test gedaan, streepje leek weer iets duidelijker, maar ik word er nog steeds niet wijzer van! Dus straks naar de dokter en nog bloedprikken en dan zien we wel Hoe gaat t met de rest hier?
hoe was het bij derek....... jah in de tuin...ik heb een tuin op het zuiden en das altijd hel snel heet
heb je geen foto kristel van al je testen? en wat raden jullie aan? ik heb nog 9 ovutesten over.. maar slik deze maand de etos pillen schijnt dat veel cyclusen normaal worden... ik hoop dat de mijne dus ook weer 28 dagen word.. zal ik vandaag beginnen met de ovutesten of lateR? heb er precies 9 ena ls ik vandaag begin doe ik de laatste de dag dat ik op vakantie gaat, ga namelijk geen testen mee nemen maar dan heb ik dus de laatste ovutest op dag 22.. en als me cyclus gewoon 34 a 35 dagen is loop ik hem net misschien met me ovutest mis of niet.. haha beetje krom uitgelegd volgens mij maar in iede rgeval wat zouden jullie doen?
AUWIE! Ineens vanochtend een pijn!En ga echt door de grond nu... Zit aan de rechterkant,voelt alsof ze een breekijzer gebruiken... En ja heb bloedverlies....
ah puzzcat wat jammer nou! natas....ik zou eerder beginnen dan hoef je niet bang te zjin dat je je ei hebt gemist!
@Lynn: Het begon met heel veel gestress toen we naar Derek wilde gaan. We wilden wegrijden, hadden we een lekke band! Dus wij helemaal stressen, aan de buren gevraagd of we hun auto mochten lenen, maar dat ging niet. Aan de andere buren ook gevraagd, ging ook niet, maar de buurman wilde wel de band verwisselen. Dat heeft ie dus gedaan. Toen we eindelijk weg konden was het al half 3 en we moesten daar om 4 uur zijn! We hebben heel hard gereden en kwamen uiteindelijk om 15.55 aan, net op tijd dus nog. En nu over Derek zelf.. Tja, ik weet t niet, achteraf gezien is t me toch best tegen gevallen. De serie die nu op tv is, is van een paar maanden geleden. Toen werde de shows met 300 mensen gedaan. Wij zaten gister met dik 1000 mensen in de zaal, dus dat viel al heel erg tegen! Daarbij komt nog dat ik Derek heel commercieel vond gedragen. De opening van de show was heel stom, met stomme dansjes en alles. Ook ging hij steeds om applaus vragen en dingen dubbel bevestigen, zo van 'Kijk, I'm the man!' Ook heeft ie maar 1,5 uur effectief iets gedaan, van de 3 uur! De rest was allemaal stomme muziek, dansjes en alles... Of dat nu aan RTL ligt of aan Derek zelf weet ik niet, maar ik vond het heel krom en commercieel. Het was eerder een comedyshow met wat readings. @Natassie: Ik heb de testen op de foto geprobeerd te zetten, maar je ziet vrijwel niks op de foto Zo licht zijn de streepjes... Aan de ene kant begin ik steeds meer te denken dat t indroogstreepjes zijn, maarja, aan de andere kant lijkt t me sterk dat ik op ALLE testen indroogstreepjes heb Ik weet t gewoon niet meer.... En als je geen ovutesten mee wilt nemen op vakantie, dan kan je er nu net zo goed mee beginnen denk ik dan... Als je m nu met de ovutesten zou missen dan zal je je eisprong wel op vakantie hebben denk ik. Als je dan toch geen ovutesten mee neemt zal je m alsnog missen dan... Snap je t een beetje?
@kristel ik snap hem ga er vandaag mee beginnen rond 12 a 1 uur plas ik hoop dat de etos pillen zijn werk doen en inderdaad zoveel indroogstreepjes lijkt me ook sterk een streep komt niet voor niks... spannend, ben benieuwd met je bloed uitslag @puzzcat klote zeg dat je ongi bent geworden..
ik ga denk ik zo de urine test doen met suiker.....als het suiker drijft ben je zwanger en als het zink niet...toch?
Tja Lynn... Ik weet hoe het is en ik weet ook dat wat anderen ook tegen me zeggen ik het toch wel doe Dus als jij heel graag wil testen moet je t gewoon doen meid Ik heb net trouwens met mn vriend afgesproken dat hij een sensitest gaat doen Eens kijken wat er gebeurt Als bij hem de test spierwit blijft dat weet ik genoeg!
Whahaha...dat zou die van mij nooit doen...en ik denk als ik nu test...hij is dan toch negatief...dat ik dan een week chagie ben en moet w8 op mijn ongi...
Lynn: ik zou het wel proberen, als je echt zo zenuwachtig bent.. en misschien als deze test negatef is en je gaat er een beetje van uit dat je ongie gaat worden zijn de laatste paar dagen beter vol te houden.. Tenminste dat denk ik..
Jullie zitten niet stil hier he, hahah! Alles weer bijgelezen! Wat een weertje he! Ik heb gister lekker gevaren, was echt top! Lekker door Amsterdam heen, wat ziet het er anders uit vanaf het water zeg! Hier nog steeds krampjes en vermoeidheid! Hoe is het verder hier met iedereen?
Hey ja hier gaat het goed. De afgelopen week elke ochtend misselijk al binnen 10 seconden nadat ik op sta.. Na het eten is het weg dan alleen nog maar met vlagen. en nog steeds veel steekjes.. en hoe gaat het met jou?
debora...weet je wat ik elke keer denk als ikje plaatje zie....dan denk ik aan een buffelo....weet ook niet hoe het komt...maar ik moet dan goed kijken dat het brother beer is! en testen ga ik niet doen...teminste niet vandaag ik ga het alleen met ochtend urine doen!
Ja met mij gaat het goed. Ik zit nog steeds in de ziektewet vanwege mn onstoken pees in mn vinger en vind dat bepaald geen straf met dit weer Verder geen kwaaltjes. Mn borsten zijn niet eens gevoelig.. Dus denk niet dat het raak is deze maand, maar je weet het niet.. Probeer pas te gaan testen als ik niet ongi word. Jou kwaaltjes klinken hoopvol! Spannend he!