Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hoestie hier?

@Gaby, wat rot zeg dat 't zo zeer doet! Hopelijk heb je wat aan de tips die genoemd zijn.
    @Juffie, fijn dat je moeder je komt helpen!

Hier alles prima. Vanmorgen naar de kerk geweest. Nu lekker thuis ff wat rommelen. Heb m'n vakantieaanvraag voor volgend jaar maar ingevuld. Pff.. echt vroeg!

Kunnen we straks ook gaan nadenken wat we met de vakantie doen. Wat is leuk met een kleine van een maand of 5? Blijven denk ik gewoon in Nederland...

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @juffie: Dan heb je kans dat het niet lang meer gaat duren..:p Ik had volgens mij 2 weken voor de bevalling ook een deel van een slijmprop verloren..die was ook beetje groen achtig..Leek net snot zeg maar :p maar goed eigenlijks zegt het niks ;)
    @gaby: Wat k*t dat het zeer doet zeg..prik je wel goed?

Sorry de rest ben ik vergeten (teveel aan mijn hoofd)

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Zo visite is weer weg...

@ Kim: haha mooi zo :D

@ Red: Gewoon simpel naar een bungalowpark?

T is hier weer zo rustig zeg...

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Inderdaad, wel erg rustig hier!!!
    Ik zit heerlijk ff chippies te eten zo de was in de droger doen.. Het kan zijn dat mn zus zo langskomt, zit een beetje erop te wachten..

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Mum, ja idd... alleen moet ik tegen die tijd maar op zoek naar eentje die een beetje te betalen is. zat op internet te kijken maar kom op prijzen tussen de 750 en 1000 euro uit. Dat wordt me een beetje te gek.

@Juffie, spannend! Zorg maar dat je huisje schoon is haha

Hoe vinden jullie deze gordijnen voor de babykamer? HEMA - raambekleding - samenstellen

'k Was al bij Kwantum, Leen Bakker en Jan Sikkes geweest maar kon niets moois vinden.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ red: Ja dat is idd flink duur in de zomervakantie...

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

heloow...

k kon de hele tijd niet op dit topic komen. kei raar.. wel op andere alleen niet op deze..
    maar ben er weer..

wij gaan zo lekker eten... spinazi stampot met worst :D

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er vandoor, zo ff eten, denk dat t een maccie wordt (ow wat slecht) en dan even langs mijn schoonouders... Jippiej;)

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mum have fun ghihi :D

hier shoarma gegeten dus ook niet heel gezond :D
    zometeen naar het zh met mijn broertje op bezoek bij mijn opa, aankomende week ligt hij al 8 weken in het zh op de ic.. echt lang zeg pfff
    frank gaat niet mee want di voelt zich nog niet zo super dus is niet zo verstandig om naar de ic te gaan

10. gaby1986

ik ga er ook weer vandoor.. kom bijna niet op t forum.. kei irri. tot morgen

11. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    *zwaai*

Nog steeds ziek hier, word er echt gek van! Net alweer temp van 38.3 :( Als t zo doorgaat maar ff HA weer bellen ofzo?
    Of is t normaal dat t zo lang duurt met M griep? (ff gerekend vanaf vorig weekend toen ik de klachten kreeg, daarvoor had ik alleen keelontsteking)

Sorry voor ego.. Zal weer mee komen kletsen als ik me wat beter voel weer :)

12. juffie2008

Hai meiden,

De babykamer is af!!! Kijken jullie even in mn fotoboek hier op ZP?

Ik ben supertrots op mn mannetje :D Het is echt heel mooi geworden! Alleen de kast wordt nog een andere kleur hoor, dat bruine wordt rood..

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Haha thnx, is niet gelukt... pffff en ik moet Dimara daar straks een dagje gaan brengen als ik ga werken :(
    Sterkte bij je opa meid!

@ Gaby: Vreemd dat je er steeds niet op komt... tot morgen!

@ Kristel: Balen meid dat je nog steeds niet fitter wordt! Knuff!

@ juffie... owwww ga ff spieken hoor ;)
    Waar is iedereen?? joehoe...

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Ik zie geen foto's van de babykamer :(

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ook niet :(

M'n schoonfamilie was hier, lootje trekken voor sinterklaas. Gaan zo lekker op bed.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Ow gezellig, doen jullie aan suprises? Slaap lekker meid!

17. juffie2008

Ze staan er nu op :D Ik had mn moeder even aan de telefoon.. Bij babyspullen staan nu de foto's..

Fijne avond allemaal!

18. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ wonders, bedankt voor je sterktewens :) Hij gaat voor 4.5 maand weg. Wij hebben de eerste 'thuisfrontdag' al 28 november (speciale dag voor mensen van wie de relatie in afgh. zit tijdens de feestdagen). De midtermdag zal wel eind januari zijn verwacht ik...

@ juffie, jeetje wat een pech weer met blaasontsteking en die beknelde spier in je heup. Het zit niet mee zeg!! Poe en dan ook nog allemaal privéproblemen. Heel veel sterkte meid! Superleuk geworden de babykamer!!

@ kim, je hebt gelijk dat het niet makkelijker wordt als je tegen het moment van afscheid aan loopt te hikken. Maar ik hou hem net zo lang vast totdat het écht niet meer kan... En huilen doe ik zelf ook haha. Heb nu soms al dat de tranen opeens in mijn ogen schieten. Je hebt op leuke functies gesolliciteerd!! Hoe gaat het met je opa?

@ mum, pff heftig bevallingsverhaal zeg!

@ kristel, fijn dat je je weer beter voelt! Oh ik zie dat je koorts toch nog is gestegen.... Balen! Van griep kun je echt wel een week goed ziek zijn.

@ dreamer, haha jij ook gegild bij het zetten van een piercing? Hier nog zo een. Voelde me daarna gelijk zo opgelaten!!! Wat moet die piercer wel niet gedacht hebben hahaha

@ gaby, vervelend dat het spuiten je zo pijn doet.. Is daar niet een oplossing voor de vinden? Had je ik je al getipt voor Emla crème? (verdovende zalf, werkt heel goed!)

@ all, eindelijk ongi hier!!!! Klinkt gek, maar ben blij dat het eindelijk heeft doorgezet. Verder begin ik een beetje emo te worden. Het komt nu zo dichtbij dat vriendlief weg gaat :( Vannacht een prachtige droom gehad, ik droomde dat we in bed lagen en dat we ONZE kleine meid bij ons hadden! Ze lag op de buik van mijn vriend, tilde haar hoofde op en begon te lachen. Het was zo'n warm gevoel. Helaas was het maar een droom... Gek dat ik de laatste tijd zo vaak droom over baby's en posi testen... Zal wel komen doordat ik er zo veel mee bezig ben. Ben nu even foto's aan het uitzoeken die ik morgen als 1uurs printopdracht laat ontwikkelen. Die geef ik dan in een zakformaat boekje mee aan mijn vriend, zodat hij die in zijn borstzakje bij zich kan dragen.

19. gaby1986

goedemorgen

k kom weer met moeite op de pagina.. echt irri.

juffie: k zal zo kijken naar t kamertje (als mijn laptop dat toe laat)

nen: ik had dat eerst ook kei vaak dromen van baby's en posi testen enzo..

20. gaby1986

juffie: leuk kamertje hoor.. :)

all: spuiten ging gister beter.. had een icepack erop gehouden eerst.. dus dat ga ik vanavond weer zo doen.

Deel Deze Pagina