Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Red

Werkse!!!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: nee voor haar ritme maakt het nu niet uit..
    hoop dat pulletje niet lang op zich laat wachten!

@ Red: werkse meid, fijn dat je een stagaire krijgt, kan die het zware werk uit handen nemen!

3. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Mum.. Je zit inderdaad in een sprongetjes periode.. hier ook maar dan de eerste.. Ze wil niks anders dan bij mij zijn.. en ze heeft heel erg last van haar darmen..

Gisteren weer met Sophie naar de HA geweest.. hebben nu lactulose gekregen.. de Omneo werk wel tegen de krampen maar ze zit verstopt.. ze heeft nu al weer 3 dagen niet gepoept.. zo vervelend.. we mogen nu voor de nacht paracetamol geven.. dat hebben we vrijdag en zaterdag nacht gedaan en toen sliep mevrouw ook van 23 uur tot 05:30 en dat is voor haar doen erg knap!! vannacht zonder para gedaan en toen heeft ze van 23 uur tot 4 geslapen en toen van 4.30 tot 8.30.. voor haar doen ook netjes want vorige week was het hooguit 2 a 3 uur per nacht!! We kunnen weer een beetje bijslapen :-D

@ Red.. werkse meid!

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hello girls,

@ Juffie: leuk hoekje!!! Net zo'n soort hoekje als Levi heeft. hihihi :)

@ All: Hoe gaat t meiden?
    Ik ga straks even een beetje terug lezen, maar eerst even douchen... Heb net eerst ruzie gemaakt met de boekhouder. hihihi :) En nu is eindelijk de kinderopvang toeslag aangevraagd. Fwieeeeewwwwwhhhh

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ook wil ik nog ff een fototje spammen van Sophie in haar nieuwe setje van Z8 baby :)

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    @juffie wat is je kamer leuk geworden! het gaat voor jou ookal opschieten he

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    1,957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He knarboor.. hoest met jou en je kleine ventje?? Slaap je snachts een beetje??

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ukkie: Fijn dat jullie weer een beetje bij kunnen slapen... hoop dat Sophie snel weer kan poepen! Lief setje en mooie foto meid!

@ Debs: ha meid, ruziemaakster :p fijn dat het nu geregeld is!

@ Knarboor: Hoe doet jullie kleine man het?

9. hallo meiden,

Een hele fijne maandag gewenst!
    Net terug van babyzwemmen, vanmiddag komt een vriendin en moet nu ff met de hond lopen.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    Nou.. leg Dimara net doodmoe op bed, ze sliep bijna op schoot en nu ben ik alweer 4 keer naar boven gelopen en is ze klaarwakker :(

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    *zucht* ze sliep eindelijk na een uur, maar mevrouwtje is weer wakker...

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    ja we slapen goed! hij komt om 3 uur en dan 7uur dus is goed te doen, vandaag beetje een jammer dagje missch wat minder voeding dus gewoon lkkr kroelen en vaker aanlegen.;)

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @red, we hebben buikgriep gehad maar geen m.griep. Mark heeft geen koorts gehad en we hoestte ook niet dus wss een buikvirusje. Mn zus, vriend en mn nichtje hebben het ook gehad.
    Dus hij krijgt de prik gewoon vandaag.
    Ik kwam na de 30 weken idd minder aan, op het laatst ging er zelfs weer een kilotje af doordat ik minder eetlust kreeg.
    Dat schema klopt bij mij wel aardig alleen begon het aankomen bij mij pas vanaf een week of 20.

@Juffie, idd beter een half zakje doen idd! vervelend zeg.
    Zwaar he de laatste loodjes :(

@suus, o lekker met verlof :D geniet ervan he. Jammer dat het nou zulk vies weer is

@Mum, ja hij doet het idd echt super goed de laatste tijd met slapen :) Ook is hij het ritueeltje nu zo gewend dat ik hem gewoon wakker op bed kan leggen.
    Dimara zit idd weer in een sprongetje fase dus kan best dat ze daardoor van slag is ja.

@ukkie, jeetje nou hopelijk is ze daar snel vanaf en kan ze weer normaal poepen. Slapen gaat goed zeg!
    Waarom was je gestopt met bv eigenlijk? (gewoon nieuwsgierig hoor:p)

@ryanne, o leuk babyzwemmen :) vanaf hoe oud ben je daarmee begonnen?
    veel plezier vandaag

@Knarboor, ja idd gewoon lekker vaak aanleggen, ook handig als ze zo jammeren haha vallen ze vaak toch wel in slaap:p.

@kristel ,ik bedoelde trouwens die laatste pb

@debby, he meid , lekker vrij vandaag?

@all, zoo heb de hele benedenverdieping klaar, de was en de wc's . heb wel weer genoeg gedaan in huis voor vandaag :p
    Ik ga es even voor infonu bezig, is wel grappig, daar kun je artikelen voor schrijven en dan krijg je wat geld voor de kliks. Eerst mn mannetje maar even van bed halen ;)

14. juffie2008

Hai meiden,

Nou net weer wakker, aiks, zie dat het al 2 uur is.. Was niet de bedoeling om nog weer zolang te slapen.. Pulletje is binnen de boel denk ik aan het herdecoreren, zo voelt het in ieder geval.. Of is zich heerlijk aan het uitrekken en gymmen.. Werd wakker van het geduw in mn buik. Ach, vind het niet erg wakker worden door ons kleintje :D

Hier is het ook rustig he? Weinig geklets... Waar is Desiree die heb ik al een paar dagen niet echt gezien...

15. juffie2008

Ohja ik mag van manlief nog fotos bestellen van onze bruiloft hahah bijna anderhalf jaar geleden, maar goed.. Ik wil nog een mooie foto in ons huis ophangen... Niet op canvas maar gewoon in een mooie lijst :D

Hey de tuincommissie is met de tuin bezig ;) Lachen joh ze zijn de bomen aan het snoeien.. Zit ik hier in mn badjas ;)

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @Nen: meis, ik denk aan je!

@Gaby: fijn dat de icepack heeft geholpen!

@All: pff voel me niet zo lekker door de zenuwen.
    Weet ook niet hoe laat de internist gaat bellen, dus zit maar te wachten.
    Vind het best eng om tegen 'medisch advies' in te gaan, maar ga het toch echt doen.
    Ik zie geen enkele reden om te wachten.
    Ben benieuwd hoe ze gaat reageren en wat er verder allemaal gaat gebeuren.
    Zal waarschijnlijk monotherapie moeten doen (maar 1 medicijn ipv 2)
    Zit niet zo te wachten op opnieuw al die schommelingen, maar beter dat dan anderhalf jaar stoppen!

Ik merk dat mn man het wachten nu ook wel zat is.
    Hij kwam laatst thuis, helemaal verdrietig.
    Hij stond met boodschappen doen achter een man met zn kindje.
    Die vader moest nog even iets pakken, dus dat kindje zat alleen en riep pappa, pappa.
    Mn man had toen echt zoiets, dat wil ik ook!
    Wanneer zijn wij aan de beurt?
    Zooo schattig (en verdrietig tegelijk natuurlijk)

17. juffie2008

@ Dreamer

Een spannende dag dus!!! Nou meid kom voor jezelf op hoor, laat je niet afschepen.. Als je gehoord hebt dat het kan is het het proberen waard?
    Succes en sterkte met wachten, wat kan een dag dan ineens lang duren he?

18. @ emma wat heb je alweer veel gedaan vandaag.
    Hier met zwemmen begonnen toen ze 3 maanden was en ze vind t heerlijk

@ oma t leven is niet eerlijk he meid. Dikke knuffel voor jullie! Hoop dat ze je vandaag snel bellen

@ juffie je zult je slaap nodig gehad hebben denk ik. Nu weer lekker bij?

@ red hier ook allemaal ziek geweest. het is iets van twee dagen. Overgeven, misselijk, diarree. Gelukkig heeft t f. overgewslagen

@ kim hoe gingen de prikjes?

19. @ juffie mooie babykamer!

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ben er even snel!

@Juffie: Wat is de babyhoek mooi geworden :D Nog even jullie kleintje ligt daar lekker te slapen!

@Dreamer: Hopelijk belt de internist snel en is t een goed gesprek waar jullie wijzer van worden.

@Emma: Nee, helaas geen sambucol gekocht nog, helemaal niet meer aan gedacht :(
    Yentle is gelukkig niet ziek geworden :D

@Mum: T is idd sprongetjestijd ;) rond de 12 weken is t 2e sprongetje namelijk! Gelukkig duurt die niet zo lang, die daarna komt is veel heftiger, die kan wel 5 weken duren namelijk! (Yentle zit daar nu middenin en t is echt heel zwaar... ;))

@All: Sorry, heb niet zoveel tijd dus reageer niet zo uitgebreid..
    Voel me goed vandaag, geen koorts of verhoging gehad nog, temp is 37.0 !
    Doe wel rustig aan nog.

We waren net even wandelen met Yentle (eindelijk even naar buiten weer! :D) en ondertussen is de postbode langs geweest met Yentle's kerstjurkje..
    Bah, zal je altijd zien!
    T is nu bij de buren bezorgd, maar die zijn niet thuis nu.. Straks maar ophalen dus.
    Hoop echt dat die past :D Dan kan ik deze week mooie foto's gaan maken voor de kerstkaarten :D

Ik ga nu even op bed liggen, tot later! *zwaai*

Share This Page