Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hoi meiden

ayden heeft net zijn 2e prikjes gehad, ff huilen maar daarna was het al goed. flinke jongen :D

@nen heel veel sterkte meid. ik had het nog is aan mijn vader gevraagd maar de vliegtuigen vertrekken nu iets eerder rinchting dubai waardoor ze daar meer speling hebben, hij wist het neit precies maar waarschijnlijk zullen ze om 8 uur zeker moeten inchecken en om 9 uur vertrekt het vleigtuig
    giel belen is deze week ook op kamp holland (niet dat je daar blij mee meot zijn. vind dat zo'n acherlijke) sterkte meid. ik dnek aan je xx

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Net mn moeder zitten bellen, ik heb weer zitten snikken aan tafel.. Gelukkig komt mn moeder woensdag en donderdag en kunnen we veel praten over wat er allemaal speelt...

Mijn man zit nu op zn werk met diarree van de spanning, arme ziel!!! Het liefste zou ik willen dat hij nu ontslag nam, maar dat kan ook weer niet :( Ik heb net een fles Jack Daniels Wiskey voor hem gekocht, hopelijk slaapt hij dan ook lekker ;) Ik slaap prima door de morfine, maar hij ligt snachts veel te malen..

@ Kristel
    Ben erg benieuwd naar de fotos van yentle in het jurkje, wel even spammen he?

Ik ga even met mn project voor mn moeder bezig, als ze woensdag al langskomt moet ik ook nog opschieten ook ;)

3. juffie2008

@ Dreamer

Hoe is het gesprek gegaan meis?

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ehh niet?
    Ik zit nog steeds te wachten :(
    Ben benieuwd of ze vandaag nog gaat bellen...

@Juffie: je vader doet wel iedereen verdriet zeg!
    Hoe is het met je heup?

@Kristel: pakje al ontvangen?

@Kim: hopen da ie er geen last van gaat krijgen!

5. juffie2008

Yeah ik ben zo blij!!! Mn man heeft al 2 vacatures gevonden ohhh hoop zo ontzettend dat er eentje reageert :D :D Duimen jullie met ons mee?~!

6. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

joey belde net op dat hij niet weet hoe laat hij thuis is.. erheeft iemand (van zijn werk die vandaag voor t eerst begonnen is) tegen zijn auto op gezeten. hij heeft een deuk in de achterkant.
    erg fijn!

belde hij net terug dat ik op zijn groene kaart een nummer moest zoeken (had een paar weken geleden gezegd dat hij die kaart in de auto moest leggen.. en dacht dus ook dat hij dat de week erna gedaan had... maar blijkbaar had hij hem alleen verplaatst naar de kapstok..)... maar ja.. k zie hem wel een keer verschijnen..

7. juffie2008

@ Gaby

Balen meis!! Ik hoop dat de schade een beetje meevalt!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    pffff sorry meiden dat ik even niet reageer maar ik wordt hier even helemaal gek... ben al vanaf vanmorgen 6 uur met Dimara in de weer en ze heeft vanaf vanmorgen 10.15 uur welgeteld 10 minuten geslapen....
    ze kan zichzelf moeilijk vermaken en als ze eenmaal huilt is ze ontroostbaar... slapen wil ze niet en ik weet niet meer hoe ik het moet doen met de voedingen... zit nu met mijn laatste voeding (als ik het schema aanhou) om 21.15 uur, ook niet echt gunstig dus... :(

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey hey

hoe is het hier?

julie heeft net haar prikjes gehad, hoop dat ze er goed
    doorkomt, ze is nu heel huilerig. kan dat?

gaby balen dat er iemand tegen jullie auto hrrft gezeten.

oma ben je al gebeld? zal niet de eerste keer zijn dat ze het vergeten.

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum wat vervelend dat dimara zo hangerig is vandaag.
    heeft ze dat vaker?
    hoe is het verder met je en met je meisje?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Fijn dat Ayden het zo goed deed meis! hoop dat hij er geen last van krijgt, had hij dat de vorige keer?

@ Dreamer hoop dat je snel meer weet!

@ Gaby: balen zeg...

@ Agneta: ha meid, Dimara was afgelopen vrijdag ook heel huilerig na de prikjes! (nu nog by the way) Dit ken ik eigenlijk helemaal niet van haar en het is sinds we terug zijn van ons weekje weg (vrijdag dus) vandaag is het wel heel erg...
    Met ons is verder alles goed! en met jullie? heb je al nieuwe foto's van Julie? en hoeveel weegt ze en hoelang is ze? ben ik wel benieuwd naar omdat onze meiden maar 1 dagje schelen...

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    mum oh dus ze is al het hele weekend van slag.
    julie doet het heel goed ze wil alleen veel bij je zijn. maar verder
    gaat het goed.
    ze is nu 57cm en 4800 gram. en dimara nu?
    ia idd leuk om te vergelijken.

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben ik weer even :)

@Dreamer: Nog steeds niet gebeld?! Tsjonge jonge zeg, ze weten wel hoe ze mensen in de stress moeten laten zitten :(

@Gaby: Ohh wat balen zeg!

@Juffie: Hoop dat t gauw goed komt met t werk van je man! Ik duim me suf iig :)
    Fijn dat je moeder langskomt en je je hart kan luchten, is wel belangrijk.

@Mum: Zwaar he, zulke dagen.. T kan zijn dat ze misschien een beetje van slag is ook nog door de vakantie? Yentle heeft dat wel heel erg namelijk, als ze al 1 dag bij opa en oma is geweest is ze daarna soms wel 4 dagen van slag.. ;)
    Hopelijk slaapt ze iig wel goed vannacht!

@Agneta: hey :) kan idd dat ze huilerig is van de prikjes! Als je denkt dat ze pijn heeft of echt last ervan kan je best een paracetamol zetpil geven hoor.
    Hoe gaat t verder?

@All: jeej, het jurkje past :D Zat ook nog een broekje bij, maar die is veel te groot, dus voor de kerstkaartfoto's straks doe ik gewoon een witte maillot eronder.
    Hier even snel een foto van hoe het jurkje staat :D

Ben meteen weer weg, even eten maken.

14. juffie2008

Hi hi Yentle kijkt echt van wat is dit nou weer?!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Agneta: hahaha wat een verschil, Dimara was 6 November 57,2cm lang en afgelopen vrijdag woog ze 5720 gram *oeps* :p
    Ja ze is idd het hele weekend al een beetje van slag... maar ja vermoeiende vakantie achter de rug, prikjes gehad, sprongetje... ik weet het niet meer!

@ Kristel: Idd heel zwaar... en dan komt vriendlief thuis en dan moet ik ff spuien, maar dat is natuurlijk ook niet eerlijk tegenover hem...
    wat een geweldig jurkje zeg!! t staat haar ook echt super!

K ga vanavond toch maar gewoon met Dimara mee naar het voetbal... meestal als we van huis zijn doet ze het goed! en we nemen gewoon de kinderwagen mee, als het nodig is kan ik dan gewoon gaan wandelen daar!

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hey kristel

wat ziet yentle er schattig uit!
    hier is verder alles goed begin nu eindelijk een beetje regelmaat te krijgen. julie is niet echt een box of zitje kind dat wil ze absoluut niet dus ben veel bezig.
    hoe is het met yentle en met jou?

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zo ff kijken wat ik nog weet (niet veel ben ik bang)

@oma; hebben ze niet gebeld vandaag??

@mum: nee haha hij werd voor de tweede keer wakker....wat rot zeg dat ze zo huilt....is het al over of is ze nog steeds zo aan het huilen?

@juffie: leuk kamertje. duim duim duim dat je man snel een andere baan krijgt.

@kristel: haha geweldig yentle in het kerstpakje..

@nen: heel veel sterkte meid morgen

@kim: wat een grote jongen zeg dat hij zo flink was bij de prikjes

@emma; zo lekker actief geweest vandaag

@agenta: helpt de zetpil al?

@all: zo sorry dat ik niet zo veel er ben hoor maar dat zal wel vaker gaan gebeuren de komende tijd..heb namelijk een vriendin en haar vader is heel slecht en zit in de laatste fase van zijn leven (heeft kanker) en ik zal regelmatig bij haar zijn of zij bij mij om te praten of voor de afleiding en ik heb een vriendin die misschien wil gaan scheiden dus daar zal ik ook aardig wat avonden mee zoet zijn om te praten....
    zo is er ook nog mijn ouders waar we nog om de tafel moeten dus al met al sorry dat ik het niet meer bij kan gaan houden maar het is een beetje druk...

18. juffie2008

@ Bos

Zo jij bent druk momenteel!!! Begrijpelijk dat je dan even minder met ons kletst.. Wees er maar even voor iedereen die je nodig heeft ;)

Hier:
    Ik ga even broodje eten, en 1 sneeuwpop is alweer af :D hij is echt heel leuk geworden!! Weet zeker dat mn moeder hem leuk vind :D

19. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Juffie: Haha zou jij een kleuterjuf zijn? :D Echt mooi gedaan ség, jullie babyhoek :D Dikke duim! :D

@Kristel: Ooh wat een mooie foto van Yentle. Haha! Ik vind het echt super!
    kBen benieuwd naar het eindresultaat!

@Dees: Jeetje meid! Ik zag je foto bij de buiken. Pfff wat is hij groot! En echt recht naar voor hé. Maar wel heel mooi hoor. Lukt het nog een beetje met je rug? Lijkt me wel zwaar zo.

Ja sorry kheb alleen maar de laatste drie pagina's teruggelezen. Ik moet zodadelijk naar het ZH. Voor een infoavond over zwangerschap :D kBen eens benieuwd :)

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @Juffie.. mooi hoor.. die babyhoek!!

@Kristel.. mooi pakje hoor!! Ziet er echt schattig uit!

@Dees.. prachtige buik meid! Nog ffekes en je hebt je kleintje!!

@Bos.. vervelend van die vriendin.. heel veel sterkte!

@Kim.. Fijn da Ayden het zo goed gedaan heeft.

@mum.. het lijkt echt op een sprongetje.. Sophie heeft zo ook gedaan en het gaat nu echt beter..

@ All.. vanmiddag zijn Senne en Thijs(andere kindje van vriendin) op visite geweest... Zie hier de foto

Thijs is 4 maanden, Senne 3 maanden en Sophie bijna 1,5 maand :)

Deel Deze Pagina