ik voeg me ook maar eens toe ben nu in de 2e poging nouja eigenlijk 1e echt serieuze. Nouja we zien wel.. fijne avond!
Zo dames, en weer is er heel veel gel*ld Heb de laatste pagina's even bijgelezen, maar ben het meeste alweer kwijt.. Het is een beetje druk in mijn hoofd dus er past niet zoveel meer bij Maar zal wel nog even reageren op de dingen die ik onthouden heb! @Dreamer: Twee ooievaars? Dat moet gewoon een goed teken zijn! We blijven er gewoon voor gaan om samen in dezelfde ronde zwanger te worden he Ik gooi alles op alles om het deze ronde voor elkaar te krijgen, doe je ook mee? @Pandabeertje: Aww, kl*te als je ongi zou doorbreken Bah, waarom moet zwanger worden zo moeilijk zijn... Als je het echt niet meer trekt dat t al een tijdje duurt, gewoon naar je huisarts gaan he. Al ben je dan wel een keer zwanger geweest al, dus het kán wel. Ik snap ook heel goed hoe je je voelt nu, je bent echt niet de enige die al een tijdje bezig is, ik hoor denk ik ook wel bij t groepje wat al een tijdje bezig is En iemand vroeg me nog hoe het cyclusgezien met me gaat nu? Volgens mij Marietje? In ieder geval ben ik eigenlijk niet meer zoveel bezig met mn cyclus + het klussen. Ik heb wel sinds deze maand mn Persona weer in gebruik in combinatie met normale ovutesten want ik begin het idee te krijgen dat de normale ovutesten mijn ei pas later vinden... Dus even kijken of ze allebei tegelijk een LH-piek aangeven of dat het verschilt.. Verder probeerden we te smeppen, maar dat is al niet gelukt 'Moesten' gisteren eigenlijk klussen, maar ik had helemaal geen zin.. En ik heb het ook wel een beetje gehad met klussen terwijl ik geen zin heb, dus doe ik dat ook gewoon niet meer! Een zwangerschap kan je niet forceren, je kan klussen wanneer je wilt en hoe vaak je wilt rond je ei, maar dat is geen garantie dat je zwanger wordt. Dus daarom doen we t ook niet meer als 1 van ons geen zin heeft ^^ SORRY SORRY SORRY aan degenen waar ik niet persoonlijk op gereageerd heb! Ik probeer, ookal heb ik het heel druk, toch weer eventjes elke dag langs te komen en alles bij te houden hier En nu duik ik gauw me bed in! Tot gauw!
Goedemorgen allemaal! Hoe gaat het hier? Al testers? Ben er een keer vroeg uit...pfff... Ik ga naar de orthopeed om te kijken hoe het er met mijn schouders voor staat...
Goedemorgen dames, Vanmorgen geen bruin of rood te zien Niet uitwendig en inwendig Heb mijn banner maar weer even veranderd en wacht de rest van de dag af. @Wendy: Hier ook in Tilburg haha @Dreamer: Heb gisteren overleg gehad met mijn vriend. We gaan eerst volgende maand afwachten omdat ik dan onderzoeken kan krijgen. Zodra ik weet of ik vruchtbaar ben zou het mij al een hele verlichting geven. Overigens wel gewoon veilig, condoom dus. Maar ja, eerst maar eens ongi afwachten he
Hahah meid, ik hoop dat dat een goed teken is. Ik heb namelijk aan het begin van deze ronde ook een ooievaar gezien.. En ook 1 keers geklusd in de vruchtbare periode EN nog geen ongi te zien
Goodmorning, ook hier is er ongie-ness gekomen vanmorgen . Wel al rekening mee gehouden, maar toch! Weer op voor de volgende ronde! Nieuwe ronde, nieuwe kansen toch Veel succes allemaal, sterkte ook voor jou Pandabeertje. @ Sannehai; Zijn jullie al lang bezig? Of ga je voor de eerste ronde? Liefs, BarbaBeer
Hey dames.. Hier nog steeds ongi loos haha.. Niks te zien, niks te voelen.. Verwacht mijn ongi in ieder geval niet voor het einde van de middag haha.
dreamer wat een mooi voorteken! Ik duim met je mee! Geen ooievaar gezien, wel een reiger Zijn jullie ook zo emo na t stoppen van de pil? Ik weet dat t erger werd toen ik begon met de pil, op mn 18e, nu ben ik sinds maart gestopt, en 't wordt steeds erger. Ik ben ER aan t kijken en moet elke keer een traantje wegpinken als ik zie hoe John Carter zo'n goeie dokter word, stom he *Ik ben al vanaf heeeel klein verliefd op John Carter hihi daar zal t aan liggen* eerlijk is eerlijk, het is wel een lekker snoepje
Wat dan wel Van de foto gezegd zou ik denken, nee.. Maar die mooie reebruine ogen als ik de series bekijk, mmmm *Ik ben alle ER-seizoenen aan t kijken, heb 1 t/m 4 thuisl, ga vanmiddag 5 halen* http://gaywired.com/images/contentimage ... nCain2.jpg[/img] http://www.getonmyspace.com/Images/Male ... es_014.jpg[/img]
Hmm... ik val meer op uhm... wat donkerdere mannen. Tenminste dat is wat ik nu heb. En bevalt prima hahha
dreamer zoetermeer? jee panda spannend! hoop voor je dat het wegblijft die ongi. dreamer ik hoop het voor je dat dit HET teken is. en dat je zwanger wordt en een tweeling........................
Jaa Carter! Daar was ik vroeger ook gek op haha.. heb ook een hoop ER gekeken, de hele familie hier is gek erop Pff nog druk hier joh.. gaat steeds beter maar huis is nog vol, en ik droom zoveel de laatste tijd.. en de kat wil de hele tijd met me knuffelen en op me buik liggen. Ik droom veel over baby's enzo. En me tempkaartje is zo vaag geweest afgelopen week! Panda van mij mag jij niet ongi worden en ik ook niet zijn we toch nog in ronde 11 zwanger.. jij zit toch ook in ronde 11 nu?
Hey Dees, Ik zit nu in ronde 8 na een vmk.. ronde 11 totaal. Jij in ronde 11 na een mk toch? of tel ik nu verkeerd En ik vind inderdaad dat wij niet ongi mogen worden haha We gaan gewoon samen zwanger zijn! @de rest: vanmorgen weer een sollicitatie gehad. Ging goed naar mijn idee. Straks om 12 uur weer 1 en om 15 uur ook weer 1 Gaat hard hahaha
Nou hier gaan de duimpjes tekeer voor jullie allebei meiden jeetje wat lang al 11 rondes Haha mn vriend begon met ER rond etenstijd, dan was t op tv, zo heel af en toe. Daarna af en toe met mij meekijken. Maar rond 20.00-22.00 wil hij gamen en dan ga ik in de slaapkamer kijken want dan heeft ie genoeg van de serie. En om kwart over 8 hoor ik t deuntje van ER want dan is ie toch nieuwsgierig hoe het verder gaat Ik ben sowieso serieverslaafd, noem t en ik heb t vast in de kast liggen Ally Mcbeal, Boston Public, Early Edition, SatC, Smallville, Lois&Clark, 24..