Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. @ suus vindt het maar griezelig allemaal
    @ mum ben je gaan zwemmen? Leuk he..
    @ Kim ben benieuwd hoe het gegaan is...
    @ juffie laat je maar horen meid ;)
    @ emma balen dat M weer weg is zeg

@ MvJ wel fijn een ritme he.. Wat groeit je kleine man snel he..

2. haha mum we hebben zowat dezelfde reactie

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Oehhh spannend mn mamsie kan elk moment aankomen :D Heb er zin in ;)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ryanne: haha idd :D

Babyzwemmen was heel leuk! er waren maar 5 kindjes waarvan er 2 al ouder dan 6 maanden waren! Dimara vond het helemaal geweldig! we doen oefeningen in het water terwijl we liedjes zingen...

@ Ryanne: Zingen jullie ook bij t babyzwemmen?

ik vond het eerst maar een beetje vreemd, maar t is wel gezellig en leuk voor de kindjes! ik kreeg zelfs een boekje mee met de teksten van de liedjes, zodat ik thuis kan oefenen haha!

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mum

Wat klinkt dat babyzwemmen leuk zeg!!! Krijg er nu al zin in!!! Vanaf hoeveel weken mag je naar babyzwemmen toe?

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    ow ja ik denk trouwens dat Dimara het sprongetje gemaakt heeft! ze was vanmorgen wel weer om 7 uur wakker (maar ja ze heeft gister van 17.00 tot 22.00 uur geslapen, toen de laatste fles en meteen weer in bed!) maar ze is vandaag supervrolijk en verteld ineens hele verhalen! ze brabbelde al wel maar toen waren het echt kreetjes, nu merk ik sinds we terug zijn van vakantie dat de verhalen steeds langer worden! ook heeft ze nu tijd om te lachen als ze in bad gaat of als we aan het zwemmen zijn! eerst was ze daar te druk voor :p

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden,

Kom even zwaaien *Zwaai*

@Nen: hele dikke knuffel meid. Hopelijk kom je de tijd een beetje goed door en is hij dan snel weer terug :)

@De rest: Sorry, ben heel druk.. (SL ;))
    Als ik iets belangrijks mis ofzo, schreeuw dan ff ;)

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Juffie: Dat ligt een beetje aan het zwembad... de 1 zegt vanaf 3 maanden, de ander zegt vanaf wanneer je er aan toe bent! bij ons zeggen ze een week of 7, of als je er eerder aan toe bent met je kindje (dan houden ze je niet tegen)

9. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ohja, Dees heeft ook een knuffel nodig!

@Dees: Dikke knuffel meid. Wat een gedoe zo op t einde van je zwangerschap.. Hopelijk gaat t gauw beter met je man!
    Trek je t wel nu je veel alleen moet doen?

@Suus: Wat schrikken! Hoop dat Lindsey gauw beter is.. En wat een vreemde HA zeg ;)
    Hoop niet dat je er ook ziek van wordt, zou niet goed zijn nu!

@All: Ben weer weg hoor.. druk druk druk bezig met nieuwe creaties en Yentle ondertussen :)

Ben trouwens weer helemaal beter! :D Alleen nog hoofdpijn enzo, maar dat heb ik bijna altijd dus daar is mee te leven :p

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Kristel: Fijn dat je weer opgeknapt bent meid, balen van die hoofdpijn alleen nog!

11. @ mum ja wij zingen ook bij elke oefening. Bij ons mag het vanaf 3 maanden. De eerste groep is tot 8/9 maanden, daarna ga je over naar de volgende groep.
    Heb je haar al onder water gedaan? Ziet er heel sneu uit maar is helemaal niet zielig. Ze kijkt me daana altijd zo lief aan en dan zit er water in haar wimpertjes. *smelt*

@ oma hoe is je gesprek met de internist eigenlijk gegaan? Of had je dat al verteld hier??

12. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @mum, klinkt leuk dat babyzwemmen! :D
    ga je nu elke week? HIer is het vanaf 12 weken, dat is hij volgende week al dus misschien dat ik ook ga.
    Gelukkig is het sprongetje achter de rug! na het 4 en 8 weken sprongetje komt er alweer een met 12! snel he daarna pas met 19 geloof ik. Leuk he dat 'vertellen' :D

@kristel, gelukkig ben je weer beter!

@lynn,. wow mooi schema!

pff had ik j net schoon en aangekleed.. had ie een poepluier, het zat helemaal op zn rug. Ik had de luier achter dubbel oepsss dus kon ik nog een keer haha.

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

Aug 27, 2007
    2,961
    0
    36
    @ryanne, o dat lijkt me wel eng , ze onder water doen

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@emma wat vervelend dat je weer alleen bent, saai zeg, gelukkig maar tot vrijdag deze keer!
    En wat slaapt Jorick nu goed zeg, geweldig!

@mum leuk dat babayzwemmen zeg!
    Fijn dat Dimara het zo leuk vond!
    Dat word nu oefenene met de liedjes dus :D

@ryanne, he meis, lekker aan het werk?

@juffie nog een paar dagen meis en dan mag die kleine komen, hopelijk is hij of zij er snel klaar voor!

@suus he wat eng meis, goed uit kijken hoor
    En wat raar dat ze niets doen, zou als ik rachel was het erg goed in de gaten houden hoor!

@krsitel fijn dat je weer beter bent meis, super!
    Succes met je creaties!

Hier lekker tot half 10 ofzo geslapen kylian kwam om kwart over 6 voor een voeding, en toen weer lekker geslapen tot half 10 , dus kon ik ook lekker blijven liggen, heerlijk!
    Vanmiddag hebben we een theetje met de dames en kids van de yoga, dus erg gezellig!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Ryanne: Ja dat hebben we ook gedaan ja! dat hadden we vorige week bij het babyzwemmen op Landal ook gedaan en toen vond ze het ook prima... idd die druppeltjes in haar wimpers daar smelt je van :p

@ Emma: Ja ik wil wel elke week gaan ja! leuk dat jij ook gaat waarschijnlijk! ik vermoed dat dit het 12 weken sprongetje was voor Dimara... aangezien zij 2 weken voor ligt ze is nu eigenlijk al 11,5 week vanaf de uitgerekende datum!
    en dat vertellen is echt heerlijk :D balen zeg van het poepongelukje! jij checkt die luier voortaan 2x haha!

het is idd even "eng" dat onder water duwen, maar je blaast ze eerst in het gezichtje en dan nemen ze een hap lucht en sluiten ze neus en keel af (bij Dimara is dit nog niet persé nodig, kindjes tot 15 weken ongeveer sluiten dit automatisch af) ze vinden het niet erg en krijgen er alleen maar vertrouwen van in het water :)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Sterretje: haha ja, naja gelukkig zijn het allemaal een beetje standaard kinderliedjes dus het is meer opfrissen :p

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

Sep 9, 2008
    2,622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Zo. mijn schoonmoeder heeft net moxatherapie gedaan bij mij..
    Ze is net weer weg.. schoonvader komt zo weer terug.. die gaat met mij die dingen voor onder het bed halen..

Mijn hondjes zijn allebei ziek.. Gister heeft daisy (engelse bulldog) al gespuugd 3 x.. en vandaag de kleine (benji) ook..
    Daisy heeft denk ik ook koorts.. voelt heel warm aan.. mijn schoonvader heeft haar een paracetamol gegeven

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

Dec 6, 2008
    9,208
    1
    38
    @ Suus: Wat sneu zeg dat je hondjes ziek zijn!

ik ga Dimara even boven op bed leggen, blijf maar even boven rommelen tot ze slaapt anders blijf ik weer op en neer lopen en nu kan ik mooi wat doen boven!

tot straks!

19. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hello girls,

Ik kom alleen even zwaaien! druk druk druk op t werk.

Ik werk voor 5 mensen en dat in 3 dagen... proppen dus.
    Gister wilde ik strijken, maar toen ik eenmaal thuis was lag ik voor pampus. hihihi :) Strakjes weer m'n jochie ophalen!. :)

@ Kristel: Mooi dat je weer beter bent.

@ Ryanne: Hello!

@ Mum: Ik hoop dat we zondag weer even gaan zwemmen, dan ga ik ook proberen om Levi onder water te laten. hihihi

@ Emma: Levi heeft dat regelmatig, zo'n poepluier... En t maakt niet uit hoe ik zijn luier doe, t zit er 9 van de 10 keer naast. Nu hij ook fruithapjes krijgt gaat t beter.

Kus

20. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Suus: Wat is moxatherapie?

Share This Page