Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ja ze zijn er vanaf 4 maanden maar niet met 3 maanden toch?
    Ik zou ook oppassen met suiker enzo, in chocolademousse etc. Maar goed ik ben gewoon heel voorzichtig met dat soort dingen.. En het gaat allemaal al zo snel :p

@mum, hopelijk krijg je goeie tips van die vrouw dat het goed gaat.
    Waarom is de overstap van fv naar vast voedsel kleiner dan met bv?

@kim, veel plezier met filmpje kijken!

waait het bij jullie ook zo hard?

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: lekker filmpie kijken! hmm frank dus ook nog niet lekker! beterschap voor jullie!

@ Emma: tja weet ik eigenlijk niet maar dat idee heb... haha weet ook niet hoe ik erbij kom! hier waait het ook zo hard, blegh!

3. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    zo ff gelezen!

Suus ligt jou beeb in een stuit? En daar een theraphie voor? Ik wist dat niet!

Kristel is weer helemaal beter!!! jeej!!!!

Julian kreeg pas met 6 maanden bijvoeding!! Hij krijgt een danoontje met opvolg melk maar krijgt niets van suikers ofzo....
    Hij krijgt trouwens wel een beetje diksap of thee...

4. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Inderdaad, met z'n voeten op tafel voor de tv. erg hea?
    Ik ben ook gewend om gezamelijk aan tafel te eten. Maar ja, Daan is meestal nog niet thuis rond etenstijd dus om nou alleen aan tafel te zitten is ook zo saai. hihihi

@ Kim: Loopstoel??? Ik vat hem ff niet...

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: haha alsof ik 'm al jaren ken hahaha...
    Ik denk dat Kim zo'n stoeltje met een broekje bedoeld, waarmee ze kunnen lopen vanaf 6 maanden snappie?

Hmm Dimara heeft al voor de 3e keer vandaag de hik... heeft ze anders nooit meer eigenlijk de laatste tijd!

6. Wil je hiermee zeggen dat ik niet voorzichtig ben??

Was in mijn album van vroeger aan het bladeren en met 10 weken kreeg je toen al pap en met 12 weken fruithapje. Met 17 weken kreeg je groente. Toen werd het allemaal toen de beebjes ouder moesten zijn, toen weer jong en nu weer wat ouder.
    De potjes zijn voor 4 maanden en dat is ze ruim.

7. hier ook een waaiwind zeg... Wordt echt herfst

8. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Mum / Kim: Ohhh zo'n loopstoeltje lijkt me echt geweldig! Dan kan die druktemaker door het hele huis crossen!

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Debby: haha ik zie hem al gaan....

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo, lekker even geslapen.. Probeer alleen al de hele tijd mn opa te belle ndat we wat later komen doordat Yentle wat langer bleef liggen, maar hij neemt niet op steeds?! Terwijl wij eigenlijk rond 5 uur daar zouden zijn.. beetje vreemd dus.. ;)

@Ryanne: Denk niet dat Emma t zo bedoelt hoor :) Denk dat ze t gewoon in zn algemeenheid bedoelt met voorzichtig doen met nieuwe dingen proberen, kijken hoe je kindje erop reageert.
    F reageert er goed op, dus dan is t toch goed? :)

Ik vind t ook wel 'eng' om bij Yentle met hapjes te beginnen.. We hebben 11/12 weken lang een gillende Yentle gehad en ik ben ontzettend bang dat dat weer terugkomt als wij nu al hapjes gaan geven (t gaat eindelijk goed nu een maand), omdat haar darmen best wel naar de kl*te waren... (ze poepte de 'bekleding' van de darmen al mee, zo erg was t)
    In die zin ben ik dus ook heel voorzichtig nu met hapjes en wacht ik er nog ff mee.
    Maar dit betekent niet dat anderen niet voorzichtig zijn ofzo :)

Denk dus dat Emma t op die manier bedoelt?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    KOm nog ff snel gedag zeggen
    Net terug van de meeting met de meiden van de yoga, echt super leuk om alle kindjes zo bij elkaar te zien
    Eentje kon er niet, dus nu waren ze met zijn 6'en, echt zo schattig

Moet nu nodig aan het eten gaan beginnen, dus verder ff geen tijd om te kletsen

Fijne avond allemaal!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden hier even snel berichtje. Lange dag gehad, kraamvrouw gaat kolven en geeft dit per fles. Alles is nu een stuk relaxter, maakt je werk ook leuker.
    Nu snel gegeten en moet om 6 uur weg voor kinder ehbo.

@Emma, ben 't met je eens hoor. Hier ook vanaf 6 maanden.
    Lijkt mij trouwens dat de overstap van BV naar vaste voeding kleiner is omdat ze dan al gewend zijn aan verschillende smaken.

@Rest, tot laterz

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @ryanne. ik bedoelde niet dat je niet voorzichtig bent! . idd wat Kristel zegt. :)

@kristel, vreemd dat je opa niet opneemt.. al te pakken gekregen?

@mum, 3 keer de hik is wel vaak ja

@red, idd bv smaakt elke keer anders , had ik nog niet eens bij nagedacht.

@sterretje, leuk dat jullie afgesproken hadden, even alle babys bewonderen :D

@all, hebben jullie je eigen groeiboekje van vroeger nog?
    Wel leuk om te zien wanneer je alles voor het eerst deed enzo.
    Ik liep met 9 maanden, ik was heel klein zal er grappig uitgezien hebben haha . Ik kreeg ook met 4 maanden al wat gezeefde groente/fruit sap en bv zag ik.

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    onee het was 10 maanden zie ik net :p met 9 was nog niet los

pff j wil maar niet slapen .. zucht*

15. @ emma ik heb ook zo;n boekje en erg leuk om te lezen hoe t vroeger ging. Ik houdt ook zo'n boekje bij. Elke keer als ze wat nieuws kan/eet/doet schrijf ik dat erin met de datum. Ook maken we elke week op zaterdag een foto, zo kun je zien hoe ze gegroeid is.

@ all ga ff spagehtti eten. F. net van de creche gehaald en ze is in de auto in slaap gevallen dus zit gezellig in mn eentje. Ze ligt in de Mc op de grond. Ga haar wel zo wakker maken want heeft pas 2 flessen leeg en ook nog niet eens hele

16. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

juffie: je moet ook rusig aan doen.. dus luisteren naar je man.

lynn: fijn dat ales goed gaat bij jullie!!

emma: saai dat je weer alleen zit.. maar t is zo vrijdag.. gewoon gezellig hier kletsen..

mum: leuk zeg hoor dat baby zwemmen :)

kristel: fijn dat je weer beter bent joh.. heeft ook lang geduurd

kim: fijn dat de sollicitatie goed gegaan is.. k ga voor je duimen.

dreamer: spuiten gaar beter sinds ik een icepack erop doe voor t spuiten.. :). ik heb 6 december de eerste fm..hoe t met jou?

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    Ben vandaag echt lui.. en moe.. beetje last van mijn rug en gevoelige buik.. terwijl ik niet veel gedaan heb..
    Maar lekker optijd naar bed vanavond :p

18. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

k heb hier trouwens al wat oud bloedverlies.. kei vroeg.. hoop dat t snel doorbreekt..

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: vreemd dat je opa steeds niet opnam, heb je m
    inmiddels al kunnen bereiken?

@ Sterretje: Leuk een meeting met 6 van die kleintjes!

@ Emma: ja ik heb mijn groeiboekje nog :) ik liep ook met 10 maanden en ik was met 1 jaar dag en nacht zindelijk... ik kroop als een aapje mijn bedje uit!
    Ik kreeg met 3 maanden mijn eerste fruithapje, hem 'm er maar even bijgepakt!

@ Ryanne: Haha hier MOET ik op zondag een foto maken, dan is ze weer precies een weekje ouder ;) doet F. het goed op de creche?

Ik hou dagelijks een schriftje bij met hoeveel ze drinkt enzo en daarin schrijf ik ook elke dag een stukje, met wat ze die dag gedaan heeft aan nieuwe dingen en wat we ondernomen hebben enzo! hou dat echt steevast elke avond voor ik ga slapen bij!

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik heb een filmpje van een kletsende Dimara op de babysite gezet!

Deel Deze Pagina