Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

mum: poging filmpje kijken is niet gelukt.. met de hormonen in m'n lijf.. en t muziekje op de achtergrond op je site.. en dan je mooie schatige meisje die zulke lieve geluidjes maakt.... kan k even niet hebben.. :(

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ gaby: Geeft niet meid, k snap dat t te confronterend is af en toe... Dikke knuff meid!

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @mum: wat is je site ook alweer? en je ww als je die er 1 op hebt

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ow al gekregen van gaby :) echt lief dat brabbelen :p

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus: ik had je gepbt :p lief hé.. dat is ze al de hele dag aan het doen...

Ook heeft ze ondekt dat ze kan schreeuwen om aandacht haha!

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    fijn is dat :p schreeuwen om aandacht :p hihi.. wel erg lief :p

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ SuuS: haha ja de eerste paar keer is het lief ;)

8. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hey meiden,

ayden heeft net weer banaan op ,had maar een ahlve gedaan omdat dat gewoon meer als genoeg is, maar meneer was het er niet mee eens haha :D drammertje

@debby ja bedoelde zo'n ding op wielen waar ze in zitten, nog ff en levi kan al met zijn beentjes aan de grond komen haha :D

@gaby dus dat betekend dat je weer bijna kan beginnen :D ik duim echt voor jullie

@ryanne ik geef het op :D krijg het niet geregeld haha.. doe het wel is als jij hem thuis hebt.

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    hallo!

Kim dat is alleen maar goed dat hij zo voor zichzelf op komt!!! hahah Lekker he een kind met karakter!!!

Rianne: ik heb mijn boekje ook nog alleen kreeg ik pas laat alles..en ik liep ook met 10 maanden...was een baby die te veel wilde met 2 oudere broers!!!! Maar leuk is dat he!!

Gaby: is dat goed dat je nu al ongi bent dan??

Mum2be: ik kan nu niet luisteren (julian ligt naast me te slapen) dus ik ga zo ff kijken!!!

10. gaby1986

kim: ben al begonnen :)

en ja is goed dat ik bijna ongi ben lekker optijd.

11. gaby1986

fijne avond allemaal

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ha meiden,

kon er een hele tijd niet op, nu weer wel maar nu ga ik bijna naar bed...

wil wel ff zeggen dat Dimara vanavond al vanaf 20.15 uur in haar ledikantje slaapt :D :D ikke = trots... nu weet ik dat ze het kan dus gaat ze straks na haar laatste fles ook weer haar ledikantje in voor de nacht!

Slaap lekker allemaal!

13. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @gaby, wel fijn dat het spuiten beter gaat. spannend de fm weer! Hoeveel eitjes waren er vorige keer ook alweer?
    ja het is wel saai alleen maar het is maar tot vrijdag :)

@suus, lekker vroeg slapen idd

@mum, ook met 3 maanden al dus! is allemaal vroeger dan ik dacht geloof ik hhaa
    Wat goed dat ze in haar ledikantje wil slapen!

@kim, banaantje viel wel in de smaak dus .

@all, ik ga ook op bed.. Morgen met mn zussen afgesproken, wel zin in heb mn nichtje al eventjes niet gezien. Mn ouders komen overmorgen ook weer terug uit fuerteventura :D
    truste!

14. gaby1986

emma: bijna 20 folliekels.. en 13 eitjes..

kon ook lang de pagina niet op..

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    #66335 Kristel86, 18 nov 2009
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
    Mn opa doet op vrijdags altijd vrijwilligerswerk als buschauffeur voor gehandicapte kinderen om ze naar paardrijden te brengen en hij was vanochtend blijkbaar gebeld of hij vanmiddag ook kon komen helpen, vandaar dat hij niet thuis was, het was wat uitgelopen allemaal!
    Maar we zijn op bezoek geweest, was heel gezellig :D
    Yentle was ook heel vrolijk de hele tijd, maar zodra mn opa wat tegen haar zei of aan haar zat dan ging ze heel hard huilen, ze is dus een beetje eenkenning aan t worden ;) :p

@Groeiboekjes: Ik heb er geen een, helaas.. Mn moeder had haar handen vol aan mij!! (en mn oudere broers) Dus ze zal er wel geen tijd voor gehad hebben ofzo ;)
    Weet alleen wel dat ik ontzettend snel was met alles en al heel vroeg kon praten en lopen enzo ;)
    Mn moeder zegt ook altijd dat als ik als 1e was geboren dat ze daarna geen andere kinderen meer had gewild, zo druk was ze met me.. ;)

Hier hou ik helaas niks bij eigenlijk, nooit aan gedacht ook... Misschien moet ik dat toch maar gaan doen!! :D

@Mum: Ik ga morgen je filmpje kijken, ben heel benieuwd :D

@Gaby: Het is ook allemaal heel confronterend meid! Dat neemt echt niemand je kwalijk, het is ook heel moeilijk.. Hoop echt dat jullie ook heel gauw verhaaltjes op jullie site mogen zetten over dikke buiken, echo's, babyspullen en dan na 9 maanden van jullie kindje :)

@All: Ben ontzettend moe, ga dus gauw slapen! Morgen weer vroeg eruit (6 uur) om te werken.. Dan kan ik tenminste even 2 uur doorwerken voordat Yentle wakker wordt :p

Slaap lekker allemaal :)

16. gaby1986

k ben er nu echt vandoor.. joey was voetbal aan het kijken en dat is nu afgelopen... dus tot morgen

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik kom even hoi zeggen. Moet er nu gelijk vandoor. Nog even snel de hond uitlaten en weer aan het werk. EHBO was gisteren wel leerzaam, nu afgelopen dus dat is wel lekker.

Fijne dag!

18. gaby1986

goedemorgen..

vandaag werken van 9 tot 12 en dan van 12 tot 1 gesprek of nu wel of niet mijn contract verleng word.

hoorde ik gister van iemand van een andere groep dat ik om 11 uur naar huis moet en dat t gesprek verzet word..nou mjin baas heeft niks tegen mij daarover gezegd dat ze t gesprek wil verzetten.. en ik ben er gister de hele dag geweest dus had ze mij ook aan kunnen spreken.. ben benieuwd..ik ga er van uit dat alles gewoon doorgaat.

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ kristel, is leuk hor om ales bij te houden! ik heb het in de zwangerschap al gedaan en ga het nu ookd oen met eerste tandje, lopen,lachen enz

@bedje hier slaapt sem vanaf de geboorte al in zijn eigen bedje

@ALL hier gaat alles goed sem leker van 10 tot 4 geslapen en daarna weer tot 7 uur;) straks lkkr in bad en daarna afspraak bij de bank.

fijne dag alllemaal

20. goedemorgen... werk roept hier weer helaas.

@ gaby s6 met je gesprek

Deel Deze Pagina