hee meiden ik ga zo even bij lezen moet zo naar de dokter.. yvi is ziek koorts hoesten zwaar ademen zouden vancht naar disney land gaan... en ok gelijk hebben over de vreemde veranderingen en vreemde zwarte menstruatie en bruine afscheiding..en op eens dikkere booppies yvi is helemaal in de ban van sinterklaas komt 20x per avond na benende om tekijken of haar schoen al gevuld is. gisteren een ongeluk gehad met yvi de harde wind blies ons zo tegen een auto aan met de fiets de wind was zo sterk kon mijn fiets niet eens houden of van de auto aftrekken yvi huilen zielig. ik ga even bij lezen
zo heb ff snel gelezen maar niet alles hoor sorry @juffie: lief dat je man zo bezorgt is....had ik geen last van dat ik het idee had alleen maar te zitten want ik kon nog een hele hoop op het eind. @gaby: hoop dat je ongi doorzet (klinkt dat raar zeg) @yvi: oh vervelend zeg klinkt niet lekker van de wind...het was ook niet normaal hoor gister.. @oma: hoe is het meid... @kristel: jee weer beter lees ik.. @Hapjes: hier ook nog niet hoor...blij dat ik eindelijk een vrolijk manneke in huis heb..hij doet het nog goed op zijn flessen dus vind het nog wel ff prima zo @babyzwemmen: ik vind het altijd zo sneu als je de kids onder water houd (Terwijl ze er geen last van hebben zeggen ze maar vind het er zo zielig uit zien) @mum: lukt het een beetje met afbouwen van het inbakeren? ik wil het ook gaan proberen omdat hij gaat rollen maar ben bang dat het drama word...wil vanavond gaan oefenen...dat is namelijk zijn beste slaapje. @all: lars heeft gister voor het eerst van zijn rug naar zijn buik gerold..knapperd he...hij had al wel geoefend op de bank maar die loopt wat af dus dat is makkelijker maar hij deed het nu ook op het kleed op de grond *trots *. vanmiddag ga ik zwemmen met 2 collega's en nog een kleine...
@ Emma:Gezellig met je zussen afgesproken! dat kan ik niet, en ik denk af en toe wel eens dat ik dat mis... Ja ik ben echt supertrots op mijn meisje want ze heeft vannacht ook in haar ledikantje geslapen en nu ligt ze er weer in @ Kristel: Fijn dat er niks aan de hand was met je opa maar dat hij gewoon met een goeie daad bezig was oew Yentle eenkennig, alleen naar je opa toen of heb je t bij anderen ook al gemerkt? @ Red: Kinder EHBO lijkt me echt superhandig om dat te hebben... fijn dat jij het via je werk kreeg! @ Gaby: Werkse meid, heb je een goed gevoel over t gesprek? @ Knarboor: Sem kan ook al lekker slapen zeg!! Dimara deed hetzelfde kwam ook steevast om 4 uur! @ Ryanne: Werkse meid! @ Yvi: ow dat klinkt niet best, Hoop dat het geen m. griep is! daar worden kindjes ook benauwd van! Dimara is dus gisteravond om kwart voor 8 in slaap gevallen in haar ledikantje, en toen wij gisteravond naar bed gingen hadden we besloten haar te laten liggen en als ze vannacht zou komen, dan zou ze een nachtvoeding krijgen van 60cc..... *tromgeroffel* ze werd om 5 uur wakker flesje gehad weer terug in haar ledikantje, even mopperen maar toen weer geslapen tot 8 uur (tussendoor een paar keer wakker, speentje terug gegeven en ze sliep weer) ik ben echt supertrots op ons meisje!! en nu ligt ze dus alweer in haar ledikantje te slapen vanaf 9 uur! ik denk dat t wiegje naar zolder kan ergens ook wel weer jammer...
@ Bos: ha meid, het ziet er idd heel zielig uit maar ze krijgen er wel vertrouwen van... en ze hebben er inderdaad geen last van! Wat knap zeg van Lars dat hij al om kan rollen! ik ben nog niet aan het afbouwen, maar ze zullen me vandaag van het CB terugbellen daarover, ik denk alleen dat Dimara er nog niet aan toe is, dus ben ook bang voor een giga drama... Succes met Lars vanavond! Lekker hoor zwemmen! veel plezier!
goeiemorgen meiden! @kristel, haha herkenbaar. Merk jij het nog steeds aan Yentle? Mijn moeder hield het wel bij maar achteraf klopt het niet allemaal. Toen ik 8 maanden was waren we net verhuisd en liep ik bijna de sloot in voor het huis haha leuk dat het gezellig was bij je opa! Hopelijk is dat eenkennige tijdelijk.werkse morgen @mum, heb je filmpje bekeken! schattig!! of had ik dat al gezegd haha @gaby, best veel dus! Hopelijk is de 'oogst; deze keer weer zo goed! @Yvi, beterschap voor je meisje!! heeft ze ook koorts? @knarboor,. zo hij slaat al lekker door he! red, gaby en ryanne, werkse! @all, j kwam opeens weer voor een nachtvoeding om 3 uur..hopelijk is dat tijdelijk! verschonen word ook steeds lastiger hier, hij tilt steeds zn billen op en wurmelt zich onderuit haha wildebrasje. Vanmiddag met mn zussen afgesproken, wel even zin in.
@bos, wauw sterke vent die lars! echt goed zeg lijkt me ook eng onder water haha @mum, jij bent enigst kind toch? Ik heb wel veel aan mijn zussen ja maar daarentegen heb ik niet veel vriendinnen hoor.. ik had er 4 .. eentje haakte af toen ik zwanger was. Nu nog 3 en twee ervan verwaterd nu ook omdat we gewoon niet zoveel gemeen meer hebben nu. Zo wat heeft Dimara goed geslapen zeg!! echt super!
@ Monique: ow dat is ook leuk om daar van alles bij te houden van de dames! @ Emma: Thnx nee je had het nog niet gezegd hier ook moeilijker verschonen... als ik de nieuwe luier onder haar kont heb gelegd dan gaat ze op haar voetjes staan zodat haar kont loskomt van het kussen en ik de luier er dus niet strak omkrijg hihi Jeps ik ben enigst kind... ik heb ook niet veel vriendinnen hoor, zeker nu Dimara er is, merk je goed wie je echte vrienden/vriendinnen zijn en maak je ook weer nieuwe vrienden/vriendinnen!
*bos is benieuwd wie monique is?? of is dat een domme vraag mum?* @hier ook niet veel vriendinnen hoor...1 goede vriendin en een collega waar ik veel mee optrek wat een vriendin is geworden...verder nog 2 vriendinnen waar ik niet zo heel veel mee op trek maar die ene is ook aan het verwateren omdat we nogal dingen anders doen... @Mum: ik denk dat het hier ook drama gaat worden met afbouwen van inbakeren....waarom belt het cb dan precies? over hoe je het moet doen ofzo?? (sorry snap het ff niet)
Goeiemorgen Hier even pauze.. Kimo werkt ook thuis vandaag dus we lossen elkaar af met Yentle, nu kan ik dus even doorwerken (en pauze nemen ) @Gaby: hmm wat raar Hopelijk weet je snel meer en gaat t gesprek gewoon door. @Knarboor: Ik heb tijdens de zwangerschap ook alles bijgehouden, maar nu kom ik er gewoon bijna niet aan toe Misschien maar gewoon 's avonds voor t slapen gaan even 10 min tijd ervoor maken! Wat slaapt Sem goed zeg! @Ryanne: Werkse Nog 2 dagen en dan is t weer weekend Hoeveel dagen werk je nu eigenlijk?? @Yvi: Succes bij de HA! Hoop niet dat t ernstig is.. En wat eng gister met de fiets, Yvi zal idd flink geschrokken zijn (en jij ook!) @Bos: Zo, Lars gaat snel zeg, grote jongen @Mum: Yentle deed t laatst ook al bij mn moeder, zodra ze haar op schoot had ging ze huilen.. Hoop toch dat t gauw weer over is! Mn moeder komt morgen weer een paar dagen langs en zou wel leuk zijn als ze Yentle ook even bij zich kan houden Wat slaapt Dimara goed Hopelijk blijft t zo goed gaan! Ben je al bezig met t afbouwen van t inbakeren? @Emma: Ja, ik merk t nog steeds Moet elke 5/10 minuten een nieuw speeltje geven want ze is t heel snel zat. Ook moeten we haar bijna de hele dag bij ons op schoot nemen.. Ze wil ook ontzettend veel al proberen en als t dan niet lukt wordt ze boos Ze probeert bijv al zelf te gaan zitten als ze ligt, dat lukt natuurlijk nog niet en dan wordt ze boos Of als ze op schoot zit is ze t na 5 min zat en dan moeten we haar vasthouden zodat ze kan gaan staan, en dan gaat ze meteen weer lachen. Ze wil gewoon veel te veel! Doet Jorick dit ook al? @All: Ik ben ook trots! Yentle kan al zelf rechtop blijven zitten! We moeten haar wel rechtop zetten, maar ze valt dus niet meer om, echt leuk En ze heeft weer allemaal nieuwe geluidjes geleerd, ze probeert ons echt met alles na te doen en op die manier voeren we hele gesprekken met haar, echt grappig Tja en staan wil ze continu.. Heb echt t idee dat ze over een paar maanden al door de kamer loopt Ben nu weer weg.. verder werken Anders komt er niks van vandaag! Ben met een groot 'project' bezig en ik wil er zondag mee klaar zijn
@ kristel ja yvi zit nu heletijd tehuilen op de fiets dat ze bang is @emma ja ze heeft ook koorts @mum nee volgens de dokt geen m griep @bos was gewoon verschrikkelijk die wind @ all was bij de dokter geweest maar ze had geen tijd voor me vraag mbt de zwarte menstruatie en bruine afscheiding ze zegt doe maar een z test. nou en daar is niks uit gekomen :S dus nu weet ik nog niet wat ik heb. yvi en ik hebben wel allebei een virus maar we mogen wel gewoon na parijs gaan alleen goed op letten heb al detol doekjes en handgel gehaald. vind zo spannend mijn eerst vakantie
Goedemorgen meiden! @kristel, wat knap van Yentle zeg! Een meisje met een eigen willetje zo te horen! En wat leuk dat je mams weer komt, gezellig! Succes met werken! @mum wow wat heeft dimara lang geslapen zeg, echt knap hoor! En nog in haar ledikantje ook, wat geweldig! @bos Lars omrollen! Wat super knap van hem zeg, geweldig! @ivy, wat vervelend dat jullie tegen een auto aankwamen, het waaide ook zo hard Kan me voorstellen da tje meisje moest huilen, zelf zul je ook wel geschrokken zijn! @emma hopelijk was het eenmalig dat Jorick weer zo vroeg wakker werd Veel plezier met je zussen en je nichtje! @knarboor, wat doet Sem het al goed zeg, super joh! Fijne dag! Hier weer een hoop te doen vandaag! alweer bergen met was Dat blijft maar komen! Vannacht werd Kylian om kwart voor 3 al wakker, heb hem maar even laten huilen, vond het niet denkbaar dat hij echt honger zou hebben, want hij had om half 11 nog gehad En ja hij is eigenlijk na 5 minuutjes wat jammeren weer gaan slapen tot kwart over 7! Echt super!
@Kristel, ja ik moet jorick ook steeds iets nieuws geven en dan vind hij het eventjes leuk. Als ik liedjes zing vind hij leuk, hij is echt van de geluidjes (maken) geloof ik. Hij gaat nu ook als ik hardop lach mee schaterlachen, zo lief he En hij vertelt en gilt wat af. Als ik het wil filmen dan stopt ie om naar de camera te kijken helaas. Hij vind het ook leuk als ik hem optrek tot zitten of staan, hij blijft steeds beter in balans. Zelf probeert hij het nog niet. Grote kans dat Yentle de kruipfase overslaat als ik dat zo lees trouwens! was ook wel benieuwd naar jouw score eigenlijk haha Lukt het met werken?   @mum, ja lastig he zo met de luiers haha. dat gewurmel van ze hihi. Zo merk je idd wie je vriendinnen zijn.. de vriendinnen die ik nu heb is ook vrij oppervlakkig hoor. Even biosje, wat drinken dat soort dingen. Ze leven nog in een andere wereld.. @bos bij jou ook al dus.. hou je toch een beetje denk ik met vriendinnen. Je hele wereld verandert en dan heb je ineens veel minder gemeen. @yvi, is het wel verstandig om nu te gaan reizen nu ze ziek is? Hoe hoog is de koorts? @Sterrejte, wat super van Kylian! hij heeft echt goed geslapen @zo mannetje heeft wel een half uur geslapen Ik zal hem weer even uit bed halen. Fijne dag vandaag!
@ Bos: haha ow dat is een aug. mama, die reactie stond nog in mijn kladblok Ja ze hebben bij ons op het CB een inbakerverpleegkundige, ze zal wel tips geven ofzo... *ow er is er 1 wakker, even naar boven* @ Kristel: ja idd hopelijk is ze snel van die eenkennigheid af! gezellig dat je moeder komt! vannacht was heerlijk, hoop zeker dat ze t zo blijft doen! ben nog niet begonnen met t ontbakeren, vind haar ook nog een beetje jong, ze mag best nog een paar weekjes ingebakerd slapen... al moet ik zeggen dat ze de laatste week in een slaapzakje slaapt met daaronder alleen het onderste deel van de pacco (Bos weet wel wat ik bedoel) zo kan ze met haar voetjes al aan de slaapzak wennen en zijn haar armpjes toch ingebakerd! @ Kristel: dat veel te veel willen herken ik... Dimara wil ook absoluut niet meer liggen op schoot, ze Moet zitten! als ik haar tegen mijn bovenbenen heb liggen gaat ze ook heel eigenwijs met haar hoofdje van mijn benen af zitten! ze grijpt alles echt al stevig vast en slaat echt gericht tegen speeltjes! Zit Yentle dan ook niet met haar ruggetje ergens tegenaan?? Yentle is vandaag 3 maanden 3 weken en 3 dagen oud
@ Ster: Kylian ook al zo goed geslapen! super zeg! @ Emma: idd dat herken ik maar al te goed van die vriendinnen! Fijne dag meid!
hoi meiden @kristel oh echt is ze eenkennig, hier nog niet meegemaakt. lijkt me wel schattig @mum nou dan gaan we er samen voor wiegjes weg!! @yvi gelukkig is er niks ernstigs gebeurd met die val. gaan jullie nu niet meer naar disney?? @emma hopelijk was het eenmalig en slaap hij morgen weer lekker door. veel plezier met je zussen @sterretje dat heb je dus goed gedaan @bos wat leuk dat hij is omgedraaid dan is hij al behoorlijk sterk zeg @ryanne werkse meid hier ligt ayden voor het eerst in zijn ledikantje op zijn kamer whoehoe en na 5 minuten jammeren sliep hij. zag er zo schattig uit in zo'n groot bedje. misschien vanavond dan ook maar meteen proberen.. ff doorbijten. hier trouwens nog steeds beroerd, frank heeft antibiotica gekregen voor zijn borst(slijm) anders krijgt hij een longonsteking, en bij mij word het met de dag erger lijkt wel blehh voel me beroerd..
Ben er gelijk weer vandoor, Kylian is wakker! @kim wat goed dat hij gelijk si gaan slapen na ff jammeren, super hoor! ff doorbijten voor vanavond dan he, succes! Vervelend da tje je zo beroerd voelt zeg, beterschap! @emma veel plezier zo meis! @mum goed toch dat ze iig al wel maar met een halve pacco slaapt, denk dat ik aardig begrijp wat je bedoelt haha Nu ga ik echt hoor, hij huilt wel heel zielig nu... Fijne dag!
Zo, ff pauze weer.. @Sterretje: Zo, dat gaat goed met slapen zeg! Zo hebben jullie ook jullie welverdiende nachtrust @Emma: haha, herkenbaar met dat filmen! 9/10 keer vindt Yentle de camera ook veel te interessant en dan stopt ze met waar ze mee bezig is. Je moet echt geluk hebben met die kleintjes Blijven proberen, er komt een dag dat het wel lukt Oh, dat zou me niks verbazen als ze t kruipen zou overslaan! Kimo ging ook meteen lopen en ik ook.. En ze vindt t helemaal niks op haar buik, dus denk niet dat ze snel zal kruipen Haha, mijn score.. hmmz.. 148 (Voel me nu echt een nerd haha) Werken lukt niet echt, ben er niet helemaal bij met mn hoofd omdat ik moe ben, dus zit tussendoor vaak maar wat te staren en te bedenken waar ik ook alweer precies mee bezig was Ga straks dus ook weer even slapen als Yentle haar middagdutje doet. @Mum: Ik snap wel hoe je t bedoelt met t inbakeren Zo heeft ze iig al wat vrijheid en als t zo goed gaat dan kan je idd nog wel even wachten ermee Haha, dat doet Yentle ook altijd, alleen zij neemt nu dus ook haar rug mee naar voren, t lukt al bijna om zelf rechtop te komen als ze tegen mn benen aan ligt, denk dat Dimara t ook wel snel zal lukken! Nee, Yentle kan nu al los zitten zonder rugsteun, niet heel lang hoor, paar minuutjes, maar t gaat steeds beter @Kim: Goed van Ayden dat ie in zn eigen bedje slaapt Slapen jullie er ook beter door of nog niet? (oh verkeerd gelezen, t is de eerste keer nu!) Ik heb Yentle na een week al op haar eigen kamer gelegd omdat ze heel onrustig werd van ons en wij daardoor weer van haar.. Ben dus blij dat we geen wiegje gekocht hebben, was echt zonde van t geld geweest dan! Doen jullie rustig aan? Als jij je slechter gaat voelen zou ik ook maar even naar de HA gaan
@kristel ja dat was dan idd zonde geweest van het geld, ayden ligt er nu al 15 weken in en we hadden hem geleend. ik heb geen pijn op mijn borst of kuchen alleen pijn in mijn keel en een hele verstpte neus blehh.. ayden zijn neus is ook verstopt vind het wel akelig om hem dan op en andere kamer te leggen
@ Kim: Haha doen we meid!! lief hé zo'n klein kindje in zo'n "groot" bed! als hij nu goed slaapt zou ik 'm idd vanavond ook in zijn ledikantje leggen dan weet je in ieder geval dat hij het kan! hier is dat gisteren ook helemaal goed gegaan! Fijn dat Frank AB heeft gekregen, hopelijk knapt hij hiermee snel op! Beterschap voor jou meid! neem anders een zwitsal eucalyptusbadje! wie weet helpt het! @ sterretje: Fijn dat je begrijpt wat ik bedoel, is zo lastig uitleggen hihi er staat wel op dat dat gedeelte niet apart gebruikt mag worden, maar ik zou niet weten waarom niet zo onder een slaapzakje! Fijne dag meid! @ Kristel: Knap hoor van Yentle!! ik denk dat Dimara ook een vluggertje is... (haha niet letterlijk hoor ) ik was dus overal ook vrij vlug mee! Hier net de oproepen binnen gekregen voor de vaccinatie van de m. griep, vriendlief stressed 'm echt TE erg! die heeft echt een enorme naaldenfobie... de prikken voor meningokokken heeft hij toen ook niet gehaald! hij wil ze nu wel halen voor het welzijn van Dimara maar hij vind het echt NIET grappig! zijn fobie is zo erg dat hij een paar jaar geleden zijn been opnieuw heeft laten breken ZONDER verdoving toen bleek dat hij na een breuk niet goed recht stond!!
zo ben er even vandoor, ga ff lekker met Dimara naar buiten... het is hier heerlijk weer! tot straks!