Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mum: mn moeder heeft een dikke week last gehad van der arm door die prik.
    Dus bereid je alvast maar voor :p

@Kristel: welke score is dat?
    Probeer haar wel snel te leren wennen aan andere mensen.
    Mn nichtje was ook al heel vroeg eenkennig en dat heeft mn zusje der niet afgeleerd.
    Nu is ze 2,5 en nog altijd wat eenkennig!
    Mn nichtje wilde trouwens ook nooit op der buik liggen, dus we dachten dat ze niet zou gaan kruipen.
    Nou, dat deed ze dus wel, maar dan achteruit :p
    Dus ben benieuwd wat Yentle ervan gaat maken :p

@Gaby: fijn dat het spuiten nu beter gaat.
    Nog 2,5e week dus!
    Spannend hoor.
    Hoop dat er een hoop goede eitjes gekweekt worden.
    Hoe is je gesprek gegaan?

@Emma: fijne dag met je zussen!

@Groeiboekje: ik heb mn groeiboekjes ook.
    Een Ikke boek en het boekje van het cb.
    Echt superleuk om te lezen hoe het vroeger allemaal ging en hoe ik het gedaan heb vroeger.

@Beebjes die voor het eerst in het ladikant hebben geslapen: super zeg!

@Bos: veel plezier met zwemmen :D

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Kim: Dan nog rustig aan doen he, om t niet erger te maken :)
    Ja, als hij er zo lang al in geslapen heeft is t zeker wel de moeite waard geweest!
    Wij hadden vantevoren de gedachte dat we t eerst zouden proberen bij ons op de kamer met de kinderwagen, als t een succes was zouden we een wiegje of 2e ledikantje kopen voor bij ons op de kamer, maar t was dus geen succes ;)

@Mum: Haha, een vluggertje, snap wel hoe je t bedoelt hoor ;)
    Ehhhhwww wat vies, dat je vriend zo zn been heeft laten breken!! :$ Zooo, dat is toch 100x pijnlijker dan zo'n spuit?! :( :$
    Dan is hij idd wel écht bang voor naalden..

@Dreamer: Stuur je wel ff een pb-tje ;)
    Ja, we laten haar ook wennen aan andere mensen, maar als ze echt gaat gillen dan pak ik haar wel weer bij me om te troosten en dan proberen we t opnieuw :) Alleen gisteren na 4x opnieuw geprobeerd te hebben bij mn opa vond ik t wel weer genoeg geweest ;)
    Haha, achteruit kruipen? Zal er wel grappig uitgezien hebben :D
    Ben ook wel benieuwd wat Yentle gaat doen!

Hoe gaat t met je? Al weer wat meer rust sinds het gesprek met de internist? :)

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kristel, ik voel me ook een nerd hoor :p ik zeg het eigenlijk ook nooit net of je je ervoor moet schamen ofzo. word toch vaak een beetje apart gereageerd. maar je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor. Ik vond het vreselijk vroeger maar nu probeer ik vooral naar de voordelen te kijken, zoals die site die ik je laatst stuurde bijvoorbeeld.
    Goed dat je zo even gaat slapen! is je concentratie weer wat beter.

@Kim, wat goed dat hij in zijn ledikantje wil slapen! :D snap dat je het eng vind! maar het went wel hoor.
    Beterschap voor jullie!

@adreamer, ja leuk he! Ik ga nu ook zo goed mogelijk proberen om alles bij te houden voor later.

@mum, je hebt ze wel snel binnen. Ik heb nog niks.
    Hopelijk valt het mee voor je vriend!

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Ja idd! Maarja, mensen snappen t niet altijd en begrijpen niet dat er vaak veel meer bij komt kijken ;)
    Ja, die link die je me stuurde, ik herkende echt alles erin! heb t ook aan Kimo laten zien en die begrijpt t nu ook veel meer waarom ik soms doe zoals ik doe :p
    Hoe gaat t met Jorick vandaag? Houdt hij je weer lekker bezig? ;)

@All: Ik ga weer ff doorwerken.. Zometeen even slapen, als Yentle wilt slapen, ben echt moe namelijk!

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @kristel, ja hij was om 8 uur goed wakker en slaapt nu eindelijk. heb hem maar even lekker in bad gedaan, daar werd hij wel sleepy van :) wel handig als hij nu even slaapt want ik word om half 3 ongeveer opgehaald.
    wat fijn dat kimo het nu ook wat beter begrijpt! Ik heb er een boek over, die heeft m ook gelezen dus dat scheelt ook wel.
    Hoop voor je dat ze even wil slapen! werkse

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    hai allemaal..
    Ik heb vannacht hele erg buikpijn gehad.. Voelde helemaal een bult in mijn buik.. Heb het idee dat ze gedraaid is.. voel me heel anders. :p en moet heel vaak plassen :p
    Ook voel ik onderin mijn buik niks meer en bovenin wel :p hoop het echt.. ben benieuwd maandag.. ben er zo weer vandoor.. even opruimen hier en dan met gaby naar het dorp..

7. yvi

yvi Actief lid

10 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    eindhoven
    @ sterretje ja een beetje ik zag de klap aan komen he ons yvi niet

@ emma ze heeft37,0 en we mochten gewoon gaan

@ kim ja we vertrekken vanacht om 5 uur

8. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @borstvoedings mama's hebben/hadden jullie ook een hekel om te voeden waar andere bij waren? ik zit heel de tijd te denken als er visite is moet ik voeden?

9. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @knarboor, dat had ik in het begin ook ja.
    heb je voedingsshirts? Dan zie je er namelijk helemaal niks van! Zelfs niet tijdens het aanleggen. Ik heb er best veel, zelfs een voedinsjurkje haha. Het is wel een goede investering vind ik, omdat je je op die manier veel meer op je gemak voelt tijdens het voeden.
    Ik ben het nu gewend, heb overal gevoed, in de ikea, in lunchzaakjes, zelfs in een kasteel op vakantie haha:p. je kunt ook een sjaal over je schouder gooien, dan zie je ècht niks.
    Het is meer je eigen gevoel, niemand zal er raar van opkijken neem ik aan. (heb ik nooit meegemaakt in ieder geval)
    Ik trek me nu nergens wat van aan hoor, als mijn kind honger heeft krijgt ie te eten :p

10. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @all, tot welke leeftijd vinden jullie voeden aan de borst nog 'gepast' ?

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

yvi: zielig zeg.. succes bij de dokter

bos: wat goed vann lars dat die al kan rollen :)

kristel: goed dat yentel al zelf kan blijven zitten zeg..:)

yvi: vervelend dat jullie allebei ziek zijn.

kim: ayden ook al in z'n eigen bedje.. wat worden de baby's toch al groot hier..

mum: zonder verdoving been laten breken.. omdat hij bang is voor naalden.. ik ben ook bang voor naalden.. maar dan meer voor de pijn ervan.. dus geef me dan maar verdoving.. doet minder pijn lijkt me..

dreamer: gesprek is goed gegaan.. ik krijg een vast contract.. jeej :D

suus: hoop ook dat ze gedraait is hoor..ben benieuwd..

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @emma bedankt!

ik denkd at het voor iedereen persoonlijk is, ik wil netzolang voeden tot dat ik me er niet meer prettig bij voel, maar sommige vinden een jaar of nog langer,dus ik weet nog bniet hoelang hihih

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ben er toch weer ff, kan me niet concentreren op mn werk :p

@Knarboor: Toen ik Yentle aan de borst liet drinken in t begin, en er was bezoek, dan ging ik gewoon naar boven. Maargoed, Yentle was ook heel onrustig en aanleggen ging vaak moeizaam en daar had ik geen zin in met mensen erbij (logisch!).
    Maar als t eenmaal goed gaat en je voelt je er beiden comfortabel bij dan is t niet meer dan normaal met anderen erbij! (denk ik dan haha, heb t nooit meegemaakt :p)

14. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Emma: Ik vind het gepast totdat een kind er zelf letterlijk om kan vragen :p :D ;)
    Dus als een kind naar zn moeder toegaat met 'mama, ik wil aan de borst drinken' (of iets in die richting) dan ben je te lang bezig in mijn opzicht ;)

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ja als het moeilijk gaat kan ik me voorstellen dat je liever een rustig plekje opzoekt! Dat is voor je kindje ook fijn.
    Hier is het vanaf het begin goed gegaan, aanleggen lukt vanaf het begin in 1 beweging. Jorick was een natuurtalentje volgens de vk :p

Ik vind een jaar denk ik wel mooi. Maar misschien geef ik het dan ook wel in een flesje..het who adviseert om 2 jaar te geven pff

Ik ging de eerste weken trouwens ook boven zitten als er veel visite was. het moet echt even wennen. En anders 'valt' de melk misschien niet.

16. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

Hello girls,

Ik probeer weer ff mee te kletsen ben ondertussen aan t strijken en koken namelijk. hihihi :)

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey debby, wat ben je aan het maken?
    Ik ga morgen weer uitgebreid koken, eet vandaag alleen. Heb de strijk gelukkig achter de rug

18. Debby86

Debby86 Fanatiek lid

@ Emma: Draadjesvlees ben ik aan t maken. T staat nu lekker te pruttelen. Straks rode kool erbij en aardappeltjes. En smullen maar. hihihi :)

Tis niet leuk om voor jezelf te moeten koken hea?

Ik ben er inmiddels wel aan gewend hoor. Anders eet ik nooit eens gewoon. :)

Hoe gaat t met je Emma?

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben ervandoor, word zo opgehaald
    doei!

20. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

krijg net een smsje van joey dat die wat later thuis is.. wou hem net een smsje sturen of hij niet wat eerder naar huis kon komen omdat we nog een verjaardag hebben.. komt die nog later dan 7 uur thuis..
    ik wil niet aso kort blijven maar....

ow krijg net een smsje terug.. das pech... hij zegt dat als we er om 8 uur zijn ook goed is.. maar ja k moet om 9 uur spuit uit de koelkast leggen..

Deel Deze Pagina